SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft nog nauwelijks gespeeld, dikke tering debiel.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh ja die is toch ZZOOOOOO fantastisch......
Hou op man, die kerel heeft nog geen degelijke wedstrijd gespeeld.
En die moet naar Man utd? lol.... In de F-jes bij Man Utd wellicht.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een totaal kansloze 0-3 sluit ik niet uit anders
wou ik net zeggenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft nog nauwelijks gespeeld, dikke tering debiel.
Als je zulke spelers hebt, doe ze dan in godsnaam weg! Laat ze lekker bij almere city voetballen en haal zelf wat goeie jeugd op bij regionale clubs. Je trekt op deze manier de hele jeugdopleiding naar beneden aangezien de trainers hun trainingen ook aanpassen op het laagste niveau van de spelers.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze weten het vast wel, ze kunnen het gewoon niet.
Mensen die de Boer ontslagen willen zien wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh en de Boer kan niks aan die medische staf doen, Goedhart wou alleen maar terug komen als de medische staf onder de algemeen directeur zou vallen en niet de technische staf.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen die de Boer ontslagen willen zien worden
Die snappen er helemaal niks van.
de Boer zal zelf ontslag nemen als dit zo doorgaat...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vooralsnog wijs ik Blind als schuldige aan. Waar Van Geel het lukt de ene na de andere goed speler binnen te slepen, doet Blind geen reet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ontsla liever de beleidsbepaler.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Boer moet er toch 11 opstellen he. Dit alles geeft nog maar eens aan dat Cruijff alle ruimte moet krijgen. Ook dat het nog een hele tijd gaat duren voordat deze tering zooi is opgeknapt. Ajax is compleet naar de tyfus geholpen door jarenlange wanbeleid.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je zulke spelers hebt, doe ze dan in godsnaam weg! Laat ze lekker bij almere city voetballen en haal zelf wat goeie jeugd op bij regionale clubs. Je trekt op deze manier de hele jeugdopleiding naar beneden aangezien de trainers hun trainingen ook aanpassen op het laagste niveau van de spelers.
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de Boer zal zelf ontslag nemen als dit zo doorgaat...
Ja, niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe Ajax nu nog PSV gaat inhalen. Dat wordt me een inhaalrace
Niet, probeer eerst maar eens weer Heerenveen in te halen, dat is al lastig genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe Ajax nu nog PSV gaat inhalen. Dat wordt me een inhaalrace
Ik bedoel; stel er dan 11 op die je bij andere clubs weghaalt. Die zijn al beter opgeleid dan wat ajax nu is.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Boer moet er toch 11 opstellen he. Dit alles geeft nog maar eens aan dat Cruijff alle ruimte moet krijgen. Ook dat het nog een hele tijd gaat duren voordat deze tering zooi is opgeknapt. Ajax is compleet naar de tyfus geholpen door jarenlange wanbeleid.
Wat is momenteel het basis elftal, help me even?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee![]()
Als het zo gaat met de basis elftal, zal hij dat wel doen.
Greg, Jan, Toby, Boi, Miki, Siggy en onze belangrijkste speler, Derk.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is momenteel het basis elftal, help me even?
Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Enoh, Janssen, Eriksen, Boerrigter, Sulejmani, Sigthorsson.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is momenteel het basis elftal, help me even?
Enoh was de beste speler vandaagquote:Op zondag 5 februari 2012 14:38 schreef ValHallen het volgende:
Het seizoen is officieel naar de kanker. Hopelijk nooit meer Blind, Enoh en Ebecilio in de basis.
Anita speelt op het middenveld zodra Boilesen en van der Wiel fit zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Enoh, Janssen, Eriksen, Boerrigter, Sulejmani, Sigthorsson.
Er waren geen goede spelers vandaag.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Enoh was de beste speler vandaag
Moet je nagaan, als Enoh de beste speler is, dan klopt het niet helemaalquote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Enoh was best goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:38 schreef ValHallen het volgende:
Het seizoen is officieel naar de kanker. Hopelijk nooit meer Blind, Enoh en Ebecilio in de basis.
Is te hopen van niet zegquote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita speelt op het middenveld zodra Boilesen en van der Wiel fit zijn.
Hij heeft geen fout gemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er waren geen goede spelers vandaag.
Wat verwacht je dan? Jeugdspeler hoor je te laten invallen als het lekker loopt en ze zo langzaam te brengen, ze worden nu gewoon voor de leeuwen gegooid zo van "We hebben toch niks beters, succes".quote:
Balletjes afpakken kan die wel, als Utrecht ze dan ook nog laat komen... ja dan kan Enoh hem wel kwijt.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vandaag uberhaupt gekeken of alleen maar over jeugdspelers zitten fantaseren die Ajax vanuit het niets kampioen maken 16 jaar of niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Balletjes afpakken kan die wel, als Utrecht ze dan ook nog laat komen... ja dan kan Enoh hem wel kwijt.
quote:VermeerCillessen, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Enoh, Janssen, Eriksen, Boerrigter, Sulejmani, Sigthorsson.
Wie wil je op de plek van Enoh?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Enoh mist echt elk niveau voor Ajax. Net zoals Blind en Ebe dus.
Iemand die wel een pass kan geven. Zou wel leuk zijn als je op de belangrijkste plek in het elftal staat.quote:
Wie?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Iemand die wel een pass kan geven. Zou wel leuk zijn als je op de belangrijkste plek in het elftal staat.
Kenniet, want door zijn fout was het zelfvertrouwen weer weg en gebeurde er helemaal niks meer in de ploeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, Wie faalde het hardst, ebe, blind of kenniet
Wil ik ook hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet heus dat ze nu weer met Anita aankomen
Hele 2e seizoenshelft vorig seizoen niet gezien?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet heus dat ze nu weer met Anita aankomen
Echt jongen... meningen verschillen ik ga me er bij neerleggen, maar ik heb ook vorig seizoen Anita een nuttige kracht gevonden maar niks meer.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onze beste speler van eind vorig seizoen. Anita.
Het is wat de basis zou moeten zijn. Vermeer faalt keer op keer opzichtig, het is een prima lijnkeeper maar bij hoge ballen voor is het een drama.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is niet de basis. Vermeer staat in de goal. Ook al heeft iedereen liever Cillessen.
Jaaaaa, iedereen is het met je eens, behalve De Boer. Maar dat is dus niet de basis op dit moment...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het is wat de basis zou moeten zijn. Vermeer faalt keer op keer opzichtig, het is een prima lijnkeeper maar bij hoge ballen voor is het een drama.
Koppers niet, maar die hoort nog gewoon in jong Ajax te spelen en nog niet te denken aan debuterenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Winski05 het volgende:
De Grote Schoonmaak kan beginnen wat mij betreft. De tweede garnituur is zó matig, daar kan vrijwel iedereen wel van vertrekken. Ik bedoel, een Ebicilio, wat moet je dáár nu mee? Of een Koppers, een Blind...
Wég ermee. En snel graag.
Boilesen CV en een linksback kopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou het wel best vinden eigenlijk:
Gregory - Toby - Rhijn - Boilesen
------------- Vertonghen --------------
Helaas zijn we Greg en Verthonghen kwijt ..
Wut.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boilesen CV en een linksback kopen.
Dan wordt het legendarisch, jantje ook weer toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Pluspunt is dat komende zaterdag Toby weer terug is.
Goede LB's in NL zijn er haast niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij zal zich wel voelen als een vlaggetje op een drolquote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, Toby compenseert wel voor Ego, Özbiliz, Enoh, Anita en al die andere faalhazen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
ja, 2 basisspelers terug.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef davihaa het volgende:
[..]
Dan wordt het legendarisch, jantje ook weer toch?
Vind Toby en Rhijn wel bestquote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vertonghen is ook weer terug hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, Toby compenseert wel voor Ego, Özbiliz, Enoh, Anita en al die andere faalhazen.
2 rechts poten.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind Toby en Rhijn wel bestBoilesen doet het ook prima als LB.
Oorspronkelijk is hij ook CV, maar door de blessure van blind vorig jaar moest hij noodgedwongen op die plek debuteren tegen heracles.quote:
ik als PSV-er kan hier niet om lachen, het is diep en dieptriest dat we in nederland weer een topclub weg zien vallen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef BobW het volgende:
Het enige wat me nog een beetje goed doet is dat alle niet-Ajacieden hier zo ontzettend hard om kunnen lachen en blij zijn. Net als die Vlaar vorige week, dat geeft me wel een goed gevoel.
Narsingh sulejmani 2.0?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef heloef het volgende:
Kunnen we niet eens CV en LB kopen?
In plaats van Narsingh (Sulejmani 2.0) te gaan halen.
Nee, ik wil Goddomme eindelijk eens een fatsoenlijke linksbackquote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind Toby en Rhijn wel bestBoilesen doet het ook prima als LB.
Narsingh is veel beter en bovendien Amsterdammer.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef heloef het volgende:
waarom geen lodeiro of de sa?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat er eigenlijk over de slechtheid van Blind, Anita en vrienden wordt gesproken terwijl Ebecilio weer een legendarische wanprestatie liet zien. Die krijgt het gewoon voor elkaar elke week slechter te spelen.
Narsingh is een echte rechtsbuiten en Sulejamni niet, plus Narsingh rent harder dan Sulejamni ooit zou doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef heloef het volgende:
Dan moet je miljoenen uitgeven, en denk niet dat Ajax dat over heeft voor een LB.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik wil Goddomme eindelijk eens een fatsoenlijke linksback. Laat spelers gewoon op hun natuurlijke plek spelen, dat werkt veel beter.
Pieters was ook een CV, en die speelt nu LB in het NL elftal (als ie goddomme eens fit wordt).quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik wil Goddomme eindelijk eens een fatsoenlijke linksback. Laat spelers gewoon op hun natuurlijke plek spelen, dat werkt veel beter.
Omdat die veel beter is op de positie van Janssen, weer niet kunnen zien vandaag. Moest in de spits en de Jong op het middenveld.quote:
Daar houd ik mijn mond maar over. Voor je het weet maak ik de jeugd "kenners" weer boos.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat De Sa potten gaat breken?
Boerrigter - Sight - Narsinghquote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bovendien is narsingh snel, goede voorzet, kan goed op positie van sulejmani. rechtspoot, goede corner.
Ach, daar missen we ook niks aan. Die heeft ook echt nog bijna niets laten zien in een Ajax shirt.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen werd gewisseld wegens een liesblessure die hij tien minuten voor rust opliep.
Inderdaad. Daardoor krijgen subtoppers als Twente en AZ een te grote mond. Heb nu ook liever dat het PSV wordt dan AZ of Twente.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik als PSV-er kan hier niet om lachen, het is diep en dieptriest dat we in nederland weer een topclub weg zien vallen.
Ken je Maxwell nog? Kostte geen drol. En Ajax heeft al jaren geen geld over voor een LB en kijk eens wat we daar allemaal rond hebben zien lopenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan moet je miljoenen uitgeven, en denk niet dat Ajax dat over heeft voor een LB.
als je goals wil moet je zo spelen:quote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat die veel beter is op de positie van Janssen, weer niet kunnen zien vandaag. Moest in de spits en de Jong op het middenveld.
Dit is een regelrecht KLOTE seizoenquote:Vooralsnog niet ons beste seizoen.
Pieters is geen fatsoenlijke linksback of voetballer.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Pieters was ook een CV, en die speelt nu LB in het NL elftal (als ie goddomme eens fit wordt).
Waar haal je die quote vandaan dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Dit is een regelrecht KLOTE seizoen
Die ken ik ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ken je Maxwell nog? Kostte geen drol. En Ajax heeft al jaren geen geld over voor een LB en kijk eens wat we daar allemaal rond hebben zien lopen.
TTquote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar haal je die quote vandaan dan?![]()
Uit mijn geestige TT natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar haal je die quote vandaan dan?![]()
Oké.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu 10 punten achter op PSV.
Nu Twente en AZ nog winnen en dan op naar de degradatiestreep
We gaan door met spelers halen die het net een seizoen goed doen ja?quote:
Ah dan is het logisch en terecht. In een TT moet je je zwakte nooit toegeven natuurlijk. Kampioen 2011-2012 had nog beter geweest.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ken ik ja.
Maar acht de kans groter dat ze weer met een faalaankoop komen.
Alleen maar de beste nederlandse LB. Blind mag z'n veters nog niet eens strikken.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef davihaa het volgende:
[..]
Pieters is geen fatsoenlijke linksback of voetballer.
De minst slechte bedoel jequote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen maar de beste nederlandse LB. Blind mag z'n veters nog niet eens strikken.
Die Willems is in potentie veel en veel beter dan Pieters. Pieters staat in oranje omdat er niks beters voorhanden is.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen maar de beste nederlandse LB. Blind mag z'n veters nog niet eens strikken.
En dat maakt hem direct slecht?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die Willems is in potentie veel en veel beter dan Pieters. Pieters staat in oranje omdat er niks beters voorhanden is.
Ze denken aan Poulsen ...quote:
Als ze het nog een seizoen goed doen is de tranfersom ook weer met een miljoen of 8 gestegen. Kutargument.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
We gaan door met spelers halen die het net een seizoen goed doen ja?
Willems is opbouwend beter, maar verdedigend te onervaren. Of z'n foutjes er ooit uit gaan weet ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die Willems is in potentie veel en veel beter dan Pieters. Pieters staat in oranje omdat er niks beters voorhanden is.
Je weet wanneer zijn contract afloopt?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als ze het nog een seizoen goed doen is de tranfersom ook weer met een miljoen of 8 gestegen. Kutargument.
Blind mag helemaal niks, heb ik gezegd dat hij beter is? Ga ergens anders trollen man. Als v. Bronckhorst nog 5 jaar door was gegaan had Pieters geen enkele interland gespeeld in die 5 jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Suárez heeft in dit seizoen iig geen reden om ajax te missen.quote:
En steekquote:
Nee, maar ook niet goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat maakt hem direct slecht?
dacht jij ook zo met huntelaar dan? Draaide een seizoen goed en schitterde verder bij ajax.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wanneer zijn contract afloopt?
De backs ja, van Rhijn en Denswil is niks mis mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
Ik mis de tijd dat we nog fatsoenlijke vervangers hadden voor in de verdediging.
Toen Huntelaar kwam was ik heel blij, maar ik was toen 12 dus dat zegt ook niets.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dacht jij ook zo met huntelaar dan? Draaide een seizoen goed en schitterde verder bij ajax.
"Zie je wel"quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Wat zou Cruijff morgen in de Telegraaf zetten?
"Ik heb gelijk, maar dat is logisch"quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Wat zou Cruijff morgen in de Telegraaf zetten?
Nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:00 schreef davihaa het volgende:
Met Louis als trainer zouden we nu bovenaan staan met 10 punten los.
Met dit materiaalquote:Op zondag 5 februari 2012 15:00 schreef davihaa het volgende:
Met Louis als trainer zouden we nu bovenaan staan met 10 punten los.
Die heb ik (gelukkig) al een tijdje niet meer gezienquote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op een reactie van Banshee, Zal vast weer iets over El Ham vertellen
Een week geledenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die heb ik (gelukkig) al een tijdje niet meer gezien
Ik denk dat je Ebecilio alleen kwijt raakt bij een contractontbinding.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem hoop ik gewoon dat we deze zomer Greg en Vertonghen verkopen. Misschien Eriksen ook als er een goed bod komt. En van dat geld dan maar eens echt fatsoenlijk reorganiseren in de selectie. Hopen dat je Enoh, Janssen, Blind en Ebecilio weet te slijten en dan eens echt slim aankopen.
Bij Groningen deed Blind het nog aardig. Burnet red het niet eens bij Groningenquote:
Ajax en slim inkopen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem hoop ik gewoon dat we deze zomer Greg en Vertonghen verkopen. Misschien Eriksen ook als er een goed bod komt. En van dat geld dan maar eens echt fatsoenlijk reorganiseren in de selectie. Hopen dat je Enoh, Janssen, Blind en Ebecilio weet te slijten en dan eens echt slim aankopen.
Works for me.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ebecilio alleen kwijt raakt bij een contractontbinding.
Sno zit bij RKC, misschien hebben die interesse?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een heel elftal slim aankopen. Juist. Je mag al blij zijn wanneer ze Sulejmani niet verlengen, voor de rest gaat er niet zo bijster veel gebeuren onder het mom van "we hebben vorig seizoen veel geblesseerden gehad, dat zal niet nog eens gebeuren"quote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef ValHallen het volgende:
Ah oke..quote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan had je misschien kunnen weten dat het niet echt serieus bedoeld was.
Allemaal dankzij Ten Have. Tweet dat naar mquote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter R. de Vries @PeterRdeV
Tjonge jonge... Wat onthutsend zwak speelde Ajax. Geen enkele uitgespeelde kans, geen beleving... dag kampioenschap.
Gewoon gratis slijten bij een of andere ploeg uit het Championship. Doncaster klinkt wel leuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Theo Janssen loopt liesblessure op
De lijst met blessures lijkt groter en groter te worden. In de rust werd Theo Janssen noodgedwongen gewisseld. De routinier liep in de eerste helft tegen FC Utrecht een liesblessure op. De ernst van de blessure is op dit moment nog onbekend.
Ah Peter R. Griezel heeft 'm ook door...2 weken te laat ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Tjonge jonge... Wat onthutsend zwak speelde Ajax. Geen enkele uitgespeelde kans, geen beleving... dag kampioenschap.
Ik probeer ook alleen maar zo positief mogelijk te blijvenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax en slim inkopen?![]()
![]()
Moeten we toch eerst ff Blind dumpen (op de bodem van de oceaan!)
Wat natuurlijk een hopeloos naieve gedachte is met deze medische staf.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:04 schreef twi het volgende:
[..]
Een heel elftal slim aankopen. Juist. Je mag al blij zijn wanneer ze Sulejmani niet verlengen, voor de rest gaat er niet zo bijster veel gebeuren onder het mom van "we hebben vorig seizoen veel geblesseerden gehad, dat zal niet nog eens gebeuren"
is goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Ten Have. Tweet dat naar m
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Tjonge jonge... Wat onthutsend zwak acteerde Peter R. de Vries. Geen enkele opgeloste zaak, geen beleving... dag televizierring.
Leo weer TD, ik zie het voor me.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar zo positief mogelijk te blijven. Wie weet lukt het wel, kom je met een paar exotische verrassingen die het allemaal aardig blijken te doen. Denk eens terug aan die achteraf magische zomer van 2001 toen we in 1 zomer Zlatan, Mido, Maxwell en Trabelsi haalden.
*kuch* Blind *kuch*quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Fargo het volgende:
Vermeer, wat een ongelooflijke mongool. Niet eens overdreven. Laat in minuut 1 alweer zien wat voor grabbelende, onzekere clown het is. Samen met Ebecilio de grootste minkukel op het veld.
Wat een tijd was dat! Het leven was toen nog simpel en mooi.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar zo positief mogelijk te blijven. Wie weet lukt het wel, kom je met een paar exotische verrassingen die het allemaal aardig blijken te doen. Denk eens terug aan die achteraf magische zomer van 2001 toen we in 1 zomer Zlatan, Mido, Maxwell en Trabelsi haalden.
En Mido die ons toch nog eventjes kampioen heeft gemaakt toenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat een tijd was dat! Het leven was toen nog simpel en mooi.
Maxwell en Trabelsi die de baas waren op de back posities en Zlatan die eerst moest wennen en toen een baas werd.
Dat is het!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Mido die ons toch nog eventjes kampioen heeft gemaakt toen
Ik moest lachenquote:
Peter is altijd al goed geweest in het intrappen van open deuren.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Newcastle staat 1-0 voor, ik doe gewoon alsof Ajax is afgelast.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja... vanavond Manchester United - Chelsea en TopGear. Ik ben voor de rest van de dag gewoon Engels...
We kunnen ook gaan spammen, en zorgen dat we 1e en 2e wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja... vanavond Manchester United - Chelsea en TopGear. Ik ben voor de rest van de dag gewoon Engels...
Playoffs EL....quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan spammen, en zorgen dat we 1e en 2e worden
Halen we toch nog CL en vCL
Komende maanden zou ik geen misdaad plegen als ik jou was.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
@PeterRdeV
@Stinus_W
@PeterRdeV allemaal dankzij ten have
Het zou me niet verbazen.quote:
Als bijna 14 jarige zeker:quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komende maanden zou ik geen misdaad plegen als ik jou was.
Die man is niet serieus te nemen als het op voetbal aankomt.quote:@PeterRdeV: Pijnlijk allemaal... Helemaal als je weet dat Ajax met El Hamdaoui een van de beste spelers van Nederland heeft.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan spammen, en zorgen dat we 1e en 2e worden
Halen we toch nog CL en vCL
De corner van Ozbiliz was wel mooi.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef Tyron het volgende:
De samenvatting van deze wedstrijd zou denk ik maar 30 seconden duren, omdat geen kansen.
Je weet dat Twitter gewoon openbaar toegankelijk is, toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
@PeterRdeV
@Stinus_W
@PeterRdeV allemaal dankzij ten have
En verliezenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker half Juni al afreizen naar Azerbeidzjan
Of wat dacht je van die uittrap van Vermeer, juweeltje.quote:
Die bijna kans op Siem, briljant.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Of wat dacht je van die uittrap van Vermeer, juweeltje.
Mwah, Zlatan heeft toen ook maar een half jaartje goed gespeeld natuurlijk, en daarna was hij ook meteen weg. De eerste anderhalf jaar moesten we het vooral doen met verhalen over hoe goed hij was op de trainingquote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat hij zijn volledige aanval en verdediging kwijt is.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
Misschien een domme vraag hoor (ik helemaal geen voetbalkenner) maar waarom vinden sommige mensen dat De Boer de slechte resultaten niet te verwijten valt? Hij is toch de trainer?
Omdat hij de basisspelers niet naar de tyfus schopt, zo dat ze geblesseerd raken.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
Misschien een domme vraag hoor (ik helemaal geen voetbalkenner) maar waarom vinden sommige mensen dat De Boer de slechte resultaten niet te verwijten valt? Hij is toch de trainer?
Duh, slecht spelersmateriaal. Daar kan die man in je UI ook niks mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
Dan had ie goede reservespelers moeten kopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat hij zijn volledige aanval en verdediging kwijt is.
Er valt niet te werken met een ploeg die 7 basisspelers kwijt is.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had ie goede reservespelers moeten kopen.
Met een Boerrigter en Sigthorson hadden we hier ook niet gewonnen.. Net of die zo fantastisch spelen..quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat hij zijn volledige aanval en verdediging kwijt is.
Messi en Ronaldo bleven liever in spanje.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had ie goede reservespelers moeten kopen.
Is toch wel ergens de kern van dit probleem, Ajax is net Barca 11 basisspelers met daar achter helemaal niks.quote:
Hij is altijd verantwoordelijk, maar momenteel zie ik niet in hoe een andere trainer wie dan ook het beter zou doen. Dus houd dan alsjeblieft vast aan iemand die tenminste hart voor de club heeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met een Boerrigter en Sigthorson hadden we hier ook niet gewonnen.. Net of die zo fantastisch spelen..
Hij heeft niet veel keusquote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef ValHallen het volgende:
De Boer valt enkel te verwijten dat hij te lang vasthoudt aan bepaalde spelers.
Toch wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met een Boerrigter en Sigthorson hadden we hier ook niet gewonnen.. Net of die zo fantastisch spelen..
demy zit ook te huilen op de bank in Moskouquote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef BobW het volgende:
Zijn jullie het ermee eens dat we De Zeeuw ook missen?
Heb liever Serero of Aissati in plaats van Ebecilio. Lodeiro in plaats van Janssen. Blind kan er ook heus wel uit voor Denswil.quote:
Ik wel. Dit Ajax laat nu eenmaal niet echt veel ambitie, inzet, lef, etc etc zien, en dat is toch ook een verantwoordelijkheid voor de trainer. Zelfs met het huidige materiaal zou Ajax natuurlijk gewoon van Ajax moeten kunnen winnen, of op zijn minst de kansen afdwingen en creeeren om aanspraak te mogen maken op een overwinning. Maar het team speelt als een groepje oude wijven...quote:Op zondag 5 februari 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is altijd verantwoordelijk, maar momenteel zie ik niet in hoe een andere trainer wie dan ook het beter zou doen. Dus houd dan alsjeblieft vast aan iemand die tenminste hart voor de club heeft.
6 miljoen was het toch.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef BobW het volgende:
Janssen eruit en Lodeiro erin is al een grote stap voorwaarts. Ebecilio kan vervangen worden door iedere buitenspeler vanaf de D1, dus dat is ook wat matigjes. Voor de rest heb ik nog steeds een blind (hihi) vertrouwen in Frank.quote:
Ik mis Ogararu.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef BobW het volgende:
Sereroquote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb liever Serero of Aissati in plaats van Ebecilio. Lodeiro in plaats van Janssen. Blind kan er ook heus wel uit voor Denswil.
Ik zou momenteel zelfs gewoon overwegen om dan maar met 3 verdedigers te spelen en dan het middenveld een mannetje extra te geven, of wellicht zelfs 4-4-2 spelen, want je speelt nu ook niet met buitenspelers zoals we dat willen zien in het Ajax systeem.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb liever Serero of Aissati in plaats van Ebecilio. Lodeiro in plaats van Janssen. Blind kan er ook heus wel uit voor Denswil.
Welke goede speler wil er nou op de bank zitten bij Ajax? Je kan hooguit spelers als Boelikin voor de bank halen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Is toch wel ergens de kern van dit probleem, Ajax is net Barca 11 basisspelers met daar achter helemaal niks.
Was wel de perfecte aansluitspeler tussen het middenveld en aanval waardoor je altijd een man meer had voorin. Jammer alleen van die trap op het WK al kwam hij aan het einde van het seizoen nog prima terug, maar zoals Ajacied4lf al zegt.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef BobW het volgende:
Dat kan je niet laten lopen, en ook hij verdient daar 2 miljoen+ dacht ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
6 miljoen was het toch.
Prima dat hij weg is
Inderdaad ja. Natuurlijk zijn er een aantal spelers geblesseerd, maar de tactiek van De Boer werkt gewoon niet op dit moment, en dat ligt niet alleen aan de spelers.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Je kunt de F. De Boer wel degelijk veel kwalijk nemen. Als de jeugd van Ajax het niet tegen de nummer 15 van de eredivisie kan opnemen lijkt me dat toch een probleem. F. De Boer krijgt deze groep niet aan het voetballen, er is totaal geen gedrevenheid en passie.
En met aankopen zoals cillessen heb je enorme kapitaal vernietiging als je Vermeer laat spelen.
Wanneer de jeugd niet goed genoeg is, laat je hem bij RKC spelen, niet in het 1e van Ajax.
Was natuurlijk een juiste beslissing, Ajax heeft er enkel niet juist op geanticipeerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel de perfecte aansluitspeler tussen het middenveld en aanval waardoor je altijd een man meer had voorin. Jammer alleen van die trap op het WK al kwam hij aan het einde van het seizoen nog prima terug, maar zoals Ajacied4lf al zegt.
[..]
Dat kan je niet laten lopen, en ook hij verdient daar 2 miljoen+ dacht ik.
Eigenlijk zouden we een ouderwetse box-to-box speler moeten kopen. Steven Gerrard of Tim Cahill moeten wel haalbaar zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel de perfecte aansluitspeler tussen het middenveld en aanval waardoor je altijd een man meer had voorin. Jammer alleen van die trap op het WK al kwam hij aan het einde van het seizoen nog prima terug, maar zoals Ajacied4lf al zegt.
[..]
Dat kan je niet laten lopen, en ook hij verdient daar 2 miljoen+ dacht ik.
Lampard heeft het ook lastig momenteel.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een ouderwetse box-to-box speler moeten kopen. Steven Gerrard of Tim Cahill moeten wel haalbaar zijn.
"Aantal spelers geblesseerd".quote:Op zondag 5 februari 2012 15:21 schreef Quisho het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Natuurlijk zijn er een aantal spelers geblesseerd, maar de tactiek van De Boer werkt gewoon niet op dit moment, en dat ligt niet alleen aan de spelers.
Ik hoop trouwens dat Cilessen de basiskeeper wordt, of dat hij hem in ieder geval ook laat rouleren in de Eredivisie.
Roberto Carlos.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Transferboekje:
1. Steven Gerrard
2. Lampard
3. Drogba
4. Ozil
Wie nog meer?
Pepe, eindelijk weer een echte verdediger achterin.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Transferboekje:
1. Steven Gerrard
2. Lampard
3. Drogba
4. Ozil
Wie nog meer?
Dit duo:quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Transferboekje:
1. Steven Gerrard
2. Lampard
3. Drogba
4. Ozil
Wie nog meer?
Sinds de Boer zich openlijk heeft uitgesproken voor de lijn Cruijff is hij veilig. Bij de mensen die vóór Johan zijn zal Frank nooit ter discussie staan, want Frank afvallen = Cruijff afvallen = een enkeltje richting kamp Ten Have.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
1 narsinghquote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Transferboekje:
1. Steven Gerrard
2. Lampard
3. Drogba
4. Ozil
Wie nog meer?
Alle spelers die Ajax destijds eruit heeft geschopt en het nu elders prima doen...quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Transferboekje:
1. Steven Gerrard
2. Lampard
3. Drogba
4. Ozil
Wie nog meer?
Assaidi CAM.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 narsingh
2 een LB
3 Assaidi
4 Goede MCL
Opstelling
Boerrigter - Siggy - Narsingh
------------ Assaidi--------------
MCL ---------------- Eriksen
Geen Assaïdi, weetje hoeveel aanvallende middenvelders we al hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 narsingh
2 een LB
3 Assaidi
4 Goede MCL
Opstelling
Boerrigter - Siggy - Narsingh
------------ Assaidi--------------
MCL ---------------- Eriksen
Frank speelt altijd 4-3-3 met de punt naar achteren hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij creatieve vrijheid krijgt kan hij erg goed spelen hoor
Maar als we dat doen, dan moeten we ook Oslund halen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+C. Ronaldo is wel aannemelijk hoor als de plannen voor het homo imago van Ajax doorgaat.
en als Van Gaal toch directeur wordt ?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sinds de Boer zich openlijk heeft uitgesproken voor de lijn Cruijff is hij veilig. Bij de mensen die vóór Johan zijn zal Frank nooit ter discussie staan, want Frank afvallen = Cruijff afvallen = een enkeltje richting kamp Ten Have.
Zo zwart-wit is de situatie bij Ajax geworden. Gum de bestuurlijke crisis uit en Frank had inderdaad een semi-groot probleem gehad. Een vreemde samenloop van omstandigheden.
ja altijd. maar we falen keer op keerquote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank speelt altijd 4-3-3 met de punt naar achteren hoor.
Liever niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Wilhelmsson vind ik ook wel een aardige speler.
Nee voormalig Feyenoord aankoop dat moet wel een slechte speler zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar als we dat doen, dan moeten we ook Oslund halen.
Idd. Wat dat betreft was Vormer een perfecte nr. 6 voor jullie geweest.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen Assaïdi, weetje hoeveel aanvallende middenvelders we al hebben? Beter investeer je dan in een VM.
Daar komen we op 9 februari achter. Het schijnt dat Ten Have & Co juridisch vrij sterk staan, dus dat kan nog spannend worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
en als Van Gaal toch directeur wordt ?
Zelfs dan blijft de Boer zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
en als Van Gaal toch directeur wordt ?
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Idd. Wat dat betreft was Vormer een perfecte nr. 6 voor jullie geweest.
Dat denk ik ook ja. Feyenoord heeft vooralsnog echt uitstekend aangekocht voor de komende zomer.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Idd. Wat dat betreft was Vormer een perfecte nr. 6 voor jullie geweest.
Ach man, Goossens en Vormer zijn leuk voor de subtop maar daar win je de Europa League echt niet mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Feyenoord heeft vooralsnog echt uitstekend aangekocht voor de komende zomer.
Dat wint geen enkele Nederlandse club meer.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach man, Goossens en Vormer zijn leuk voor de subtop maar daar win je de Europa League echt niet mee.
Leer van je historie en weet dat Ajax zo'n type speler nodig heeft, kijk eens naar de laatste 3 kampioenschappen en kijk eens wie er op dat moment VM stonden: Van Halst, Galasek en De Zeeuw. 3 subtoppers.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach man, Goossens en Vormer zijn leuk voor de subtop maar daar win je de Europa League echt niet mee.
Nooit meer? ook niet met financial fair play?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:35 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat wint geen enkele Nederlandse club meer.
Schat ik alle drie hoger in dan Vormer.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leer van je historie en weet dat Ajax zo'n type speler nodig heeft, kijk eens naar de laatste 3 kampioenschappen en kijk eens wie er op dat moment VM stonden: Van Halst, Galasek en De Zeeuw. 3 subtoppers.
Klopt, prima speler voor ons. De lat ligt bij ons blijkbaar hoger dan bij jullie. Enoh voegt qua voetbal echt helemaal niets bij bij jullie.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Nee. Prima speler voor Feyenoord.
Dan verschillen we daarover van meningquote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef The_Groove het volgende:
S
[..]
Schat ik alle drie hoger in dan Vormer.
Was vandaag toch de beste van het veld.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt, prima speler voor ons. De lat ligt bij ons blijkbaar hoger dan bij jullie. Enoh voegt qua voetbal echt helemaal niets bij bij jullie.
Ga jij nou Galasak belachelijk zitten makenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leer van je historie en weet dat Ajax zo'n type speler nodig heeft, kijk eens naar de laatste 3 kampioenschappen en kijk eens wie er op dat moment VM stonden: Van Halst, Galasek en De Zeeuw. 3 subtoppers.
Preciesquote:Op zondag 5 februari 2012 15:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt, prima speler voor ons. De lat ligt bij ons blijkbaar hoger dan bij jullie. Enoh voegt qua voetbal echt helemaal niets bij bij jullie.
Dat zegt natuurlijk genoeg over de rest van de selectie. Als een bal afpakker de beste van het veld is bij Ajax dan zou ik als supporter heel droevig worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Was vandaag toch de beste van het veld.
Absoluut niet, Galasek was een eindbaasquote:Op zondag 5 februari 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij nou Galasak belachelijk zitten maken
Ga jij ze dan ook weer verkeerd overnemen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Guidetti ik wil wel weer een nieuwe lijst met transferwaardes he na vandaag.
Precies. Denk dat ze gemiddeld 100.000 waard zijn, wat denk jij?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:40 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk genoeg over de rest van de selectie. Als een bal afpakker de beste van het veld is bij Ajax dan zou ik als supporter heel droevig worden.
Ja het is droevig dat Enoh de beste is, zegt inderdaad wat over de rest van de selectie.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:40 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk genoeg over de rest van de selectie. Als een bal afpakker de beste van het veld is bij Ajax dan zou ik als supporter heel droevig worden.
Ajax hoort thuis van de nummer 15 te winnen, ook met vijf of zes blessures. Utrecht miste ook mensen en speelde verre van de pannen van het dak. Om daartegen niet eens een goal te maken, laat staan een fatsoenlijke kans te creëren, is om te huilen. En de eindverantwoordelijke voor dat debacle heet Frank de Boer.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de Boer iets te verwijten valt
We miste vandaag een complete achter en voorhoedequote:Op zondag 5 februari 2012 15:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ajax hoort thuis van de nummer 15 te winnen, ook met vijf of zes blessures. Utrecht miste ook mensen en speelde verre van de pannen van het dak. Om daartegen niet eens een goal te maken, laat staan een fatsoenlijk kans te creëren, is om te huilen. En de eindverantwoordelijke voor dat debacle heet Frank de Boer.
En als jij denkt dat hem niets te verwijten valt, dan maakt het blijkbaar niet zoveel uit wat hij doet...
Zit er dik in ja, maar dat verdien je dan ook wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ga jij ze dan ook weer verkeerd overnemen?
Zeker weten.quote:
Ik zie wel een carriere tegemoet voor hem, misschien een paar keer aanschruiven bij VI?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen fit is bij jullie dan staat hij er nog steeds in. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met je post? Enoh is niet Ajax-waardig. Bij Ajax hoort er op de nr.6 positie een voetballer te staan. Geen type Enoh.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja het is droevig dat Enoh de beste is, zegt inderdaad wat over de rest van de selectie.
Wacht eens even? De helft van de selectie is geblesseerd. Hé, dat is gek!
De boer is onderdeel van het technisch hart en daarmee verantwoordelijk voor transfers. Hij had hierop moeten anticiperen en een goede reservebank moeten kopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
We miste vandaag een complete achter en voorhoedeWtf moet de Boer daar aan doen?
Precies. Jij hebt echt altijd gelijk!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als iedereen fit is bij jullie dan staat hij er nog steeds in. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met je post? Enoh is niet Ajax-waardig. Bij Ajax hoort er op de nr.6 positie een voetballer te staan. Geen type Enoh.
Rot gewoon op klote blaag.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies. Jij hebt echt altijd gelijk!
Meer een type Enoh die WEL kan voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als iedereen fit is bij jullie dan staat hij er nog steeds in. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met je post? Enoh is niet Ajax-waardig. Bij Ajax hoort er op de nr.6 positie een voetballer te staan. Geen type Enoh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |