Gewoon gratis slijten bij een of andere ploeg uit het Championship. Doncaster klinkt wel leuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ebecilio alleen kwijt raakt bij een contractontbinding.
quote:Theo Janssen loopt liesblessure op
De lijst met blessures lijkt groter en groter te worden. In de rust werd Theo Janssen noodgedwongen gewisseld. De routinier liep in de eerste helft tegen FC Utrecht een liesblessure op. De ernst van de blessure is op dit moment nog onbekend.

Ah Peter R. Griezel heeft 'm ook door...2 weken te laat ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter R. de Vries @PeterRdeV
Tjonge jonge... Wat onthutsend zwak speelde Ajax. Geen enkele uitgespeelde kans, geen beleving... dag kampioenschap.
Ik probeer ook alleen maar zo positief mogelijk te blijvenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax en slim inkopen?![]()
![]()
Moeten we toch eerst ff Blind dumpen (op de bodem van de oceaan!)
Wat natuurlijk een hopeloos naieve gedachte is met deze medische staf.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:04 schreef twi het volgende:
[..]
Een heel elftal slim aankopen. Juist. Je mag al blij zijn wanneer ze Sulejmani niet verlengen, voor de rest gaat er niet zo bijster veel gebeuren onder het mom van "we hebben vorig seizoen veel geblesseerden gehad, dat zal niet nog eens gebeuren"
is goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Ten Have. Tweet dat naar m
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Tjonge jonge... Wat onthutsend zwak acteerde Peter R. de Vries. Geen enkele opgeloste zaak, geen beleving... dag televizierring.
Leo weer TD, ik zie het voor me.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar zo positief mogelijk te blijven. Wie weet lukt het wel, kom je met een paar exotische verrassingen die het allemaal aardig blijken te doen. Denk eens terug aan die achteraf magische zomer van 2001 toen we in 1 zomer Zlatan, Mido, Maxwell en Trabelsi haalden.
*kuch* Blind *kuch*quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Fargo het volgende:
Vermeer, wat een ongelooflijke mongool. Niet eens overdreven. Laat in minuut 1 alweer zien wat voor grabbelende, onzekere clown het is. Samen met Ebecilio de grootste minkukel op het veld.
Wat een tijd was dat! Het leven was toen nog simpel en mooi.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar zo positief mogelijk te blijven. Wie weet lukt het wel, kom je met een paar exotische verrassingen die het allemaal aardig blijken te doen. Denk eens terug aan die achteraf magische zomer van 2001 toen we in 1 zomer Zlatan, Mido, Maxwell en Trabelsi haalden.
En Mido die ons toch nog eventjes kampioen heeft gemaakt toenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat een tijd was dat! Het leven was toen nog simpel en mooi.
Maxwell en Trabelsi die de baas waren op de back posities en Zlatan die eerst moest wennen en toen een baas werd.
Dat is het!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Mido die ons toch nog eventjes kampioen heeft gemaakt toen
Ik moest lachenquote:
Peter is altijd al goed geweest in het intrappen van open deuren.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Tjonge jonge... Wat onthutsend zwak speelde Ajax. Geen enkele uitgespeelde kans, geen beleving... dag kampioenschap.
Newcastle staat 1-0 voor, ik doe gewoon alsof Ajax is afgelast.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja... vanavond Manchester United - Chelsea en TopGear. Ik ben voor de rest van de dag gewoon Engels...
We kunnen ook gaan spammen, en zorgen dat we 1e en 2e wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja... vanavond Manchester United - Chelsea en TopGear. Ik ben voor de rest van de dag gewoon Engels...
Playoffs EL....quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan spammen, en zorgen dat we 1e en 2e worden
Halen we toch nog CL en vCL
Komende maanden zou ik geen misdaad plegen als ik jou was.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
@PeterRdeV
@Stinus_W
@PeterRdeV allemaal dankzij ten have
Het zou me niet verbazen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |