abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108161988
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

nope

Ze geven aan hele singel player zelf wel op tot 8 verschillende verhaallijnen die je gezamelijk met 100 anderen ook spelen.

En dit is ook aangegeven .

Persoonlijk geef mij maar kotor dan heel die rip of een kotor online.

EN ik denk dat veel mensen hier ook mee eens zijn .
Maar dat is niet langer relevant, TOR is een MMO en dus per definitie gericht op multiplayer. Daarnaast is gelukkig ook een groot gedeelte singleplayer, maar er is gewoon een grens aan wat je in een MMO doet, daarom hebben ze voor MMO gekozen.

Persoonlijk vond ik KotOR 2 ook geen geweldige game, het was tof, maar in zoveel opzichten duidelijk inferieur aan het eerste deel en veel andere RPG's.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108163121
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

KOTOR 3, en spelen met anderen is niet mijn hoogste prioriteit maar dat betekend niet dat ik dat niet leuk vind. Ik heb een aantal vrienden waar ik graag mee speel en dat ook doe alleen zijn we niet altijd tegelijk online en dan wil ik wel een aantal dingen ook gewoon lekker alleen kunnen doen.

Er moet gewoon een gezonde mix komen tussen groepsdingen(2 personen, 4, 8, 40 noem maar op) en solo zooi en dat pakt WoW nu wel terecht aan. Dat mag SWTOR wel overnemen van mij.
Dit is ook precies hoe ik de game speel en af en toe pak ik wat Heroic dingen mee die ik niet ken. Maar primair pak ik de multiplayer 'dungeons' aan met vrienden.
PVP kan me gestolen worden en ik speel het liefst in m'n uppie voor het verhaal. Daar speelde ik Lotro ook voor :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_108163317
[..]

KOTOR 3 had mij ook wel wat geleken, aangezien de eerste twee delen in het rijtje van mijn favoriete games staan.

Dat betekent niet dat ik deze game, die in een heel ander genre zit, niet kan waarderen. Dat ligt bij jou blijkbaar anders.
[/quote]

Probleem is de einde van deel2
Deze zo open als wat .
IK zoek nog steeds of alles wat in deel1 en deel2 is gebeurt in de kotor mmo word uit gelegd
Alleen dat zo een reden voor mij zijn om de game te gaan kopen .

Maar niet om een paar poppen online in elkaar te meppen .
Ik heb zelf ook wow geprobeerd maar vind de kosten per maand niet waard om de game online te spelen.
Ik heb zeker gewoon niet te tijd om online te gaan spelen en als ik wel de tijd heb dan zijn je vrienden online al veel verder en zitten ze te mouwen dat je niet sterk genoeg ben .
Tja sommige mensen hebben en leven en werk hard voor hun poen .
Als ik nu thuis woon en geen werk heb en op een uitkering leeft zal ik het wel kunnne ja om 24\7 te gaan levelen

Persoonlijk speel ik alleen rpg games en strategie games .
Maar wil gewoon weten wat me de personage van kotor zijn gebeurt .
EN dat breng me in twijfel om kotor online te spelen .
pi_108163435
SWTOR speelt 300 jaar na KOTOR. Heel veel daarvan vind je er niet in terug. Het is geen vervolg op die verhaallijn. Zijn natuurlijk wel referenties en delen die erop inhaken maar het gaat vooral om 8 nieuwe verhaallijnen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_108163559
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]

KOTOR 3 had mij ook wel wat geleken, aangezien de eerste twee delen in het rijtje van mijn favoriete games staan.

Dat betekent niet dat ik deze game, die in een heel ander genre zit, niet kan waarderen. Dat ligt bij jou blijkbaar anders.
Deze zo open als wat .
IK zoek nog steeds of alles wat in deel1 en deel2 is gebeurt in de kotor mmo word uit gelegd

Ik heb zelf ook wow geprobeerd maar vind de kosten per maand niet waard om de game online te spelen.
Ik heb zeker gewoon niet te tijd om online te gaan spelen en als ik wel de tijd heb dan zijn je vrienden online al veel verder en zitten ze te mouwen dat je niet sterk genoeg ben .
Als ik nu thuis woon en geen werk heb en op een uitkering leeft zal ik het wel kunnne ja om 24\7 te gaan levelen

[/quote]

Ja en nee, er is geen grote diepte (geloof ik voor zover ik heb gespeeld (lvl 22), maar, bij mij Jed Consular kwam bastila terug in een hllocron, en ik heb Taris gezien van een hele andere termijn waar gewoon bepaalde data / missies zijn speciaal over vroeger gingen/ SWTOR 1.

Voorderest geniet ik van het spel als ik even wil PvPen en raiden op me lvl 22, zelf hoop ik daarmee binnen 1 week lvl 25 te halen en eindelijk een einde aan me trage loop en sprint sne;heid quest speed te kunnen maken en een beetje op een snellere tempo te kunnen questen (Want tot nu toe is dit mijn enige frustaties op de performance/laad tijden voor mappen.)

Me 1st week was aardig geweldig zo ik denk dat ik zo'n 2 maanden kaart haal eind van me subscription.
pi_108167378
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:02 schreef Sjiznit het volgende:
SWTOR speelt 300 jaar na KOTOR. Heel veel daarvan vind je er niet in terug. Het is geen vervolg op die verhaallijn. Zijn natuurlijk wel referenties en delen die erop inhaken maar het gaat vooral om 8 nieuwe verhaallijnen.
Er komt juist heel veel terug uit KOTOR!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108167627
Maar plotwise niet. Alle plotholes die 2 achterliet worden niet opgevuld.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zondag 19 februari 2012 @ 22:20:09 #183
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_108167980
Daarom heet t ook niet kotor 3, stelletje hampels.
  zondag 19 februari 2012 @ 22:35:33 #184
279335 Pixell
Natte Doos
pi_108168929
quote:
[..]

[/quote]

En toen stopte ik met lezen :')
  zondag 19 februari 2012 @ 22:51:17 #185
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_108169717
Ik heb op dit moment niet meer zoveel tijd om te spelen. 40 uur stage 20 weken lang. Als ik van stage thuis kom ga ik direct eten en daarna gelijk verder werken aan een ander groot project. (Waar mijn prioriteit even ligt op dit moment).

Godver wat mis ik die tijd waar ik alle tijd van de wereld had. (Toen ik nog WoW speelde). :N
  zondag 19 februari 2012 @ 23:03:14 #186
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108170260
quote:

Dan is dit dus niet de game voor jou. Hoe moeilijk is dat om te snappen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108171050
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb op dit moment niet meer zoveel tijd om te spelen. 40 uur stage 20 weken lang. Als ik van stage thuis kom ga ik direct eten en daarna gelijk verder werken aan een ander groot project. (Waar mijn prioriteit even ligt op dit moment).

Godver wat mis ik die tijd waar ik alle tijd van de wereld had. (Toen ik nog WoW speelde). :N
Know what you mean. Heb 20-urige werkweek en 40-urige studieweek (scriptie enzo). Wil me ook nog even voorbereiden op ME3. Weet niet hoe ik nog aan TOR moet toekomen.

Vroegah O+ toen ik zeeën van tijd had
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 19 februari 2012 @ 23:43:02 #188
126783 pjats
The Pjatser
pi_108171832
Vandaag en gisteren op oranje-items-jacht geweest. Wil mijn troopers en compagnons graag in dezelfde armor laten rond lopen. Bij trooper gaat dat tenminste, aangezien ze allemaal heavy armor kunnen dragen (op de droids na dan). Ik heb nu eindelijk de armors gevonden die ik wil hebben, maar dat betekend dat ik bepaalde heroics nog een paar keer moet doen. Maar die kan ik gelukkig alleen doen vanwege het level verschil, maar het levert ook geen exp voor mij op :D
pi_108172657
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:43 schreef pjats het volgende:
Vandaag en gisteren op oranje-items-jacht geweest. Wil mijn troopers en compagnons graag in dezelfde armor laten rond lopen. Bij trooper gaat dat tenminste, aangezien ze allemaal heavy armor kunnen dragen (op de droids na dan). Ik heb nu eindelijk de armors gevonden die ik wil hebben, maar dat betekend dat ik bepaalde heroics nog een paar keer moet doen. Maar die kan ik gelukkig alleen doen vanwege het level verschil, maar het levert ook geen exp voor mij op :D
Bij de volgende update komt er een optie dat je al je armor dezelfde kleur kan laten hebben als je chestpiece ;)
  maandag 20 februari 2012 @ 00:08:55 #190
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108172722
Eindelijk level 50 *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 20 februari 2012 @ 00:14:06 #191
126783 pjats
The Pjatser
pi_108172891
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Bij de volgende update komt er een optie dat je al je armor dezelfde kleur kan laten hebben als je chestpiece ;)
Ja klopt, update 1.2 volgens mij. Maar dan nog wil ik ook graag dezelfde soort armors qua uiterlijk hebben, dus niet qua kleur, maar qua vorm.
  maandag 20 februari 2012 @ 00:27:27 #192
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108173297
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:08 schreef Fir3fly het volgende:
Eindelijk level 50 *O*.
Hier hetzelfde. :7

En ook gelijk een interessante plotwending in de smuggler-story. Op lvl 50 'al'. :P
Nu op Corellia.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108174141
Ik neem aan dat iedereen die als Smuggler speelt dit heeft meegemaakt :')
pi_108176230
quote:
[..]

Deze zo open als wat .

40 / 50 urige werkweek, naast het huishouden en het feit dat m'n vrouw ook nog aandacht wil. En toch heb ik 1 char op lvl 50 en 2 op lvl 25...
Speel doordeweek misschien 1 uurtje per dag (als ik het haal) in het weekend langer.

Voor de rest zijn je aannames en spelling wel aandoenlijk :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_108176297
Een mensen effe leuk iets, Bastila Shan (KOTOR1) heeft geloof ik een kind/kleindochter die bij de jedi council zit :D (Ben alleen de naam kwijt -O- )
pi_108177006
Ik sluit me aan bij Sjiznit.

Ikzelf speel dit spel voornamelijk single play, ik heb een drukke baan, dus niet superveel tijd voor dit spel en dan wil ik die uren niet ook nog afhankelijk zijn van andere mensen.
Natuurlijk speel ik zo'n 15-20% samen met andere spelers, maar ik wil er niet van afhankelijk zijn.

Heb m'n level 44 sniper verlaten en ben opnieuw begonnen met een sorc, die is nu corruption tree(healing) is echt een wereld van verschil, alsof je van moeilijke modus naar easy modus gaat :p
Ligt imho aan 2 dingen, 1. beter companions(Khem!) en je hebt veel meer CC mogelijkheden tov die sniper.
pi_108177315
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2012 06:36 schreef tomy800 het volgende:
Een mensen effe leuk iets, Bastila Shan (KOTOR1) heeft geloof ik een kind/kleindochter die bij de jedi council zit :D (Ben alleen de naam kwijt -O- )
Satele inderdaad.
  maandag 20 februari 2012 @ 09:26:15 #198
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108177459
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die als Smuggler speelt dit heeft meegemaakt :')
[ afbeelding ]
Idd, maar ik heb daar mijn speelstijl gewoon op aangepast. :P

Zeker in de eerste 25 levels, toen ie nog meer hp had en meer schade deed dan ik, was hij ook de perfecte bliksemafleider. Zijn harpoonshot liet ik gelijk opvolgen door een dirty kick --> fatal shot --> sabotage charge --> pulse detonator + charged burst (saboteur skilltree) en ze stonden weer 20 meter terug. 8-)

alvorens 10 sec later weer door corso naar je toe getrokken te worden, maar goed, het werkte goed genoeg. :P
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Satele inderdaad.
Ik vind 't vreemd dat ik die connectie niet eerder doorhad. :{ Want ze hebben ook nog dezelfde stem.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108178452
Is Darth Marr familie van Visas Marr?

[ Bericht 77% gewijzigd door LeaderRoel op 20-02-2012 10:23:24 ]
pi_108179490
Ik vraag me af hoe bij SWTOR geredeneerd wordt wanneer je een WZ wint bij een "gelijkspel" en wanneer je verliest. Ik was laatst de WZ aan het spelen waar je de deuren moet opblazen etc etc. Nu begon mijn team als verdedigende partij en wisten de aanvallers niet verder te komen dan de 1e deur, helaas waren wij als aanvallend team niet veel beter en kwamen we precies even ver, mijn team verloor de WZ en ik vraag me af waar ze dat of baseren.
Ook bij Hutball is het mijn niet duidelijk wanneer je bij een gelijkspel wint of verliest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')