We hadden hier geen Jaminquote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef twi het volgende:
Faxie had verstandige ouders die hem nooit voor 1 gulden snoepjes uit lieten kiezen bij de Jamin.
Nou vooruit, op onze date na de meeting mag je er van mij 2.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik krijg altijd 1 zo'n colafesje als ik mee ging boodschappen doen.
1 ZO'N COLAFLESJE!
Ik dacht dat ze in Groningen alles wel hadden?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet niet eens wat een Jamin is
Is dat een Jasmin zonder s?
Groningenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet niet eens wat een Jamin is
Is dat een Jasmin zonder s?
Nee mang ze hebben zelfs geen trams daar in dat boerengehuchtquote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Groningen alles wel hadden?
Forget it. Eerst een contract voor onbepaalde tijd met een vast inkomen. Bij de meeste hypotheekverstrekkers kan je dan tot vier maal je bruto jaarinkomen lenen voor een huis.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Murdera het volgende:
Hoe zit het met een hypotheek proberen te verwerven wanneer je enkel een 0-uren contract hebt?
Ben je research aan het doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Groningen
Kwam er laatst achter dat ze gewoon geen Vomar hebben in Groningen.
Wat is een Vomar?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Groningen
Wij hebben ook geen Vomarquote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Groningen
Idd, dat word tegengehouden door het referendumquote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee mang ze hebben zelfs geen trams daar in dat boerengehucht
Ik ben wel aardig fucked geloof ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Forget it. Eerst een contract voor onbepaalde tijd met een vast inkomen. Bij de meeste hypotheekverstrekkers kan je dan tot vier maal je bruto jaarinkomen lenen voor een huis.
Ja ik ken er nog wel 1tje die ik wil klappen in Grunn.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je research aan het doen?
Heb je haast met het kopen van een huis dan? Je kunt toch ook gewoon huren?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig fucked geloof ik.
Sinosje toch, moet ik je even helpen ontspannen?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ken er nog wel 1tje die ik wil klappen in Grunn.
En nee het is niet jou.
Ik ken alleen maar zeurende mannenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef twi het volgende:
Weten jullie wat er irritanter is dan vrouwen die zeuren over hun man? Mannen die maar blijven doorzagen hoe gelukkig ze zijn met hun vrouw.
Sowieso mensen die doorzagenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef twi het volgende:
Weten jullie wat er irritanter is dan vrouwen die zeuren over hun man? Mannen die maar blijven doorzagen hoe gelukkig ze zijn met hun vrouw.
Kom naar drommel babyquote:Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar zeurende mannen
No joke.
In feite was ik ook aan het zeuren inderdaad. Maar terechte klachten zijn terecht.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar zeurende mannen
No joke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |