Maar dat is niet langer relevant, TOR is een MMO en dus per definitie gericht op multiplayer. Daarnaast is gelukkig ook een groot gedeelte singleplayer, maar er is gewoon een grens aan wat je in een MMO doet, daarom hebben ze voor MMO gekozen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
nope
Ze geven aan hele singel player zelf wel op tot 8 verschillende verhaallijnen die je gezamelijk met 100 anderen ook spelen.
En dit is ook aangegeven .
Persoonlijk geef mij maar kotor dan heel die rip of een kotor online.
EN ik denk dat veel mensen hier ook mee eens zijn .
Dit is ook precies hoe ik de game speel en af en toe pak ik wat Heroic dingen mee die ik niet ken. Maar primair pak ik de multiplayer 'dungeons' aan met vrienden.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
KOTOR 3, en spelen met anderen is niet mijn hoogste prioriteit maar dat betekend niet dat ik dat niet leuk vind. Ik heb een aantal vrienden waar ik graag mee speel en dat ook doe alleen zijn we niet altijd tegelijk online en dan wil ik wel een aantal dingen ook gewoon lekker alleen kunnen doen.
Er moet gewoon een gezonde mix komen tussen groepsdingen(2 personen, 4, 8, 40 noem maar op) en solo zooi en dat pakt WoW nu wel terecht aan. Dat mag SWTOR wel overnemen van mij.
Probleem is de einde van deel2quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
KOTOR 3 had mij ook wel wat geleken, aangezien de eerste twee delen in het rijtje van mijn favoriete games staan.
Dat betekent niet dat ik deze game, die in een heel ander genre zit, niet kan waarderen. Dat ligt bij jou blijkbaar anders.
Er komt juist heel veel terug uit KOTOR!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:02 schreef Sjiznit het volgende:
SWTOR speelt 300 jaar na KOTOR. Heel veel daarvan vind je er niet in terug. Het is geen vervolg op die verhaallijn. Zijn natuurlijk wel referenties en delen die erop inhaken maar het gaat vooral om 8 nieuwe verhaallijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nu thuis woon en geen werk heb en op een uitkering leeft zal ik het wel kunnne ja om 24\7 te gaan levelenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
KOTOR 3 had mij ook wel wat geleken, aangezien de eerste twee delen in het rijtje van mijn favoriete games staan.
Dat betekent niet dat ik deze game, die in een heel ander genre zit, niet kan waarderen. Dat ligt bij jou blijkbaar anders.
Dan is dit dus niet de game voor jou. Hoe moeilijk is dat om te snappen?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik heb zeker gewoon niet te tijd om online te gaan spelen en als ik wel de tijd heb dan zijn je vrienden online al veel verder en zitten ze te mouwen dat je niet sterk genoeg ben .
Tja sommige mensen hebben en leven en werk hard voor hun poen .
Als ik nu thuis woon en geen werk heb en op een uitkering leeft zal ik het wel kunnne ja om 24\7 te gaan levelen
Know what you mean. Heb 20-urige werkweek en 40-urige studieweek (scriptie enzo). Wil me ook nog even voorbereiden op ME3. Weet niet hoe ik nog aan TOR moet toekomen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb op dit moment niet meer zoveel tijd om te spelen. 40 uur stage 20 weken lang. Als ik van stage thuis kom ga ik direct eten en daarna gelijk verder werken aan een ander groot project. (Waar mijn prioriteit even ligt op dit moment).
Godver wat mis ik die tijd waar ik alle tijd van de wereld had. (Toen ik nog WoW speelde).
Bij de volgende update komt er een optie dat je al je armor dezelfde kleur kan laten hebben als je chestpiecequote:Op zondag 19 februari 2012 23:43 schreef pjats het volgende:
Vandaag en gisteren op oranje-items-jacht geweest. Wil mijn troopers en compagnons graag in dezelfde armor laten rond lopen. Bij trooper gaat dat tenminste, aangezien ze allemaal heavy armor kunnen dragen (op de droids na dan). Ik heb nu eindelijk de armors gevonden die ik wil hebben, maar dat betekend dat ik bepaalde heroics nog een paar keer moet doen. Maar die kan ik gelukkig alleen doen vanwege het level verschil, maar het levert ook geen exp voor mij op
Ja klopt, update 1.2 volgens mij. Maar dan nog wil ik ook graag dezelfde soort armors qua uiterlijk hebben, dus niet qua kleur, maar qua vorm.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Bij de volgende update komt er een optie dat je al je armor dezelfde kleur kan laten hebben als je chestpiece
Hier hetzelfde.quote:
40 / 50 urige werkweek, naast het huishouden en het feit dat m'n vrouw ook nog aandacht wil. En toch heb ik 1 char op lvl 50 en 2 op lvl 25...quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Probleem is de einde van deel2
Deze zo open als wat .
IK zoek nog steeds of alles wat in deel1 en deel2 is gebeurt in de kotor mmo word uit gelegd
Alleen dat zo een reden voor mij zijn om de game te gaan kopen .
Maar niet om een paar poppen online in elkaar te meppen .
Ik heb zelf ook wow geprobeerd maar vind de kosten per maand niet waard om de game online te spelen.
Ik heb zeker gewoon niet te tijd om online te gaan spelen en als ik wel de tijd heb dan zijn je vrienden online al veel verder en zitten ze te mouwen dat je niet sterk genoeg ben .
Tja sommige mensen hebben en leven en werk hard voor hun poen .
Als ik nu thuis woon en geen werk heb en op een uitkering leeft zal ik het wel kunnne ja om 24\7 te gaan levelen
Persoonlijk speel ik alleen rpg games en strategie games .
Maar wil gewoon weten wat me de personage van kotor zijn gebeurt .
EN dat breng me in twijfel om kotor online te spelen .
Satele inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 06:36 schreef tomy800 het volgende:
Een mensen effe leuk iets, Bastila Shan (KOTOR1) heeft geloof ik een kind/kleindochter die bij de jedi council zit(Ben alleen de naam kwijt
)
Idd, maar ik heb daar mijn speelstijl gewoon op aangepast.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die als Smuggler speelt dit heeft meegemaakt
[ afbeelding ]
Ik vind 't vreemd dat ik die connectie niet eerder doorhad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |