quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Dit legt er wel dik bovenop + het is al de hele tijd bezig.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:01 schreef RvLaak het volgende:
Ook nog eens geen buitenspel
We moeten oppassen met het geklaag over de arbitrage... Straks denken ze nog dat we voor Ajax zijn
I know, maar zolang we niet door blijven zeuren (na de wedstrijd dus), is er niets aan de handquote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dit legt er wel dik bovenop + het is al de hele tijd bezig.
Vorige week waren 1 of 2 momentjes.
Als we winnen hoor je er wss niets meer over. Behalve dan als er schorsingen plaats gaan vinden, aand de hand val al die nutteloze kutkaarten.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
I know, maar zolang we niet door blijven zeuren (na de wedstrijd dus), is er niets aan de hand
Kunnen ze niet in beroep?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Als we winnen hoor je er wss niets meer over. Behalve dan als er schorsingen plaats gaan vinden, aand de hand val al die nutteloze kutkaarten.
Laat maar ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook ZICHT op een 3e plaats en staan we er niet.
Het is behoorlijk mistig andersquote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook ZICHT op een 3e plaats en staan we er niet.
Er zijn er 7 oid gegeven en maar 2 terecht. Zegt genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef eight het volgende:
Met deze gele kaart heb ik anders een stuk minder moeite mee
Om 00.01 uur is die hier, zeker weten.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:07 schreef Grifte het volgende:
PSV 1-1, we lopen in als we dit volhouden
(alvast in de Helpmefok-modus als hij hier weer morgen komt)
Wel voor Guidetti. Zit nu lekker op de bank.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Cissé ook even wat minuutjes. Neem aan niet voor Guidetti maar voor Fernandez.
edit: Niet dus.
Hij ziet er eig ook nog hetzelfde uit als op foto's van twintig jaar terug.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef Marktplaatsman het volgende:
Dat die Pastoor al 46 is, hij ziet er uit als een korpsbal van in de 20
Bruno met de kopbalquote:Op zondag 5 februari 2012 16:15 schreef Grifte het volgende:
Goeie save, al was het wel weer recht op de keeper af, kom op ff die 0-3
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
Scheids had zich wel onsterfelijk kunnen maken door naar de verzorger te sprinten en vervolgens een rode kaart aan de mic te geven en dat ding van het veld te gooien.
Nou nou... Zo slecht speelt hij ook weer neitquote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef eight het volgende:
Is Schaken voor Ajax aan het solliciteren of zo
daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou nou... Zo slecht speelt hij ook weer neit
bmiquote:
Ook tegen Ajax hoorde ik het. WTF is dat voor iets?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
WTF Dit hoor ik nu voor de 80e keer al.
Roepen die Feyenoorders nou "JODEN, JODEN?!"
Nee mulder mulderquote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dat vraag ik me nou ook al sinds vorige week af. In het filmpje van Vlaar in de OP hoor je het tegen het eind.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
nee mulder mulder roepen ze.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |