quote:
quote:
Ik weet niet of ik het in het echt leuk zou vinden maar het is toch wel een soort van mijn meest gebruikte fantasie bij het soppenquote:
Eens.quote:
Eens, maar makkelijker gezegd dan gedaan toch wel...quote:Op maandag 6 februari 2012 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Jaloezie, altijd jammer. Nergens voor nodig om jaloers te zijn, waar het ook over gaat. Je bereikt er niets mee en je wordt er alleen maar ongelukkig van.
Mijn vriend is van mij en anderen blijven er met hun tengels van af, zoek je eigen maatje.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Jaloezie, altijd jammer. Nergens voor nodig om jaloers te zijn, waar het ook over gaat. Je bereikt er niets mee en je wordt er alleen maar ongelukkig van.
Ik heb het serieus nooit kunnen begrijpen. Maar mijn gevoelsleven is soms ook wel een heel klein beetje fucked upquote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eens, maar makkelijker gezegd dan gedaan toch wel...
Zoveel knappe meisjes op deze aardbol.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nooit kunnen begrijpen. Maar mijn gevoelsleven is soms ook wel een heel klein beetje fucked up
Helemaal mee eens. Jaloezie en spijt zijn in mijn ogen de meest zinloze emotiesquote:Op maandag 6 februari 2012 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Mwah, ik denk niet dat het ligt aan mijn positieve zelfbeeldquote:Op maandag 6 februari 2012 13:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel knappe meisjes op deze aardbol.
Maar misschien heb je gewoon een extreem positief zelfbeeld, dat zou wel helpen
Dan had hij je dat denk ik op een andere manier moeten laten merken. jaloezie maakt veel meer kapot dan dat het positief is.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:29 schreef arachide. het volgende:
Mijn ex was nooit jaloers en die vond alles best, gaf mij het idee dat ik niet zo bijzonder was.
Heet dat niet gewoon desinteresse?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:29 schreef arachide. het volgende:
Mijn ex was nooit jaloers en die vond alles best, gaf mij het idee dat ik niet zo bijzonder was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |