Klopt, ik zeg ook niet dat ik het er helemaal mee eens ben. Maar een kaart is niet onterecht omdat een ander hem voor dezelfde actie niet krijgt.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:13 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Die kaart voor 'tijd rekken' sloeg echt nergens op, vooral niet omdat het na klagen van Babos kwam. Vlaar doet hetzelfde en krijgt geel. Waar gaat het over.
Zelfs het uitvak begon te protesteren.quote:Dat gekut bij die cornervlag ben ik helemaal met je eens, als je blijft voetballen maak je misschien nog 0-3 en 0-4.
En terechtquote:Op zondag 5 februari 2012 17:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs het uitvak begon te protesteren.
Dat cornervlag-geouwehoer hoort in Amsterdam thuis. Nu kon je in wezen nog Heerenveen voorbij bij nog een goal.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, ik zeg ook niet dat ik het er helemaal mee eens ben. Maar een kaart is niet onterecht omdat een ander hem voor dezelfde actie niet krijgt.Maar goed, als je een beetje in de geest van de wedstrijd fluit, geef je ze allebei geen geel.
[..]
Zelfs het uitvak begon te protesteren.
Helemaal mee eens. Maar goed, laten we niet te chagerijnig zijn. Gewoon netjes, en gedaan wat ze verplicht waren: gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat cornervlag-geouwehoer hoort in Amsterdam thuis. Nu kon je in wezen nog Heerenveen voorbij bij nog een goal.
Preciesquote:Op zondag 5 februari 2012 17:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar goed, laten we niet te chagerijnig zijn. Gewoon netjes, en gedaan wat ze verplicht waren: gewonnen.
Het irritante is dat de afgelopen paar jaar ons geleerd heeft om voor elke wedstrijd deze houding weer aan te nemenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Preciesik was er vooraf (en velen hier met mij denk ik) behoedzaam voor hoe ze deze keer zouden spelen na een goedverloper topper... maar deze keer deden ze hun werk erg goed
Echt he? Dat viel me ook al op. En die berusting daar... het was bijna de Kuip/Feyenoord afgelopen seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:25 schreef Dekatria het volgende:
Paul, een gifje van die lege stoeltjes in de Arena vandaag wellicht? Dat vond ik nog wel het meest schrijnende vandaag, bij Ajax.
De Kuip is nooit zo leeg geweest. Integendeel zelfsquote:Op zondag 5 februari 2012 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt he? Dat viel me ook al op. En die berusting daar... het was bijna de Kuip/Feyenoord afgelopen seizoen.
Afgezien van dat de Kuip gewoon goed gevuld was steedsquote:Op zondag 5 februari 2012 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt he? Dat viel me ook al op. En die berusting daar... het was bijna de Kuip/Feyenoord afgelopen seizoen.
Misschien nagedacht dat de combinatie, het weer, de NS, het tijdstip 12:30, al om half 12 in de rij buiten te moeten staan door ID controle, niet echt aansporen om te gaan? Dan moeten de meesten al om 7 uur opstaan op zondag, en dit gepaard met de resultaten en inzet van bepaalde speler resulteert het in lege stoelen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:25 schreef Dekatria het volgende:
Paul, een gifje van die lege stoeltjes in de Arena vandaag wellicht? Dat vond ik nog wel het meest schrijnende vandaag, bij Ajax.
28.000 tegen Ajax, de wedstrijd van het jaar, alleen door jullie scheve dak viel het niet op dat de 2de ring het gehele seizoen gemiddeld maar voor 10% gevuld was.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Afgezien van dat de Kuip gewoon goed gevuld was steeds
Dat is dan weer het verschil iddquote:Op zondag 5 februari 2012 17:28 schreef eight het volgende:
[..]
De Kuip is nooit zo leeg geweest. Integendeel zelfs
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:31 schreef Dekatria het volgende:
Ennnnn de eerste Ajacied meldt zich!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:31 schreef Dekatria het volgende:
Ennnnn de eerste Ajacied meldt zich!
[ afbeelding ]
Dat zullen idd redenen zijn, maar als jullie vorige week ons hadden vernederd, vandaag 1e konden worden en PSV op 3 punten achter je konden zetten, waren die redenen dan ook voldoende geweest om niet te komen?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:30 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Misschien nagedacht dat de combinatie, het weer, de NS, het tijdstip 12:30, al om half 12 in de rij buiten te moeten staan door ID controle, niet echt aansporen om te gaan? Dan moeten de meesten al om 7 uur opstaan op zondag, en dit gepaard met de resultaten en inzet van bepaalde speler resulteert het in lege stoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |