abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107721821
Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en de vaste analytici zijn Johan Derksen en René van der Gijp. Iedere uitzending worden zij vergezeld door een gast. Daarnaast nemen regelmatig een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera zowel op maandag als vrijdag live muziek en is Escha Tanihatu iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel). In de zomer van 2010 was er ook de succesvolle spin-off VI Oranje.

De Hoofdrolspelers

De Vaste Crew

De Aanschuifgasten

Overige characters

Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:
Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.

Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)

Bingokaarten
Johan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp

Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
Johan Derksen #19 Baas der bazen
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic

Televizierring

Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.

Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152

Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio

Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!

Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)

[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 07-02-2012 22:12:34 ]
pi_107721866
Al dat gejank en deze TT. :')

Niks aan de hand gister man. Top uitzending, zoals altijd. :)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:36:21 #3
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107721908
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:

Teregggten klagt dat Johan irritant bezig was, maar topshowtje nonetheless.

De mensen die het een 5 of een 6 geven zijn geen eckte :N
AFC AJAX
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:36:54 #4
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107721930
En fiks de OP 's man :{w
AFC AJAX
pi_107722036
quote:

Maar dat is FOK!, je moet alles negatief en cynisch benaderen, als je een programma leuk vindt ben je een grote josti etc.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:39:24 #6
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_107722040
quote:

He groupie, dat jij al loopt te kwijlen als jij die lelijke snor ziet wilt nog niet zeggen dat elke vorm van kritiek onterecht is. Feit blijft dat Derksen zichzelf de laatste tijd loopt te overschreeuwen en hetgeen Derksen zijn populariteit aan te danken heeft, zich tegen hem lijkt te keren.
pi_107722206
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

He groupie, dat jij al loopt te kwijlen als jij die lelijke snor ziet wilt nog niet zeggen dat elke vorm van kritiek onterecht is. Feit blijft dat Derksen zichzelf de laatste tijd loopt te overschreeuwen en hetgeen Derksen zijn populariteit aan te danken heeft, zich tegen hem lijkt te keren.
Zeker weten het lijkt wel alsof hij een broeikaseffect van sigarenrook heeft geproduceerd waardoor zijn woorden blijven terugkaatsen op het publiek. In het begin kreeg ik het er nog wel lekker warm van, maar ondertussen smelt mijn sympathie echt weg.
pi_107722228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Idd. Ben een fan van het eerste uur. Voordat iedereen al jolig en preppy begon te doen na die hele WK-uitzendingen volgden ik en velen het programma al een aantal jaren. Ik vind het dan ook een beetje raar dat al die doorgeslagen VI-adepten ineens geen enkele vorm van kritiek toestaan. (of het moet een grote troll zijn, dan zeg ik: hulde)

Feit blijft dat Johan zich gisteren (en misschien al wat langere tijd in mindere mate) een beetje lijkt te overschreeuwen. De ene keer pakt het geniaal uit, de andere keer totaal niet en begint het een beetje een zielige vertoning te worden. Dat laatste was gisteren het geval.
Bovenstaande hangt wat mij betreft ook een beetje samen met het feit dat Johan in de regel weinig feitelijke hedendaagse voetbalkennis heeft en ook op weinig voetbalverstand is te betrappen. Dat weet hij zelf ook, aangezien hij altijd z'n snater dichthoudt wanneer mensen met verstand van voetbal aan het woordt zijn of juist zo iemand naar de mond zit te praten in een uitzending. Dit alles om maar niet door de mand te vallen op tv.

Ben een grote fan van Derksen, maar laten we wel een beetje objectief blijven. Af en toe slaat hij door en hij heeft ook (grote) beperkingen. Wie een grote bek heeft moet het ook kunnen waarmaken en dat is een beetje waar je soms tegen aan hikt bij Johan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 18:45:39 ]
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:46:08 #9
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107722304
Maar een 5 of een 6 is gewoonweg niet terecht. Tenzij je een idioot bent natuurlijk, dan valt het te vergeven. Misschien. Na wat zweepslagen.
AFC AJAX
pi_107722318
Het gaat gewoon mis als Hans er is. Omdat het dan allemaal geforceerd eruit komt. Dit is al meerdere male duidelijk geworden sinds Hans zijn terugkeer in het programma. De vraag is dan wel moet je Hans hier op liquideren of Derksen overtuigen zich normaler op te stellen. Want in potentie is Hans gewoon een leuke wisselgast.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:47:15 #11
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107722338
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat gewoon mis als Hans er is. Omdat het dan allemaal geforceerd eruit komt. Dit is al meerdere male duidelijk geworden sinds Hans zijn terugkeer in het programma. De vraag is dan wel moet je Hans hier op liquideren of Derksen overtuigen zich normaler op te stellen. Want in potentie is Hans gewoon een leuke wisselgast.
Eensch.

Vroeger was het verheugen dat Hansie er zou zijn. Nu... Niet.
AFC AJAX
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:50:49 #12
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_107722495
Vroeger, voordat allerlei idiote programma's als RTL Boulevard en DWDD nog aandacht besteedden aan VI was het nog enigszins leuk. Tegenwoordig lijkt de authenticiteit verdwenen en lijkt Derksen een karikatuur van zichzelf zijn geworden. Dat hele schijt-aan-het-wereldje gevoel die VI eerst bracht is bij mij in ieder geval compleet verdwenen. Alsof je favoriete band ook opeens door het grote publiek is ontdekt waardoor het steeds minder interessant wordt omdat de massa nou eenmaal alles verslindt wat op zijn pad terecht komt. Vermijd de massa, dat zei een wijs man 2500 jaar geleden al.
pi_107722571
Ik moet wel zeggen dat jij met nog meer cliches aankomt dan een gesprek bestaande uit VI cliches.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:53:49 #14
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_107722607
We kunnen ook allemaal niet meer op hem reageren :7 die jongen verveelt zich gewoon.
I want to bla bla bla
pi_107722632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:50 schreef AryaMehr het volgende:
Vroeger, voordat allerlei idiote programma's als RTL Boulevard en DWDD nog aandacht besteedden aan VI was het nog enigszins leuk. Tegenwoordig lijkt de authenticiteit verdwenen en lijkt Derksen een karikatuur van zichzelf zijn geworden. Dat hele schijt-aan-het-wereldje gevoel die VI eerst bracht is bij mij in ieder geval compleet verdwenen. Alsof je favoriete band ook opeens door het grote publiek is ontdekt waardoor het steeds minder interessant wordt omdat de massa nou eenmaal alles verslindt wat op zijn pad terecht komt. Vermijd de massa, dat zei een wijs man 2500 jaar geleden al.
Vergeet je niet je zoutzuur in te nemen vanavond?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:55:30 #16
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_107722669
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Idd. Ben een fan van het eerste uur. Voordat iedereen al jolig en preppy begon te doen na die hele WK-uitzendingen volgden ik en velen het programma al een aantal jaren. Ik vind het dan ook een beetje raar dat al die doorgeslagen VI-adepten ineens geen enkele vorm van kritiek toestaan. (of het moet een grote troll zijn, dan zeg ik: hulde)

Feit blijft dat Johan zich gisteren (en misschien al wat langere tijd in mindere mate) een beetje lijkt te overschreeuwen. De ene keer pakt het geniaal uit, de andere keer totaal niet en begint het een beetje een zielige vertoning te worden. Dat laatste was gisteren het geval.
Bovenstaande hangt wat mij betreft ook een beetje samen met het feit dat Johan in de regel weinig feitelijke hedendaagse voetbalkennis heeft en ook op weinig voetbalverstand is te betrappen. Dat weet hij zelf ook, aangezien hij altijd z'n snater dichthoudt wanneer mensen met verstand van voetbal aan het woordt zijn of juist zo iemand naar de mond zit te praten in een uitzending. Dit alles om maar niet door de mand te vallen op tv.

Ben een grote fan van Derksen, maar laten we wel een beetje objectief blijven. Af en toe slaat hij door en hij heeft ook (grote) beperkingen. Wie een grote bek heeft moet het ook kunnen waarmaken en dat is een beetje waar je soms tegen aan hikt bij Johan.
Je hebt gelijk. Alhoewel, het zou me niet verbazen als het concept op een redelijk korte termijn compleet in elkaar zakt. Ook ik kijk VI al jaren - voordat al die snotneuzen in dit topic het ontdekten - maar het lijkt me steeds minder te interesseren.
pi_107722705
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Jmsls het volgende:
We kunnen ook allemaal niet meer op hem reageren :7 die jongen verveelt zich gewoon.
Ik ook een win win situatie dus, maar van cliches als
quote:
karikatuur van zichzelf
word ik toch zo moe.
pi_107722713
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Alhoewel, ik zou me niet verbazen als het concept op een redelijk korte termijn compleet in elkaar zakt.
Mij ook niet als ze op deze voet doorgaan. Zodra de massale aandacht weer een beetje is weggezakt zal het er wel op verbeteren.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:59:47 #19
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_107722835
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mij ook niet als ze op deze voet doorgaan. Zodra de massale aandacht weer een beetje is weggezakt zal het er wel op verbeteren.
Laten we het hopen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:09:09 #20
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107723216
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens _O_

Mensen die gister een top show noemen zijn niet goed bij hun hoofd en weten dan ook niet meer de matige van de top shows te onderscheiden.
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:11:48 #21
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_107723309
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ook een win win situatie dus, maar van cliches als

[..]

word ik toch zo moe.
Niets erger dan al die VI-adepten die continu op alles wat de heren roepen al lopen te fappen. Van die figuren die het internet afstruinen om elke scheet die de heren laten op te slaan en in dit topic te droppen. Elke nietszeggende radiofragment en tv-optreden beluisteren en bekijken omdat hun grote held op de radio/tv is. Een enigszins zielige vorm van persoonsverheerlijking en groupie gedrag bij een hoop figuren hier. Hoogst waarschijnlijk aanwezig bij figuren die uberhaupt een gebrek aan een sociaal leven hebben en inmiddels de enigszins obsessieve interesse in het leven van een ander hebben verheven tot hun favoriete hobby. Kansloos.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:40:55 #22
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_107724700
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Niets erger dan al die VI-adepten die continu op alles wat de heren roepen al lopen te fappen. Van die figuren die het internet afstruinen om elke scheet die de heren laten op te slaan en in dit topic te droppen. Elke nietszeggende radiofragment en tv-optreden beluisteren en bekijken omdat hun grote held op de radio/tv is. Een enigszins zielige vorm van persoonsverheerlijking en groupie gedrag bij een hoop figuren hier. Hoogst waarschijnlijk aanwezig bij figuren die uberhaupt een gebrek aan een sociaal leven hebben en inmiddels de enigszins obsessieve interesse in het leven van een ander hebben verheven tot hun favoriete hobby. Kansloos.
Ik voel me aangesproken.
pi_107725391
quote:

[..]

Het lijkt mij tamelijk onschuldig, maar als jij het als gevaarlijk voor jouzelf beschouwt zal ik je niet dwingen terug te komen.

Het is maar een tv programma, waar ik voor mijn plezier naar kijk. Mocht ik de komende dagen toevallig stuiten op een VI gerelateerd (radio) fragment, zal ik dat zonder schuldgevoel hier plaatsen. Excuses als ik je verkeerd interpreteer, maar volgens mij neem jij het internet en VI iets te serieus. Zolang VI mij nog kan vermaken, blijf ik kijken, en ik kan goed mijn mening onderscheiden van de beeldvorming van het internet.

Het kan zijn dat je me ziet als een kansloos ventje, but I don't care. Verder zal ik je niet meer voeden.
pi_107725545
quote:

[..]

Ik maakte me daar in het verleden ook wel een beetje schuldig aan. :P Kan me er dan ook niet aan storen, zolang mensen kut-uitzendingen maar niet als top-uitzendingen gaan bestempelen puur omdat het maar VI is.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:55:49 #25
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_107725549
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Het lijkt mij tamelijk onschuldig, maar als jij het als gevaarlijk voor jouzelf beschouwt zal ik je niet dwingen terug te komen.

Het is maar een tv programma, waar ik voor mijn plezier naar kijk. Mocht ik de komende dagen toevallig stuiten op een VI gerelateerd (radio) fragment, zal ik dat zonder schuldgevoel hier plaatsen. Excuses als ik je verkeerd interpreteer, maar volgens mij neem jij het internet en VI iets te serieus. Zolang VI mij nog kan vermaken, blijf ik kijken, en ik kan goed mijn mening onderscheiden van de beeldvorming van het internet.

Het kan zijn dat je me ziet als een kansloos ventje, but I don't care. Verder zal ik je niet meer voeden.
Jij bent wat mij betreft precies het archetype van de persoon die ik beschrijf. Ze zouden je wat mij betreft moet onderwerpen aan psychoanalyse om je op een Weense sofa te gaan ondervragen en uit te dokteren waar tijdens je jeugd het mis is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')