Als bijna 14 jarige zeker:quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komende maanden zou ik geen misdaad plegen als ik jou was.
Die man is niet serieus te nemen als het op voetbal aankomt.quote:@PeterRdeV: Pijnlijk allemaal... Helemaal als je weet dat Ajax met El Hamdaoui een van de beste spelers van Nederland heeft.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan spammen, en zorgen dat we 1e en 2e worden
Halen we toch nog CL en vCL
De corner van Ozbiliz was wel mooi.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef Tyron het volgende:
De samenvatting van deze wedstrijd zou denk ik maar 30 seconden duren, omdat geen kansen.
Je weet dat Twitter gewoon openbaar toegankelijk is, toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
@PeterRdeV
Tjonge jonge... Wat onthutsend zwak speelde Ajax. Geen enkele uitgespeelde kans, geen beleving... dag kampioenschap.
@Stinus_W
@PeterRdeV allemaal dankzij ten have
En verliezenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker half Juni al afreizen naar Azerbeidzjan
Of wat dacht je van die uittrap van Vermeer, juweeltje.quote:
Die bijna kans op Siem, briljant.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Of wat dacht je van die uittrap van Vermeer, juweeltje.
Mwah, Zlatan heeft toen ook maar een half jaartje goed gespeeld natuurlijk, en daarna was hij ook meteen weg. De eerste anderhalf jaar moesten we het vooral doen met verhalen over hoe goed hij was op de trainingquote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar zo positief mogelijk te blijven. Wie weet lukt het wel, kom je met een paar exotische verrassingen die het allemaal aardig blijken te doen. Denk eens terug aan die achteraf magische zomer van 2001 toen we in 1 zomer Zlatan, Mido, Maxwell en Trabelsi haalden.
Omdat hij zijn volledige aanval en verdediging kwijt is.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
Misschien een domme vraag hoor (ik helemaal geen voetbalkenner) maar waarom vinden sommige mensen dat De Boer de slechte resultaten niet te verwijten valt? Hij is toch de trainer?
Omdat hij de basisspelers niet naar de tyfus schopt, zo dat ze geblesseerd raken.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
Misschien een domme vraag hoor (ik helemaal geen voetbalkenner) maar waarom vinden sommige mensen dat De Boer de slechte resultaten niet te verwijten valt? Hij is toch de trainer?
Duh, slecht spelersmateriaal. Daar kan die man in je UI ook niks mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
Dan had ie goede reservespelers moeten kopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat hij zijn volledige aanval en verdediging kwijt is.
Er valt niet te werken met een ploeg die 7 basisspelers kwijt is.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had ie goede reservespelers moeten kopen.
Met een Boerrigter en Sigthorson hadden we hier ook niet gewonnen.. Net of die zo fantastisch spelen..quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat hij zijn volledige aanval en verdediging kwijt is.
Messi en Ronaldo bleven liever in spanje.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had ie goede reservespelers moeten kopen.
Is toch wel ergens de kern van dit probleem, Ajax is net Barca 11 basisspelers met daar achter helemaal niks.quote:
Hij is altijd verantwoordelijk, maar momenteel zie ik niet in hoe een andere trainer wie dan ook het beter zou doen. Dus houd dan alsjeblieft vast aan iemand die tenminste hart voor de club heeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |