Wut? Ik vind jou juist een goeie mod tally. Je komt hard altijd, kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach als modje doe je het nooit goed
En nee is niet om huilie te doen, maar ze mocht van mij niet slowchatten en daarom is ze op dr kut getrapt.
Ik klik niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #106
quote:
Utrecht!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet ik!
Je komt ui Utrecht dus het kan ook niet anders.
Prachtig! Tof mens.quote:
Raar is dat hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Thuis zijn als straks de schoonmaker komt
Bij mij komt er niemand in!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is er nog niet, maar het idee vind ik al raar
Daarom heb ik mijne ook niet op vrijdag dan ben ik te vaak thuis.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Thuis zijn als straks de schoonmaker komt
Heel verstandig!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijne ook niet op vrijdag dan ben ik te vaak thuis.
...slechts 3 schietpartijen en overvallen per uur?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al woonde ik wel in het rustige deel van Overvecht
Waarom komt ie extra?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Ik op dinsdag. Maar hij komt nu een keer extra en ik ben thuis ivm half ziekte. Dusja, kan even niet anders.
1 gejatte scooter (voor zover ik weet) en 1 moordquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...slechts 3 schietpartijen en overvallen per uur?
okquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met verjaardag/feestje dit weekend
Die kans zit er natuurlijk in, of geld jatten of gewoon weet ik niet veel watquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben altijd bang dat dat soort mensen heel nonchalant werken en dus mijn huis half slopen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |