JIj vergelijkt je uiterlijk met dat van anderen of hoe moet ik dat zien? Ik heb namelijk altijd zo iets van er zijn altijd mooiere mensen dan mij maar dat zou voor mij geen reden zijn om jaloers te zijn wanneer er een mooi meisje met mijn vriend staat te sjansballen..quote:Op maandag 6 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, zo zou ik dus echt niet denken he.Maar ik ben sowieso een enorme doemdenker.
Je merkt er helemaal niets van hoor. Ik ben enorm goed van vertrouwen en eigenlijk ook niet bezitterig. Zolang alles maar gewoon verteld word, als er dingen verzwegen worden word ik helemaal paranoide.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En precies die gedachte zou de reden zijn waarom ik er met een ander vandoor zou gaan. Iemand kan nog zo leuk zijn maar als er maar weinig zekerheid in zit dan gaat het op termijn nooit werken. Zeker als iemand de indruk wekt het vervelend te vinden als ik met andere, wellicht knappere vrouwen om ga.
Dit. En dat vind ik heel gezond. Dat het je weinig doet betekent niet dat het je niets doet of dat je onverschillig bent. Je bent gewoon zeker over je eigen sterke kanten en bovendien spreekt er meer vertrouwen in je partner uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef Partingglass het volgende:
Ik denk dat Lokesenna doordat "rare"spectrum juist vele minder bezwaard staat in relaties met mensen. Ik kan me daar wel in vinden
Exact. De lijn wordt overschreden als hij er daadwerkelijk met die ander vandoor gaat, maar als dat zonder enige aankondiging gebeurt zegt dat meer over hem dan over jou.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
JIj vergelijkt je uiterlijk met dat van anderen of hoe moet ik dat zien? Ik heb namelijk altijd zo iets van er zijn altijd mooiere mensen dan mij maar dat zou voor mij geen reden zijn om jaloers te zijn wanneer er een mooi meisje met mijn vriend staat te sjansballen..
Die onzekerheid moet er soms uitkomen. Of zou jij met een strak gezicht het 'leuk blijven hebben' als ik voor jouw ogen met een ander superaantrekkelijk meisje sta te praten? En zou je er achteraf echt niks over zeggen/van laten merken? Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je merkt er helemaal niets van hoor. Ik ben enorm goed van vertrouwen en eigenlijk ook niet bezitterig. Zolang alles maar gewoon verteld word, als er dingen verzwegen worden word ik helemaal paranoide.
Ik ga mensen ook niets verbieden. En als iemand mij dingen zou verbieden zou ik me ook beledigd voelen, dan is er blijkbaar geen vertrouwen.
Jij snapt het.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:44 schreef heloef het volgende:
Ik zou waarschijnlijk jaloers en onzeker zijn.
Maar dat ligt niet aan haar, dat is haar schuld niet, dus ga ik haar er niet mee lastig vallen.
I rest my kaas.
Voor mij nu is het alsof ik de lotto heb gewonnen. En alles aan mij is onzeker, dus ik hoop in feite dat mijn vriend nooit doorkrijgt dat hij zoveel beter kan krijgen. Iemand ouder, knapper, slimmer, slanker, dichterbij, rijker, makkelijker in de omgang, mooier..quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
JIj vergelijkt je uiterlijk met dat van anderen of hoe moet ik dat zien? Ik heb namelijk altijd zo iets van er zijn altijd mooiere mensen dan mij maar dat zou voor mij geen reden zijn om jaloers te zijn wanneer er een mooi meisje met mijn vriend staat te sjansballen..
Volgens mij doe ik het ook wel aardig, maar van het idee zelf word ik gek.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je merkt er helemaal niets van hoor. Ik ben enorm goed van vertrouwen en eigenlijk ook niet bezitterig. Zolang alles maar gewoon verteld word, als er dingen verzwegen worden word ik helemaal paranoide.
Ik ga mensen ook niets verbieden. En als iemand mij dingen zou verbieden zou ik me ook beledigd voelen, dan is er blijkbaar geen vertrouwen.
Ja, ik vergelijk mijn uiterlijk met dat van zo'n meisje. Waarom zou je dan niet jaloers worden?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Straal dat vooral uit en je relatie is geen lang leven beschoren. Dat zeg ik niet omdat ik het je toewens maar omdat ik dat al vaker heb zien gebeuren. Heb je het er wel over of houd je het ook helemaal voor jezelf?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor mij nu is het alsof ik de lotto heb gewonnen. En alles aan mij is onzeker, dus ik hoop in feite dat mijn vriend nooit doorkrijgt dat hij zoveel beter kan krijgen. Iemand ouder, knapper, slimmer, slanker, dichterbij, rijker, makkelijker in de omgang, mooier..
Ik ben het zelden met je eens maar hier helemaal!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn ook wel eens jongens die met mij flirten
Dan ben ik dan daar eigenlijk best wel trots op, op een of andere manier, omdat mensen me blijkbaar leuk genoeg vinden om aandacht aan te schenken. Ik kan me zo voorstellen dat dit ook bij mannen zo werkt, en ik zou dat mijn partner best wel gunnen.
Maar dan zal je zien dat ze dan rekening met je gaat houden.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef Partingglass het volgende:
Je moet er gewoon eerlijk en open over kunnen praten met elkaar. Emoties moeten uitgesproken kunnen worden nar mijn mening in een relatie.
Ook als je jaloers zou zijn. Dan kan de ander daar in ieder geval iets mee. Jaloezie kan heel lastig zijn, ik ken het zelf eigenlijk niet maar ik weet wel dat het niet iets is waarvoor je kiest of wat je zo even 123 uitzet.
Blijf gewoon in gesprek met elkaar.
Ik denk dat vooral ik zelf er veel van merk. Ik zou hooguit een paar opmerkingen maken zo van "Je wilt der wel versieren he, ga maar". Even de bevestiging zoeken dat die dat niet wilt. Maar dat is heus niet bij elke vrouw waar die mee praat of iets en heeft eigenlijk ook niet altijd met uiterlijk te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
Die onzekerheid moet er soms uitkomen. Of zou jij met een strak gezicht het 'leuk blijven hebben' als ik voor jouw ogen met een ander superaantrekkelijk meisje sta te praten? En zou je er achteraf echt niks over zeggen/van laten merken? Dat lijkt me sterk.
Dit.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn ook wel eens jongens die met mij flirten
Dan ben ik dan daar eigenlijk best wel trots op, op een of andere manier, omdat mensen me blijkbaar leuk genoeg vinden om aandacht aan te schenken. Ik kan me zo voorstellen dat dit ook bij mannen zo werkt, en ik zou dat mijn partner best wel gunnen.
Ligt heel erg aan de persoon of ze dat doet. Daarbij is het niet erg als je rekening met elkaar houd zolang het maar geen verplichting word of als rem ervaren word is dat geen probleem. in mijn optiek.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dan zal je zien dat ze dan rekening met je gaat houden.
Maar het ligt aan mezelf en niet aan haar.
Ik vind jou echt een typje voor van die kitscherige power metalquote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen thuis zijn met stereoinstallatie en metal
Ik ben vrij zeker nu, maar het punt met mijn zelfvertrouwen is dat het heel erg instabiel is. Hij weet dat ik in de knoop zit met mezelf en dat ik dingen nodig heb, dus dat scheelt.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Straal dat vooral uit en je relatie is geen lang leven beschoren. Dat zeg ik niet omdat ik het je toewens maar omdat ik dat al vaker heb zien gebeuren. Heb je het er wel over of houd je het ook helemaal voor jezelf?
[..]
Ik ben het zelden met je eens maar hier helemaal!
Ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen thuis zijn met stereoinstallatie en metal
lol die opmerking zou ik echt nooit makenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral ik zelf er veel van merk. Ik zou hooguit een paar opmerkingen maken zo van "Je wilt der wel versieren he, ga maar". Even de bevestiging zoeken dat die dat niet wilt. Maar dat is heus niet bij elke vrouw waar die mee praat of iets en heeft eigenlijk ook niet altijd met uiterlijk te maken.
Waarom?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een typje voor van die kitscherige power metal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |