Zou sowieso al belachelijk zijn om rekening te houden met zondags rust.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Honeymooner het volgende:
En wel op zondag, mocht dat de beste dag zijn..
De Elfstedentocht van 1997 was toch op een zaterdag?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Honeymooner het volgende:
En wel op zondag, mocht dat de beste dag zijn..
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef Wessell het volgende:
[..]
De Elfstedentocht van 1997 was toch op een zaterdag?
Waarom niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Wessell het volgende:
[..]
Oke maar als die er toch nog gaat komen! word het geen zaterdag meer toch?
nee nee, ophoeren met die witte rotzooi .quote:
Broertje en ik ook al een bak Ben n Jerry's weggevreten hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef tomaat52 het volgende:
Het vries dat het kraakt buiten, en ik zit binnen ijslollies te eten....
Maar waarom dan niet, wat zou daar de reden voor zijn?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Wessell het volgende:
[..]
Zoiets las ik dacht ik op de front page
1 a 2 cmquote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Stel het vriest vannacht in het noorden zo'n -15 a -20, hoeveel cm kan er dan bijkomen ?
Vrijdag is uitgesloten.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
Als het door gaat hoop ik vrijdag, hoef ik geen presentatie te houden op school en ben ik vrijleuk school in friesland/leeuwarden
Zaterdag moet ik werken... Zondag zou beter zijn trouwens..
Dat het dan een massa hysterie word! ze zijn dan bang dat het overvol raaktquote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet, wat zou daar de reden voor zijn?
Juistja dat is inderdaad de reden!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoorde trouwens een van die rayonhoofden zeggen op tv dat het op zaterdag nog wel eens te druk zou kunnen worden qua aantal toeschouwers, en dat dat ook niet best voor het ijs is.
Iedereen is dan vrij enzo, staat zo dat hele slotermeer vol met toeschouwers, met z'n alleen door het ijsquote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Wessell het volgende:
[..]
Juistja dat is inderdaad de reden!
meen je dat nou, zo weinig,quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Stel het vriest vannacht in het noorden zo'n -15 a -20, hoeveel cm kan er dan bijkomen ?
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen is dan vrij enzo, staat zo dat hele slotermeer vol met toeschouwers, met z'n alleen door het ijs
Mja maar zondag wel dooi volgens huidige prognose. Ik vind t allemaal wel prima, vandaag al 1,5 uur op de schaatsen gestaan en hoop zaterdag een leuke tocht te maken op de loosdrechtse plassenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:05 schreef AchJa het volgende:
Alsof zondag een excuus is om het maar af te blazen...![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ocht-kan-zondag.html
Het gaat om dat religieuze geneuzel... Mocht dat voor sommigen een probleem zijn ik hou me aanbevolen voor een startkaart, kan middels DM/PM!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Mja maar zondag wel dooi volgens huidige prognose. Ik vind t allemaal wel prima, vandaag al 1,5 uur op de schaatsen gestaan en hoop zaterdag een leuke tocht te maken op de loosdrechtse plassen
Iedereen lachen, maar dat had slecht kunnen aflopen voor de bestuurder of iemand die daar toevallig geschaatst had.quote:
Klopt, die kinderen zijn nog niet al te lang geleden voorbij gekomen...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iedereen lachen, maar dat had slecht kunnen aflopen voor de bestuurder of iemand die daar toevallig geschaatst had.
twitter:Jantje_ twitterde op maandag 06-02-2012 om 23:30:157 graden kouder deze run, niet te geloven reageer retweet
Dat kan inderdaad wel net het verschil maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef baggerbaas het volgende:
Over de nieuwe GFS run. Schijnt uitstel van dooi te geven t/m maandag.twitter:Jantje_ twitterde op maandag 06-02-2012 om 23:30:157 graden kouder deze run, niet te geloven reageer retweet
We wachten het wel weer af, eens kijken wat de pluim morgen vroeg gaat doenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef baggerbaas het volgende:
Over de nieuwe GFS run. Schijnt uitstel van dooi te geven t/m maandag.twitter:Jantje_ twitterde op maandag 06-02-2012 om 23:30:157 graden kouder deze run, niet te geloven reageer retweet
Ook nog achter de auto aan gaan rennenquote:
Zo niet te geloven is dat toch niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef baggerbaas het volgende:
Maar dat is op zondag toch ook, nog meer zelfs en zondag zou wel een optie zijn....quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen is dan vrij enzo, staat zo dat hele slotermeer vol met toeschouwers, met z'n alleen door het ijs
Hoe staat 't met je pegels?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We wachten het wel weer af, eens kijken wat de pluim morgen vroeg gaat doen![]()
Al heb ik nog altijd mijn twijfels maar als die weer omslaat dan wordt ik gek
Er zijn best veel schaatstoppers, of inmiddels wat minder top, die fanatiek gelovig zijn. Zoals Rene Ruitenberg. Om dan nog niet te zwijgen over al die coryfeeën. Maar het zou wel gek zijn om het niet door te laten gaan voor die mensen inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat om dat religieuze geneuzel... Mocht dat voor sommigen een probleem zijn ik hou me aanbevolen voor een startkaart, kan middels DM/PM!
Daar maak ik morgen weer paar foto's van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |