Yeah, I noticed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)doek-in-de-ring.html
Wut? Ik vind jou juist een goeie mod tally. Je komt hard altijd, kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach als modje doe je het nooit goed
En nee is niet om huilie te doen, maar ze mocht van mij niet slowchatten en daarom is ze op dr kut getrapt.
Ik klik niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #106
quote:
Utrecht!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet ik!
Je komt ui Utrecht dus het kan ook niet anders.
Prachtig! Tof mens.quote:
Raar is dat hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Thuis zijn als straks de schoonmaker komt
Bij mij komt er niemand in!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is er nog niet, maar het idee vind ik al raar
Daarom heb ik mijne ook niet op vrijdag dan ben ik te vaak thuis.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Thuis zijn als straks de schoonmaker komt
Heel verstandig!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijne ook niet op vrijdag dan ben ik te vaak thuis.
...slechts 3 schietpartijen en overvallen per uur?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al woonde ik wel in het rustige deel van Overvecht
Waarom komt ie extra?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Ik op dinsdag. Maar hij komt nu een keer extra en ik ben thuis ivm half ziekte. Dusja, kan even niet anders.
1 gejatte scooter (voor zover ik weet) en 1 moordquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...slechts 3 schietpartijen en overvallen per uur?
okquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met verjaardag/feestje dit weekend
Die kans zit er natuurlijk in, of geld jatten of gewoon weet ik niet veel watquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben altijd bang dat dat soort mensen heel nonchalant werken en dus mijn huis half slopen.
quote:
Ik bén de schoonmakerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Partingglass het volgende:
Heeft iedereen hier een schoonmaker ofzo.
Mijn zusje komt me,meehelpen. Eerst kwam ze zo poetsen maar,dat vind ik maar,niets,dus nu doen we het samen. Blijft en ongelooflijk vinden hoe leuk ze,het vind,om te poetsen. Heb mam nog nagevraagd of we echt familie zijn.
Ik heb geen poets. Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Partingglass het volgende:
Mijn zusje komt me,meehelpen. Eerst kwam ze zo poetsen maar,dat vind ik maar,niets,dus nu doen we het samen. Blijft en ongelooflijk vinden hoe leuk ze,het vind,om te poetsen. Heb mam nog nagevraagd of we echt familie zijn.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Partingglass het volgende:
Hup hup, op de knietjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bén de schoonmakerWel een slechte overigens
Spullen opbergen waarvan ik niet weet waarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kans zit er natuurlijk in, of geld jatten of gewoon weet ik niet veel watMaarja, gelukkig zijn ze niet allemaal zo
Dat is zielig. Want het vriest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spullen opbergen waarvan ik niet weet waar![]()
Een week mijn handschoenen kwijt geweest
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga jij naar Hoedje, of komt hij jullie kant op?
quote:
Zo klinkt dat idd ongeveerquote:
Och ik kan met Hoedje levenquote:
Dat wordt geen eindejaarsbonus voor Poets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig heb ik 3 paar.
Maar het was wel het paar wat ik aan wilde
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
They beat petjes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is lief bedoeld he, ik ben dol op hoedjes!
Dat vind ik dus ook een nadeel als er iemand anders gepoetst heeft, of voor me gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opgeborgen. Vrij logisch toen ik eenmaal had bedacht waar ik ze ongeveer had gelaten en welk kastje/la daar in de buurt was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat heeft ze ermee gedaan dan? Was het nog wel een enigszins logische plek?
Daarom eerst de losse troep zelf weghalen. Het is echt alleen zo iets wat ik laat slingeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook een nadeel als er iemand anders gepoetst heeft, of voor me gewerkt heeft.
Ben ik altijd alles kwijt
Nee een hoofddoekje zou 'm absoluut niet staan..quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
Opgeborgen. Vrij logisch toen ik eenmaal had bedacht waar ik ze ongeveer had gelaten en welk kastje/la daar in de buurt was.
Normaal niet een kastje waar ik iets in opberg
Natuurlijk niet. Ach, ik heb er de tijd ook wel voor (zondag) en haal er (soms) ook wel voldoening uit. Dus van mij hoeft het niet. Kan ik weer wat extra pilskes kopen denk ik maar...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kans zit er natuurlijk in, of geld jatten of gewoon weet ik niet veel watMaarja, gelukkig zijn ze niet allemaal zo
Voel je niet rot, weinig mannen komen ermee weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee een hoofddoekje zou 'm absoluut niet staan..
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:31 schreef Partingglass het volgende:
Sommige mensen hebben een hoofd waar een peter op staat dan een hoed.
Zal wel mobiel zittenquote:
Zo veel tijd kost het ook niet, vind ik. Maar als ik echt veel geld had, zou ik het ook laten doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ach, ik heb er de tijd ook wel voor (zondag) en haal er (soms) ook wel voldoening uit. Dus van mij hoeft het niet. Kan ik weer wat extra pilskes kopen denk ik maar...
Kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Natuurlijk niet. Ach, ik heb er de tijd ook wel voor (zondag) en haal er (soms) ook wel voldoening uit. Dus van mij hoeft het niet. Kan ik weer wat extra pilskes kopen denk ik maar...
Zet dat dan ook uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:33 schreef Partingglass het volgende:
Sorry autocorrectie op de foon en niet nagelezen. Peter is petje maar dat had je vast al bedacht.
Precies. Ik heb mezelf in de loop der jaren aangeleerd om het allemaal 'wat bij te houden'. Dat scheelt enorm.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo veel tijd kost het ook niet, vind ik. Maar als ik echt veel geld had, zou ik het ook laten doen.
Ja, een goed systeem doet wonderen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Ik heb mezelf in de loop der jaren aangeleerd om het allemaal 'wat bij te houden'. Dat scheelt enorm.
Echt he! Zet dan bieden vanaf neer of een prijs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:35 schreef L-E het volgende:
Mensen die op MP 'teab' zetten en dan als je biedt zeggen: Nee, we willen er minimaal xx voor hebben..
Zet dan dan neer!
Ik heb er wakker van gelegen, vertel me alles!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet van t balkon gesprongen
Mogguh.
ons!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er wakker van gelegen, vertel me alles!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet van t balkon gesprongen
Mogguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |