Derksen jankt sowieso altijd onterecht.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef Ritmo het volgende:
Wel kut dat die klote-Friezen niet voorbij te gaan zijn. Derksen jankt wel wekelijks dat Feyenoord onterecht 3 plekken te hoog staat maar alsof Heerenveen het hele seizoen zo geniaal speelt..
Dat zou uiteraard heel mooi zijn. En nu zal ik volgens sommigen wel een zich indekkende pessimist zijn, maar ik vind Feyenoord geen kampioenskandidaat. Een vierde plek zou een hele puike prestatie zijn dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of, en dat zou veel mooier zijn, wel of geen kampioen
Ah ok. Dacht juist dat ze de laatste 20 jaar redelijk veel jaren erin hadden gezeten.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me stug, ze hebben de afgelopen 20 jaar maar 4 seizoenen in de eredivisie gespeeld (dit is de 5e).
http://nl.wikipedia.org/wiki/VVV-Venlo#Resultaten_1956_-_2011
Mwuah... Uit viel het reuze mee. Thuis moeten ze er gewoon vol voor gaan, net zoals we tegen de top 5 hebben gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kon nog wel eens heel moeilijk worden
Directe concurent.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ze drie goeie wedstrijden aaneen kunnen rijgen, dan zal ik ook enthousiaster worden over de kansen tegen het eind van de competitie.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2de keer achter elkaarquote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
Wie kijkt er nog meer vanavond naar Studio Ajax?
Ik zou het met je eens zijn, ware het niet dat zowel PSV als AZ de boel ook verneuken. Enige vraagteken blijft voorlopig (voor mij) Twente.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou uiteraard heel mooi zijn. En nu zal ik volgens sommigen wel een zich indekkende pessimist zijn, maar ik vind Feyenoord geen kampioenskandidaat. Een vierde plek zou een hele puike prestatie zijn. Dit seizoen.
Ik voel weer een bingokaart aankomenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
Wie kijkt er nog meer vanavond naar Studio Ajax?
Spelen als los zandquote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Directe concurent.
Overigens heb ik ze na de winter al 3x in actie gezien en ik ben nog niet echt onder de indruk.
Het hangt er volledig vanaf hoe fit je je selectie houdt. Als je in april met 7 geblesseerden zit, dan is 4e een goede plek. Als je nog een volledige selectie bij elkaar hebt dan, dan durf ik zelfs te stellen dat je voor de 2e plek moet kunnen gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou uiteraard heel mooi zijn. En nu zal ik volgens sommigen wel een zich indekkende pessimist zijn, maar ik vind Feyenoord geen kampioenskandidaat. Een vierde plek zou een hele puike prestatie zijn dit seizoen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik voel weer een bingokaart aankomen
Maar ze winnen wel en hebben passie...quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Directe concurent.
Overigens heb ik ze na de winter al 3x in actie gezien en ik ben nog niet echt onder de indruk.
Gisteren de 1e x dit jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ze winnen wel en hebben passie...
Ga er weer lekker voor zitten, al kan Sjek moeilijk zijn chagrijnige hoofd van vorige week overtreffenquote:
Uiteraard scheids en 12:30... Standaard woordenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerst een aantal woorden
B-elftal
Johan Cruyff
Vermeer
Volleybal
wie maakt me los?
Toch zijn ze aanvallend wel goed. Ik weet niet of Bony er volgende week al bij is, maar met Havenaar, Hofs, Ibarra, Büttner etc. kunnen ze toch gevaar stichten.quote:
Ik denk dat hij je gaat verbazenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ga er weer lekker voor zitten, al kan Sjek moeilijk zijn chagrijnige hoofd van vorige week overtreffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |