Daarom eerst de losse troep zelf weghalen. Het is echt alleen zo iets wat ik laat slingeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook een nadeel als er iemand anders gepoetst heeft, of voor me gewerkt heeft.
Ben ik altijd alles kwijt
Nee een hoofddoekje zou 'm absoluut niet staan..quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
Opgeborgen. Vrij logisch toen ik eenmaal had bedacht waar ik ze ongeveer had gelaten en welk kastje/la daar in de buurt was.
Normaal niet een kastje waar ik iets in opberg
Natuurlijk niet. Ach, ik heb er de tijd ook wel voor (zondag) en haal er (soms) ook wel voldoening uit. Dus van mij hoeft het niet. Kan ik weer wat extra pilskes kopen denk ik maar...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kans zit er natuurlijk in, of geld jatten of gewoon weet ik niet veel watMaarja, gelukkig zijn ze niet allemaal zo
Voel je niet rot, weinig mannen komen ermee weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee een hoofddoekje zou 'm absoluut niet staan..
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:31 schreef Partingglass het volgende:
Sommige mensen hebben een hoofd waar een peter op staat dan een hoed.
Zal wel mobiel zittenquote:
Zo veel tijd kost het ook niet, vind ik. Maar als ik echt veel geld had, zou ik het ook laten doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ach, ik heb er de tijd ook wel voor (zondag) en haal er (soms) ook wel voldoening uit. Dus van mij hoeft het niet. Kan ik weer wat extra pilskes kopen denk ik maar...
Kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Natuurlijk niet. Ach, ik heb er de tijd ook wel voor (zondag) en haal er (soms) ook wel voldoening uit. Dus van mij hoeft het niet. Kan ik weer wat extra pilskes kopen denk ik maar...
Zet dat dan ook uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:33 schreef Partingglass het volgende:
Sorry autocorrectie op de foon en niet nagelezen. Peter is petje maar dat had je vast al bedacht.
Precies. Ik heb mezelf in de loop der jaren aangeleerd om het allemaal 'wat bij te houden'. Dat scheelt enorm.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo veel tijd kost het ook niet, vind ik. Maar als ik echt veel geld had, zou ik het ook laten doen.
Ja, een goed systeem doet wonderen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Ik heb mezelf in de loop der jaren aangeleerd om het allemaal 'wat bij te houden'. Dat scheelt enorm.
Echt he! Zet dan bieden vanaf neer of een prijs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:35 schreef L-E het volgende:
Mensen die op MP 'teab' zetten en dan als je biedt zeggen: Nee, we willen er minimaal xx voor hebben..
Zet dan dan neer!
Ik heb er wakker van gelegen, vertel me alles!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet van t balkon gesprongen
Mogguh.
ons!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er wakker van gelegen, vertel me alles!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet van t balkon gesprongen
Mogguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |