De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maastricht is lelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 11:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel naar Maastricht, Groningen, 's Hertogenbosch, Amsterdam en Nijmegen.
Of Rotterdam natuurlijk, Rotterdam is kei mooi.
Hier sprong shuffle net op carnavalsmuziekquote:
Zei je dat niet dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:21 schreef Murdera het volgende:
Baas zei vandaag 2 van me nodig te hebben, en dat ik zo min mogelijk vrij moet nemen.
Gap, tijd om me een contract aan te bieden dan of niet?
Ohquote:Op maandag 6 februari 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Dan heeft hij gelijk weer een klote humeur.
braband? waar ligt dat?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:32 schreef ook_gek het volgende:
Waarom Hilversum? Omdat je via leuke binnen wegen een leuk rondje kan rijden tussen Hilversum, laren en blaricum. Zeker in de zomer met een cabrio zeer leuk om te doen.
Onderweg kan je bij leuke tentjes lunchen of dineren.
Is weer eens iets anders dan, groningen, braband, antwerpen enz
Naast Brabant, je weet zellufquote:
Fout gebruik van chubbles. -1.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:36 schreef heloef het volgende:
Voor op de open dag van school:
[ afbeelding ]
Ik heb het vandaag gehad over condooms omdoen in het donker in een doos. Dat schijnen leerlingen leuk te vinden. Ik moest aan jou denken.quote:
Bwhehehhehee.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag gehad over condooms omdoen in het donker in een doos. Dat schijnen leerlingen leuk te vinden. Ik moest aan jou denken.
Nee, maar ze had het over een piemel in een doos. Toen moest ik lachen en aan jou denken.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehhehee.
Apart dat je dan aan mij denkt, want ik vind condooms helemaal niet leuk.
Hihihhiih, piemel in een doos.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ze had het over een piemel in een doos. Toen moest ik lachen en aan jou denken.![]()
Ik zit ook de hele les zo:Mensen die...
komt omdat je een stuk of 10 vrouwen voor je hebt..quote:Op maandag 6 februari 2012 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er lachte helemaal niemand.![]()
Wel opvallend trouwens dat er maar 2 mannen in de biologie groep zijn. Stuk of 10 vrouwen.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
komt omdat je een stuk of 10 vrouwen voor je hebt..
Wie niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef Myraela het volgende:
Hey, maar over seks gesproken. Ik wil.
Ik ook. Seksen?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef Myraela het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:13 schreef Joysa het volgende:
[..]En ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Samen alleen achterblijven?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef heloef het volgende:
Tss ga maar seksen, ik blijf wel weer alleen achter.
quote:
quote:
Ik weet niet of ik het in het echt leuk zou vinden maar het is toch wel een soort van mijn meest gebruikte fantasie bij het soppenquote:
Eens.quote:
Eens, maar makkelijker gezegd dan gedaan toch wel...quote:Op maandag 6 februari 2012 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Jaloezie, altijd jammer. Nergens voor nodig om jaloers te zijn, waar het ook over gaat. Je bereikt er niets mee en je wordt er alleen maar ongelukkig van.
Mijn vriend is van mij en anderen blijven er met hun tengels van af, zoek je eigen maatje.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Jaloezie, altijd jammer. Nergens voor nodig om jaloers te zijn, waar het ook over gaat. Je bereikt er niets mee en je wordt er alleen maar ongelukkig van.
Ik heb het serieus nooit kunnen begrijpen. Maar mijn gevoelsleven is soms ook wel een heel klein beetje fucked upquote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eens, maar makkelijker gezegd dan gedaan toch wel...
Zoveel knappe meisjes op deze aardbol.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nooit kunnen begrijpen. Maar mijn gevoelsleven is soms ook wel een heel klein beetje fucked up
Helemaal mee eens. Jaloezie en spijt zijn in mijn ogen de meest zinloze emotiesquote:Op maandag 6 februari 2012 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Mwah, ik denk niet dat het ligt aan mijn positieve zelfbeeldquote:Op maandag 6 februari 2012 13:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel knappe meisjes op deze aardbol.
Maar misschien heb je gewoon een extreem positief zelfbeeld, dat zou wel helpen
Dan had hij je dat denk ik op een andere manier moeten laten merken. jaloezie maakt veel meer kapot dan dat het positief is.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:29 schreef arachide. het volgende:
Mijn ex was nooit jaloers en die vond alles best, gaf mij het idee dat ik niet zo bijzonder was.
Heet dat niet gewoon desinteresse?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:29 schreef arachide. het volgende:
Mijn ex was nooit jaloers en die vond alles best, gaf mij het idee dat ik niet zo bijzonder was.
Hoe kan je dan niet bang zijn dat hij er met een ander vandoor gaat?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat het ligt aan mijn positieve zelfbeeld
Vrouwen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:29 schreef arachide. het volgende:
Ik heb echt enorm veel dingen die ik over wou doen, of gewoon simpelweg niet. Leven was zoveel simpeler als ik sommige dingen gewoon niet had gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:27 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Jaloezie en spijt zijn in mijn ogen de meest zinloze emoties
Jaloezie schuilt toch allemaal in ons zelfbeeld natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel knappe meisjes op deze aardbol.
Maar misschien heb je gewoon een extreem positief zelfbeeld, dat zou wel helpen
Omdat ze weet dat newb een onwijze goedzak is en ze goed bij elkaar passen enzquote:Op maandag 6 februari 2012 13:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe kan je dan niet bang zijn dat hij er met een ander vandoor gaat?
Ik zou er kapot van zijn als hij voor een ander zou kiezen maar dat kan altijd gebeuren, daarom moet je nog geen dingen gaan verbieden en vreselijke problemen maken van een misstap waar hij spijt van heeft ofzo, dat is zinloos en alleen maar destructief binnen een relatie.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe kan je dan niet bang zijn dat hij er met een ander vandoor gaat?
Maar ho. Dingen verbieden is héél wat anders dan jaloers zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou er kapot van zijn als hij voor een ander zou kiezen maar dat kan altijd gebeuren, daarom moet je nog geen dingen gaan verbieden en het vreselijke problemen maken van een misstap waar hij spijt van heeft ofzo, dat is zinloos en alleen maar destructief binnen een relatie.
Ja, maar jaloezie is in kleine mate gewoon gezond hoor. Hoe zou jij het vinden als een supermooi meisje constant rond newb zou hangen?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon desinteresse?
Dat is wel hoe jaloezie zich vaak uit, helaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar ho. Dingen verbieden is héél wat anders dan jaloers zijn.
Wat jij noemt is meer bang zijn dat iemand je verlaat, niet jaloezie met al zijn negatieve gevolgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar ho. Dingen verbieden is héél wat anders dan jaloers zijn.
Ik zou met wat ik nu weet ook dingen anders hebben gedaan. maar op het moment dat ik ze deed heb ik die keuze bewust gemaakt met de kennis van toen. Dus is die keuzegoed geweest. En van veel "foute" keuzes heb ik wel weer dingen geleerd. Je kunt boos zijn op jezelf en spijt hebben maar je komt er gewoon niet verder mee idem met jaloezie.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt enorm veel dingen die ik over wou doen, of gewoon simpelweg niet. Leven was zoveel simpeler als ik sommige dingen gewoon niet had gedaan.
[..]
Jaloezie schuilt toch allemaal in ons zelfbeeld natuurlijk.
Ik zou me al afvragen wat ze in hemelsnaam met me moet, laat staan of er geen slanke, leuke vent voorbij komt die haar inpikt.
Neuh. Mijn jaloezie is vreselijk, maar beperkt zich wel tot mijn hoofd.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel hoe jaloezie zich vaak uit, helaas.
"Ik vind het niet leuk als je dit-of-dat doet, want..."
Goed voor je zelfbeeld om te weten dat hij de voorkeur geeft aan jou boven dat meisje?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, maar jaloezie is in kleine mate gewoon gezond hoor. Hoe zou jij het vinden als een supermooi meisje constant rond newb zou hangen?
Je zal dan nooit denken dat ie er met haar vandoor zou kunnen gaan?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed voor je zelfbeeld om te weten dat hij de voorkeur geeft aan jou boven dat meisje?
Ok, zo zou ik dus echt niet denken he.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed voor je zelfbeeld om te weten dat hij de voorkeur geeft aan jou boven dat meisje?
Dan zet je er toch in je hoofd achteraan "maar wat als een mooier, leuker meisje hem ziet zitten?"quote:Op maandag 6 februari 2012 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw spectrum aan emoties is apart in mijn ogen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En precies die gedachte zou de reden zijn waarom ik er met een ander vandoor zou gaan. Iemand kan nog zo leuk zijn maar als er maar weinig zekerheid in zit dan gaat het op termijn nooit werken. Zeker als iemand de indruk wekt het vervelend te vinden als ik met andere, wellicht knappere vrouwen om ga.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, zo zou ik dus echt niet denken he.Maar ik ben sowieso een enorme doemdenker.
Zou kunnen. Maar dat is jezelf pijnigen om zo te denken. Ik denk gewoon niet zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je zal dan nooit denken dat ie er met haar vandoor zou kunnen gaan?
Ik kan dat ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, zo zou ik dus echt niet denken he.Maar ik ben sowieso een enorme doemdenker.
Je bent niet de eerste die dat tegen me zegtquote:Op maandag 6 februari 2012 13:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jouw spectrum aan emoties is apart in mijn ogen.
Dit vind ik veel logischer klinken.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En precies die gedachte zou de reden zijn waarom ik er met een ander vandoor zou gaan. Iemand kan nog zo leuk zijn maar als er maar weinig zekerheid in zit dan gaat het op termijn nooit werken. Zeker als iemand de indruk wekt het vervelend te vinden als ik met andere, wellicht knappere vrouwen om ga.
Ik vind het wel een vrij logische gedachte, eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat tegen me zegt
Ik zei net al iets over mijn fucked gevoelsleven. Vroeger was het allemaal nog veel erger
JIj vergelijkt je uiterlijk met dat van anderen of hoe moet ik dat zien? Ik heb namelijk altijd zo iets van er zijn altijd mooiere mensen dan mij maar dat zou voor mij geen reden zijn om jaloers te zijn wanneer er een mooi meisje met mijn vriend staat te sjansballen..quote:Op maandag 6 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je merkt er helemaal niets van hoor. Ik ben enorm goed van vertrouwen en eigenlijk ook niet bezitterig. Zolang alles maar gewoon verteld word, als er dingen verzwegen worden word ik helemaal paranoide.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En precies die gedachte zou de reden zijn waarom ik er met een ander vandoor zou gaan. Iemand kan nog zo leuk zijn maar als er maar weinig zekerheid in zit dan gaat het op termijn nooit werken. Zeker als iemand de indruk wekt het vervelend te vinden als ik met andere, wellicht knappere vrouwen om ga.
Dit. En dat vind ik heel gezond. Dat het je weinig doet betekent niet dat het je niets doet of dat je onverschillig bent. Je bent gewoon zeker over je eigen sterke kanten en bovendien spreekt er meer vertrouwen in je partner uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef Partingglass het volgende:
Ik denk dat Lokesenna doordat "rare"spectrum juist vele minder bezwaard staat in relaties met mensen. Ik kan me daar wel in vinden
Exact. De lijn wordt overschreden als hij er daadwerkelijk met die ander vandoor gaat, maar als dat zonder enige aankondiging gebeurt zegt dat meer over hem dan over jou.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
JIj vergelijkt je uiterlijk met dat van anderen of hoe moet ik dat zien? Ik heb namelijk altijd zo iets van er zijn altijd mooiere mensen dan mij maar dat zou voor mij geen reden zijn om jaloers te zijn wanneer er een mooi meisje met mijn vriend staat te sjansballen..
Die onzekerheid moet er soms uitkomen. Of zou jij met een strak gezicht het 'leuk blijven hebben' als ik voor jouw ogen met een ander superaantrekkelijk meisje sta te praten? En zou je er achteraf echt niks over zeggen/van laten merken? Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je merkt er helemaal niets van hoor. Ik ben enorm goed van vertrouwen en eigenlijk ook niet bezitterig. Zolang alles maar gewoon verteld word, als er dingen verzwegen worden word ik helemaal paranoide.
Ik ga mensen ook niets verbieden. En als iemand mij dingen zou verbieden zou ik me ook beledigd voelen, dan is er blijkbaar geen vertrouwen.
Jij snapt het.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:44 schreef heloef het volgende:
Ik zou waarschijnlijk jaloers en onzeker zijn.
Maar dat ligt niet aan haar, dat is haar schuld niet, dus ga ik haar er niet mee lastig vallen.
I rest my kaas.
Voor mij nu is het alsof ik de lotto heb gewonnen. En alles aan mij is onzeker, dus ik hoop in feite dat mijn vriend nooit doorkrijgt dat hij zoveel beter kan krijgen. Iemand ouder, knapper, slimmer, slanker, dichterbij, rijker, makkelijker in de omgang, mooier..quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
JIj vergelijkt je uiterlijk met dat van anderen of hoe moet ik dat zien? Ik heb namelijk altijd zo iets van er zijn altijd mooiere mensen dan mij maar dat zou voor mij geen reden zijn om jaloers te zijn wanneer er een mooi meisje met mijn vriend staat te sjansballen..
Volgens mij doe ik het ook wel aardig, maar van het idee zelf word ik gek.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je merkt er helemaal niets van hoor. Ik ben enorm goed van vertrouwen en eigenlijk ook niet bezitterig. Zolang alles maar gewoon verteld word, als er dingen verzwegen worden word ik helemaal paranoide.
Ik ga mensen ook niets verbieden. En als iemand mij dingen zou verbieden zou ik me ook beledigd voelen, dan is er blijkbaar geen vertrouwen.
Ja, ik vergelijk mijn uiterlijk met dat van zo'n meisje. Waarom zou je dan niet jaloers worden?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Straal dat vooral uit en je relatie is geen lang leven beschoren. Dat zeg ik niet omdat ik het je toewens maar omdat ik dat al vaker heb zien gebeuren. Heb je het er wel over of houd je het ook helemaal voor jezelf?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor mij nu is het alsof ik de lotto heb gewonnen. En alles aan mij is onzeker, dus ik hoop in feite dat mijn vriend nooit doorkrijgt dat hij zoveel beter kan krijgen. Iemand ouder, knapper, slimmer, slanker, dichterbij, rijker, makkelijker in de omgang, mooier..
Ik ben het zelden met je eens maar hier helemaal!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn ook wel eens jongens die met mij flirten
Dan ben ik dan daar eigenlijk best wel trots op, op een of andere manier, omdat mensen me blijkbaar leuk genoeg vinden om aandacht aan te schenken. Ik kan me zo voorstellen dat dit ook bij mannen zo werkt, en ik zou dat mijn partner best wel gunnen.
Maar dan zal je zien dat ze dan rekening met je gaat houden.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef Partingglass het volgende:
Je moet er gewoon eerlijk en open over kunnen praten met elkaar. Emoties moeten uitgesproken kunnen worden nar mijn mening in een relatie.
Ook als je jaloers zou zijn. Dan kan de ander daar in ieder geval iets mee. Jaloezie kan heel lastig zijn, ik ken het zelf eigenlijk niet maar ik weet wel dat het niet iets is waarvoor je kiest of wat je zo even 123 uitzet.
Blijf gewoon in gesprek met elkaar.
Ik denk dat vooral ik zelf er veel van merk. Ik zou hooguit een paar opmerkingen maken zo van "Je wilt der wel versieren he, ga maar". Even de bevestiging zoeken dat die dat niet wilt. Maar dat is heus niet bij elke vrouw waar die mee praat of iets en heeft eigenlijk ook niet altijd met uiterlijk te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
Die onzekerheid moet er soms uitkomen. Of zou jij met een strak gezicht het 'leuk blijven hebben' als ik voor jouw ogen met een ander superaantrekkelijk meisje sta te praten? En zou je er achteraf echt niks over zeggen/van laten merken? Dat lijkt me sterk.
Dit.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn ook wel eens jongens die met mij flirten
Dan ben ik dan daar eigenlijk best wel trots op, op een of andere manier, omdat mensen me blijkbaar leuk genoeg vinden om aandacht aan te schenken. Ik kan me zo voorstellen dat dit ook bij mannen zo werkt, en ik zou dat mijn partner best wel gunnen.
Ligt heel erg aan de persoon of ze dat doet. Daarbij is het niet erg als je rekening met elkaar houd zolang het maar geen verplichting word of als rem ervaren word is dat geen probleem. in mijn optiek.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dan zal je zien dat ze dan rekening met je gaat houden.
Maar het ligt aan mezelf en niet aan haar.
Ik vind jou echt een typje voor van die kitscherige power metalquote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen thuis zijn met stereoinstallatie en metal
Ik ben vrij zeker nu, maar het punt met mijn zelfvertrouwen is dat het heel erg instabiel is. Hij weet dat ik in de knoop zit met mezelf en dat ik dingen nodig heb, dus dat scheelt.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Straal dat vooral uit en je relatie is geen lang leven beschoren. Dat zeg ik niet omdat ik het je toewens maar omdat ik dat al vaker heb zien gebeuren. Heb je het er wel over of houd je het ook helemaal voor jezelf?
[..]
Ik ben het zelden met je eens maar hier helemaal!
Ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen thuis zijn met stereoinstallatie en metal
lol die opmerking zou ik echt nooit makenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral ik zelf er veel van merk. Ik zou hooguit een paar opmerkingen maken zo van "Je wilt der wel versieren he, ga maar". Even de bevestiging zoeken dat die dat niet wilt. Maar dat is heus niet bij elke vrouw waar die mee praat of iets en heeft eigenlijk ook niet altijd met uiterlijk te maken.
Waarom?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een typje voor van die kitscherige power metal
En ik zou het ook irritant vinden als mijn vriend zo'n opmerking zou plaatsen. Wtf bedoel je, "ga maar", hoe bedoel je vissen naar bevestigingquote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol die opmerking zou ik echt nooit maken
Dat is de vibe die ik bij jou krijgquote:
Met die opmerking ligt het er wat mij betreft dik bovenop dat ze onzeker is. Als ik dan mijn asshole-pet op heb ga ik het nog doen ook omdat ik slecht tegen dat soort opmerkingen kan.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol die opmerking zou ik echt nooit maken
Zolang je maar niet een relatie hebt omdat je denkt anders ongelukkig te zijn. Een relatie is geen doel op zich, maar vaak hangt onzekerheid samen met het wel of niet hebben van een relatie.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben vrij zeker nu, maar het punt met mijn zelfvertrouwen is dat het heel erg instabiel is. Hij weet dat ik in de knoop zit met mezelf en dat ik dingen nodig heb, dus dat scheelt.
Als ik bij hem ben, weet ik dat ik de enige ben voor hem. Ookal is een ander meisje mooier, dat is niet boeiend.
Groot voordeel voor hem is dat ik graag de beste ben in dingen. Ook al moet ik het opnemen tegen een pornoster, ik wil beter zijn.
Ja precies daarom. Ik zou me een aandachtshoer/onzeker afhankelijk vriendinnetje numero uno voelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met die opmerking ligt het er wat mij betreft dik bovenop dat ze onzeker is. Als ik dan mijn asshole-pet op heb ga ik het nog doen ook omdat ik slecht tegen dat soort opmerkingen kan.
Dat soort onzekere mensen dwarrelen ook altijd van de ene relatie in de andere.
Ja, veelal wel. Ik ben meestal heel erg ongelukkig zonder een vriendin, maar ik ga geen relatie zoeken enkel om het 'vriendinhebben'.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
Zolang je maar niet een relatie hebt omdat je denkt anders ongelukkig te zijn. Een relatie is geen doel op zich, maar vaak hangt onzekerheid samen met het wel of niet hebben van een relatie.
Dat ben je dan ook. Beter praat je zelf ook met andere mensen. Dat je samen naar huis gaat moet toch bevestiging genoeg zijn?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja precies daarom. Ik zou me een aandachtshoer/onzeker afhankelijk vriendinnetje numero uno voelen.
Dat is dus ook slecht. Ongelukkig zonder vriendin? Dus geluk bestaat niet tenzij je een partner hebt? Een relatie maakt wel gelukkiger, maar dat betekent echt niet dat je zonder dus ongelukkig bent. Als je dat wel bent, ga dan eerst eens daar aan werken voordat je je in een relatie stort.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ja, veelal wel. Ik ben meestal heel erg ongelukkig zonder een vriendin, maar ik ga geen relatie zoeken enkel om het 'vriendinhebben'.
Ja ik vind het ergens ook leuk als je allebei een beetje met andere mensen flirt, en dan af en toe een blik naar m'n vriend van; "Hehe ik ben toch degene waar je mee naar huis gaat"quote:Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook. Beter praat je zelf ook met andere mensen. Dat je samen naar huis gaat moet toch bevestiging genoeg zijn?
Draait Drive nog?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Nog een goede film die nu in de bioscoop draait?
Ik heb een relatie met hem omdat ik keiverliefd op hem ben. Zonder relatie zou ik gewoon gaan jagen naar jongens. Ik vind sletten leuk, maar nu heb ik een relatie en die is me flink wat waard.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang je maar niet een relatie hebt omdat je denkt anders ongelukkig te zijn. Een relatie is geen doel op zich, maar vaak hangt onzekerheid samen met het wel of niet hebben van een relatie.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik voel me fijner met de aandacht van iemand anders. Ik zeg niet dat geluk anderszijds niet kan bestaan. Misschien had ik het wat te zwart/wit op Fok geknald.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is dus ook slecht. Ongelukkig zonder vriendin? Dus geluk bestaat niet tenzij je een partner hebt? Een relatie maar wel gelukkiger, maar dat betekent echt niet dat je zonder dus ongelukkig bent. Als je dat wel bent, ga dan eerst eens daar aan werken voordat je je in een relatie stort.
Dat is mooi, hopelijk blijft datquote:Op maandag 6 februari 2012 14:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met hem omdat ik keiverliefd op hem ben. Zonder relatie zou ik gewoon gaan jagen naar jongens. Ik vind sletten leuk, maar nu heb ik een relatie en die is me flink wat waard.
Dat kan, want mijns inziens is een relatie een 'happiness enhancer'. Maar zonder zou je heel goed gelukkig moeten kunnen zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:07 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik voel me fijner met de aandacht van iemand anders. Ik zeg niet dat geluk anderszijds niet kan bestaan. Misschien had ik het wat te zwart/wit op Fok geknald.
Ga maar studeren. Van dat andere krijg je later spijt.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog steeds besluiten of ik ga studeren of een echte baan zoeken die iets meer betaalt dan het minimumloon. Maar ik ben eigenlijk net tevreden zo
Studeren. Als je kan studeren moet je gewoon studeren.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog steeds besluiten of ik ga studeren of een echte baan zoeken die iets meer betaalt dan het minimumloon. Maar ik ben eigenlijk net tevreden zo
Als een relatie niet voor extra geluk zou zorgen zou er ook wat fout zijn, dus maar goed ook dat je dat zo ervaart.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:07 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik voel me fijner met de aandacht van iemand anders. Ik zeg niet dat geluk anderszijds niet kan bestaan. Misschien had ik het wat te zwart/wit op Fok geknald.
Relatie maakt echt niet in alle gevallen gelukkiger. Als je niet happy bent zonder relatie, zul je dat ook niet zijn met.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is dus ook slecht. Ongelukkig zonder vriendin? Dus geluk bestaat niet tenzij je een partner hebt? Een relatie maakt wel gelukkiger, maar dat betekent echt niet dat je zonder dus ongelukkig bent. Als je dat wel bent, ga dan eerst eens daar aan werken voordat je je in een relatie stort.
Ja, voor mijn 30e. Maar het hoeft nog niet meteen dit jaar toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Studeren. Als je kan studeren moet je gewoon studeren.
Nee zeker niet. Ik zou zeggen over een aantal jaartjes, rustig aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, voor mijn 30e. Maar het hoeft nog niet meteen dit jaar toch?
Waarom tijd verspillen? Tenzij je niet weet wat je wilt natuurlijk. Wat ik altijd raar vind, ik wist het al jaren.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, voor mijn 30e. Maar het hoeft nog niet meteen dit jaar toch?
Ik ervaar dat niet zo. Ik ben blij met relatie terwijl ik het daarvoor niet zo was. Maar dat is vast niet het enige waardoor het nu wel goed gaat, er zijn wel meer dingen in mijn leven veranderd.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Relatie maakt echt niet in alle gevallen gelukkiger. Als je niet happy bent zonder relatie, zul je dat ook niet zijn met.
Maargoed dat hoef ik jou uiteraard niet te vertellen gezien je posts hier.
Mijn sarcasmemeter sloeg hier even uit naar het roodquote:Op maandag 6 februari 2012 14:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Relatie maakt echt niet in alle gevallen gelukkiger. Als je niet happy bent zonder relatie, zul je dat ook niet zijn met.
Maargoed dat hoef ik jou uiteraard niet te vertellen gezien je posts hier.
Tja als iemand er daadwerkelijk met dat mooie meisje vandoor zou gaan is het huis wel te klein zeg maarquote:Op maandag 6 februari 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Exact. De lijn wordt overschreden als hij er daadwerkelijk met die ander vandoor gaat, maar als dat zonder enige aankondiging gebeurt zegt dat meer over hem dan over jou.
Dat is geen tijd verspillen. Dat is gewoon rustig je leven leven en niet teveel haast maken omdat gewoon simpel werk ook best leuk is voor een paar jaartjes en het je een behoorlijke financiële buffer oplevert voor wanneer je het studeren weer oppakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom tijd verspillen? Tenzij je niet weet wat je wilt natuurlijk. Wat ik altijd raar vind, ik wist het al jaren.
Verstandig meisjequote:Op maandag 6 februari 2012 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is geen tijd verspillen. Dat is gewoon rustig je leven leven en niet teveel haast maken omdat gewoon simpel werk ook best leuk is voor een paar jaartjes en het je een behoorlijke financiële buffer oplevert voor wanneer je het studeren weer oppakt.
Ik vind het tijd verspillen. Maar ik zou ook gek worden van simpel werk. Geld is niet belangrijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is geen tijd verspillen. Dat is gewoon rustig je leven leven en niet teveel haast maken omdat gewoon simpel werk ook best leuk is voor een paar jaartjes en het je een behoorlijke financiële buffer oplevert voor wanneer je het studeren weer oppakt.
Mijn ervaring met dat werken ipv studeren is dat die buffer niet echt opgebouwd wordt. Wel uitgaan, drank en vakanties. Die heb je ineens wel veelquote:Op maandag 6 februari 2012 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken of je 2 of 3 jaar eerder begint met werken terwijl je nog tot je 67e door moet gaan? Lekker boeiend zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het tijd verspillen. Maar ik zou ook gek worden van simpel werk. Geld is niet belangrijk.
Join the club. En dan heb ik ook nog gewerkt voor een zogenaamde financiële bufferquote:Op maandag 6 februari 2012 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verstandig meisje
Ik wou dat ik het had gedaan zoals jij. Ik zit nu met 2 onafgemaakte studies en een dikke schuld
Waarom zou je simpel werk doen, als je het werk kan doen wat je leuk vind, waar je ook nog eens meer voor betaald kan krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken of je 2 of 3 jaar eerder begint met werken terwijl je nog tot je 67e door moet gaan? Lekker boeiend zeg.
Tja, nu ik nog bij mijn ouders terecht kan lukt het wel. Maar ik ben ook een klein beetje te saai om veel uit te gaan. En ik heb te weinig vrienden. Maar daar ga ik aan werken.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn ervaring met dat werken ipv studeren is dat die buffer niet echt opgebouwd wordt. Wel uitgaan, drank en vakanties. Die heb je ineens wel veel
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Join the club. En dan heb ik ook nog gewerkt voor een zogenaamde financiële buffer
Dat maakt mij echt Koning Onverstandig
Ik ga niet met tegenzin naar mijn werk, het is lekker flexibel en afwisselend en nu ik er wat langer ben krijg ik daar ook verantwoordelijkheid. Het weinige geld is eigenlijk het enige minpuntquote:Op maandag 6 februari 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je simpel werk doen, als je het werk kan doen wat je leuk vind, waar je ook nog eens meer voor betaald kan krijgen.
Het is in elk geval heel veel stukker leuker dan mijn opleiding wasquote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Tsja.
Volgens mij werkt Loka overigens niet voor die financiele buffer, maar vind ze het werk wat ze nu doet gewoon wel leuk, en weet ze nog niet zo goed wat ze wel wil doen.
Ze is ook nog gewoon heel jong dus ze heeft echt alle tijd
Ik ben zelf van mening dat het werken en niet direct doorstuderen mij de das om heeft gedaan. Werken is gewoon veel lekkerder. Deur dicht om 4 uur, naar huis en relaxen. Veel geld, veel dingen die je kunt doen. Als je dan ineens weer in de studeermodus moet dan gooi je er met de pet naar. Ik wel althans. En Loka komt op mij niet over als het toonbeeld van discipline (no offense).quote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Tsja.
Volgens mij werkt Loka overigens niet voor die financiele buffer, maar vind ze het werk wat ze nu doet gewoon wel leuk, en weet ze nog niet zo goed wat ze wel wil doen.
Ze is ook nog gewoon heel jong dus ze heeft echt alle tijd
Ehmm....wat is hier gebeurd tussen Twi en Faxie?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Faxie het volgende:
Goedemorgenmiddag
Ik voel me kiplekker, bedankt Twi
Ik ben wel meteen doorgegaan en heb hetzelfde probleem. Ik denk juist altijd dat ik niet meteen had moeten gaan studerenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben zelf van mening dat het werken en niet direct doorstuderen mij de das om heeft gedaan. Werken is gewoon veel lekkerder. Deur dicht om 4 uur, naar huis en relaxen. Veel geld, veel dingen die je kunt doen. Als je dan ineens weer in de studeermodus moet dan gooi je er met de pet naar. Ik wel althans. En Loka komt op mij niet over als het toonbeeld van discipline (no offense).
Denk dat dat wel mijn probleem wordt ja. Werken voelt veel relaxter. Maar voor het werken gooide ik er ook al met de pet naar, ik weet niet of de oorzaak in het werken ligt of in jezelf als persoon. Dat laatste lijkt me niet onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben zelf van mening dat het werken en niet direct doorstuderen mij de das om heeft gedaan. Werken is gewoon veel lekkerder. Deur dicht om 4 uur, naar huis en relaxen. Veel geld, veel dingen die je kunt doen. Als je dan ineens weer in de studeermodus moet dan gooi je er met de pet naar. Ik wel althans. En Loka komt op mij niet over als het toonbeeld van discipline (no offense).
Dan is er gewoon geen goed advies en is Loka overgeleverd aan haar lotquote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben wel meteen doorgegaan en heb hetzelfde probleem. Ik denk juist altijd dat ik niet meteen had moeten gaan studeren
En zij is tegen:quote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb ook eerst gewerkt voor ik een verdere opleidingskeuze heb gemaakt
Mij beviel dat goed.
De meningen zijn dus nogal verdeeld.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het heel erg lastig om weer met studeren te beginnen nadat je gewerkt hebt. Je bent het geld gewend, en je bent gewoon niet meer gewend om te leren. Dat is totaal anders dan als je gewoon netjes meteen doorgaat.
Ja had ik ook last vanquote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het heel erg lastig om weer met studeren te beginnen nadat je gewerkt hebt. Je bent het geld gewend, en je bent gewoon niet meer gewend om te leren. Dat is totaal anders dan als je gewoon netjes meteen doorgaat.
Ik heb op de middelbare nooit geleerd dus ik was het al niet gewend. Komt eigenlijk op hetzelfde neer.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
Niks hoor, maar iedereen doet zo naar tegen 'm, ik denk van 'ik geef die jongen een oppepper'quote:Op maandag 6 februari 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ehmm....wat is hier gebeurd tussen Twi en Faxie?
Ik sluit me aan bij dit clubje.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben wel meteen doorgegaan en heb hetzelfde probleem. Ik denk juist altijd dat ik niet meteen had moeten gaan studeren
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan is er gewoon geen goed advies en is Loka overgeleverd aan haar lot
Want zij is voor:
[..]
En zij is tegen:
[..]
De meningen zijn dus nogal verdeeld.
En Lot heeft haar mening al gegevenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan is er gewoon geen goed advies en is Loka overgeleverd aan haar lot
Want zij is voor:
[..]
En zij is tegen:
[..]
De meningen zijn dus nogal verdeeld.
Ik voel hier bromance in de lucht.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks hoor, maar iedereen doet zo naar tegen 'm, ik denk van 'ik geef die jongen een oppepper'
Doen mensen naar tegen twi? huh? Heb wat gemist.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks hoor, maar iedereen doet zo naar tegen 'm, ik denk van 'ik geef die jongen een oppepper'
Mensen gaven twi de schuld van hun verkoudheid enzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doen mensen naar tegen twi? huh? Heb wat gemist.
Heeft twi rond lopen sletten?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen gaven twi de schuld van hun verkoudheid enzo.
Hij double dipte denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeft twi rond lopen sletten?
En daarna Faxie een happy ending gegeven dat ie zich zo goed voelt?
Die studieschuld is trouwens ook echt mijn fout. Niet werken, maximaal bijlenen en leven als een keizer.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
En wij zijn allebei voorbeelden van hoe het NIET moet, jij met eerst werken en ik zonder
Ach, je hebt wel een mooie tijd gehad, toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die studieschuld is trouwens ook echt mijn fout. Niet werken, maximaal bijlenen en leven als een keizer.
Van mijn schuld kan ik een behoorlijk rijk uitgeruste BMW kopen
Bijlenen raad ik ook echt af, tenzij het echt niet anders kan.
Nee hoor, ik bewaar mezelf voor een leuke damequote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeft twi rond lopen sletten?
En daarna Faxie een happy ending gegeven dat ie zich zo goed voelt?
Ik voel mij onwijs verstandig als ik dit leesquote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die studieschuld is trouwens ook echt mijn fout. Niet werken, maximaal bijlenen en leven als een keizer.
Van mijn schuld kan ik een behoorlijk rijk uitgeruste BMW kopen
Bijlenen raad ik ook echt af, tenzij het echt niet anders kan.
nee wat jouw studieschuld word niet meegenomen tijdens het verstrekken van een hypotheekquote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef Partingglass het volgende:
heb je met die studieschuld gene problemen met hypotheken etc krijgen later in je leven? Heb er zelf nooit geen gehad maar vroeg me dat eigenlijk af. Dat zijn soms zo'n gigantische bedragen dat ik denk damn daar ben je nog wel even zoet mee.
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef Partingglass het volgende:
heb je met die studieschuld gene problemen met hypotheken etc krijgen later in je leven? Heb er zelf nooit geen gehad maar vroeg me dat eigenlijk af. Dat zijn soms zo'n gigantische bedragen dat ik denk damn daar ben je nog wel even zoet mee.
dat moet niet met mijn naam in een bericht gepost worden...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb ook verstand, van mijn zaakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet binnen 10 jaar je studie schuld afbetalen maar er zijn nog 100 redenen waarbij je om uitstelling kunt vragen. Als je een huge studieschuld hebt en geen baan en wel een hypotheek wilt afsluiten moet je natuurlijk je gezonde verstand ff bove halen en weten dat dat niet erg slim is... Ik heb ondanks alles er toch voor gekozen om die schuld binnen de familie op te bouwen en af te lossen omdat dat nog altijd voordeliger is ivm geen rentequote:Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef Partingglass het volgende:
Hoe werkt dat terugbetalen dan? Ik bedoel anders heb je toch wel dikke kans op scheisse mocht je een een dikke hypotheek hebben en hoge studieschuld hebben.
Je kan toch helemaal geen hypotheek krijgen zonder baan?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je moet binnen 10 jaar je studie schuld afbetalen maar er zijn nog 100 redenen waarbij je om uitstelling kunt vragen. Als je een huge studieschuld hebt en geen baan en wel een hypotheek wilt afsluiten moet je natuurlijk je gezonde verstand ff bove halen en weten dat dat niet erg slim is... Ik heb ondanks alles er toch voor gekozen om die schuld binnen de familie op te bouwen en af te lossen omdat dat nog altijd voordeliger is ivm geen rente
Ik ben nog aan het bijlezen, maar ik wil deze toch even ontkrachten. Speculeren over sletten met Faxie is tot daar aan toe, maar IK DOUBLE DIP NIET!!!quote:
Jep dit dusquote:Op maandag 6 februari 2012 14:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je moet binnen 10 jaar je studie schuld afbetalen maar er zijn nog 100 redenen waarbij je om uitstelling kunt vragen. Als je een huge studieschuld hebt en geen baan en wel een hypotheek wilt afsluiten moet je natuurlijk je gezonde verstand ff bove halen en weten dat dat niet erg slim is... Ik heb ondanks alles er toch voor gekozen om die schuld binnen de familie op te bouwen en af te lossen omdat dat nog altijd voordeliger is ivm geen rente
Idd, poker telt niet mee ook al heb je al een miljoen dollar gewonnenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:50 schreef Partingglass het volgende:
zonder inkomen geen hypotheek idd. En het moet een vast inkomen zijn
Speeksel uitwisselen is toch niet zo goor?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gatverdamme man, double dippen.![]()
Kun je net zo goed gelijk in de ander zijn bek kotsen.
Dat is heel selectief.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Speeksel uitwisselen is toch niet zo goor?
Ik dacht dat we aan het overdrijven waren.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Speeksel uitwisselen is toch niet zo goor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef twi het volgende:
Over double-dip gesproken, kennen jullie deze nog?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Over double-dip gesproken, kennen jullie deze nog?Ben jij al zo oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over double-dip gesproken, kennen jullie deze nog?Allemaal in 1x in je mond schuddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Over double-dip gesproken, kennen jullie deze nog?Voor mijn tijd deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Over double-dip gesproken, kennen jullie deze nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die waren echt nice!
Ik krijg altijd 1 zo'n colafesje als ik mee ging boodschappen doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef twi het volgende:
Faxie had verstandige ouders die hem nooit voor 1 gulden snoepjes uit lieten kiezen bij de Jamin.
Jawel, als dat geld op een vaste spaarrekening staat waar je niet bij kunt. Dan is het gewoon vermogen en weet de bank dat ze dat geld kunnen plukken als jij niet aan je betalingen voldoet.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Idd, poker telt niet mee ook al heb je al een miljoen dollar gewonnen
We hadden hier geen Jaminquote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef twi het volgende:
Faxie had verstandige ouders die hem nooit voor 1 gulden snoepjes uit lieten kiezen bij de Jamin.
Nou vooruit, op onze date na de meeting mag je er van mij 2.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik krijg altijd 1 zo'n colafesje als ik mee ging boodschappen doen.
1 ZO'N COLAFLESJE!
Ik dacht dat ze in Groningen alles wel hadden?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet niet eens wat een Jamin is
Is dat een Jasmin zonder s?
Groningenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet niet eens wat een Jamin is
Is dat een Jasmin zonder s?
Nee mang ze hebben zelfs geen trams daar in dat boerengehuchtquote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Groningen alles wel hadden?
Forget it. Eerst een contract voor onbepaalde tijd met een vast inkomen. Bij de meeste hypotheekverstrekkers kan je dan tot vier maal je bruto jaarinkomen lenen voor een huis.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Murdera het volgende:
Hoe zit het met een hypotheek proberen te verwerven wanneer je enkel een 0-uren contract hebt?
Ben je research aan het doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Groningen
Kwam er laatst achter dat ze gewoon geen Vomar hebben in Groningen.
Wat is een Vomar?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Groningen
Wij hebben ook geen Vomarquote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Groningen
Idd, dat word tegengehouden door het referendumquote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee mang ze hebben zelfs geen trams daar in dat boerengehucht
Ik ben wel aardig fucked geloof ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Forget it. Eerst een contract voor onbepaalde tijd met een vast inkomen. Bij de meeste hypotheekverstrekkers kan je dan tot vier maal je bruto jaarinkomen lenen voor een huis.
Ja ik ken er nog wel 1tje die ik wil klappen in Grunn.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je research aan het doen?
Heb je haast met het kopen van een huis dan? Je kunt toch ook gewoon huren?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig fucked geloof ik.
Sinosje toch, moet ik je even helpen ontspannen?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ken er nog wel 1tje die ik wil klappen in Grunn.
En nee het is niet jou.
Ik ken alleen maar zeurende mannenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef twi het volgende:
Weten jullie wat er irritanter is dan vrouwen die zeuren over hun man? Mannen die maar blijven doorzagen hoe gelukkig ze zijn met hun vrouw.
Sowieso mensen die doorzagenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef twi het volgende:
Weten jullie wat er irritanter is dan vrouwen die zeuren over hun man? Mannen die maar blijven doorzagen hoe gelukkig ze zijn met hun vrouw.
Kom naar drommel babyquote:Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar zeurende mannen
No joke.
In feite was ik ook aan het zeuren inderdaad. Maar terechte klachten zijn terecht.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar zeurende mannen
No joke.
Daarom.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
In feite was ik ook aan het zeuren inderdaad. Maar terechte klachten zijn terecht.
Wanneer ze mij de schuld kunnen geven van alles, grijpen ze die kans natuurlijk. Maar dat is zo weer voorbij.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
Maar wat is het allemaal druk hier trouwens?
Moeten jullie niet werken/studeren of een leven hebben?
Ik ben kei nuttige dingen aan het doen. Planningen aan het maken, to-do lijstjes opstellen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
13 februari pas weerquote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ben aan het werkquote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
Wat hoor ik nu, meeting bij Myraela op college?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:12 schreef Myraela het volgende:
Erachter komen dat je morgen niet om half 9 begint is wel lekker overigens.Wel jammer dat ik in de 2de groep met presenteren zit. De helft van die groep is al gestopt met de opleiding en de andere helft is er nooit. Voor wie moet ik presenteren dan. Niemand die mijn skillz kan zien.
Of uit wraak/haat. Jahoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Would you kill to save a life?
/drommosoof
Jammer, maar ik zit morgen in Haarlem.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat hoor ik nu, meeting bij Myraela op college?
Gezellig.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat hoor ik nu, meeting bij Myraela op college?
Wat lees ik hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, maar ik zit morgen in Haarlem.![]()
Anders was ik wel gegaan.
Het wordt tijd dat wij eindelijk gaan meeten.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik morgen in Haarlem ben.
Ja, eigenlijk wel. Al 1,5 maand uitstel.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat wij eindelijk gaan meeten.
Ja, ik heb ook school enzo, dat wel...quote:Op maandag 6 februari 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Al 1,5 maand uitstel.
Ik weet alleen niet hoe laat ik klaar ben daar (Stagegesprek).
Ik zet een 10tje op geen seks.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
Nou het zal mij benieuwen of er iets uit gaat komen! Wat jullie jongens?
Nou, reken maar dat ik nagelbijtend in spanning aan het afwachten ben!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
En hoe laat ben je klaar, zo ongeveer?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook school enzo, dat wel...
Heb school van half 11 tot kwart voor 1 en half 3 tot 4quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe laat ben je klaar, zo ongeveer?
Je hoeft jezelf alleen maar een Justin Bieber-kapsel aan te meten en een beetje leip op de foto te staan. Oh, en niet terug-SMS'en.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zet een 10tje op geen seks.
Morgen een Biebertje voor jou dus?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf alleen maar een Justin Bieber-kapsel aan te meten en een beetje leip op de foto te staan. Oh, en niet terug-SMS'en.
Ik 20.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Can do, can do en will do. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf alleen maar een Justin Bieber-kapsel aan te meten en een beetje leip op de foto te staan. Oh, en niet terug-SMS'en.
Dan zit ik daar nog.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb school van half 11 tot kwart voor 1 en half 3 tot 4
Wat is deze?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dus na 4en?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Can do, can do en will do. Bedankt voor de tip.
[..]
Dan zit ik daar nog.
Dat zeker. Of ze moet me zo slecht vinden dat ik om half 4 al weer in de trein naar huis zit.quote:
Hmm ik zet 50 op teasen en aandachtshoeren en verder niet in jou geinteresseerd zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef SiIk het volgende:
Dus nu ben ik ineens een vrouw zonder humor die valt op mannen met een bieberkapsel die niet terug smsen?![]()
En wat ga je met al dat geld doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm ik zet 50 op teasen en aandachtshoeren en verder niet in jou geinteresseerd zijn
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef SiIk het volgende:
Dus nu ben ik ineens een vrouw zonder humor die valt op mannen met een bieberkapsel die niet terug smsen?![]()
Uitbetaling 1:1. De bookmakers nemen geen risico.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm ik zet 50 op teasen en aandachtshoeren en verder niet in jou geinteresseerd zijn
Het zijn 2 mannen toch? En ze zijn niet bi of gay toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
Die is wel heel gemeen, ook_gek.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zijn 2 mannen toch? En ze zijn niet bi of gay toch?
Dus zal wel niks uitkomen dan.
Iemand op date meenemenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ja
[..]
En wat ga je met al dat geld doen?
Bekrompen mensen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zijn 2 mannen toch? En ze zijn niet bi of gay toch?
Dus zal wel niks uitkomen dan.
Alsof ik een neuk geefquote:Op maandag 6 februari 2012 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij zo kijkt, dan kijken wij zoterug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |