abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:32:29 #241
126783 pjats
The Pjatser
pi_108271773
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ze zaten in de beta :')
Nee, dat zat het volgens mij ook niet. Of het moet 1 van de allereerste beta's zijn. Wat je namelijk had was dat het kopje er wel was, maar dat je eigenlijk 1 van de andere 2 opties kreeg. Eigenlijk wat je dus ook in het begin had.
pi_108272244
Die textures zijn er wel, ook wat je zien in je cut scenes en conversations. Dat zijn de high res textures. Hebben ze eruit gesloopt voor het "normale" spel. Anders zou het op sommige punten te zwaar worden voor het laden ofzo.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_108272245
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ze zaten in de beta :')
Dat is al meerdere keren uitgelegd; de opties 'low -medium - high' die in de beta zaten moesten eigenlijk gewoon 'low en high' heten. Medium heeft nooit bestaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Sjiznit het volgende:
Die textures zijn er wel, ook wat je zien in je cut scenes en conversations. Dat zijn de high res textures. Hebben ze eruit gesloopt voor het "normale" spel. Anders zou het op sommige punten te zwaar worden voor het laden ofzo.
en dit
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_108272315
http://www.shacknews.com/(...)s-vanished-at-launch

Hier trouwens nog reactie van BW erop.
pi_108272500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Sjiznit het volgende:
Dus? Dan zet je de graphics toch lager?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat is al meerdere keren uitgelegd; de opties 'low -medium - high' die in de beta zaten moesten eigenlijk gewoon 'low en high' heten. Medium heeft nooit bestaan.

[..]

en dit
High = medium graphics, het is gewoon onzin dat ze dat eruit hebben gehaald.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108272755
quote:
8s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dus? Dan zet je de graphics toch lager?

Wat mij betreft wel, maar ik heb het daar niet voor het zeggen :P
pi_108280830
Ik zit nu met mijn sniper op level 48,5 wie heeft er goeie tips om even snel naar level 50 te levelen? :)
pi_108280902
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nu met mijn sniper op level 48,5 wie heeft er goeie tips om even snel naar level 50 te levelen? :)
Je moet de Lurkers farmen dan krijg je lurkershells en die moet je verkopen $$
pi_108287972
quote:
En een beetje pvp'n, je valor rank farmen + commendations, kan je meteen wat bags kopen!
  donderdag 23 februari 2012 @ 00:17:55 #250
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108288222
quote:
Hmm, nu stoppen met spelen, de game afsluiten terwijl je ergens in een cantina/spaceship staat, paar dagen de game met rust laten, dan weer spelen. O-)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108289005
quote:
6s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Hmm, nu stoppen met spelen, de game afsluiten terwijl je ergens in een cantina/spaceship staat, paar dagen de game met rust laten, dan weer spelen. O-)
Ik heb net de Hoth Bonus Series gedaan en ik ben nu 49 ;)
Een vriend van mij in-game zei dat ik de Belsavis Bonus moet gaan doen, dat je dan lekker snel levelt naar level 50 dus ga ik dat morgen doen ;)
pi_108289302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:47 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ik heb net de Hoth Bonus Series gedaan en ik ben nu 49 ;)
Een vriend van mij in-game zei dat ik de Belsavis Bonus moet gaan doen, dat je dan lekker snel levelt naar level 50 dus ga ik dat morgen doen ;)
Morgen gaan we naar oma dus nee.
  donderdag 23 februari 2012 @ 01:35:23 #253
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108289773
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 01:01 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Morgen gaan we naar oma dus nee.
Doei.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108291258
Zo gisteren voor het eerst me echt enorm geirriteerd aan de game, waarschijnlijk mede dankzij onkunde van mijn kant, maar ik zit nu echt helemaal vast in mn Imperial Agent quest line. Ik heb een quest waar ik op Doromund Kaas een elite moet aanvallen. Deze elite doet belachelijk veel AOE damage die je met stuns etc moet onderbreken. Mijn sniper heeft een paar stun abilities maar lang niet genoeg en met een veel te lange cooldown. Mijn companion gaat dus meestal redelijk snel dood hierdoor. Je kunt wel uit de AOE damage blijven als je genoeg afstand neemt. Helaas doe ik de meeste damage als ik in cover zit en het spel beslist dan dat de enige plek voor cover vlak naast de elite is zodat ik bakken met damage op me krijg en keer op keer doodga. Op een gegeven moment was ik bijna dood en wist ik nog een timer granate naar haar te gooien terwijl zij ook nog maar op 2% health zat, resultaat ik ga net dood voordat de granate explodeert en de game reset haar meteen naar 100% health. Opzich verwacht ik dat damage over time gewoon doorloopt voor een bepaalde tijd nadat je zelf dood bent gegaan.
pi_108291306
Lvl erbij halen, of ff rondvragen of iemand je wilt helpen :)
pi_108291308
Welke boss is dat precies? Heb je overigens geen companion die je kunt helpen?
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:37:50 #257
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108291368
Gebruik je stims? Een End-stim kan je net dat beetje extra geven.
pi_108291666
http://www.swtor-spy.com/quests/tyranny-triumphant/6645/ deze quest is het, het probleem is ook dat het in een low level gebied is dus hulp vragen aan andere spelers heeft in de gebied niet veel zin en aangezien ik niet in een guild zit kan ik ook niet daar om hulp vragen.

Och dan maar even wat pvp-en en gewoon questen en dan kom ik op een later tijdstip wel terug :)
pi_108292080
Ahhh Darth Zorrid. Ja die is pittig, ik had zelf nog 20% health over aan het einde.
pi_108292296
Operation Human Shield met low lvls :D
pi_108293299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef S1gnum het volgende:
Ahhh Darth Zorrid. Ja die is pittig, ik had zelf nog 20% health over aan het einde.
Huh op welk level moet je dan tegen Zhorrid vechten? Ik moest het opnemen tegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan het einde van Act 1.
pi_108293333
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Huh op welk level moet je dan tegen Zhorrid vechten? Ik moest het opnemen tegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan het einde van Act 1.
Is een kwestie van keuzes maken lightside/darkside ;)
pi_108293383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:26 schreef Questular het volgende:

[..]

Is een kwestie van keuzes maken lightside/darkside ;)
Ja ik had dus Light side en ik vernietigde de Eradicator superweapon
pi_108294005
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:28 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ja ik had dus Light side en ik vernietigde de Eradicator superweapon
Dan krijg je inderdaad die quest niet :)
pi_108301744
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:48 schreef Questular het volgende:

[..]

Dan krijg je inderdaad die quest niet :)
Dus als je niet tegen Darth Jadus vecht moet je persé tegen Darth Zhorrid vechten?
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:15:31 #266
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108301817
Iemand anders ook gemerkt dat de laadschermen sinds de patch minder lang duren? Ik wel in ieder geval.
pi_108302245
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand anders ook gemerkt dat de laadschermen sinds de patch minder lang duren? Ik wel in ieder geval.
Kan best eel eens zo zijn, ik merkte weleens dat de game al klaar was met laden, dat je geluidjes kreeg te horen enzo maar dat dat laadscherm nog even blijft ;)
pi_108303112
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Dus als je niet tegen Darth Jadus vecht moet je persé tegen Darth Zhorrid vechten?
SPOILER
pi_108308219
Zo, weer even opgepakt vandaag, ben gruwelijk aan het outlevelen :X 24,5 en ik zit nog steeds op Balmorra.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108321842
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef Morthill het volgende:
Zo, weer even opgepakt vandaag, ben gruwelijk aan het outlevelen :X 24,5 en ik zit nog steeds op Balmorra.
Dan gaat Nar Shaddaa in ieder geval wel lekker snel :P
pi_108321926
Ff een vraag snel tussendoor, ik ben in de verleiding om ToR nu te kopen, echter zit ik met een twijfelpunt opgescheept.. namelijk: Hoe belangerijk is geld in dit spel?
Ik speelde namelijk ook WoW, en ik was in dat spel uren en dagen zoet met het craften, verzamelen en verhandelen. Ik vond verdiende er ook veel geld mee en ik kon eigenlijk kopen wat ik wilde.
Maar hoever gaat het craften in dit spel? Kan je bijvoorbeeld ook schepen bouwen cq upgraden?

Sorry als het antwoord wel te vinden is, maar ik zit met mijn vinger op de koop knop, en als ik voor ja ga dan wil ik straks al gelijk spelen. Ik ben zo'n geduldloos persoon :$
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:21:09 #273
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108324952
Verzamelen/craften/handelen zit er wel in, maar ik heb niet het idee dat het een goudmijn is. Daar zul je echt veel voor moeten questen om dat redelijk snel te laten gaan. Het meeste gaat bij mij gelijk op aan nieuwe vaardigheden, gear repareren, inventory uitbreiden en voertuigen (lvl 1 tm 3). Nu dat ik op lvl 50 zit, kan ik pas een beetje sparen. :P

Daardoor koop ik nieuwe gear ook altijd met zogenaamde 'commendations', nooit met credits. Ik heb WoW nooit gespeeld, maar afgaand op jouw verhaal heb ik 't gevoel dat er dus een goede balans in swtor zit.
pi_108326148
Geld is echt niet belangrijk.
Ik had een week geleden nog 500 credits (lvl 50) en heb nu alweer 1.5M, door alleen questen en drops verkopen.
pi_108328404
hmm ok, het zal wel dan ;)
Ik heb iig op kopen gedrukt..alleen origin doet er eeuwen over om mijn activatie code te sturen :(

Ik heb wel gekozen voor de special digital edition.. benieuwd of die extras wat waard zijn straks :)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:16:52 #276
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108328686
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Maax het volgende:
hmm ok, het zal wel dan ;)
Ik heb iig op kopen gedrukt..alleen origin doet er eeuwen over om mijn activatie code te sturen :(
Heb dezelfde versie gekocht; het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik die code had.
quote:
Ik heb wel gekozen voor de special digital edition.. benieuwd of die extras wat waard zijn straks :)
Het scheelt je i.i.g. je eerste voertuig kopen. :)
pi_108329513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Heb dezelfde versie gekocht; het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik die code had.

[..]

Het scheelt je i.i.g. je eerste voertuig kopen. :)
Nee het ligt aan ING denk ik, het bedrag is (ondanks ideal) nog niet van mn rekening af.

Anyway, ik heb het weekend al uitgevogeld. Morgen is de code hopelijk binnen, dan ga ik na mn werk sowieso ff borrelen, om daarna heeeeel lang te gamen :)
Vriendin komt zaterdag nacht pas, dus dat belooft nog wat!

Ik ga nu lekker forums ed lezen, om me mentaal voor te bereiden op wat komen gaat. Ik ga wss een RP server nemen, eentje waar ook fokkers op zitten en dan imperial kant. Nu nog een class uit zoeken :D
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:37:50 #278
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_108329699
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef Maax het volgende:

[..]

Nee het ligt aan ING denk ik, het bedrag is (ondanks ideal) nog niet van mn rekening af.

Anyway, ik heb het weekend al uitgevogeld. Morgen is de code hopelijk binnen, dan ga ik na mn werk sowieso ff borrelen, om daarna heeeeel lang te gamen :)

Ik ga nu lekker forums ed lezen, om me mentaal voor te bereiden op wat komen gaat. Ik ga wss een RP server nemen, eentje waar ook fokkers op zitten en dan imperial kant. Nu nog een class uit zoeken :D
Forums lezen zou ik niet doen :P
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_108332762
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef Maax het volgende:

[..]

Kom bij de Crimson Order op de server Lord Calypho, daar zitten de meeste FOKkers op ;)
pi_108334684
Ik baal wel dat ik de verkeerde server heb uitgekozen, ik zit op een server waar ik niemand ken en die niet echt heel druk bevolkt is. Maar goed dat mag de pret niet drukken :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 08:08:17 #281
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108334709
Bounty Hunter zijn op Alderaan is echt geweldig _O-. Lekker sarcastisch doen tegen al die nobels :').

SPOILER
pi_108335777
Ik baalde wel van LS. Heb nu een light Sith Warrior, gaat ie al z'n quest spullen aan een andere acolyte geven :') moest ik de quest opnieuw doen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:08 #283
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_108336792
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 08:08 schreef Fir3fly het volgende:
Bounty Hunter zijn op Alderaan is echt geweldig _O-. Lekker sarcastisch doen tegen al die nobels :').

SPOILER
afgezien daarvan vond ik Alderaan maar een kutplaneet. Gelukkig wordt die opgeblazen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_108339715
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 08:08 schreef Fir3fly het volgende:

SPOILER
Imperial Agent zijn op Alderaan is ook geweldig! Zit een goed verhaal in :)
SPOILER
pi_108340025
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:28 schreef DaFan het volgende:
Ik baalde wel van LS. Heb nu een light Sith Warrior, gaat ie al z'n quest spullen aan een andere acolyte geven :') moest ik de quest opnieuw doen.
Ja, dat is de LS :D
pi_108340131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, dat is de LS :D
Geef mij de DS oplossing maar, moorden, moorden geen vragen stellen en als het nodig is nog meer moorden.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:33:32 #287
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108341796
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef Questular het volgende:
Geef mij de DS oplossing maar, moorden, moorden geen vragen stellen en als het nodig is nog meer moorden.
Vind de DS alleen interessant als er intrige in voorkomt, zoals bij mij op Hutta nu met de imperial agent. Dan ruim ik graag iemand uit de weg. >:) Maar simpel iedere keer het agressieve antwoord pakken, dan wordt het voor mij snel eentonig.
pi_108342469
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Vind de DS alleen interessant als er intrige in voorkomt, zoals bij mij op Hutta nu met de imperial agent. Dan ruim ik graag iemand uit de weg. >:) Maar simpel iedere keer het agressieve antwoord pakken, dan wordt het voor mij snel eentonig.
Dat, moorden om het moorden is saai
pi_108343355
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat, moorden om het moorden is saai
mijn Imperial Agent verveeld zich geen moment :)
pi_108343710
Ik kies gewoon bij mijn Agent gewoon de hele tijd de optie die ik zelf persoonlijk zou kiezen, en heel vaak komt daar Light Side uit ;)
pi_108344294
quote:
15s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:51 schreef Enchanter het volgende:
Ben nu lvl 39 , maar ik ben niet meer actief als in het begin.
Ik ben het wel eens met eerder genoemd argument dat WoW het MMO concept wel een beetje te simpel gemaakt heeft.
Kan me nog herinneren met Everquest als je midden in kerker met een groep dood ging , dat je maar moest hopen dat er ergens een necromancer in de buurt was om je 'corpse' te summonen of een rogue die met stealth je 'corpse' kon halen (mits er geen 'mobs' waren die door 'stealth' heen keken). Alleen clerics , paladijnen en necromancers konden 'ressen'
En dan kon je weer vanaf het begin opnieuw beginnen (incl repops :'( )
Af en toe moest je gewoon maar overschakelen op een alt omdat je lijk ergens weg lag te rotten omdat niemand je kon helpen :')
Nu ga je dood , kan je jezelf 'ressen' of iemand anders 'ressed' je.
Uiteindelijk haal je (bijna) altijd wel de eindbaas van elke instance , dungeon , omdat je het gewoon weer opnieuw probeert.
Wel jammer , want het 'Everquest systeem' had ondanks het redelijke hoge frustratie gehalte ook wel weer z'n charme :{
Vergeet de xp-penalty niet. Doodgaan was xp verliezen, een paar keer op rij doodgaan was de hele xp-opbrengst van een avondje spelen in rook zien opgaan. EQ was daarmee veel spannender, je had daar ook echt wat te verliezen. Wat dat betreft is ook SW veel te makkelijk.

Als er zo'n server zou komen zou ik gelijk switchen.
Ja, ik generaliseer.
pi_108346089
Ik denk dat ik wel nog een andere class ga spelen op LS kijken hoe die antwoorden en akties mij bevallen :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:29:20 #294
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108346179
Als ik toekom aan nog een playthrough, dan ga ik voor de Jedi Consular --> Nolan North als voice-actor. :7
pi_108348925
Level 50 Sniper ^O^
pi_108348947
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Level 50 Sniper ^O^
^O^ *O*
pi_108349281
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Level 50 Sniper ^O^
gratz, hoeveel playtime? Ik zit nu bijna op 3 days en ben lvl 33 dus ik ben nog wel ff bezig :)
pi_108349400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef Questular het volgende:

[..]

gratz, hoeveel playtime? Ik zit nu bijna op 3 days en ben lvl 33 dus ik ben nog wel ff bezig :)
Oh weet niet hou ik niet bij
pi_108349514
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Oh weet niet hou ik niet bij
Kan je zien door /played te typen :P zelf interesseert me ook weinig
pi_108349586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:47 schreef Pixell het volgende:

[..]

Kan je zien door /played te typen :P zelf interesseert me ook weinig