Ik voel hier bromance in de lucht.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks hoor, maar iedereen doet zo naar tegen 'm, ik denk van 'ik geef die jongen een oppepper'
Doen mensen naar tegen twi? huh? Heb wat gemist.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks hoor, maar iedereen doet zo naar tegen 'm, ik denk van 'ik geef die jongen een oppepper'
Mensen gaven twi de schuld van hun verkoudheid enzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doen mensen naar tegen twi? huh? Heb wat gemist.
Heeft twi rond lopen sletten?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen gaven twi de schuld van hun verkoudheid enzo.
Hij double dipte denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeft twi rond lopen sletten?
En daarna Faxie een happy ending gegeven dat ie zich zo goed voelt?
Die studieschuld is trouwens ook echt mijn fout. Niet werken, maximaal bijlenen en leven als een keizer.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
En wij zijn allebei voorbeelden van hoe het NIET moet, jij met eerst werken en ik zonder
Ach, je hebt wel een mooie tijd gehad, toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die studieschuld is trouwens ook echt mijn fout. Niet werken, maximaal bijlenen en leven als een keizer.
Van mijn schuld kan ik een behoorlijk rijk uitgeruste BMW kopen
Bijlenen raad ik ook echt af, tenzij het echt niet anders kan.
Nee hoor, ik bewaar mezelf voor een leuke damequote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeft twi rond lopen sletten?
En daarna Faxie een happy ending gegeven dat ie zich zo goed voelt?
Ik voel mij onwijs verstandig als ik dit leesquote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die studieschuld is trouwens ook echt mijn fout. Niet werken, maximaal bijlenen en leven als een keizer.
Van mijn schuld kan ik een behoorlijk rijk uitgeruste BMW kopen
Bijlenen raad ik ook echt af, tenzij het echt niet anders kan.
nee wat jouw studieschuld word niet meegenomen tijdens het verstrekken van een hypotheekquote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef Partingglass het volgende:
heb je met die studieschuld gene problemen met hypotheken etc krijgen later in je leven? Heb er zelf nooit geen gehad maar vroeg me dat eigenlijk af. Dat zijn soms zo'n gigantische bedragen dat ik denk damn daar ben je nog wel even zoet mee.
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef Partingglass het volgende:
heb je met die studieschuld gene problemen met hypotheken etc krijgen later in je leven? Heb er zelf nooit geen gehad maar vroeg me dat eigenlijk af. Dat zijn soms zo'n gigantische bedragen dat ik denk damn daar ben je nog wel even zoet mee.
dat moet niet met mijn naam in een bericht gepost worden...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb ook verstand, van mijn zaakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet binnen 10 jaar je studie schuld afbetalen maar er zijn nog 100 redenen waarbij je om uitstelling kunt vragen. Als je een huge studieschuld hebt en geen baan en wel een hypotheek wilt afsluiten moet je natuurlijk je gezonde verstand ff bove halen en weten dat dat niet erg slim is... Ik heb ondanks alles er toch voor gekozen om die schuld binnen de familie op te bouwen en af te lossen omdat dat nog altijd voordeliger is ivm geen rentequote:Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef Partingglass het volgende:
Hoe werkt dat terugbetalen dan? Ik bedoel anders heb je toch wel dikke kans op scheisse mocht je een een dikke hypotheek hebben en hoge studieschuld hebben.
Je kan toch helemaal geen hypotheek krijgen zonder baan?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je moet binnen 10 jaar je studie schuld afbetalen maar er zijn nog 100 redenen waarbij je om uitstelling kunt vragen. Als je een huge studieschuld hebt en geen baan en wel een hypotheek wilt afsluiten moet je natuurlijk je gezonde verstand ff bove halen en weten dat dat niet erg slim is... Ik heb ondanks alles er toch voor gekozen om die schuld binnen de familie op te bouwen en af te lossen omdat dat nog altijd voordeliger is ivm geen rente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |