Die komt echt wel posten in dit topic hoorquote:
We kunnen hopen!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Die komt echt wel posten in dit topic hoor
Das een van de weinige baby's die ik wel hebben kanquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom maar op met die worst!quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das een van de weinige baby's die ik wel hebben kan.
Oi!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een broodje unox, met broodje unox sausquote:
Ik vind dat niet zo lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een broodje unox, met broodje unox saus
Dan moet je weer aan je ex denken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een broodje unox, met broodje unox saus
Die komt vanavond langs, dus daar denk ik vandaag toch wel aan hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je weer aan je ex denken.Doe dat nou niet
Heb je je brief al af?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komt vanavond langs, dus daar denk ik vandaag toch wel aan hoor.
Ik weet het. Zo vergeetachtig ben ik niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komt vanavond langs, dus daar denk ik vandaag toch wel aan hoor.
Jep. Vanochtend nog ff iets toegevoegd vanwege nieuwe info van z'n vrienden.quote:
Dat betekend alleen dat je alles kwijt bent wat je kwijt wiltquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Vanochtend nog ff iets toegevoegd vanwege nieuwe info van z'n vrienden.
Het is een flinke brief geworden.
Dat is echt niet fijn ja!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Neeeeee, dan moet je zelf schoonmaken, THE HORROR!!
Kan dat zo maar?quote:
Ze had in ieder geval voor vervanging moeten zorgen..quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan dat zo maar?
Echt, slavernij moeten ze zo enorm weer invoeren, dan heb je dat gezeik tenminste niet.
Ook niet met toestemming maar op mededelingenbasis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan dat zo maar?
Echt, slavernij moeten ze zo enorm weer invoeren, dan heb je dat gezeik tenminste niet.
en dan verlof weigerenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook niet met toestemming maar op mededelingenbasis.
Ik verwacht eigenlijk wel eerst een verlof aanvraag.
Vast niet, maar misschien komen we een eindquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat betekend alleen dat je alles kwijt bent wat je kwijt wiltDie flinke brief dus.
Ik ga richting huis, puinruimen want ik krijg slapers dit weekend.
Dus mocht ik je niet meer spreken. Heel veel sterkte vanavond.
En ik hoop dat je antwoord krijgt op al je vragen.
Absolute horror.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Neeeeee, dan moet je zelf schoonmaken, THE HORROR!!
quote:
Hebben ze eindelijk door dat je overbodig bent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Maandag wellicht wel of niet gebeld worden dat ik mag opbokken
Voelt een beetje als de examentijd
Hoogstwaarschijnlijk krijg ik geen telefoon. In mijn vakgebied is veel te veel vraag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk door dat je overbodig bent.
Van werkgever of opdracht?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Maandag wellicht wel of niet gebeld worden dat ik mag opbokken
Voelt een beetje als de examentijd
Mail dan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk krijg ik geen telefoon.
ok.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werkgever, moet 350 man uit. Billables that is. Ook nog 150 non-billables.
Wat een geruststellingquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:59 schreef stbabylon het volgende:
En er wordt niet gespiegeld, want we zijn officieel een uitzendbureau
Ik vind het geweldigquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
Op 2.40 hoe die rinus daar dan ook zit met z'n handen over elkaar op de achtergrond
vraag me af of ze er veel voor vangen hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het geweldigDie lui lopen zwaar binnen, puur door zichzelf te zijn
Nou ja, alles bij elkaar zullen ze er niet armer op worden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vraag me af of ze er veel voor vangen hoor.
Dat sowieso niet neequote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, alles bij elkaar zullen ze er niet armer op worden.
Holy shit.quote:
Weet niet.. vertel heb je iemand gemist?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb ik hier nog wat gemist de afgelopen dagen?
Dat altijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet.. vertel heb je iemand gemist?
Het is de laatste te rustig daarvoor volgens mij...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat altijd.Maar ik bedoelde meer eventuele rellen, relatieproblematiek, enz.
Ach als modje doe je het nooit goedquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Tally, wat nuilt Sino in het sexfantasie topic
Dat scheelt, hoef ik me niet in te lezen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is de laatste te rustig daarvoor volgens mij...
Er valt gewoon niks te zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ah zo ja. Ze doet wel vaker moeilijk. Fuck haar je weet!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach als modje doe je het nooit goed
En nee is niet om huilie te doen, maar ze mocht van mij niet slowchatten en daarom is ze op dr kut getrapt.
Q had al 5 datesquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niks!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q had al 5 dates
Ang3lperikellen
Noem het maar niks!
Ik heb gisteren voor ¤121 aan vazen, kaarsen en theelichthouders gekocht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q had al 5 dates
Ang3lperikellen
Noem het maar niks!
Pussywhippedquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor ¤121 aan vazen, kaarsen en theelichthouders gekocht.Da's ook niet niks!
wijf!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor ¤121 aan vazen, kaarsen en theelichthouders gekocht.Da's ook niet niks!
Een fles single malt Scotch! Plus tumblerglas! Klaar! Niks anders!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Hey!Ik moet toch wat op m'n nieuwe
dressoir
zetten?
een bakje pindarotsjes!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een fles single malt Scotch! Plus tumblerglas! Klaar! Niks anders!
Ik mag haar welquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk heeft meer aan een trog.
Dat bakje Die trog hoort op het boudairquote:
In de schuur!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bakje Die trog hoort op het boudair
Ah, die overpriced bijenkorf glasgevallenquote:
Ik had al een grote zwarte. Nu een wat kleinere groene erbij. Niet bij de Bijenkorf gekocht btw, maar in eenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, die overpriced bijenkorf glasgevallen
Heb er ook een paar.
Ik heb ze op een gegeven moment voor de helft vd helft van de helft helft helft helft gekocht in de opruiming. 7 eur p/st voor grote groene.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had al een grote zwarte. Nu een wat kleinere groene erbij. Niet bij de Bijenkorf gekocht btw, maar in eentuincentrum.
Dat scheelt wel in de prijs...
Kijk, dat soort leuke opruimingen mis ik dan weer...quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze op een gegeven moment voor de helft vd helft van de helft helft helft helft gekocht in de opruiming. 7 eur p/st voor grote groene.
Jepquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kijk, dat soort leuke opruimingen mis ik dan weer...
Heb je die geile hoogglans salontafel nog?
Niet zo sip kijkenquote:
Het is je ex, geen vreemde?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zo sip kijkenHet is je ex, geen vreemde. Straks ben je vast stik zenuwachtig maar dat trekt ook weer weg. Heb je je brief nog geschreven?
Of moet ik er maar niet teveel naar vragen?
Ach, je gooit je ziel bloot hier bij mensen die je helemaal nog nooit gezien hebtquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is je ex, geen vreemde?
Het voelt echter wel alsof ik een vreemde ga ontmoeten. Heb hem nu meer dan een maand niet gezien en zo'n 2.5 week niet meer gesproken. Het voelt alsof er dadelijk een totaal ander persoon tegenover me staat.
Ik bedoel het niet rot hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is je ex, geen vreemde?
Het voelt echter wel alsof ik een vreemde ga ontmoeten. Heb hem nu meer dan een maand niet gezien en zo'n 2.5 week niet meer gesproken. Het voelt alsof er dadelijk een totaal ander persoon tegenover me staat.
Yeah, I noticed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)doek-in-de-ring.html
Wut? Ik vind jou juist een goeie mod tally. Je komt hard altijd, kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach als modje doe je het nooit goed
En nee is niet om huilie te doen, maar ze mocht van mij niet slowchatten en daarom is ze op dr kut getrapt.
Ik klik niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #106
quote:
Utrecht!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet ik!
Je komt ui Utrecht dus het kan ook niet anders.
Prachtig! Tof mens.quote:
Raar is dat hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Thuis zijn als straks de schoonmaker komt
Bij mij komt er niemand in!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is er nog niet, maar het idee vind ik al raar
Daarom heb ik mijne ook niet op vrijdag dan ben ik te vaak thuis.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Thuis zijn als straks de schoonmaker komt
Heel verstandig!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijne ook niet op vrijdag dan ben ik te vaak thuis.
...slechts 3 schietpartijen en overvallen per uur?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al woonde ik wel in het rustige deel van Overvecht
Waarom komt ie extra?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Ik op dinsdag. Maar hij komt nu een keer extra en ik ben thuis ivm half ziekte. Dusja, kan even niet anders.
1 gejatte scooter (voor zover ik weet) en 1 moordquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...slechts 3 schietpartijen en overvallen per uur?
okquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met verjaardag/feestje dit weekend
Die kans zit er natuurlijk in, of geld jatten of gewoon weet ik niet veel watquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben altijd bang dat dat soort mensen heel nonchalant werken en dus mijn huis half slopen.
quote:
Ik bén de schoonmakerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Partingglass het volgende:
Heeft iedereen hier een schoonmaker ofzo.
Mijn zusje komt me,meehelpen. Eerst kwam ze zo poetsen maar,dat vind ik maar,niets,dus nu doen we het samen. Blijft en ongelooflijk vinden hoe leuk ze,het vind,om te poetsen. Heb mam nog nagevraagd of we echt familie zijn.
Ik heb geen poets. Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Partingglass het volgende:
Mijn zusje komt me,meehelpen. Eerst kwam ze zo poetsen maar,dat vind ik maar,niets,dus nu doen we het samen. Blijft en ongelooflijk vinden hoe leuk ze,het vind,om te poetsen. Heb mam nog nagevraagd of we echt familie zijn.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Partingglass het volgende:
Hup hup, op de knietjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bén de schoonmakerWel een slechte overigens
Spullen opbergen waarvan ik niet weet waarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kans zit er natuurlijk in, of geld jatten of gewoon weet ik niet veel watMaarja, gelukkig zijn ze niet allemaal zo
Dat is zielig. Want het vriest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spullen opbergen waarvan ik niet weet waar![]()
Een week mijn handschoenen kwijt geweest
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga jij naar Hoedje, of komt hij jullie kant op?
quote:
Zo klinkt dat idd ongeveerquote:
Och ik kan met Hoedje levenquote:
Dat wordt geen eindejaarsbonus voor Poets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig heb ik 3 paar.
Maar het was wel het paar wat ik aan wilde
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
They beat petjes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is lief bedoeld he, ik ben dol op hoedjes!
Dat vind ik dus ook een nadeel als er iemand anders gepoetst heeft, of voor me gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opgeborgen. Vrij logisch toen ik eenmaal had bedacht waar ik ze ongeveer had gelaten en welk kastje/la daar in de buurt was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat heeft ze ermee gedaan dan? Was het nog wel een enigszins logische plek?
Daarom eerst de losse troep zelf weghalen. Het is echt alleen zo iets wat ik laat slingeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook een nadeel als er iemand anders gepoetst heeft, of voor me gewerkt heeft.
Ben ik altijd alles kwijt
Nee een hoofddoekje zou 'm absoluut niet staan..quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
Opgeborgen. Vrij logisch toen ik eenmaal had bedacht waar ik ze ongeveer had gelaten en welk kastje/la daar in de buurt was.
Normaal niet een kastje waar ik iets in opberg
Natuurlijk niet. Ach, ik heb er de tijd ook wel voor (zondag) en haal er (soms) ook wel voldoening uit. Dus van mij hoeft het niet. Kan ik weer wat extra pilskes kopen denk ik maar...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kans zit er natuurlijk in, of geld jatten of gewoon weet ik niet veel watMaarja, gelukkig zijn ze niet allemaal zo
Voel je niet rot, weinig mannen komen ermee weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee een hoofddoekje zou 'm absoluut niet staan..
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:31 schreef Partingglass het volgende:
Sommige mensen hebben een hoofd waar een peter op staat dan een hoed.
Zal wel mobiel zittenquote:
Zo veel tijd kost het ook niet, vind ik. Maar als ik echt veel geld had, zou ik het ook laten doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ach, ik heb er de tijd ook wel voor (zondag) en haal er (soms) ook wel voldoening uit. Dus van mij hoeft het niet. Kan ik weer wat extra pilskes kopen denk ik maar...
Kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Natuurlijk niet. Ach, ik heb er de tijd ook wel voor (zondag) en haal er (soms) ook wel voldoening uit. Dus van mij hoeft het niet. Kan ik weer wat extra pilskes kopen denk ik maar...
Zet dat dan ook uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:33 schreef Partingglass het volgende:
Sorry autocorrectie op de foon en niet nagelezen. Peter is petje maar dat had je vast al bedacht.
Precies. Ik heb mezelf in de loop der jaren aangeleerd om het allemaal 'wat bij te houden'. Dat scheelt enorm.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo veel tijd kost het ook niet, vind ik. Maar als ik echt veel geld had, zou ik het ook laten doen.
Ja, een goed systeem doet wonderen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Ik heb mezelf in de loop der jaren aangeleerd om het allemaal 'wat bij te houden'. Dat scheelt enorm.
Echt he! Zet dan bieden vanaf neer of een prijs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:35 schreef L-E het volgende:
Mensen die op MP 'teab' zetten en dan als je biedt zeggen: Nee, we willen er minimaal xx voor hebben..
Zet dan dan neer!
Ik heb er wakker van gelegen, vertel me alles!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet van t balkon gesprongen
Mogguh.
ons!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er wakker van gelegen, vertel me alles!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Het gaat notabene om een boek wat ooit een kinderboekenweekgeschenk was. Zo veel geld hebben zij er niet aan uitgegeven dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Echt he! Zet dan bieden vanaf neer of een prijs.
Wie weet heeftie dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Je had hem van het balkon moeten gooien.
je hebt je ex ervan afgeduwd?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Inderdaad. Hetero's...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Je had hem van het balkon moeten gooien.
Ik ruim meestal al op. Ik ruim op en poets maakt schoon.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]wel mooi is dat.
De eerste twee keer ruimde die van mij nog best veel op. Of legde zaken in een andere ruimte neer zo van 'dat hoort niet daar waar het lag"
Ondertussen laat ie de spullen wat vaker liggen aangezien hij nu wel doorheeft dat het toch altijd weer terugkomt![]()
Jammer. Had ik mooi die salontafel uit je huis kunnen roven...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
En dat is ook geen super zeldzaam boek wrss. Mafkezen zitten er soms bij.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat notabene om een boek wat ooit een kinderboekenweekgeschenk was. Zo veel geld hebben zij er niet aan uitgegeven dus.
Het is de 'troep' die daar gewoon z'n vaste plek heeft gevonden. Mijnes maakt tegenwoordig ook alleen nog schoonquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:44 schreef Godtje het volgende:
Ik ruim meestal al op. Ik ruim op en poets maakt schoon.
Dus win-win.
Het is niet meer nieuw te koop, omdat het een kinderboekenweekgeschenk was, dus wel een beetje zeldzaam.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:44 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En dat is ook geen super zeldzaam boek wrss. Mafkezen zitten er soms bij.
Incl Leonardo vazen zeker? Hoer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer. Had ik mooi die salontafel uit je huis kunnen roven...
Mee eens. Ik denk dat je het voorlopig voor jezelf onnodig moeilijk maakt, nu je nog niet over hem heen bent.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:51 schreef Godtje het volgende:
Contact houden om contact te houden lijkt me ook niks. Zeker als je het niet kan vinden met die nieuwe. Wat geheel logisch is overigens.
Het gaat niet om contact houden om contact houden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:51 schreef Godtje het volgende:
Contact houden om contact te houden lijkt me ook niks. Zeker als je het niet kan vinden met die nieuwe. Wat geheel logisch is overigens.
Mens ik verdien de Oscar voor beste mannelijke hoofdrol in een Dramaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Ik denk dat je het voorlopig voor jezelf onnodig moeilijk maakt, nu je nog niet over hem heen bent.
Verder sta ik versteld van hoe 'groots' je je opstelt Angel, er moet wel heel veel pijn en frustratie bij jou spelen maar je bent gewoon in staat hem het allerbeste te gunnen, vind ik knap.
Vindt je hem fijn als vriend of relatie? Nogal een verschil.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat niet om contact houden om contact houden.
Het gaat om contact houden omdat we elkaar niet haten, zelfs mogen, maar het niet werkt als relatie blijkbaar.
Hij vindt mij fijn, ik hem. En misschien gaat dat idd niet werken nee. Wie weet.
Die ander echter. Tja. Dat wordt idd een probleem ja
Dat siert hem inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef L-E het volgende:
Verder sta ik versteld van hoe 'groots' je je opstelt Angel, er moet wel heel veel pijn en frustratie bij jou spelen maar je bent gewoon in staat hem het allerbeste te gunnen, vind ik knap.
ja, dat is hetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Ang3l het volgende:
En ik snap wat jullie denken (denk ik):
Voor hem is het over. Voor jou nog niety. Is dat contact houden dan een manier om een strohalm aan te pakken? Valse hoop? Maak je t jezelf daar niet moeilijker mee?
Ja. Misschien. Zou kunnen.
Time will tell.
Ik snap de behoefte hoor. En je moet natuurlijk lekker doen wat jij wil, dat voorop gesteld.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Voor hem is het over. Voor jou nog niety. Is dat contact houden dan een manier om een strohalm aan te pakken? Valse hoop? Maak je t jezelf daar niet moeilijker mee?
Time will tell.
Nou als er zoiets gebeurd KAN ik me voorstellen dat je elkaar even NIET mag hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vindt je hem fijn als vriend of relatie? Nogal een verschil.
Dat je elkaar mag lijkt mij logisch anders had je geen relatie gehad.
Hoe lastig het ook is. Volgens mij is het in dat soort situaties beter om dan gewoon even 5/6 maanden geen contact te hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Time will tell.
True, maar je moet het natuurlijk moet moeilijker voor jezelf maken dan nodig is. Mensen zoeken vaak de pijn op, om zichzelf hoop te geven. Te vaak valse hoop.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte hoor. En je moet natuurlijk lekker doen wat jij wil, dat voorop gesteld.
Jij en ik zijn niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is het.
Fout zelf vaak genoeg gemaakt.
So true.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals HW ook al aangeeft. Vaak genoeg zelf de fout gemaakt.
Klopt. Maar dat kan ook onderdeel van het rouwproces zijn. Je hoeft het niet allemaal verstandig te benaderen als je hart gebroken is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
True, maar je moet het natuurlijk moet moeilijker voor jezelf maken dan nodig is. Mensen zoeken vaak de pijn op, om zichzelf hoop te geven. Te vaak valse hoop.
We hebben ook de dingen samen al afgezegd. Lowlands kaartje is weg. Florence kaartje is aan een ander gegeven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe lastig het ook is. Volgens mij is het in dat soort situaties beter om dan gewoon even 5/6 maanden geen contact te hebben.
Als je dan nog contact wil.... dan verder kijken. Nu te heftig, te veel, te weinig zicht op emoties
Zoals HW ook al aangeeft. Vaak genoeg zelf de fout gemaakt.
Homo's hebben geen hart schat. Die denken alleen maar in piemels en sterretjes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan ook onderdeel van het rouwproces zijn. Je hoeft het niet allemaal verstandig te benaderen als je hart gebroken is.
Laat je piemel eens zien aan Angel dan, is-ie er zo overheen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's hebben geen hart schat. Die denken alleen maar in piemels en sterretjes!
Ja, ik heb ook nog wel goed contact met wat exen. Maar zo kort erna is het meestal gewoon vast willen houden, Bij mij moet er eerst voor mij iets nieuws voorbij komen wil ik over het feit dat zij een ander heeft heen komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij en ik zijn niet hetzelfde.
Dus zoals ik al zeg: time will tell.
Ik heb nog contact met al mijn exen op 2 na.
De ene is een eikel, de ander woont in Frankrijk.
De rest zijn allemaal vrienden van me. Vrienden. Geen vriendjes.
De blaren staan er op. Geen plaatje om te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat je piemel eens zien aan Angel dan, is-ie er zo overheen.
Jezus, stel je voor dat ik ook nog eens peentjeshaar zou hebben... dan had ik naast geen hart ook nog eens geen ziel!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's hebben geen hart schat. Die denken alleen maar in piemels en sterretjes!
Hier een opbeurend nummer voor jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, stel je voor dat ik ook nog eens peentjeshaar zou hebben... dan had ik naast geen hart ook nog eens geen ziel!
Damn itquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
De blaren staan er op. Geen plaatje om te zien.
Ik heb 3 jaar een relatie gehad met Tim. Dat gingg uit, was pijnlijk, maar we zijn elkaar al die tijd blijven zien en zijn er samen uitgekomen. 6 jaar is het al uit. En nu ben ik met hem op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog wel goed contact met wat exen. Maar zo kort erna is het meestal gewoon vast willen houden, Bij mij moet er eerst voor mij iets nieuws voorbij komen wil ik over het feit dat zij een ander heeft heen komen.
Maar idd, niet iedereen is hetzelfde hoor.
Stuk minder drama in je leven dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, stel je voor dat ik ook nog eens peentjeshaar zou hebben... dan had ik naast geen hart ook nog eens geen ziel!
Je tepelsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Damn it
Ik heb niets om te laten zien, wat nu
Daar hebben ze gewoon kuurtjes voor hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
De blaren staan er op. Geen plaatje om te zien.
Dat ze zeggen contact te willen houden betekend natuurlijk niet dat dat de eerste komende maand al zal zijn. Kan best zijn dat er eerst een paar maanden overheen gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog wel goed contact met wat exen. Maar zo kort erna is het meestal gewoon vast willen houden, Bij mij moet er eerst voor mij iets nieuws voorbij komen wil ik over het feit dat zij een ander heeft heen komen.
Maar idd, niet iedereen is hetzelfde hoor.
Ik probeer het steeds over te geven aan iemand anders maar ze happen niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze gewoon kuurtjes voor hoor.
Dan hadden jullie minder lolquote:
Nee daar zou ik ook niet meer in happen neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik probeer het steeds over te geven aan iemand anders maar ze happen niet.
Het neuken van 2 Australiers hielp.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Bij mij moet er eerst voor mij iets nieuws voorbij komen wil ik over het feit dat zij een ander heeft heen komen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het neuken van 2 Australiers hielp.
Zat je op een soort homo cruise?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twee maar? Homo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje terug scrollen kan echt geen kwaadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef vencodark het volgende:
Was het gesprek gister wat je wilde Ang3l?
Uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef vencodark het volgende:
Was het gesprek gister wat je wilde Ang3l?
Ik las het verslag maar ik vraag hem zelf of het was wat hij verwachtte. Mag ik?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje terug scrollen kan echt geen kwaad
Gelukkig dat een groot deel dan toch besproken is zeg maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Ik heb niet overal antwoord op, of bevredigend. Maar dat had ik ook niet verwacht.
Ik heb iets. En ik zag spijt. Dat is wat ik wilde zien.
Ben het nog steeds niet eens met de manier waarop, maar hij gelukkig achteraf ook niet.
De acties daarna, het leeghalen van zijn huis en mijn huis, zijn uitgelegd.
Het verwijderen van m'n vrienden op facebook is uitgelegd.
Allemaal acties die, zonder dat ik hem zag of sprak, erg leken op keihard vergeten en doorgaan van zijn kant. Ik was kwaad.
Nu heb ik zijn kant gehoord en gezien, en dat helpt.
Mee eens zijn is iets anders. Het begrijpen is het. Tot op zekere hoogte.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen als hij niet goed achter zijn voorhuidje wast.
Hallo, wij hebben grindr!quote:
I betquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Going down under down under.quote:
Je kan prima down under gaan op een chick hoor, een zweedse in dit gevalquote:
En als er 1 schaap over de dam is..... dus Krea, next?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Je kan prima down under gaan op een chick hoor
Ik word wel opgewonden van transsexuelen. Is dat erg?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als er 1 schaap over de dam is..... dus Krea, next?
Ja. Dat is erg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik word wel opgewonden van transsexuelen. Is dat erg?
Dat was zijn nieuwe lover. Het is een complot, ik zeg het je.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:29 schreef Ang3l het volgende:
In de week nadat hij t uitgemaakt heeft is trouwens zijn auto bekrast met een sleutel, van voor tot achterDuizenden euro's schade.
Ikw eet niet of t toeval is of niet, maar indien niet, dan vind ik t erg laag en vind ik t een streek die mij niet helpt, wie t ook gedaan heeft.
Vond ik echt kut om te horen.
Voelde me meteen schuldig.
Bullshit natuurlijk, maar toch.
Het waren de polen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:29 schreef Ang3l het volgende:
In de week nadat hij t uitgemaakt heeft is trouwens zijn auto bekrast met een sleutel, van voor tot achterDuizenden euro's schade.
Ikw eet niet of t toeval is of niet, maar indien niet, dan vind ik t erg laag en vind ik t een streek die mij niet helpt, wie t ook gedaan heeft.
Vond ik echt kut om te horen.
Voelde me meteen schuldig.
Bullshit natuurlijk, maar toch.
Idd stomquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:31 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus en haar vriend zijn sinds juli samen. Nu waren ze in Noorwegen een week en hebben ze 'vriendschapsringen' voor elkaar gekocht. Matchende ringen met een steentje ofzo.
Ze gaan sneller dan mijn vriend en ik en op één of andere manier steekt dat een heel klein beetje. Stom is dat.
Vriendschapsringen? Hoe oud is je zus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:31 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus en haar vriend zijn sinds juli samen. Nu waren ze in Noorwegen een week en hebben ze 'vriendschapsringen' voor elkaar gekocht. Matchende ringen met een steentje ofzo.
Ze gaan sneller dan mijn vriend en ik en op één of andere manier steekt dat een heel klein beetje. Stom is dat.
Ja, heel stom. En toch voelde ik een soort van 'emotie' erbij.quote:
Nou ja, mijn moeder gebruikte die term. Geen idee hoe mijn zus het noemde.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Vriendschapsringen? Hoe oud is je zus?
Kan ik al bellen?quote:
Lijkt me toch wel belangrijk om te weten welke waarde je zus aan de ringen hecht, voordat je daar enige emotie bij gaat voelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, heel stom. En toch voelde ik een soort van 'emotie' erbij.
[..]
Nou ja, mijn moeder gebruikte die term. Geen idee hoe mijn zus het noemde.![]()
En anders zijn het gewoon 'matchende ringen met een steentje'.Ze is 29 trouwens.
8?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Vriendschapsringen? Hoe oud is je zus?
Oh, ik weet wel welke waarde dat is hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel belangrijk om te weten welke waarde je zus aan de ringen hecht, voordat je daar enige emotie bij gaat voelen.
Het gaat er meer om welke waarde Venco eraan geeft. Blijkbaar heeft ze moeite met t feit dat zij (sneller) iets hebben dat aantoont dat ze bij elkaar willen zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel belangrijk om te weten welke waarde je zus aan de ringen hecht, voordat je daar enige emotie bij gaat voelen.
Misschien zijn die ringen niet om iets aan te tonen, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat er meer om welke waarde Venco eraan geeft. Blijkbaar heeft ze moeite met t feit dat zij (sneller) iets hebben dat aantoont dat ze bij elkaar willen zijn.
Iedereen zit achter angel zijn mooie sterretje aan aangezien die weer vrij is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi. Hoe is het hier zo op de vrijdagmorgen?
Hm..niet zozeer daar moeite mee want ik weet ook hoe serieus K en ik zijn. Daar gaat het niet om. Maar misschien meer het beeld dat anderen er dan weer van krijgen. Mijn familie ofzo. Weet ik veel! Je weet toch dat kerstgebeuren? Volgens mij denkt mijn zus nog steeds dat het tussen K en mij niet zo goed zit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat er meer om welke waarde Venco eraan geeft. Blijkbaar heeft ze moeite met t feit dat zij (sneller) iets hebben dat aantoont dat ze bij elkaar willen zijn.
Zou kunnen, maar dat zou er opzich los van staan. Want ook al toont het niets aan dan nog kriebelt het Venco alleen al het idee zeg maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
Misschien zijn die ringen niet om iets aan te tonen, dat bedoel ik.
Leer nou eens dat het geen reet boeit wat anderen vinden of wat je zus denktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:39 schreef vencodark het volgende:
Hm..niet zozeer daar moeite mee want ik weet ook hoe serieus K en ik zijn. Daar gaat het niet om. Maar misschien meer het beeld dat anderen er dan weer van krijgen. Mijn familie ofzo. Weet ik veel! Je weet toch dat kerstgebeuren? Volgens mij denkt mijn zus nog steeds dat het tussen K en mij niet zo goed zit.
I know!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leer nou eens dat het geen reet boeit wat anderen vinden of wat je zus denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |