Inderdaad, kut Enoh door hem hebben we verloren vandaag, en wat schitterde Lodeiro vandaag weer dat hij geen basisplaats heeftquote:
Afgetrainde God? Heb je het over mij ofzo?quote:Hij kan er altijd wat aandoen achteraf is hij verantwoordelijk, maar ik wil weleens weten wie er volgens dit soort mensen wel moet komen dan.En met welke spelers deze afgetrainde god het dan wel niet even gaat doen.
Welk bestuurquote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef wolferl het volgende:
Misschien maar eens serieus gaan kijken naar hoe dat komt met die blessures. Het kan geen toeval zijn dat de hele voorhoede langdurig geblesseerd is, en er totaal geen waardige vervangers voor zijn.
Waarom is er niemand bij gehaald in de winter?
Wil het bestuur dat De Boer faalt?
Ajax geeft de laatste tijd niet makkelijk geld uit. PSV en Twente kopen van alles en ik weet wel zeker dat Ajax echt wel meer geld heeftquote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef wolferl het volgende:
Misschien maar eens serieus gaan kijken naar hoe dat komt met die blessures. Het kan geen toeval zijn dat de hele voorhoede langdurig geblesseerd is, en er totaal geen waardige vervangers voor zijn.
Waarom is er niemand bij gehaald in de winter?
Wil het bestuur dat De Boer faalt?
Precies, jullie moeten gewoon Bergkamp en Overmars weer terughalen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef BobW het volgende:
Bergkamp kan zo in dit elftal meedoen en nog de beste zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef BobW het volgende:
BergkampVerhoeven kan zo in dit elftal meedoen en nog de beste zijn.
De Boer, Bergkamp, Jonk, Davids doen mee volgende week.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef BobW het volgende:
Bergkamp kan zo in dit elftal meedoen en nog de beste zijn.
Matige trainingen, matige medische staf?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom hebben we zoveel blessures terwijl het onder Jol zo goed liep wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |