Dat is ook het meest realistisch. Maar toch, als je maar op 5 punten staat, sluimert er toch wel een illustere hoop.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hou het bij de 5e plek. Alles daarboven is gewoon prachtig meegenomen na vorig seizoen
Dat heb ik hier al vaker geroepen, alleen Ritmo, Helpmefok en ik konden nog een beetje normaal doen en gewoon gaan voor de winst. Ik zie dat we nu wat medestanders krijgen. En weet "it's never too late to become normal"quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, laten we de fucking Calimero gaan uithangen.Er is niks arrogants aan mijn TT hoor, het is gewoon hartstikke reëel. Sterker nog, met een beetje goed spel sta je over een paar weken gewoon op de 2e plek.
![]()
Blijkbaar zijn velen hier zo diep gezonken dat elke vorm van positieve vooruitzichten gelijk staat aan keihard op je bek gaan. Nou, die tijd zijn we nu wel weer voorbij hoor. 3e plek is gewoon reëel en iedereen die hier zo loopt te huilen over de TT heeft er geen kaas van gegeten.
Dit dus. Kneuzen hierquote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, laten we de fucking Calimero gaan uithangen.Er is niks arrogants aan mijn TT hoor, het is gewoon hartstikke reëel. Sterker nog, met een beetje goed spel sta je over een paar weken gewoon op de 2e plek.
![]()
Blijkbaar zijn velen hier zo diep gezonken dat elke vorm van positieve vooruitzichten gelijk staat aan keihard op je bek gaan. Nou, die tijd zijn we nu wel weer voorbij hoor. 3e plek is gewoon reëel en iedereen die hier zo loopt te huilen over de TT heeft er geen kaas van gegeten.
Dan ben je wel verzekerd van EL voetbalquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Om in de voorronde al uitgeschakeld te worden, dacht het niet.
voorronde niet iddquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Om in de voorronde al uitgeschakeld te worden, dacht het niet.
En dan vernederd worden door Chelsea zekerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Boeiend.Waarom zou je er niet voor gaan als het kan?
![]()
Als je per ongeluk de voorronde doorkomt (volgens mij krijg je zelfs daarvoor al geld) dan ben je zo'n beetje uit de schulden. Plus je wordt weer aantrekkelijk voor spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Qua punten, maar ook zeker het spel van de ploegen boven ons. AZ lijkt een terugval te hebben, PSV imponeert allerminst, en Twente moeten we nog even aanzien, lijken aardig op weg, maar niet het gevoel dat zij de toppers gaan winnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is ook het meest realistisch. Maar toch, als je maar op 5 punten staat, sluimert er toch wel een illustere hoop.
Ik vind het zelf een beetje de goden verzoeken. Niks mis met optimisme natuurlijk, we doen het prachtig en maken overal kans op, maar zelf ben ik allerminst zo'n hosanna-typ. Eerst maar eens de komende paar wedstrijden zienquote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Echt he. Laten we vooralsnog lekker eerst naar onszelf kijken, dan zien we wel waar we aan het eind staan. Als we zo door gaan, gaat het prima in ieder geval.quote:
En terecht. Al die azijnzeikers hier die boven blij zijn met de ontwikkeling van hun club maar het boven alles vooral niet op hun bek willen gaan en zich lopen in te dekken met de dooddoener dat positief zijn arrogant is.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Echt he. Laten we vooralsnog lekker eerst naar onszelf kijken, dan zien we wel waar we aan het eind staan. Als we zo door gaan, gaat het prima in ieder geval.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan vernederd worden door Chelsea zekerNee dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht al.. WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ik de spoilers las.
-
Zeik niet zo man. 2 weken geleden verloor je vrij kansloos van VVV. Zonder Super-Guidetti zijn we balhaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht. Al die azijnzeikers hier die boven blij zijn met de ontwikkeling van hun club maar het boven alles vooral niet op hun bek willen gaan en zich lopen in te dekken met de dooddoener dat positief zijn arrogant is.
Niemand stond op scherp.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef Grifte het volgende:
Met al die gele kaarten vandaag, hebben we voor zover iemand dat weet schorsingen voor volgende week?
Ah joh...dit is toch totaal geen hosanna meer. We spelen een eerste helft van het seizoen prima, zijn in de onderlinge duels met de topploegen óf de betere partij en/of de winnende partij en hebben gewoon een prima basis-elf. Het hoort ook bij deze ontwikkeling dat je je verwachtingen gaat verschuiven van 'linker-rijtje', naar subtop en vervolgens naar een eventuele 3e plek.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het zelf een beetje de goden verzoeken. Niks mis met optimisme natuurlijk, we doen het prachtig en maken overal kans op, maar zelf ben ik allerminst zo'n hosanna-typ. Eerst maar eens de komende paar wedstrijden zien
Het feit dat Feyenoord tot nu toe nog maar 2 keer heeft weten te winnen daar, maakt niets uit?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeik niet zo man. 2 weken geleden verloor je vrij kansloos van VVV. Zonder Super-Guidetti zijn we balhaar.
En dat we (voor de verandering) eens een fitte selectie hebben rond deze tijd van het jaar. Al zal het ene ook met het andere te maken hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef OProg het volgende:
Van wat er boven ons staat denk ik dat met name AZ zichzelf tegen gaan komen op het zware programma. PSV zou natuurlijk kwaliteit genoeg moeten hebben en Twente krabbelt ook wel weer op.
We hebben misschien wel een enorm voordeel dat we alleen de competitie nog hebben.
Lees ff m'n volgende posts.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeik niet zo man. 2 weken geleden verloor je vrij kansloos van VVV. Zonder Super-Guidetti zijn we balhaar.
Dat zijn interessante statistieken, verder nietszeggend natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het feit dat Feyenoord tot nu toe nog maar 2 keer heeft weten te winnen daar, maakt niets uit?
Zelfs in je kampioens en 2e plek-jaren verloor je daar nog standaard.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het feit dat Feyenoord tot nu toe nog maar 2 keer heeft weten te winnen daar, maakt niets uit?
Ja, dat is ook wel eens lekker.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat we (voor de verandering) eens een fitte selectie hebben rond deze tijd van het jaar. Al zal het ene ook met het andere te maken hebben.
Zou niets uit moeten maken, doet het helaas wel. Zie ook:quote:Op zondag 5 februari 2012 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn interessante statistieken, verder nietszeggend natuurlijk.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs in je kampioens en 2e plek-jaren verloor je daar nog standaard.
Toen zat VVV niet in de eredivisie.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs in je kampioens en 2e plek-jaren verloor je daar nog standaard.
Dan zijn we daar voorlopig ook even vanaf, die Groningers.quote:
Opzich jammer, dan had je Vitesse en Groningen op 2 punten achter Ajax, stel je voor dat ie play-offs zouden moeten spelenquote:
Of, en dat zou veel mooier zijn, wel of geen kampioenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef Gert het volgende:
De laatste wedstrijd van het seizoen zou wel eens héél erg spannend kunnen worden.
Wel of geen rechtstreekse plaatsing voor de EL.
In '61 en '62 ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze zaten er 18 jaar in. In die jaren moeten we toch gewoon wel eens 1e of 2e geworden zijn?
Mooi affiche tegen Vitessequote:
Lijkt me stug, ze hebben de afgelopen 20 jaar maar 4 seizoenen in de eredivisie gespeeld (dit is de 5e).quote:Op zondag 5 februari 2012 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze zaten er 18 jaar in. In die jaren moeten we toch gewoon wel eens 1e of 2e geworden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |