SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
Hihi lekkere rotiboy van mequote:Op zondag 5 februari 2012 12:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aww arme Pierre, hier wat surilove.
No homo.
Haha mooi werk!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef PierreTT het volgende:
Ik verveel me de tering hier
EDIT: Toch niet! Er is mij zojuist ter oren gekomen dat er zo een blaasorkest gaat optreden![]()
Whehe, sterktequote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef PierreTT het volgende:
EDIT: Toch niet! Er is mij zojuist ter oren gekomen dat er zo een blaasorkest gaat optreden![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Altijd dat denigrerende gedoe
Hulp nodig, en snel! Maurice, waar ben je?!
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef PierreTT het volgende:
I knowquote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Shit is al aan het doodbloeden daar
Ja lach maar, die shit is vervelend. Ze spelen met microfoons erbij omdat de bejaarden het anders niet kunnen horenquote:
Goed idee. Deze was wel ultiem moet ik zeggen, feministen erbij allesquote:Op zondag 5 februari 2012 13:18 schreef Michhas het volgende:
Even een ander topic zoeken waar we een beetje kunnen trollen Pietrov.
Inderdaad...quote:Op zondag 5 februari 2012 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken, dit is geen levendig topic
Mwa mwa, het zijn geen klappers allemaalquote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Michhas het volgende:
Nick tegen Simon
Niet om te trollen, wel om fucking hard uit te lachen
En daarom ga ik nu weer Red Dead Redemption doenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa mwa, het zijn geen klappers allemaal
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:44 schreef PierreTT het volgende:
Dat denigrerendtopic kan weer beginnen
Ook even schnel bijdrage geleverdquote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Altijd dat denigrerende gedoe
Hulp nodig, en snel! Maurice, waar ben je?!
Werk vrind, wellicht (veel) later vandaag (lees vannacht).quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paar potjes blops raggen straks?
Hij is nu dicht, dit was echt jouw topic. Mannen vs. vrouwen. Wellicht nog een 2e deelquote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef Kutstudent het volgende:
Ik mis weer wat zo te zien.Enlighten me.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:42 schreef Kutstudent het volgende:
De hele wereld is ontstaan uit de hersenscheten van een man, en de vrouw is naderhand nog maar even uit de rib van een man gemaakt. Daarmee is lang geleden al de natuurlijke orde bepaald. Wat dachten jullie nou zelf? Jullie moeten gewoon doen waarvoor jullie gemaakt zijn. Koken, schoonmaken en sperma ontvangen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je vriendin toch eens zou lezen hoe je echt over haar denkt. Dan is het meteen 'ohh nee hoor schatje, het spijt me, het is maar internet, zo denk ik écht niet over je hoor, alsjeblieft niet boos zij![]()
'
Nigga please, hier was het -22.9.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef dreamzk het volgende:
Zo ik ben weer terug in het warme nederland van skien. De tering, wat heb ik mn ballen eraf gevroren. -20 in het dal. Wel fantastisch kunnen skien, alleen erg koud
Wat heb ik allemaal gemist? Titty haar tieten uiteindelijk laten zien?
Kerk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nigga please, hier was het -22.9.
Neger, ik zeg dal, was -30 op de top. Klein windje erbij en gevoelstemperatuur nog lager.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nigga please, hier was het -22.9.
Yeah buddy, weer op BBC?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neger, ik zeg dal, was -30 op de top. Klein windje erbij en gevoelstemperatuur nog lager.
Anyhow, SUPER BOWL VANAVOND!!!!! en nieuwe ep van top gear
Had het in NFL topic gevraagd en zeiden van wel.quote:
Italiaans voetbal is vaak saaiquote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milan - Napoli is zo saai alleen ben ik te lui om te zappen
Had wel wat meer verwacht van Robinho, Lavezzi,Cavani,Hamsik en Ibra pakt net een rode kaartquote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Italiaans voetbal is vaak saai.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:28 schreef SoldMayor het volgende:
Vies vuil kanker Heracles.![]()
Hele dag weer verneukt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de focus, anders was het mooi winterplaatje geweest
Vorige week wezen wokken, was de sambal opquote:Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
Voor Pjotr en Michaël, de Bourgondiërs.
Vandaag ook weer sinds tijden stuk geschaatst, tering dat eerste half uur is wennen en nog steeds ging het vrij kut.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de focus, anders was het mooi winterplaatje geweest
In de club?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
Voor Pjotr en Michaël, de Bourgondiërs.
http://www.dumpert.nl/med(...)/fries_op_t_ijs.htmlquote:Op zondag 5 februari 2012 17:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vandaag ook weer sinds tijden stuk geschaatst, tering dat eerste half uur is wennen en nog steeds ging het vrij kut.
Blablablaaaa.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
9gagPost die shit nou maar gewoon niet, want ik zie telkens op Reddit, Facebook, Dumpert en hier hetzelfde voorbijkomen.
Op de dunne stukken goed snelheid houdenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/fries_op_t_ijs.html
Haha noob, ik had die met m'n 5e potje al. En met gelijkwaardige teams.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef SoldMayor het volgende:
Na 6 keer de wedstrijd Barcelona-VVV Venlo gespeeld te hebben, heb ik eindelijk met een omhaal gescoord.![]()
Archievement hunten jonguh.
Hahahahahahaquote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef SoldMayor het volgende:
Na 6 keer de wedstrijd Barcelona-VVV Venlo gespeeld te hebben, heb ik eindelijk met een omhaal gescoord.![]()
Archievement hunten jonguh.
Chill nummer.quote:
Die was wel redelijk jaquote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Chelsea - man utd ook nog maar kijken dan
Amen broer.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wait.. What?
Is dt die vrouw overigens? Daar zou ik ook wel 72 keer overheen gaan
2 afleveringen maar, trok het niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
Teun, tot hoever heb jij merlin gekeken?
Hoezo mag je niet achteruit lopen op ijs?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
joe ken protekt jorself from anamies bai kutting dem in te fees
Ik ben echt kolere brak, spierpijn overal. dus ben aan het chillenquote:
Mietje..quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben echt kolere brak, spierpijn overal. dus ben aan het chillen. maar kom zo wel weer ff online
Ah ik ben al onlinequote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Mietje..
Ik ben trouwens met ultimate team begonnen, is ook best grappig
Infectedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Waar heb jij spierpijn van?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben echt kolere brak, spierpijn overal. dus ben aan het chillen. maar kom zo wel weer ff online
Van het op ze rug liggenquote:
Wat ben jij zuur vandaag rodney king.quote:
Baas boven op baasquote:
Nee man. Je bent gewoon niet up-to-date.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur vandaag rodney king.
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-ochtendspits-.htmlquote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt morgen vast weer één chaos met die treinen in de ochtendspits, ga de moeite niet eens doen...
Uitslapen of als een sardientje in de trein moeten staan in de hoop op tijd te komen voor iemand die een boek gaat voorlezen, keuze lijkt me makkelijk...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-ochtendspits-.html
succes
+1quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Uitslapen of als een sardientje in de trein moeten staan in de hoop op tijd te komen voor iemand die een boek gaat voorlezen, keuze lijkt me makkelijk...
Same here, skip lekker het eerste lesje en begin rustig om 12quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Uitslapen of als een sardientje in de trein moeten staan in de hoop op tijd te komen voor iemand die een boek gaat voorlezen, keuze lijkt me makkelijk...
Beter rijd die kk trein om 8 uur.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt morgen vast weer één chaos met die treinen in de ochtendspits, ga de moeite niet eens doen...
Jij bent er zo éénquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat het dinsdag over is, enige verplichte college
ESPN America heb ik hierquote:
Mensen die daar mee over straat lopenquote:Op maandag 6 februari 2012 08:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
En dan staat ze daar in haar joggingsbroek te beven. Are you mad girl?
Katten zijn sowieso niet mannelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:07 schreef tliciouz het volgende:
Net de kat naar de dierenarts gebracht om zijn mannelijkheid te laten verwijderen, arme schat.
Gelukkig ben ik dan ook in het bezit van beidequote:Op maandag 6 februari 2012 09:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Katten zijn sowieso niet mannelijk.
Honden aan de andere kant...
wat is deze? dus een jogginsbroek is alleen voor thuis?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mensen die daar mee over straat lopenMits ze zijn wezen sporten.
Kattenquote:Op maandag 6 februari 2012 09:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook in het bezit van beide
Dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JA.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat is deze? dus een jogginsbroek is alleen voor thuis?
Gouden tijdenquote:
QFT, stelletje paupers. En vooral als er zon bijpassende hoodie bijzitquote:Op maandag 6 februari 2012 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doop wat ben je aan het doenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:33 schreef Doopy-X- het volgende:
- Je bolle moeder op een hooivork ja -
Mijn vrije dag / sport outfitquote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
QFT, stelletje paupers. En vooral als er zon bijpassende hoodie bijzit
nog een game die ik maar 1 uur heb gedaanquote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bulletstorm 15 euro. BRAAAPP
http://www.gameoffer.nl/
kutgamequote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bulletstorm 15 euro. BRAAAPP
http://www.gameoffer.nl/
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond Skyrim en weer keihard aan de BF3
[ afbeelding ]
Binnenkort Bozzie, binnenkortquote:
Got your nose !quote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond Skyrim en weer keihard aan de BF3
[ afbeelding ]
naja ik ben nu nog ff bezig met de andere 4 games van de collectiequote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnenkort Bozzie, binnenkortHeb nu net skyrim binnen en SR3 is ook onderweg. Ik ga MGS zeker halen, maar even een weekje of 2 wachten oid
Wees niet bang, die shit gaan we snoeihard co-oppen
Mooi, iemand om SR3 mee te co-oppen! en mag ik ook met skyrim mee doenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binnenkort Bozzie, binnenkortHeb nu net skyrim binnen en SR3 is ook onderweg. Ik ga MGS zeker halen, maar even een weekje of 2 wachten oid
Wees niet bang, die shit gaan we snoeihard co-oppen
Zegt de man die hem 6 maanden na release haaltquote:
Nicequote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi, iemand om SR3 mee te co-oppen! en mag ik ook met skyrim mee doen?
Voor 20 euroquote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zegt de man die hem 6 maanden na release haalt
ik had em best wel willen coopen hoor! En skyrim is de duivelquote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi, iemand om SR3 mee te co-oppen! en mag ik ook met skyrim mee doen?
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Like u played it. Ha-haaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sold snapt hem welquote:Op maandag 6 februari 2012 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Skyrim co-op op de 360? lolwut?
quote:Iemand die Back to Karkand maps al gehaald?
quote:Ach, zolang ze conquest en rush er niet uithalen is er niks aan de hand.
quote:Godverdomme jij moet nodig een leven gaan zoeken.
quote:Getroll nou afgelopen hier?
quote:Daarom Commando Pro MW2
quote:Waarom spelen jullie dit spel nog eigenlijk?
Het is toch zo slecht op de SP en SpecOps na..
quote:Waarom post je hier nog eigenlijk als het zo slecht is?
MW3 trollin.quote:Huillie
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
MW3 trollin.![]()
Echt grappig ja, hahaha.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
MW3 trollin.![]()
Hoezo ik?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan de reactie van Netsplitter te zien heeft hij iemand gebannedWie zal het zijn, Stoma of Kabouter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouderwets bommen gooien,blijft altijd goedquote:
Srsly?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef SoldMayor het volgende:
Alleen jammer dat er geen Danger Close, OMA en Commando Pro inzit.
restecpquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga wel weer MW2 doen, zelfs als je gaat kutten in MW3 is het verneukt.
verneukte kut is nooit leukquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga wel weer MW2 doen, zelfs als je gaat kutten in MW3 is het verneukt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vatte het spel even samen in 1 smiley:blijkbaar is de Mod een fanboy
Je bolle moeder op een hooivork,hoe verzin je hetquote:Op maandag 6 februari 2012 18:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vatte het spel even samen in 1 smiley:blijkbaar is de Mod een fanboy
Ik niet,zit bij mijn vriendinquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef SoldMayor het volgende:
Meer mensen S&D MW2...
Pringles, Pierre, Michhas, KK?
Heeft geen zin.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga naar een sportschool, verveel je je nooit meer
Heb ik geen zin in.quote:
Die is op wintersportquote:
Serieusquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef SoldMayor het volgende:
Meer mensen S&D MW2...
Pringles, Pierre, Michhas, KK?
Dat moet je aan de mod vragen hequote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bolle moeder op een hooivork,hoe verzin je het
Ik ben altijd blij als alleen nicklas er isquote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
Jaja en de rest.
Kom, nu is alleen nicklas er.... nicklas.![]()
"de rest"? Zijn wij "de rest"?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
Jaja en de rest.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
Jaja en de rest.
Hey atheisten. Als er geen zuurstof in de ruimte is, hoe kan de zon dan branden?quote:
Kernfusie neger,iets wat god nooit had kunnen bedenkenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hey atheisten. Als er geen zuurstof in de ruimte is, hoe kan de zon dan branden?
Christenen: 1
Atheisten: 0
Atheïst, als evolutie waar is, waarom zijn er dan nog apen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kernfusie neger,iets wat god nooit had kunnen bedenken
Het Atheïstische tegendeel zit in evolutie.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Atheïst, als evolutie waar is, waarom zijn er dan nog apen?
Schaakmat!
Zelfde manier waardoor raketmoteren kunnen ontsteken in vacuum/de ruimte. Het zuurstof zit in de brandstof (of de zon) zelf.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hey atheisten. Als er geen zuurstof in de ruimte is, hoe kan de zon dan branden?
Christenen: 1
Maar wie heeft hem dan aangestoken?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelfde manier waardoor raketmoteren kunnen ontsteken in vacuum/de ruimte. Het zuurstof zit in de brandstof (of de zon) zelf.
BOOM! MIND BLOWN!
Christenen: 0
Rossdale: Hondermiljoenmiljard!
Merlijnquote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar wie heeft hem dan aangestoken?
Christenen: 2
Mooi ! en dat word alleen maar tofferquote:
Die zijn nodig voor wetenschappelijk onderzoek en worden dus gekweekt. Ja gekweekt!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Atheïst, als evolutie waar is, waarom zijn er dan nog apen?
Schaakmat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |