SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
Hihi lekkere rotiboy van mequote:Op zondag 5 februari 2012 12:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aww arme Pierre, hier wat surilove.
No homo.
Haha mooi werk!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef PierreTT het volgende:
Ik verveel me de tering hier
EDIT: Toch niet! Er is mij zojuist ter oren gekomen dat er zo een blaasorkest gaat optreden![]()
Whehe, sterktequote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef PierreTT het volgende:
EDIT: Toch niet! Er is mij zojuist ter oren gekomen dat er zo een blaasorkest gaat optreden![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Altijd dat denigrerende gedoe
Hulp nodig, en snel! Maurice, waar ben je?!
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef PierreTT het volgende:
I knowquote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Shit is al aan het doodbloeden daar
Ja lach maar, die shit is vervelend. Ze spelen met microfoons erbij omdat de bejaarden het anders niet kunnen horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |