En hoe laat ben je klaar, zo ongeveer?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook school enzo, dat wel...
Heb school van half 11 tot kwart voor 1 en half 3 tot 4quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe laat ben je klaar, zo ongeveer?
Je hoeft jezelf alleen maar een Justin Bieber-kapsel aan te meten en een beetje leip op de foto te staan. Oh, en niet terug-SMS'en.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zet een 10tje op geen seks.
Morgen een Biebertje voor jou dus?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf alleen maar een Justin Bieber-kapsel aan te meten en een beetje leip op de foto te staan. Oh, en niet terug-SMS'en.
Ik 20.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Can do, can do en will do. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf alleen maar een Justin Bieber-kapsel aan te meten en een beetje leip op de foto te staan. Oh, en niet terug-SMS'en.
Dan zit ik daar nog.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb school van half 11 tot kwart voor 1 en half 3 tot 4
Wat is deze?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dus na 4en?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Can do, can do en will do. Bedankt voor de tip.
[..]
Dan zit ik daar nog.
Dat zeker. Of ze moet me zo slecht vinden dat ik om half 4 al weer in de trein naar huis zit.quote:
Hmm ik zet 50 op teasen en aandachtshoeren en verder niet in jou geinteresseerd zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef SiIk het volgende:
Dus nu ben ik ineens een vrouw zonder humor die valt op mannen met een bieberkapsel die niet terug smsen?![]()
En wat ga je met al dat geld doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm ik zet 50 op teasen en aandachtshoeren en verder niet in jou geinteresseerd zijn
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef SiIk het volgende:
Dus nu ben ik ineens een vrouw zonder humor die valt op mannen met een bieberkapsel die niet terug smsen?![]()
Uitbetaling 1:1. De bookmakers nemen geen risico.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm ik zet 50 op teasen en aandachtshoeren en verder niet in jou geinteresseerd zijn
Het zijn 2 mannen toch? En ze zijn niet bi of gay toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
Nou het zal mij benieuwen of er iets uit gaat komen! Wat jullie jongens?
Die is wel heel gemeen, ook_gek.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zijn 2 mannen toch? En ze zijn niet bi of gay toch?
Dus zal wel niks uitkomen dan.
Iemand op date meenemenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ja
[..]
En wat ga je met al dat geld doen?
Bekrompen mensen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zijn 2 mannen toch? En ze zijn niet bi of gay toch?
Dus zal wel niks uitkomen dan.
Alsof ik een neuk geefquote:Op maandag 6 februari 2012 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij zo kijkt, dan kijken wij zoterug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |