quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Dit legt er wel dik bovenop + het is al de hele tijd bezig.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:01 schreef RvLaak het volgende:
Ook nog eens geen buitenspel
We moeten oppassen met het geklaag over de arbitrage... Straks denken ze nog dat we voor Ajax zijn
I know, maar zolang we niet door blijven zeuren (na de wedstrijd dus), is er niets aan de handquote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dit legt er wel dik bovenop + het is al de hele tijd bezig.
Vorige week waren 1 of 2 momentjes.
Als we winnen hoor je er wss niets meer over. Behalve dan als er schorsingen plaats gaan vinden, aand de hand val al die nutteloze kutkaarten.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
I know, maar zolang we niet door blijven zeuren (na de wedstrijd dus), is er niets aan de hand
Kunnen ze niet in beroep?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Als we winnen hoor je er wss niets meer over. Behalve dan als er schorsingen plaats gaan vinden, aand de hand val al die nutteloze kutkaarten.
Laat maar ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook ZICHT op een 3e plaats en staan we er niet.
Het is behoorlijk mistig andersquote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook ZICHT op een 3e plaats en staan we er niet.
Er zijn er 7 oid gegeven en maar 2 terecht. Zegt genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef eight het volgende:
Met deze gele kaart heb ik anders een stuk minder moeite mee
Om 00.01 uur is die hier, zeker weten.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:07 schreef Grifte het volgende:
PSV 1-1, we lopen in als we dit volhouden
(alvast in de Helpmefok-modus als hij hier weer morgen komt)
Wel voor Guidetti. Zit nu lekker op de bank.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Cissé ook even wat minuutjes. Neem aan niet voor Guidetti maar voor Fernandez.
edit: Niet dus.
Hij ziet er eig ook nog hetzelfde uit als op foto's van twintig jaar terug.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef Marktplaatsman het volgende:
Dat die Pastoor al 46 is, hij ziet er uit als een korpsbal van in de 20
Bruno met de kopbalquote:Op zondag 5 februari 2012 16:15 schreef Grifte het volgende:
Goeie save, al was het wel weer recht op de keeper af, kom op ff die 0-3
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
Scheids had zich wel onsterfelijk kunnen maken door naar de verzorger te sprinten en vervolgens een rode kaart aan de mic te geven en dat ding van het veld te gooien.
Nou nou... Zo slecht speelt hij ook weer neitquote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef eight het volgende:
Is Schaken voor Ajax aan het solliciteren of zo
daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou nou... Zo slecht speelt hij ook weer neit
bmiquote:
Ook tegen Ajax hoorde ik het. WTF is dat voor iets?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
WTF Dit hoor ik nu voor de 80e keer al.
Roepen die Feyenoorders nou "JODEN, JODEN?!"
Nee mulder mulderquote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dat vraag ik me nou ook al sinds vorige week af. In het filmpje van Vlaar in de OP hoor je het tegen het eind.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
nee mulder mulder roepen ze.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Boeie 3 puntenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
Pff, wat Feyenoord de laatste 10 minuten aan het doen was sloeg echt nergens op. Constant bezig met het spel te ontregelen en irritant te doen. Schaken bij die cornervlag. Doe dat gewoon niet.
Ja, en anders krijgen we er nog 2 tegen in de laatste 10 minutenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
Pff, wat Feyenoord de laatste 10 minuten aan het doen was sloeg echt nergens op. Constant bezig met het spel te ontregelen en irritant te doen. Schaken bij die cornervlag. Doe dat gewoon niet.
Wat dacht je van NEC thuis, met die 1.60m buitenspelgoal.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef Guidetti het volgende:
Nog maar 5 punten verwijderd van de eerste plek. Die wedstrijd tegen VVV geeft wel een nare nasmaak.
Waarom is iedereen hier zo geobsedeerd met hem?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:25 schreef Dekatria het volgende:
Helpmefok heeft weer wat voor ons in petto morgen
Ongelovelijk he, nouja laten we maar die onterechte punten die we hebben verloren achter ons laten, gewoon er vol voor gaan, over 3 weken ook PSV-uit, dus wil je echt nog iets bereiken zijn aankomende weken een mooie graadmeterquote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef Guidetti het volgende:
Nog maar 5 punten verwijderd van de eerste plek. Die wedstrijd tegen VVV geeft wel een nare nasmaak.
Dat was het belangrijkste inderdaad. Nu konden ze voor henzelf en het Legioen bewijzen dat het niet alleen in de grote wedstrijden kan.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Super!!. Nu heb je profeit dat je hebt gewonnen vorige week van Ajax
Heel de wedstrijd door ookquote:Op zondag 5 februari 2012 16:26 schreef TC03 het volgende:
Goed resultaat!
En fijn dat De Vrij zijn kerkmatties heeft opgetrommeld om plaats te nemen in het uitvak, het klonk werkelijk waar prachtig.
Tru story?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:26 schreef TC03 het volgende:
Goed resultaat!
En fijn dat De Vrij zijn kerkmatties heeft opgetrommeld om plaats te nemen in het uitvak, het klonk werkelijk waar prachtig.
Happel verandert de TT wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Oeh jongens...niet te veel vooruitlopen met die TT hoor. Stel je voor dat we alsnog verliezen.![]()
Dat hoorde je toch? Goede articulatie, niet overdreven gehaast, het was gewoon een kerkkoor.quote:
Idd, wat een achterlijk gedrag. Moeten ze wel afleren.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
Nee man dat was Happel hoogstpersoonlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat hoorde je toch? Goede articulatie, niet overdreven gehaast, het was gewoon een kerkkoor.
Ik ga alvast zangles nemen voor volgende weekquote:Op zondag 5 februari 2012 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat hoorde je toch? Goede articulatie, niet overdreven gehaast, het was gewoon een kerkkoor.
Als we gelijk hadden gespeeld had je de schuld gekregenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Oeh jongens...niet te veel vooruitlopen met die TT hoor. Stel je voor dat we alsnog verliezen.![]()
Ik hou het bij de 5e plek. Alles daarboven is gewoon prachtig meegenomen na vorig seizoenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Stiekem hoop je natuurlijk dat Feyenoord zich langzamerhand in de titelstrijd kan gaan mengen. 5 punten, ik zie mogelijkheden.
Feyenoord is nu in elk geval een grotere kandidaat voor de titel dan Ajax.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Stiekem hoop je natuurlijk dat Feyenoord zich langzamerhand in de titelstrijd kan gaan mengen. 5 punten, ik zie mogelijkheden.
Ja, laten we de fucking Calimero gaan uithangen.quote:
PSV uit moet geen probleem zijn. De rest...quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Grifte het volgende:
4 thuiswedstrijden in volgende 5 wedstrijden, en ook nog wel aardige tegenstanders (Vitesse/RKC/Groningen/Utrecht), en PSV-Uit tussendoor, ben benieuwd. Hoop dat ze weer flink de passie en strijd er in willen gooien zoals de laatste 3 thuiswedstrijden, al waren dat natuurlijk wel de toppers, maar als je zo'n wedstrijd wint, moet toch lekker vertrouwen geven.
Geldquote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat hebbe we daar nou weer te zoeken, ga gewoon voor directe plaatsing EL
De enige reden waarom we uit bij PSV niet gaan winnen komt door die uitshirts. Dat babyblauwe straalt gewoon niks uit.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Teegn Vitesse en RKC kunnen we ook zeker lekker punten pakken. En dan hopen dat we PSV in hun eigen stadion een nare zondag geven!
Idd. Positief zijn != arrogantiequote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, laten we de fucking Calimero gaan uithangen.Er is niks arrogants aan mijn TT hoor, het is gewoon hartstikke reëel. Sterker nog, met een beetje goed spel sta je over een paar weken gewoon op de 2e plek.
![]()
Blijkbaar zijn velen hier zo diep gezonken dat elke vorm van positieve vooruitzichten gelijk staat aan keihard op je bek gaan. Nou, die tijd zijn we nu wel weer voorbij hoor. 3e plek is gewoon reëel en iedereen die hier zo loopt te huilen over de TT heeft er geen kaas van gegeten.
10 miljoen euro.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
0-10 ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Teegn Vitesse en RKC kunnen we ook zeker lekker punten pakken. En dan hopen dat we PSV in hun eigen stadion een nare zondag geven!
PSV uit is een zekere 3 punter. Die hebben 20 kansen nodig om 1 goal te makenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV uit moet geen probleem zijn. De rest...
Boeiend.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Omdat je dan bijna uit de schulden bent terwijl je nog geeneens spelers hebt verkocht?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is ook het meest realistisch. Maar toch, als je maar op 5 punten staat, sluimert er toch wel een illustere hoop.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hou het bij de 5e plek. Alles daarboven is gewoon prachtig meegenomen na vorig seizoen
Dat heb ik hier al vaker geroepen, alleen Ritmo, Helpmefok en ik konden nog een beetje normaal doen en gewoon gaan voor de winst. Ik zie dat we nu wat medestanders krijgen. En weet "it's never too late to become normal"quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, laten we de fucking Calimero gaan uithangen.Er is niks arrogants aan mijn TT hoor, het is gewoon hartstikke reëel. Sterker nog, met een beetje goed spel sta je over een paar weken gewoon op de 2e plek.
![]()
Blijkbaar zijn velen hier zo diep gezonken dat elke vorm van positieve vooruitzichten gelijk staat aan keihard op je bek gaan. Nou, die tijd zijn we nu wel weer voorbij hoor. 3e plek is gewoon reëel en iedereen die hier zo loopt te huilen over de TT heeft er geen kaas van gegeten.
Dit dus. Kneuzen hierquote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Dan ben je wel verzekerd van EL voetbalquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Om in de voorronde al uitgeschakeld te worden, dacht het niet.
voorronde niet iddquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Om in de voorronde al uitgeschakeld te worden, dacht het niet.
En dan vernederd worden door Chelsea zekerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Boeiend.Waarom zou je er niet voor gaan als het kan?
![]()
Als je per ongeluk de voorronde doorkomt (volgens mij krijg je zelfs daarvoor al geld) dan ben je zo'n beetje uit de schulden. Plus je wordt weer aantrekkelijk voor spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Qua punten, maar ook zeker het spel van de ploegen boven ons. AZ lijkt een terugval te hebben, PSV imponeert allerminst, en Twente moeten we nog even aanzien, lijken aardig op weg, maar niet het gevoel dat zij de toppers gaan winnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is ook het meest realistisch. Maar toch, als je maar op 5 punten staat, sluimert er toch wel een illustere hoop.
Ik vind het zelf een beetje de goden verzoeken. Niks mis met optimisme natuurlijk, we doen het prachtig en maken overal kans op, maar zelf ben ik allerminst zo'n hosanna-typ. Eerst maar eens de komende paar wedstrijden zienquote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Echt he. Laten we vooralsnog lekker eerst naar onszelf kijken, dan zien we wel waar we aan het eind staan. Als we zo door gaan, gaat het prima in ieder geval.quote:
En terecht. Al die azijnzeikers hier die boven blij zijn met de ontwikkeling van hun club maar het boven alles vooral niet op hun bek willen gaan en zich lopen in te dekken met de dooddoener dat positief zijn arrogant is.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Echt he. Laten we vooralsnog lekker eerst naar onszelf kijken, dan zien we wel waar we aan het eind staan. Als we zo door gaan, gaat het prima in ieder geval.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan vernederd worden door Chelsea zekerNee dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht al.. WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ik de spoilers las.
-
Zeik niet zo man. 2 weken geleden verloor je vrij kansloos van VVV. Zonder Super-Guidetti zijn we balhaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht. Al die azijnzeikers hier die boven blij zijn met de ontwikkeling van hun club maar het boven alles vooral niet op hun bek willen gaan en zich lopen in te dekken met de dooddoener dat positief zijn arrogant is.
Niemand stond op scherp.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef Grifte het volgende:
Met al die gele kaarten vandaag, hebben we voor zover iemand dat weet schorsingen voor volgende week?
Ah joh...dit is toch totaal geen hosanna meer. We spelen een eerste helft van het seizoen prima, zijn in de onderlinge duels met de topploegen óf de betere partij en/of de winnende partij en hebben gewoon een prima basis-elf. Het hoort ook bij deze ontwikkeling dat je je verwachtingen gaat verschuiven van 'linker-rijtje', naar subtop en vervolgens naar een eventuele 3e plek.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het zelf een beetje de goden verzoeken. Niks mis met optimisme natuurlijk, we doen het prachtig en maken overal kans op, maar zelf ben ik allerminst zo'n hosanna-typ. Eerst maar eens de komende paar wedstrijden zien
Het feit dat Feyenoord tot nu toe nog maar 2 keer heeft weten te winnen daar, maakt niets uit?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeik niet zo man. 2 weken geleden verloor je vrij kansloos van VVV. Zonder Super-Guidetti zijn we balhaar.
En dat we (voor de verandering) eens een fitte selectie hebben rond deze tijd van het jaar. Al zal het ene ook met het andere te maken hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef OProg het volgende:
Van wat er boven ons staat denk ik dat met name AZ zichzelf tegen gaan komen op het zware programma. PSV zou natuurlijk kwaliteit genoeg moeten hebben en Twente krabbelt ook wel weer op.
We hebben misschien wel een enorm voordeel dat we alleen de competitie nog hebben.
Lees ff m'n volgende posts.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeik niet zo man. 2 weken geleden verloor je vrij kansloos van VVV. Zonder Super-Guidetti zijn we balhaar.
Dat zijn interessante statistieken, verder nietszeggend natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het feit dat Feyenoord tot nu toe nog maar 2 keer heeft weten te winnen daar, maakt niets uit?
Zelfs in je kampioens en 2e plek-jaren verloor je daar nog standaard.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het feit dat Feyenoord tot nu toe nog maar 2 keer heeft weten te winnen daar, maakt niets uit?
Ja, dat is ook wel eens lekker.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat we (voor de verandering) eens een fitte selectie hebben rond deze tijd van het jaar. Al zal het ene ook met het andere te maken hebben.
Zou niets uit moeten maken, doet het helaas wel. Zie ook:quote:Op zondag 5 februari 2012 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn interessante statistieken, verder nietszeggend natuurlijk.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs in je kampioens en 2e plek-jaren verloor je daar nog standaard.
Toen zat VVV niet in de eredivisie.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs in je kampioens en 2e plek-jaren verloor je daar nog standaard.
Dan zijn we daar voorlopig ook even vanaf, die Groningers.quote:
Opzich jammer, dan had je Vitesse en Groningen op 2 punten achter Ajax, stel je voor dat ie play-offs zouden moeten spelenquote:
Of, en dat zou veel mooier zijn, wel of geen kampioenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef Gert het volgende:
De laatste wedstrijd van het seizoen zou wel eens héél erg spannend kunnen worden.
Wel of geen rechtstreekse plaatsing voor de EL.
In '61 en '62 ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze zaten er 18 jaar in. In die jaren moeten we toch gewoon wel eens 1e of 2e geworden zijn?
Mooi affiche tegen Vitessequote:
Lijkt me stug, ze hebben de afgelopen 20 jaar maar 4 seizoenen in de eredivisie gespeeld (dit is de 5e).quote:Op zondag 5 februari 2012 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze zaten er 18 jaar in. In die jaren moeten we toch gewoon wel eens 1e of 2e geworden zijn?
Derksen jankt sowieso altijd onterecht.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef Ritmo het volgende:
Wel kut dat die klote-Friezen niet voorbij te gaan zijn. Derksen jankt wel wekelijks dat Feyenoord onterecht 3 plekken te hoog staat maar alsof Heerenveen het hele seizoen zo geniaal speelt..
Dat zou uiteraard heel mooi zijn. En nu zal ik volgens sommigen wel een zich indekkende pessimist zijn, maar ik vind Feyenoord geen kampioenskandidaat. Een vierde plek zou een hele puike prestatie zijn dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of, en dat zou veel mooier zijn, wel of geen kampioen
Ah ok. Dacht juist dat ze de laatste 20 jaar redelijk veel jaren erin hadden gezeten.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me stug, ze hebben de afgelopen 20 jaar maar 4 seizoenen in de eredivisie gespeeld (dit is de 5e).
http://nl.wikipedia.org/wiki/VVV-Venlo#Resultaten_1956_-_2011
Mwuah... Uit viel het reuze mee. Thuis moeten ze er gewoon vol voor gaan, net zoals we tegen de top 5 hebben gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kon nog wel eens heel moeilijk worden
Directe concurent.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ze drie goeie wedstrijden aaneen kunnen rijgen, dan zal ik ook enthousiaster worden over de kansen tegen het eind van de competitie.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2de keer achter elkaarquote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
Wie kijkt er nog meer vanavond naar Studio Ajax?
Ik zou het met je eens zijn, ware het niet dat zowel PSV als AZ de boel ook verneuken. Enige vraagteken blijft voorlopig (voor mij) Twente.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou uiteraard heel mooi zijn. En nu zal ik volgens sommigen wel een zich indekkende pessimist zijn, maar ik vind Feyenoord geen kampioenskandidaat. Een vierde plek zou een hele puike prestatie zijn. Dit seizoen.
Ik voel weer een bingokaart aankomenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
Wie kijkt er nog meer vanavond naar Studio Ajax?
Spelen als los zandquote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Directe concurent.
Overigens heb ik ze na de winter al 3x in actie gezien en ik ben nog niet echt onder de indruk.
Het hangt er volledig vanaf hoe fit je je selectie houdt. Als je in april met 7 geblesseerden zit, dan is 4e een goede plek. Als je nog een volledige selectie bij elkaar hebt dan, dan durf ik zelfs te stellen dat je voor de 2e plek moet kunnen gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou uiteraard heel mooi zijn. En nu zal ik volgens sommigen wel een zich indekkende pessimist zijn, maar ik vind Feyenoord geen kampioenskandidaat. Een vierde plek zou een hele puike prestatie zijn dit seizoen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik voel weer een bingokaart aankomen
Maar ze winnen wel en hebben passie...quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Directe concurent.
Overigens heb ik ze na de winter al 3x in actie gezien en ik ben nog niet echt onder de indruk.
Gisteren de 1e x dit jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ze winnen wel en hebben passie...
Ga er weer lekker voor zitten, al kan Sjek moeilijk zijn chagrijnige hoofd van vorige week overtreffenquote:
Uiteraard scheids en 12:30... Standaard woordenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerst een aantal woorden
B-elftal
Johan Cruyff
Vermeer
Volleybal
wie maakt me los?
Toch zijn ze aanvallend wel goed. Ik weet niet of Bony er volgende week al bij is, maar met Havenaar, Hofs, Ibarra, Büttner etc. kunnen ze toch gevaar stichten.quote:
Ik denk dat hij je gaat verbazenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ga er weer lekker voor zitten, al kan Sjek moeilijk zijn chagrijnige hoofd van vorige week overtreffen
Liever Nicky er niet in... Die's me iets te goedquote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch zijn ze aanvallend wel goed. Ik weet niet of Bony er volgende week al bij is, maar met Havenaar, Hofs, Ibarra, Büttner etc. kunnen ze toch gevaar stichten.
Maar het is niet echt een bikkelploeg heb ik het gevoel, als je ook zag dat ze technisch veel beter waren, maar NEC gewoon de beuk er daar in gooide, en makkelijk won. Zelfde toen Feyenoord in Arnhem over ze heen liep met 0-4, toen bikkelden mensen als Cissé hele wedstrijd, hadden ze niet van terug.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch zijn ze aanvallend wel goed. Ik weet niet of Bony er volgende week al bij is, maar met Havenaar, Hofs, Ibarra, Büttner etc. kunnen ze toch gevaar stichten.
FdB klonk net als Been in zijn interviewquote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik voel weer een bingokaart aankomen
Klopt. Daarom zei ik: gewoon vol overgave dat duel in gaan. Jagen op het middenveld en bijsluiten snel eruit komen. Dan kan je ze kapot spelen. Zo deden ze het in Arnhem ook, zo deden ze het tegen Ajax, Twente en PSV, zo kan je dus ook van Vitesse winnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar het is niet echt een bikkelploeg heb ik het gevoel, als je ook zag dat ze technisch veel beter waren, maar NEC gewoon de beuk er daar in gooide, en makkelijk won. Zelfde toen Feyenoord in Arnhem over ze heen liep met 0-4, toen bikkelden mensen als Cissé hele wedstrijd, hadden ze niet van terug.
Individueel sterk idd.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Whut ?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever Nicky er niet in... Die's me iets te goed
Maar 1 pass erover naar Hofs en ze krijgen kansen... De defensie moet er dan ook weer goed staanquote:Op zondag 5 februari 2012 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dat middenveld moeten wij net als in de vorige wedstrijd tegen Vitesse kunnen hebben. Kwamen er toen totaal niet aan te pas.
Kijk, en toen was het geen optimisme meerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
We wonnen daar met 4-0.
We gaan er thuis met 8-0 overheen.
Dat is btw ook wel een heel groot puntje wat wij blijven doen. Tegen Ajax, maar ook tegen PSV, Twente en AZ vertikken we het om de kansen af te maken. Tegen Ajax bijv. hadden we zo 7, 8-2 kunnen winnen, als we al die counters gewoon hadden benut. Daar moet Koeman echt aan gaan werken, sowieso moeten spelers het elkaar een beetje gunnen. Guidetti begrijpt dat tenminste.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:53 schreef Merkie het volgende:
In de tweede helft hadden we 0-3 en 0-4 moeten maken imo.
Echt zakelijk vond ik het niet. Dat gekut aan het einde, en al die onnodige kaarten...quote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef H.M.Murdock het volgende:
Wat een slechte arbitrage vandaag zeg.
Die gele kaarten, niet weten waar de zijlijn ligt![]()
Gelukkig Feijenoord zelf vandaag heel efficient zakelijk gewonnen
Heb je wel gekeken? Die kaarten waren nou niet bepaald de schuld van de spelersquote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt zakelijk vond ik het niet. Dat gekut aan het einde, en al die onnodige kaarten...
De helft van die kaarten waren gewoon door de scheids. Die van Vlaar, Clasie, Guidetti waren zeker onterecht.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt zakelijk vond ik het niet. Dat gekut aan het einde, en al die onnodige kaarten...
Niet allemaal nee. Maar echt handig waren ze af en toe niet bezig.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Die kaarten waren nou niet bepaald de schuld van de spelers.
Ze waren makkelijk gegeven, maar geheel onterecht was het ook weer niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:06 schreef Muto het volgende:
[..]
De helft van die kaarten waren gewoon door de scheids. Die van Vlaar, Clasie, Guidetti waren zeker onterecht.
Die kaart voor 'tijd rekken' sloeg echt nergens op, vooral niet omdat het na klagen van Babos kwam. Vlaar doet hetzelfde en krijgt geel. Waar gaat het over.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze waren makkelijk gegeven, maar geheel onterecht was het ook weer niet.
Klopt, ik zeg ook niet dat ik het er helemaal mee eens ben. Maar een kaart is niet onterecht omdat een ander hem voor dezelfde actie niet krijgt.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:13 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Die kaart voor 'tijd rekken' sloeg echt nergens op, vooral niet omdat het na klagen van Babos kwam. Vlaar doet hetzelfde en krijgt geel. Waar gaat het over.
Zelfs het uitvak begon te protesteren.quote:Dat gekut bij die cornervlag ben ik helemaal met je eens, als je blijft voetballen maak je misschien nog 0-3 en 0-4.
En terechtquote:Op zondag 5 februari 2012 17:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs het uitvak begon te protesteren.
Dat cornervlag-geouwehoer hoort in Amsterdam thuis. Nu kon je in wezen nog Heerenveen voorbij bij nog een goal.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, ik zeg ook niet dat ik het er helemaal mee eens ben. Maar een kaart is niet onterecht omdat een ander hem voor dezelfde actie niet krijgt.Maar goed, als je een beetje in de geest van de wedstrijd fluit, geef je ze allebei geen geel.
[..]
Zelfs het uitvak begon te protesteren.
Helemaal mee eens. Maar goed, laten we niet te chagerijnig zijn. Gewoon netjes, en gedaan wat ze verplicht waren: gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat cornervlag-geouwehoer hoort in Amsterdam thuis. Nu kon je in wezen nog Heerenveen voorbij bij nog een goal.
Preciesquote:Op zondag 5 februari 2012 17:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar goed, laten we niet te chagerijnig zijn. Gewoon netjes, en gedaan wat ze verplicht waren: gewonnen.
Het irritante is dat de afgelopen paar jaar ons geleerd heeft om voor elke wedstrijd deze houding weer aan te nemenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Preciesik was er vooraf (en velen hier met mij denk ik) behoedzaam voor hoe ze deze keer zouden spelen na een goedverloper topper... maar deze keer deden ze hun werk erg goed
Echt he? Dat viel me ook al op. En die berusting daar... het was bijna de Kuip/Feyenoord afgelopen seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:25 schreef Dekatria het volgende:
Paul, een gifje van die lege stoeltjes in de Arena vandaag wellicht? Dat vond ik nog wel het meest schrijnende vandaag, bij Ajax.
De Kuip is nooit zo leeg geweest. Integendeel zelfsquote:Op zondag 5 februari 2012 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt he? Dat viel me ook al op. En die berusting daar... het was bijna de Kuip/Feyenoord afgelopen seizoen.
Afgezien van dat de Kuip gewoon goed gevuld was steedsquote:Op zondag 5 februari 2012 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt he? Dat viel me ook al op. En die berusting daar... het was bijna de Kuip/Feyenoord afgelopen seizoen.
Misschien nagedacht dat de combinatie, het weer, de NS, het tijdstip 12:30, al om half 12 in de rij buiten te moeten staan door ID controle, niet echt aansporen om te gaan? Dan moeten de meesten al om 7 uur opstaan op zondag, en dit gepaard met de resultaten en inzet van bepaalde speler resulteert het in lege stoelen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:25 schreef Dekatria het volgende:
Paul, een gifje van die lege stoeltjes in de Arena vandaag wellicht? Dat vond ik nog wel het meest schrijnende vandaag, bij Ajax.
28.000 tegen Ajax, de wedstrijd van het jaar, alleen door jullie scheve dak viel het niet op dat de 2de ring het gehele seizoen gemiddeld maar voor 10% gevuld was.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Afgezien van dat de Kuip gewoon goed gevuld was steeds
Dat is dan weer het verschil iddquote:Op zondag 5 februari 2012 17:28 schreef eight het volgende:
[..]
De Kuip is nooit zo leeg geweest. Integendeel zelfs
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:31 schreef Dekatria het volgende:
Ennnnn de eerste Ajacied meldt zich!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:31 schreef Dekatria het volgende:
Ennnnn de eerste Ajacied meldt zich!
[ afbeelding ]
Dat zullen idd redenen zijn, maar als jullie vorige week ons hadden vernederd, vandaag 1e konden worden en PSV op 3 punten achter je konden zetten, waren die redenen dan ook voldoende geweest om niet te komen?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:30 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Misschien nagedacht dat de combinatie, het weer, de NS, het tijdstip 12:30, al om half 12 in de rij buiten te moeten staan door ID controle, niet echt aansporen om te gaan? Dan moeten de meesten al om 7 uur opstaan op zondag, en dit gepaard met de resultaten en inzet van bepaalde speler resulteert het in lege stoelen.
Maar je moet de Ajax supporters wel wat krediet geven. Ondanks alle tegenslagen, blijven ze immer arrogantquote:Op zondag 5 februari 2012 17:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zullen idd redenen zijn, maar als jullie vorige week ons hadden vernederd, vandaag 1e konden worden en PSV op 3 punten achter je konden zetten, waren die redenen dan ook voldoende geweest om niet te komen?
Al kan ik ook wel weer best begrijpen dat je het als Ajacied helemaal zat bent, dat gejank met het bestuur etc. en 30 blessures. Sportieve prestaties kunnen een keer minder zijn, maar als je dan ook nog die emmers shit over je heen krijgt...
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar je moet de Ajax supporters wel wat krediet geven. Ondanks alle tegenslagen, blijven ze immer arrogant
Dat wil ik niet zeggen... Maar op enige zelfreflectie heb ik er weinig kunnen betrappenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Volgens mij weten ze niet eens hoe ze niet arrogant moeten zijn.
Kijk nog eens naar het affiche van vandaag...quote:Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na een heerlijke dag schaatsen thuis komen om te zien dat Ajax verloren heeft 0-2 in Nijmegen
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die dat gifje van Guidetti die de wave doet nog heeft en deze even kan plaatsten?
En dan? Moest nog een "en" tussen waarschijnlijk voor de duidelijkheidquote:Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar het affiche van vandaag...
Hoop het ook jaquote:Op zondag 5 februari 2012 17:44 schreef Grifte het volgende:
Dat langzaam zingen was ook prachtig vandaag, hopelijk gaat dat tegen Vitesse zondag ook beter
Ik vind gewoon dat we naar onze prestaties moeten kijken hier. In het EL topic kunnen we Ajax afzeiken, maar laten we het hier over Feyenoord houden.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan? Moest nog een "en" tussen waarschijnlijk voor de duidelijkheid
Het ergste is nog dat ze er zo van overtuigd zijn dat je er gewoon helemaal niet tussen komt, laat staan als je het over Feyenoord wil hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:46 schreef Euribob het volgende:
Net een joodse vriend van mij afgezet, hadden we het erover wie er in de huidige vorm meer kans op het kampioenschap zou hebben, Feyenoord of Ajax. Néé, toch Ajax, want dit dat. Frank krijgt het allemaal wel aan de praat en Johan komt ons redden en je moet het allemaal maar zien als de geblesseerden terugkomen dat we weer meedoen om de titel.
Aardige gast, daar niet van, maar ik heb een half uur met een-gezicht gezeten.
Klopt, kijk als we nou binnen 7 dagen weten dat Cruijff wint, en eindelijk al die ratten als Slop, Aat, Hennie, RvC , de werknemers in het bedrijf zelf die ver ondermaats presteren maar ook hier belanden dankzij studenten connecties, eindelijk weg zijn en ook stadionverboden hebben met Coronel en die andere dan maakt het echt niemand uit of we dit seizoen 8 of zelfs 15de worden, want je weet dat op de lange termijn er eindelijk wat gebeurt waar je naar uit kijkt.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zullen idd redenen zijn, maar als jullie vorige week ons hadden vernederd, vandaag 1e konden worden en PSV op 3 punten achter je konden zetten, waren die redenen dan ook voldoende geweest om niet te komen?
Al kan ik ook wel weer best begrijpen dat je het als Ajacied helemaal zat bent, dat gejank met het bestuur etc. en 30 blessures. Sportieve prestaties kunnen een keer minder zijn, maar als je dan ook nog die emmers shit over je heen krijgt...
Dit is niet het ajax topicquote:Op zondag 5 februari 2012 17:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt, kijk als we nou binnen 7 dagen weten dat Cruijff wint, en eindelijk al die ratten als Slop, Aat, Hennie, RvC , de werknemers in het bedrijf zelf die ver ondermaats presteren maar ook hier belanden dankzij studenten connecties, eindelijk weg zijn en ook stadionverboden hebben met Coronel en die andere dan maakt het echt niemand uit of we dit seizoen 8 of zelfs 15de worden, want je weet dat op de lange termijn er eindelijk wat gebeurt waar je naar uit kijkt.
Maar zoals je zegt, echt alles is tegen op alle maar dan ook alle gebieden (zelfs de WC zijn verstopt in de arena..), blessures (slechte medische staf merken we al 8 jaar (op 1 jaar na toen er een andere hoofd dokter' was), slecht spel, geen inzet, te dikke spelers , bestuur, chaos, resultaten.
Dan doet het pijn ja als je in de Arena hoort te verliezen van Feyenoord uit vernederd word en onder Feyenoord staat, want ook de andere 'fanatiekere ' wedstrijden verliezen we.
Maar ik hoop zo erg dat we binnen 2 jaar weer 2 echte topclubs hebben, de enige 2 van het land die de potentie hebben om de Europese (sub)top te halen, heerlijk toch. Een klassieker met de nummer 1 en 2 van het land, met uitfans, de gebruikelijke scheldwoorden, heerlijk lijken me die tijden en dat wij beiden eindelijk de grote middelvinger kunnen opsteken naar die provincie clubs die dan eindelijk weer merken dat het gat te groot is voor hun en dat de enige 2 topclubs Ajax en Feyenoord zijn.
Je hebt gelijk. Maar ben wel benieuwd, wie zijn de top 5 grootste talenten bij Feyenoord?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:49 schreef Ritmo het volgende:
Overigens wel mooi om nu eindelijk in de eredivisie ook bevestigd te zien, dat onze jeugd(opleiding) de beste is. Als ik jongens van dezelfde leeftijd bij b.v. Ajax zie, dan zit er toch een enorm verschil in. Zowel in kwaliteit als ontwikkeling.
En dat is misschien ook wel het enige voordeel aan het afgelopen ramp-seizoen. Die jongens hebben het dieptepunt in hun carierre al meegemaakt, met PSV-uit als allergrootste dieptepunt.
Mwoh, Guidetti ben je volgend seizoen kwijt. Dat de toekomst er béter uitziet ben ik met je eens, maar om nou al te zeggen dat het één en al rozegeur en maneschijn is...quote:Op zondag 5 februari 2012 17:51 schreef Oldie57 het volgende:
Feyenoord is gewoon de mooiste en grootste club van Nederland. De toekomst ziet er weer stralend uit.
Je bedoelt de spelers die al in de basis staan, of die er aan gaan komen?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ben wel benieuwd, wie zijn de top 5 grootste talenten bij Feyenoord?
Doe maar van beide 5.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je bedoelt de spelers die al in de basis staan, of die er aan gaan komen?
Ik heb een fotoquote:Op zondag 5 februari 2012 17:25 schreef Dekatria het volgende:
Dat laatste ben ik met je eens. Een titanen-strijd tussen Ajax en Feyenoord wil ik zien, met slechts een rol als outsider voor PSV en Twente.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Maar ik hoop zo erg dat we binnen 2 jaar weer 2 echte topclubs hebben, de enige 2 van het land die de potentie hebben om de Europese (sub)top te halen, heerlijk toch. Een klassieker met de nummer 1 en 2 van het land, met uitfans, de gebruikelijke scheldwoorden, heerlijk lijken me die tijden en dat wij beiden eindelijk de grote middelvinger kunnen opsteken naar die provincie clubs die dan eindelijk weer merken dat het gat te groot is voor hun en dat de enige 2 topclubs Ajax en Feyenoord zijn.
Het was nog mooier toen 410 en de F-side leegliepen voor het eind van de wedstrijd.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb een fotoEven een beetje leedvermaak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |