Uhuh. Hoop niet dat jij het andersom ook doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn vriendin wel. En toevallig heb ik daar een prima kijk op.
10 kilo op iedere heup?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De vrouwen hier dragen tenminste nog wat nuttigs bij.
Toevallig kan ik écht goed stofzuigen.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:39 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwen kunnen niet goed (stof)zuigen.
Ik beheer de deegroller, want ik kan veel beter kokenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef erodome het volgende:
Je weet toch dat een deegroller veel harder aankomt en wie beheert de deegroller, juist, moeders de vrouw!
Echt knap van jou.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En niet alleen met wasmachines, maar als er lampen vervangen moeten worden, er iets met de auto is of anderszins iets waar mevrouw vies van kan worden, dan is de emancipatie ineens verdwenen!
En toevallig til ik inderdaad in mijn eentje een wasmachine naar boven. Een beetje vent doet dat.
Ik weet niet wat jij voor vriendin of vrouw hebt, maar ik heb voor mijn 58 kilo geen overgewicht.quote:
Hoezo niet? Dat kan dan ineens weer niet?!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhuh. Hoop niet dat jij het andersom ook doet.
Je bent geen objectieve bron.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En kijk wat een zinnige reactie van een man!
De vrouwen hier dragen tenminste nog wat nuttigs bij.
Misschien ben je 53 cm lang?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor vriendin of vrouw hebt, maar ik heb voor mijn 58 kilo geen overgewicht.
Dank jequote:
Nee, 1.70.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Misschien ben je 53 cm lang?
Ja, en dan, op internet heb ik ook een IQ van 174 en triceps die beter met quatroceps aangeduid mogen worden inclusief jaarsalaris van 14 x balkenende.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor vriendin of vrouw hebt, maar ik heb voor mijn 58 kilo geen overgewicht.
Qua lipstick?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat kan dan ineens weer niet?!
Alleen stof?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toevallig kan ik écht goed stofzuigen.
Jij mag helemaal niet in de keuken komen!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik beheer de deegroller, want ik kan veel beter koken
Geen streepje????quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Qua lipstick?
Nee, of een broek bijpassend is bij een shirt, prima. Niet of hij zijn schaamhaar in een streepje moet dragen oid.
Weet ik, dat werd eerder hier in het topic ook al aangeduid. Mannen zijn op internet anders dan vrouwen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja, en dan, op internet heb ik ook een IQ van 174 en triceps die beter met quatroceps aangeduid mogen worden inclusief jaarsalaris van 14 x balkenende.
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Qua lipstick?
Nee, of een broek bijpassend is bij een shirt, prima. Niet of hij zijn schaamhaar in een streepje moet dragen oid.
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
Ik mep juist mijn vriendin de keuken uit, beetje mijn lekkere eten gaan verpesten door erin te gaan roeren. Mijn keuken, mijn eten.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet in de keuken komen!
Dan struikel je over haar ketting enzo, hartstikke onhandig allemaal
Is dat je beroep ofzo? Pure kracht maar inhoudelijk, ho maar.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Goed, ik ga even mijn gespierde torso wassen in kokend lood, ik moet zo nog wat wasmachines naar boven tillen
Echt???quote:Op zondag 5 februari 2012 12:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je mag mij zo zien en dan moet je even zeggen of ik irl zo anders ben dan hier.
Nee, gelukkig niet. Wat die mensen wel niet moeten doorstaan... heb je dat ding eindelijk boven, staat er nog een vrouw tegen je te zaniken dat ie in een andere hoek moet staan of toch misschien een verdieping hoger. Of lager.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat je beroep ofzo? Pure kracht maar inhoudelijk, ho maar.
Verkeerde huisquote:Op zondag 5 februari 2012 12:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Wat die mensen wel niet moeten doorstaan... heb je dat ding eindelijk boven, staat er nog een vrouw tegen je te zaniken dat ie in een andere hoek moet staan of toch misschien een verdieping hoger. Of lager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |