braband? waar ligt dat?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:32 schreef ook_gek het volgende:
Waarom Hilversum? Omdat je via leuke binnen wegen een leuk rondje kan rijden tussen Hilversum, laren en blaricum. Zeker in de zomer met een cabrio zeer leuk om te doen.
Onderweg kan je bij leuke tentjes lunchen of dineren.
Is weer eens iets anders dan, groningen, braband, antwerpen enz
Naast Brabant, je weet zellufquote:
Fout gebruik van chubbles. -1.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:36 schreef heloef het volgende:
Voor op de open dag van school:
[ afbeelding ]
Ik heb het vandaag gehad over condooms omdoen in het donker in een doos. Dat schijnen leerlingen leuk te vinden. Ik moest aan jou denken.quote:
Bwhehehhehee.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag gehad over condooms omdoen in het donker in een doos. Dat schijnen leerlingen leuk te vinden. Ik moest aan jou denken.
Nee, maar ze had het over een piemel in een doos. Toen moest ik lachen en aan jou denken.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehhehee.
Apart dat je dan aan mij denkt, want ik vind condooms helemaal niet leuk.
Hihihhiih, piemel in een doos.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ze had het over een piemel in een doos. Toen moest ik lachen en aan jou denken.![]()
Ik zit ook de hele les zo:Mensen die...
komt omdat je een stuk of 10 vrouwen voor je hebt..quote:Op maandag 6 februari 2012 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er lachte helemaal niemand.![]()
Wel opvallend trouwens dat er maar 2 mannen in de biologie groep zijn. Stuk of 10 vrouwen.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
komt omdat je een stuk of 10 vrouwen voor je hebt..
Wie niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef Myraela het volgende:
Hey, maar over seks gesproken. Ik wil.
Ik ook. Seksen?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef Myraela het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:13 schreef Joysa het volgende:
[..]En ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Samen alleen achterblijven?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef heloef het volgende:
Tss ga maar seksen, ik blijf wel weer alleen achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |