Uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef vencodark het volgende:
Was het gesprek gister wat je wilde Ang3l?
Ik las het verslag maar ik vraag hem zelf of het was wat hij verwachtte. Mag ik?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje terug scrollen kan echt geen kwaad
Gelukkig dat een groot deel dan toch besproken is zeg maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Ik heb niet overal antwoord op, of bevredigend. Maar dat had ik ook niet verwacht.
Ik heb iets. En ik zag spijt. Dat is wat ik wilde zien.
Ben het nog steeds niet eens met de manier waarop, maar hij gelukkig achteraf ook niet.
De acties daarna, het leeghalen van zijn huis en mijn huis, zijn uitgelegd.
Het verwijderen van m'n vrienden op facebook is uitgelegd.
Allemaal acties die, zonder dat ik hem zag of sprak, erg leken op keihard vergeten en doorgaan van zijn kant. Ik was kwaad.
Nu heb ik zijn kant gehoord en gezien, en dat helpt.
Mee eens zijn is iets anders. Het begrijpen is het. Tot op zekere hoogte.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen als hij niet goed achter zijn voorhuidje wast.
Hallo, wij hebben grindr!quote:
I betquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het neuken van 2 Australiers hielp.
Going down under down under.quote:
Je kan prima down under gaan op een chick hoor, een zweedse in dit gevalquote:
En als er 1 schaap over de dam is..... dus Krea, next?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Je kan prima down under gaan op een chick hoor
Ik word wel opgewonden van transsexuelen. Is dat erg?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als er 1 schaap over de dam is..... dus Krea, next?
Ja. Dat is erg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik word wel opgewonden van transsexuelen. Is dat erg?
Dat was zijn nieuwe lover. Het is een complot, ik zeg het je.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:29 schreef Ang3l het volgende:
In de week nadat hij t uitgemaakt heeft is trouwens zijn auto bekrast met een sleutel, van voor tot achterDuizenden euro's schade.
Ikw eet niet of t toeval is of niet, maar indien niet, dan vind ik t erg laag en vind ik t een streek die mij niet helpt, wie t ook gedaan heeft.
Vond ik echt kut om te horen.
Voelde me meteen schuldig.
Bullshit natuurlijk, maar toch.
Het waren de polen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:29 schreef Ang3l het volgende:
In de week nadat hij t uitgemaakt heeft is trouwens zijn auto bekrast met een sleutel, van voor tot achterDuizenden euro's schade.
Ikw eet niet of t toeval is of niet, maar indien niet, dan vind ik t erg laag en vind ik t een streek die mij niet helpt, wie t ook gedaan heeft.
Vond ik echt kut om te horen.
Voelde me meteen schuldig.
Bullshit natuurlijk, maar toch.
Idd stomquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:31 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus en haar vriend zijn sinds juli samen. Nu waren ze in Noorwegen een week en hebben ze 'vriendschapsringen' voor elkaar gekocht. Matchende ringen met een steentje ofzo.
Ze gaan sneller dan mijn vriend en ik en op één of andere manier steekt dat een heel klein beetje. Stom is dat.
Vriendschapsringen? Hoe oud is je zus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:31 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus en haar vriend zijn sinds juli samen. Nu waren ze in Noorwegen een week en hebben ze 'vriendschapsringen' voor elkaar gekocht. Matchende ringen met een steentje ofzo.
Ze gaan sneller dan mijn vriend en ik en op één of andere manier steekt dat een heel klein beetje. Stom is dat.
Ja, heel stom. En toch voelde ik een soort van 'emotie' erbij.quote:
Nou ja, mijn moeder gebruikte die term. Geen idee hoe mijn zus het noemde.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Vriendschapsringen? Hoe oud is je zus?
Kan ik al bellen?quote:
Lijkt me toch wel belangrijk om te weten welke waarde je zus aan de ringen hecht, voordat je daar enige emotie bij gaat voelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, heel stom. En toch voelde ik een soort van 'emotie' erbij.
[..]
Nou ja, mijn moeder gebruikte die term. Geen idee hoe mijn zus het noemde.![]()
En anders zijn het gewoon 'matchende ringen met een steentje'.Ze is 29 trouwens.
8?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Vriendschapsringen? Hoe oud is je zus?
Oh, ik weet wel welke waarde dat is hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel belangrijk om te weten welke waarde je zus aan de ringen hecht, voordat je daar enige emotie bij gaat voelen.
Het gaat er meer om welke waarde Venco eraan geeft. Blijkbaar heeft ze moeite met t feit dat zij (sneller) iets hebben dat aantoont dat ze bij elkaar willen zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel belangrijk om te weten welke waarde je zus aan de ringen hecht, voordat je daar enige emotie bij gaat voelen.
Misschien zijn die ringen niet om iets aan te tonen, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat er meer om welke waarde Venco eraan geeft. Blijkbaar heeft ze moeite met t feit dat zij (sneller) iets hebben dat aantoont dat ze bij elkaar willen zijn.
Iedereen zit achter angel zijn mooie sterretje aan aangezien die weer vrij is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi. Hoe is het hier zo op de vrijdagmorgen?
Hm..niet zozeer daar moeite mee want ik weet ook hoe serieus K en ik zijn. Daar gaat het niet om. Maar misschien meer het beeld dat anderen er dan weer van krijgen. Mijn familie ofzo. Weet ik veel! Je weet toch dat kerstgebeuren? Volgens mij denkt mijn zus nog steeds dat het tussen K en mij niet zo goed zit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat er meer om welke waarde Venco eraan geeft. Blijkbaar heeft ze moeite met t feit dat zij (sneller) iets hebben dat aantoont dat ze bij elkaar willen zijn.
Zou kunnen, maar dat zou er opzich los van staan. Want ook al toont het niets aan dan nog kriebelt het Venco alleen al het idee zeg maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
Misschien zijn die ringen niet om iets aan te tonen, dat bedoel ik.
Leer nou eens dat het geen reet boeit wat anderen vinden of wat je zus denktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:39 schreef vencodark het volgende:
Hm..niet zozeer daar moeite mee want ik weet ook hoe serieus K en ik zijn. Daar gaat het niet om. Maar misschien meer het beeld dat anderen er dan weer van krijgen. Mijn familie ofzo. Weet ik veel! Je weet toch dat kerstgebeuren? Volgens mij denkt mijn zus nog steeds dat het tussen K en mij niet zo goed zit.
I know!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leer nou eens dat het geen reet boeit wat anderen vinden of wat je zus denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |