Ik zit ook op een drukke server gelukkig. Maar kan wel wat nieuwe prikkelingen gebruiken!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:23 schreef Morthill het volgende:
Blij dat ik op drukke servers zit, nog altijd dik 200 man op fleet tijdens de spits, niet rustiger dan een maand terug.
En straks nieuwe flaspoints en ops. Als ze zo snel nieuwe content uit kunnen pompen komt het wel goed met dit spel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zit ook op een drukke server gelukkig. Maar kan wel wat nieuwe prikkelingen gebruiken!
Gelukkig binnenkort ranked WZs
Volgens mij nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Sjiznit het volgende:
Trouwens he, als je de meeste MVP stemmen hebt maakt dat dan nog uit voor valor of wat dan ook?
Die gaan niet op de Europese servers neem ik aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef LeaderRoel het volgende:
1 Maart komt het spel uit in Australië, Nieuw Zeeland, Hong Kong en Singapore dus dan worden de servers ook wat voller denk ik
Klopt, die krijgen hun eigen servers. Er zijn nu al mensen uit die regio die nu spelen, maar die krijgen een gratis transfer naar de nieuwe servers.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die gaan niet op de Europese servers neem ik aan
50 valor en een extra warzone commendation per vote.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Sjiznit het volgende:
Trouwens he, als je de meeste MVP stemmen hebt maakt dat dan nog uit voor valor of wat dan ook?
Volgens mij 5 per vote maar weet niet zekerquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:51 schreef Roellie80 het volgende:
1 commendation per vote? matig zeg
Rond level 30-40 krijg je 2 quests genaamd Taral V en Maelstrom Prison (Republic) of Boarding Party en The Foundry (Empire) en die zijn ook erg vetquote:
Hmm, zijn die solo te doen? Dan neem ik mijn 50 Knight er eens mee naar toe. (nee ik heb geen matties op die server.)quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:40 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Rond level 30-40 krijg je 2 quests genaamd Taral V en Maelstrom Prison (Republic) of Boarding Party en The Foundry (Empire) en die zijn ook erg vet
Op lvl 50 zijn die makkelijk te solo'nquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hmm, zijn die solo te doen? Dan neem ik mijn 50 Knight er eens mee naar toe. (nee ik heb geen matties op die server.)
Daar ben ik op mijn huidige server ook bang voor. Als ik zie dat er op drukke servers op de fleet altijd 100+ mensen zijn in de avond en op mijn server dit rond de 30 ligt vrees ik dat ik na het halen van lvl 50 weinig te doen ga hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:02 schreef ApoclysmX het volgende:
Account gecancelled.
Gisteren op Ilum.. 11 man op de hele planeet.
PvP queue van 15 minuten op level 50 om vervolgens in een verliezende game te komen en hard ge-raped te worden.
Dat laatste was te verwachten maar.. no thanks, ik ga wel wat anders spelen.
Misschien dat ik later nog eens terug kom om te kijken.
Ja.. het is wel jammer, ik hoop ook dat ze het allemaal een beetje op orde gaan brengen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar ben ik op mijn huidige server ook bang voor. Als ik zie dat er op drukke servers op de fleet altijd 100+ mensen zijn in de avond en op mijn server dit rond de 30 ligt vrees ik dat ik na het halen van lvl 50 weinig te doen ga hebben.
Perhaps the worst frogdog-throw in history, show us what you got Rotworms!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef Rahl het volgende:
Ik ben nog lang niet uitgekeken op de huidige warzones eigenlijk. Eindelijk het idee dat de meeste mensen Huttball snappen. Wordt het een stuk leuker van. Passes all over the place.
waarom nietquote:
Ja, dat wil ik juist. Dat kan nu nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:37 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
waarom niet
je zag wel vaker in de films dat ze op een kameelachtige dier rijden (vooral bij jaba de hut)
Automagisch na je eerste verlenging.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:10 schreef The_Substitute het volgende:
Ik kreeg net ineens de Founders-title in de ingame-mail. Had er helemaal niet om gevraagd.
Ah.quote:
Klagen over nieuwe titles, serieus?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ah.
Dacht dat je er iets voor moest doen, een speciale aanmelding of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |