abonnement Unibet Coolblue
pi_107637614
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zullen idd redenen zijn, maar als jullie vorige week ons hadden vernederd, vandaag 1e konden worden en PSV op 3 punten achter je konden zetten, waren die redenen dan ook voldoende geweest om niet te komen?

Al kan ik ook wel weer best begrijpen dat je het als Ajacied helemaal zat bent, dat gejank met het bestuur etc. en 30 blessures. Sportieve prestaties kunnen een keer minder zijn, maar als je dan ook nog die emmers shit over je heen krijgt...
Maar je moet de Ajax supporters wel wat krediet geven. Ondanks alle tegenslagen, blijven ze immer arrogant :+
pi_107637670
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:37 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Maar je moet de Ajax supporters wel wat krediet geven. Ondanks alle tegenslagen, blijven ze immer arrogant :+
_O-

Volgens mij weten ze niet eens hoe ze niet arrogant moeten zijn. :P
-
  zondag 5 februari 2012 @ 17:40:16 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107637741
WIJ STAAN BOVEN DE JOOOOODEN :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107637750
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

_O-

Volgens mij weten ze niet eens hoe ze niet arrogant moeten zijn. :P
Dat wil ik niet zeggen... Maar op enige zelfreflectie heb ik er weinig kunnen betrappen :+
pi_107637770
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
WIJ STAAN BOVEN DE JOOOOODEN :W
:r
Noot noot.
pi_107637771
Na een heerlijke dag schaatsen thuis komen om te zien dat Ajax verloren heeft en 0-2 in Nijmegen O+
pi_107637802
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na een heerlijke dag schaatsen thuis komen om te zien dat Ajax verloren heeft 0-2 in Nijmegen O+
Kijk nog eens naar het affiche van vandaag...
  zondag 5 februari 2012 @ 17:42:30 #283
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107637827
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die dat gifje van Guidetti die de wave doet nog heeft en deze even kan plaatsten? :)
  zondag 5 februari 2012 @ 17:44:32 #284
357045 Grifte
Feijenoord
pi_107637906
Dat langzaam zingen was ook prachtig vandaag, hopelijk gaat dat tegen Vitesse zondag ook beter :)
pi_107637926
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Kijk nog eens naar het affiche van vandaag...
En dan? Moest nog een "en" tussen waarschijnlijk voor de duidelijkheid :P
  zondag 5 februari 2012 @ 17:45:46 #286
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107637953
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:44 schreef Grifte het volgende:
Dat langzaam zingen was ook prachtig vandaag, hopelijk gaat dat tegen Vitesse zondag ook beter :)
Hoop het ook ja O+ was prachtig vandaag.
  zondag 5 februari 2012 @ 17:46:00 #287
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_107637965
Net een joodse vriend van mij afgezet, hadden we het erover wie er in de huidige vorm meer kans op het kampioenschap zou hebben, Feyenoord of Ajax. Néé, toch Ajax, want dit dat. Frank krijgt het allemaal wel aan de praat en Johan komt ons redden en je moet het allemaal maar zien als de geblesseerden terugkomen dat we weer meedoen om de titel.

Aardige gast, daar niet van, maar ik heb een half uur met een :') -gezicht gezeten.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_107638015
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

En dan? Moest nog een "en" tussen waarschijnlijk voor de duidelijkheid :P
Ik vind gewoon dat we naar onze prestaties moeten kijken hier. In het EL topic kunnen we Ajax afzeiken, maar laten we het hier over Feyenoord houden.
pi_107638030
quote:
6s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:46 schreef Euribob het volgende:
Net een joodse vriend van mij afgezet, hadden we het erover wie er in de huidige vorm meer kans op het kampioenschap zou hebben, Feyenoord of Ajax. Néé, toch Ajax, want dit dat. Frank krijgt het allemaal wel aan de praat en Johan komt ons redden en je moet het allemaal maar zien als de geblesseerden terugkomen dat we weer meedoen om de titel.

Aardige gast, daar niet van, maar ik heb een half uur met een :') -gezicht gezeten.
Het ergste is nog dat ze er zo van overtuigd zijn dat je er gewoon helemaal niet tussen komt, laat staan als je het over Feyenoord wil hebben.
* Verwijderd *
pi_107638050
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zullen idd redenen zijn, maar als jullie vorige week ons hadden vernederd, vandaag 1e konden worden en PSV op 3 punten achter je konden zetten, waren die redenen dan ook voldoende geweest om niet te komen?

Al kan ik ook wel weer best begrijpen dat je het als Ajacied helemaal zat bent, dat gejank met het bestuur etc. en 30 blessures. Sportieve prestaties kunnen een keer minder zijn, maar als je dan ook nog die emmers shit over je heen krijgt...
Klopt, kijk als we nou binnen 7 dagen weten dat Cruijff wint, en eindelijk al die ratten als Slop, Aat, Hennie, RvC , de werknemers in het bedrijf zelf die ver ondermaats presteren maar ook hier belanden dankzij studenten connecties, eindelijk weg zijn en ook stadionverboden hebben met Coronel en die andere dan maakt het echt niemand uit of we dit seizoen 8 of zelfs 15de worden, want je weet dat op de lange termijn er eindelijk wat gebeurt waar je naar uit kijkt.

Maar zoals je zegt, echt alles is tegen op alle maar dan ook alle gebieden (zelfs de WC zijn verstopt in de arena..), blessures (slechte medische staf merken we al 8 jaar (op 1 jaar na toen er een andere hoofd dokter' was), slecht spel, geen inzet, te dikke spelers , bestuur, chaos, resultaten.

Dan doet het pijn ja als je in de Arena hoort te verliezen van Feyenoord uit vernederd word en onder Feyenoord staat, want ook de andere 'fanatiekere ' wedstrijden verliezen we.

Maar ik hoop zo erg dat we binnen 2 jaar weer 2 echte topclubs hebben, de enige 2 van het land die de potentie hebben om de Europese (sub)top te halen, heerlijk toch. Een klassieker met de nummer 1 en 2 van het land, met uitfans, de gebruikelijke scheldwoorden, heerlijk lijken me die tijden en dat wij beiden eindelijk de grote middelvinger kunnen opsteken naar die provincie clubs die dan eindelijk weer merken dat het gat te groot is voor hun en dat de enige 2 topclubs Ajax en Feyenoord zijn.
pi_107638060
Overigens wel mooi om nu eindelijk in de eredivisie ook bevestigd te zien, dat onze jeugd(opleiding) de beste is. Als ik jongens van dezelfde leeftijd bij b.v. Ajax zie, dan zit er toch een enorm verschil in. Zowel in kwaliteit als ontwikkeling.

En dat is misschien ook wel het enige voordeel aan het afgelopen ramp-seizoen. Die jongens hebben het dieptepunt in hun carierre al meegemaakt, met PSV-uit als allergrootste dieptepunt. Daardoor ben je mentaal misschien wel 2 a 3 stappen verder.
-
pi_107638140
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Klopt, kijk als we nou binnen 7 dagen weten dat Cruijff wint, en eindelijk al die ratten als Slop, Aat, Hennie, RvC , de werknemers in het bedrijf zelf die ver ondermaats presteren maar ook hier belanden dankzij studenten connecties, eindelijk weg zijn en ook stadionverboden hebben met Coronel en die andere dan maakt het echt niemand uit of we dit seizoen 8 of zelfs 15de worden, want je weet dat op de lange termijn er eindelijk wat gebeurt waar je naar uit kijkt.

Maar zoals je zegt, echt alles is tegen op alle maar dan ook alle gebieden (zelfs de WC zijn verstopt in de arena..), blessures (slechte medische staf merken we al 8 jaar (op 1 jaar na toen er een andere hoofd dokter' was), slecht spel, geen inzet, te dikke spelers , bestuur, chaos, resultaten.

Dan doet het pijn ja als je in de Arena hoort te verliezen van Feyenoord uit vernederd word en onder Feyenoord staat, want ook de andere 'fanatiekere ' wedstrijden verliezen we.

Maar ik hoop zo erg dat we binnen 2 jaar weer 2 echte topclubs hebben, de enige 2 van het land die de potentie hebben om de Europese (sub)top te halen, heerlijk toch. Een klassieker met de nummer 1 en 2 van het land, met uitfans, de gebruikelijke scheldwoorden, heerlijk lijken me die tijden en dat wij beiden eindelijk de grote middelvinger kunnen opsteken naar die provincie clubs die dan eindelijk weer merken dat het gat te groot is voor hun en dat de enige 2 topclubs Ajax en Feyenoord zijn.
Dit is niet het ajax topic
* Verwijderd *
  zondag 5 februari 2012 @ 17:51:33 #293
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_107638146
Feyenoord is gewoon de mooiste en grootste club van Nederland. De toekomst ziet er weer stralend uit.
pi_107638153
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:49 schreef Ritmo het volgende:
Overigens wel mooi om nu eindelijk in de eredivisie ook bevestigd te zien, dat onze jeugd(opleiding) de beste is. Als ik jongens van dezelfde leeftijd bij b.v. Ajax zie, dan zit er toch een enorm verschil in. Zowel in kwaliteit als ontwikkeling.

En dat is misschien ook wel het enige voordeel aan het afgelopen ramp-seizoen. Die jongens hebben het dieptepunt in hun carierre al meegemaakt, met PSV-uit als allergrootste dieptepunt.
Je hebt gelijk. Maar ben wel benieuwd, wie zijn de top 5 grootste talenten bij Feyenoord?
★★★
  zondag 5 februari 2012 @ 17:52:27 #295
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107638178
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:51 schreef Oldie57 het volgende:
Feyenoord is gewoon de mooiste en grootste club van Nederland. De toekomst ziet er weer stralend uit.
Mwoh, Guidetti ben je volgend seizoen kwijt. Dat de toekomst er béter uitziet ben ik met je eens, maar om nou al te zeggen dat het één en al rozegeur en maneschijn is...
pi_107638188
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Maar ben wel benieuwd, wie zijn de top 5 grootste talenten bij Feyenoord?
Je bedoelt de spelers die al in de basis staan, of die er aan gaan komen?
-
pi_107638196
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je bedoelt de spelers die al in de basis staan, of die er aan gaan komen?
Doe maar van beide 5. :)
★★★
pi_107638212
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:25 schreef Dekatria het volgende:
Paul, een gifje van die lege stoeltjes in de Arena vandaag wellicht? Dat vond ik nog wel het meest schrijnende vandaag, bij Ajax.
Ik heb een foto :D Even een beetje leedvermaak.



If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107638243
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Maar ik hoop zo erg dat we binnen 2 jaar weer 2 echte topclubs hebben, de enige 2 van het land die de potentie hebben om de Europese (sub)top te halen, heerlijk toch. Een klassieker met de nummer 1 en 2 van het land, met uitfans, de gebruikelijke scheldwoorden, heerlijk lijken me die tijden en dat wij beiden eindelijk de grote middelvinger kunnen opsteken naar die provincie clubs die dan eindelijk weer merken dat het gat te groot is voor hun en dat de enige 2 topclubs Ajax en Feyenoord zijn.
Dat laatste ben ik met je eens. Een titanen-strijd tussen Ajax en Feyenoord wil ik zien, met slechts een rol als outsider voor PSV en Twente.
-
pi_107638272
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik heb een foto :D Even een beetje leedvermaak.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het was nog mooier toen 410 en de F-side leegliepen voor het eind van de wedstrijd.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')