Jammer. Had ik mooi die salontafel uit je huis kunnen roven...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet van t balkon gesprongen
Mogguh.
En dat is ook geen super zeldzaam boek wrss. Mafkezen zitten er soms bij.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat notabene om een boek wat ooit een kinderboekenweekgeschenk was. Zo veel geld hebben zij er niet aan uitgegeven dus.
Het is de 'troep' die daar gewoon z'n vaste plek heeft gevonden. Mijnes maakt tegenwoordig ook alleen nog schoonquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:44 schreef Godtje het volgende:
Ik ruim meestal al op. Ik ruim op en poets maakt schoon.
Dus win-win.
Het is niet meer nieuw te koop, omdat het een kinderboekenweekgeschenk was, dus wel een beetje zeldzaam.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:44 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En dat is ook geen super zeldzaam boek wrss. Mafkezen zitten er soms bij.
Incl Leonardo vazen zeker? Hoer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer. Had ik mooi die salontafel uit je huis kunnen roven...
Mee eens. Ik denk dat je het voorlopig voor jezelf onnodig moeilijk maakt, nu je nog niet over hem heen bent.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:51 schreef Godtje het volgende:
Contact houden om contact te houden lijkt me ook niks. Zeker als je het niet kan vinden met die nieuwe. Wat geheel logisch is overigens.
Het gaat niet om contact houden om contact houden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:51 schreef Godtje het volgende:
Contact houden om contact te houden lijkt me ook niks. Zeker als je het niet kan vinden met die nieuwe. Wat geheel logisch is overigens.
Mens ik verdien de Oscar voor beste mannelijke hoofdrol in een Dramaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Ik denk dat je het voorlopig voor jezelf onnodig moeilijk maakt, nu je nog niet over hem heen bent.
Verder sta ik versteld van hoe 'groots' je je opstelt Angel, er moet wel heel veel pijn en frustratie bij jou spelen maar je bent gewoon in staat hem het allerbeste te gunnen, vind ik knap.
Vindt je hem fijn als vriend of relatie? Nogal een verschil.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat niet om contact houden om contact houden.
Het gaat om contact houden omdat we elkaar niet haten, zelfs mogen, maar het niet werkt als relatie blijkbaar.
Hij vindt mij fijn, ik hem. En misschien gaat dat idd niet werken nee. Wie weet.
Die ander echter. Tja. Dat wordt idd een probleem ja
Dat siert hem inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef L-E het volgende:
Verder sta ik versteld van hoe 'groots' je je opstelt Angel, er moet wel heel veel pijn en frustratie bij jou spelen maar je bent gewoon in staat hem het allerbeste te gunnen, vind ik knap.
ja, dat is hetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Ang3l het volgende:
En ik snap wat jullie denken (denk ik):
Voor hem is het over. Voor jou nog niety. Is dat contact houden dan een manier om een strohalm aan te pakken? Valse hoop? Maak je t jezelf daar niet moeilijker mee?
Ja. Misschien. Zou kunnen.
Time will tell.
Ik snap de behoefte hoor. En je moet natuurlijk lekker doen wat jij wil, dat voorop gesteld.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Voor hem is het over. Voor jou nog niety. Is dat contact houden dan een manier om een strohalm aan te pakken? Valse hoop? Maak je t jezelf daar niet moeilijker mee?
Time will tell.
Nou als er zoiets gebeurd KAN ik me voorstellen dat je elkaar even NIET mag hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vindt je hem fijn als vriend of relatie? Nogal een verschil.
Dat je elkaar mag lijkt mij logisch anders had je geen relatie gehad.
Hoe lastig het ook is. Volgens mij is het in dat soort situaties beter om dan gewoon even 5/6 maanden geen contact te hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Time will tell.
True, maar je moet het natuurlijk moet moeilijker voor jezelf maken dan nodig is. Mensen zoeken vaak de pijn op, om zichzelf hoop te geven. Te vaak valse hoop.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte hoor. En je moet natuurlijk lekker doen wat jij wil, dat voorop gesteld.
Jij en ik zijn niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is het.
Fout zelf vaak genoeg gemaakt.
So true.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals HW ook al aangeeft. Vaak genoeg zelf de fout gemaakt.
Klopt. Maar dat kan ook onderdeel van het rouwproces zijn. Je hoeft het niet allemaal verstandig te benaderen als je hart gebroken is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
True, maar je moet het natuurlijk moet moeilijker voor jezelf maken dan nodig is. Mensen zoeken vaak de pijn op, om zichzelf hoop te geven. Te vaak valse hoop.
We hebben ook de dingen samen al afgezegd. Lowlands kaartje is weg. Florence kaartje is aan een ander gegeven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe lastig het ook is. Volgens mij is het in dat soort situaties beter om dan gewoon even 5/6 maanden geen contact te hebben.
Als je dan nog contact wil.... dan verder kijken. Nu te heftig, te veel, te weinig zicht op emoties
Zoals HW ook al aangeeft. Vaak genoeg zelf de fout gemaakt.
Homo's hebben geen hart schat. Die denken alleen maar in piemels en sterretjes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan ook onderdeel van het rouwproces zijn. Je hoeft het niet allemaal verstandig te benaderen als je hart gebroken is.
Laat je piemel eens zien aan Angel dan, is-ie er zo overheen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's hebben geen hart schat. Die denken alleen maar in piemels en sterretjes!
Ja, ik heb ook nog wel goed contact met wat exen. Maar zo kort erna is het meestal gewoon vast willen houden, Bij mij moet er eerst voor mij iets nieuws voorbij komen wil ik over het feit dat zij een ander heeft heen komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij en ik zijn niet hetzelfde.
Dus zoals ik al zeg: time will tell.
Ik heb nog contact met al mijn exen op 2 na.
De ene is een eikel, de ander woont in Frankrijk.
De rest zijn allemaal vrienden van me. Vrienden. Geen vriendjes.
De blaren staan er op. Geen plaatje om te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat je piemel eens zien aan Angel dan, is-ie er zo overheen.
Jezus, stel je voor dat ik ook nog eens peentjeshaar zou hebben... dan had ik naast geen hart ook nog eens geen ziel!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's hebben geen hart schat. Die denken alleen maar in piemels en sterretjes!
Hier een opbeurend nummer voor jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, stel je voor dat ik ook nog eens peentjeshaar zou hebben... dan had ik naast geen hart ook nog eens geen ziel!
Damn itquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
De blaren staan er op. Geen plaatje om te zien.
Ik heb 3 jaar een relatie gehad met Tim. Dat gingg uit, was pijnlijk, maar we zijn elkaar al die tijd blijven zien en zijn er samen uitgekomen. 6 jaar is het al uit. En nu ben ik met hem op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog wel goed contact met wat exen. Maar zo kort erna is het meestal gewoon vast willen houden, Bij mij moet er eerst voor mij iets nieuws voorbij komen wil ik over het feit dat zij een ander heeft heen komen.
Maar idd, niet iedereen is hetzelfde hoor.
Stuk minder drama in je leven dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, stel je voor dat ik ook nog eens peentjeshaar zou hebben... dan had ik naast geen hart ook nog eens geen ziel!
Je tepelsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Damn it
Ik heb niets om te laten zien, wat nu
Daar hebben ze gewoon kuurtjes voor hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
De blaren staan er op. Geen plaatje om te zien.
Dat ze zeggen contact te willen houden betekend natuurlijk niet dat dat de eerste komende maand al zal zijn. Kan best zijn dat er eerst een paar maanden overheen gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog wel goed contact met wat exen. Maar zo kort erna is het meestal gewoon vast willen houden, Bij mij moet er eerst voor mij iets nieuws voorbij komen wil ik over het feit dat zij een ander heeft heen komen.
Maar idd, niet iedereen is hetzelfde hoor.
Ik probeer het steeds over te geven aan iemand anders maar ze happen niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze gewoon kuurtjes voor hoor.
Dan hadden jullie minder lolquote:
Nee daar zou ik ook niet meer in happen neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik probeer het steeds over te geven aan iemand anders maar ze happen niet.
Het neuken van 2 Australiers hielp.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Bij mij moet er eerst voor mij iets nieuws voorbij komen wil ik over het feit dat zij een ander heeft heen komen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het neuken van 2 Australiers hielp.
Zat je op een soort homo cruise?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twee maar? Homo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje terug scrollen kan echt geen kwaadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef vencodark het volgende:
Was het gesprek gister wat je wilde Ang3l?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |