Ik ben nog aan het bijlezen, maar ik wil deze toch even ontkrachten. Speculeren over sletten met Faxie is tot daar aan toe, maar IK DOUBLE DIP NIET!!!quote:
Jep dit dusquote:Op maandag 6 februari 2012 14:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je moet binnen 10 jaar je studie schuld afbetalen maar er zijn nog 100 redenen waarbij je om uitstelling kunt vragen. Als je een huge studieschuld hebt en geen baan en wel een hypotheek wilt afsluiten moet je natuurlijk je gezonde verstand ff bove halen en weten dat dat niet erg slim is... Ik heb ondanks alles er toch voor gekozen om die schuld binnen de familie op te bouwen en af te lossen omdat dat nog altijd voordeliger is ivm geen rente
Idd, poker telt niet mee ook al heb je al een miljoen dollar gewonnenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:50 schreef Partingglass het volgende:
zonder inkomen geen hypotheek idd. En het moet een vast inkomen zijn
Speeksel uitwisselen is toch niet zo goor?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gatverdamme man, double dippen.![]()
Kun je net zo goed gelijk in de ander zijn bek kotsen.
Dat is heel selectief.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Speeksel uitwisselen is toch niet zo goor?
Ik dacht dat we aan het overdrijven waren.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Speeksel uitwisselen is toch niet zo goor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef twi het volgende:
Over double-dip gesproken, kennen jullie deze nog?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Over double-dip gesproken, kennen jullie deze nog?Ben jij al zo oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over double-dip gesproken, kennen jullie deze nog?Allemaal in 1x in je mond schuddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Over double-dip gesproken, kennen jullie deze nog?Voor mijn tijd deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Over double-dip gesproken, kennen jullie deze nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die waren echt nice!
Ik krijg altijd 1 zo'n colafesje als ik mee ging boodschappen doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef twi het volgende:
Faxie had verstandige ouders die hem nooit voor 1 gulden snoepjes uit lieten kiezen bij de Jamin.
Jawel, als dat geld op een vaste spaarrekening staat waar je niet bij kunt. Dan is het gewoon vermogen en weet de bank dat ze dat geld kunnen plukken als jij niet aan je betalingen voldoet.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Idd, poker telt niet mee ook al heb je al een miljoen dollar gewonnen
We hadden hier geen Jaminquote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef twi het volgende:
Faxie had verstandige ouders die hem nooit voor 1 gulden snoepjes uit lieten kiezen bij de Jamin.
Nou vooruit, op onze date na de meeting mag je er van mij 2.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik krijg altijd 1 zo'n colafesje als ik mee ging boodschappen doen.
1 ZO'N COLAFLESJE!
Ik dacht dat ze in Groningen alles wel hadden?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet niet eens wat een Jamin is
Is dat een Jasmin zonder s?
Groningenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet niet eens wat een Jamin is
Is dat een Jasmin zonder s?
Nee mang ze hebben zelfs geen trams daar in dat boerengehuchtquote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Groningen alles wel hadden?
Forget it. Eerst een contract voor onbepaalde tijd met een vast inkomen. Bij de meeste hypotheekverstrekkers kan je dan tot vier maal je bruto jaarinkomen lenen voor een huis.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Murdera het volgende:
Hoe zit het met een hypotheek proberen te verwerven wanneer je enkel een 0-uren contract hebt?
Ben je research aan het doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Groningen
Kwam er laatst achter dat ze gewoon geen Vomar hebben in Groningen.
Wat is een Vomar?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Groningen
Wij hebben ook geen Vomarquote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Groningen
Idd, dat word tegengehouden door het referendumquote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee mang ze hebben zelfs geen trams daar in dat boerengehucht
Ik ben wel aardig fucked geloof ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Forget it. Eerst een contract voor onbepaalde tijd met een vast inkomen. Bij de meeste hypotheekverstrekkers kan je dan tot vier maal je bruto jaarinkomen lenen voor een huis.
Ja ik ken er nog wel 1tje die ik wil klappen in Grunn.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je research aan het doen?
Heb je haast met het kopen van een huis dan? Je kunt toch ook gewoon huren?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig fucked geloof ik.
Sinosje toch, moet ik je even helpen ontspannen?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ken er nog wel 1tje die ik wil klappen in Grunn.
En nee het is niet jou.
Ik ken alleen maar zeurende mannenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef twi het volgende:
Weten jullie wat er irritanter is dan vrouwen die zeuren over hun man? Mannen die maar blijven doorzagen hoe gelukkig ze zijn met hun vrouw.
Sowieso mensen die doorzagenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef twi het volgende:
Weten jullie wat er irritanter is dan vrouwen die zeuren over hun man? Mannen die maar blijven doorzagen hoe gelukkig ze zijn met hun vrouw.
Kom naar drommel babyquote:Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar zeurende mannen
No joke.
In feite was ik ook aan het zeuren inderdaad. Maar terechte klachten zijn terecht.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar zeurende mannen
No joke.
Daarom.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
In feite was ik ook aan het zeuren inderdaad. Maar terechte klachten zijn terecht.
Wanneer ze mij de schuld kunnen geven van alles, grijpen ze die kans natuurlijk. Maar dat is zo weer voorbij.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
Maar wat is het allemaal druk hier trouwens?
Moeten jullie niet werken/studeren of een leven hebben?
Ik ben kei nuttige dingen aan het doen. Planningen aan het maken, to-do lijstjes opstellen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
13 februari pas weerquote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ben aan het werkquote:Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
Wat hoor ik nu, meeting bij Myraela op college?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:12 schreef Myraela het volgende:
Erachter komen dat je morgen niet om half 9 begint is wel lekker overigens.Wel jammer dat ik in de 2de groep met presenteren zit. De helft van die groep is al gestopt met de opleiding en de andere helft is er nooit. Voor wie moet ik presenteren dan. Niemand die mijn skillz kan zien.
Of uit wraak/haat. Jahoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Would you kill to save a life?
/drommosoof
Jammer, maar ik zit morgen in Haarlem.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat hoor ik nu, meeting bij Myraela op college?
Gezellig.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat hoor ik nu, meeting bij Myraela op college?
Wat lees ik hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, maar ik zit morgen in Haarlem.![]()
Anders was ik wel gegaan.
Het wordt tijd dat wij eindelijk gaan meeten.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik morgen in Haarlem ben.
Ja, eigenlijk wel. Al 1,5 maand uitstel.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat wij eindelijk gaan meeten.
Ja, ik heb ook school enzo, dat wel...quote:Op maandag 6 februari 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Al 1,5 maand uitstel.
Ik weet alleen niet hoe laat ik klaar ben daar (Stagegesprek).
Ik zet een 10tje op geen seks.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
Nou het zal mij benieuwen of er iets uit gaat komen! Wat jullie jongens?
Nou, reken maar dat ik nagelbijtend in spanning aan het afwachten ben!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
En hoe laat ben je klaar, zo ongeveer?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook school enzo, dat wel...
Heb school van half 11 tot kwart voor 1 en half 3 tot 4quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe laat ben je klaar, zo ongeveer?
Je hoeft jezelf alleen maar een Justin Bieber-kapsel aan te meten en een beetje leip op de foto te staan. Oh, en niet terug-SMS'en.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zet een 10tje op geen seks.
Morgen een Biebertje voor jou dus?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf alleen maar een Justin Bieber-kapsel aan te meten en een beetje leip op de foto te staan. Oh, en niet terug-SMS'en.
Ik 20.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Can do, can do en will do. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf alleen maar een Justin Bieber-kapsel aan te meten en een beetje leip op de foto te staan. Oh, en niet terug-SMS'en.
Dan zit ik daar nog.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb school van half 11 tot kwart voor 1 en half 3 tot 4
Wat is deze?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dus na 4en?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Can do, can do en will do. Bedankt voor de tip.
[..]
Dan zit ik daar nog.
Dat zeker. Of ze moet me zo slecht vinden dat ik om half 4 al weer in de trein naar huis zit.quote:
Hmm ik zet 50 op teasen en aandachtshoeren en verder niet in jou geinteresseerd zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef SiIk het volgende:
Dus nu ben ik ineens een vrouw zonder humor die valt op mannen met een bieberkapsel die niet terug smsen?![]()
En wat ga je met al dat geld doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm ik zet 50 op teasen en aandachtshoeren en verder niet in jou geinteresseerd zijn
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef SiIk het volgende:
Dus nu ben ik ineens een vrouw zonder humor die valt op mannen met een bieberkapsel die niet terug smsen?![]()
Uitbetaling 1:1. De bookmakers nemen geen risico.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm ik zet 50 op teasen en aandachtshoeren en verder niet in jou geinteresseerd zijn
Het zijn 2 mannen toch? En ze zijn niet bi of gay toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
Die is wel heel gemeen, ook_gek.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zijn 2 mannen toch? En ze zijn niet bi of gay toch?
Dus zal wel niks uitkomen dan.
Iemand op date meenemenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ja
[..]
En wat ga je met al dat geld doen?
Bekrompen mensen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zijn 2 mannen toch? En ze zijn niet bi of gay toch?
Dus zal wel niks uitkomen dan.
Alsof ik een neuk geefquote:Op maandag 6 februari 2012 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij zo kijkt, dan kijken wij zoterug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |