Nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:00 schreef davihaa het volgende:
Met Louis als trainer zouden we nu bovenaan staan met 10 punten los.
Met dit materiaalquote:Op zondag 5 februari 2012 15:00 schreef davihaa het volgende:
Met Louis als trainer zouden we nu bovenaan staan met 10 punten los.
Die heb ik (gelukkig) al een tijdje niet meer gezienquote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op een reactie van Banshee, Zal vast weer iets over El Ham vertellen
Een week geledenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die heb ik (gelukkig) al een tijdje niet meer gezien
Ik denk dat je Ebecilio alleen kwijt raakt bij een contractontbinding.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem hoop ik gewoon dat we deze zomer Greg en Vertonghen verkopen. Misschien Eriksen ook als er een goed bod komt. En van dat geld dan maar eens echt fatsoenlijk reorganiseren in de selectie. Hopen dat je Enoh, Janssen, Blind en Ebecilio weet te slijten en dan eens echt slim aankopen.
Bij Groningen deed Blind het nog aardig. Burnet red het niet eens bij Groningenquote:
Ajax en slim inkopen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem hoop ik gewoon dat we deze zomer Greg en Vertonghen verkopen. Misschien Eriksen ook als er een goed bod komt. En van dat geld dan maar eens echt fatsoenlijk reorganiseren in de selectie. Hopen dat je Enoh, Janssen, Blind en Ebecilio weet te slijten en dan eens echt slim aankopen.
Works for me.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ebecilio alleen kwijt raakt bij een contractontbinding.
Sno zit bij RKC, misschien hebben die interesse?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ebecilio alleen kwijt raakt bij een contractontbinding.
Een heel elftal slim aankopen. Juist. Je mag al blij zijn wanneer ze Sulejmani niet verlengen, voor de rest gaat er niet zo bijster veel gebeuren onder het mom van "we hebben vorig seizoen veel geblesseerden gehad, dat zal niet nog eens gebeuren"quote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef ValHallen het volgende:
Ah oke..quote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan had je misschien kunnen weten dat het niet echt serieus bedoeld was.
Allemaal dankzij Ten Have. Tweet dat naar mquote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter R. de Vries @PeterRdeV
Tjonge jonge... Wat onthutsend zwak speelde Ajax. Geen enkele uitgespeelde kans, geen beleving... dag kampioenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |