Een paar posts eerder zeg ik wel wat, maar dat quoot je niet, typisch selectief vrouwengedrag weer.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor iemand die kritisch in zijn naam heeft, zeg je verrassend weinig.
Alsof vrouwen mijn enige onzekerheid zijn, jullie voelen je te goedquote:Op zondag 5 februari 2012 12:30 schreef rosepetals het volgende:
Weetje, het is een bekend fenomeen dat minachting tegen een bepaalde groep mensen (in dit geval dus vrouwen) vaak te maken heeft met onzekerheid en angst.
Hebben jullie ons iets te zeggen guys?![]()
QFTquote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof vrouwen mijn enige onzekerheid zijn, jullie voelen je te goed
Mijne ook niet.quote:
Leugen!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast en zeker dat jullie dat kunnen.
Alleen minder goed en zo ontzettend langzaam!
Ik beweer nergens dat het jullie enige onzekerheid is. Het feit dat je daar nog bij zegt dat wij ons te goed zouden voelen laat alleen maar weer zien dat jij er niet goed mee om kan gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof vrouwen mijn enige onzekerheid zijn, jullie voelen je te goed
fixed, het blijven vrouwen he...quote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Leugen!
"waar is mijn broek?"
"daar op de grond"
"aan die gigantische reet van je"
Deze post?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef KritischeMassa het volgende:
Wat nog het meeste teleurstellende is aan dit hele gejank is dat die gekke wijven een adoratie topic verwachten. Hallo, domme doos, dit is de klaagbaak. Adoreren doe je maar op het viva forum.
Kind kind, ik ken trossen druiven met meer verstand.
weet je nietquote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat het jullie enige onzekerheid is. Het feit dat je daar nog bij zegt dat wij ons te goed zouden voelen laat alleen maar weer zien dat jij er niet goed mee om kan gaan.
Ik vertelde alleen over een bekend fenomeen.
Ohja, want jij draagt wel even in je eentje een wasmachine de trap opquote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijne ook niet.
Mijn vriendin heeft daar ook af en toe een handje van, alles zelf willen doen en zichzelf overal beter in voelen. Totdat ik tegen haar zei dat ze dan de wasmachine in haar eentje de trap op kon dragen, toen was mevrouw ineens niet meer zo geemancipeerd.
En dat vanwege mijn username?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Deze post?
Ach kom op, is dat alles wat je te bieden hebt? Ik verwacht een reactie waarin duidelijk te zien is dat je lef hebt, beter bent en jezelf neerzet als een sterk en onafhankelijk iemand die zeker van zijn zaak is.
Nee ik heb geen glazen bol. Ik observeer slechtsquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik heb geen glazen bol. Ik observeer slechts
En niet alleen met wasmachines, maar als er lampen vervangen moeten worden, er iets met de auto is of anderszins iets waar mevrouw vies van kan worden, dan is de emancipatie ineens verdwenen!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, want jij draagt wel even in je eentje een wasmachine de trap op
Je weet toch dat een deegroller veel harder aankomt en wie beheert de deegroller, juist, moeders de vrouw!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Drinky het volgende:
De enige keer dat ik een vrouw zag was toen ik per ongeluk onze keuken binnenliep. Heb nog nooit zoveel klappen met een stijve uit moeten delen
Ja jezus, wij vragen aan jullie toch ook niet welke jurk beter is of welke lipstick mooier staat?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijne ook niet.
Mijn vriendin heeft daar ook af en toe een handje van, alles zelf willen doen en zichzelf overal beter in voelen. Totdat ik tegen haar zei dat ze dan de wasmachine in haar eentje de trap op kon dragen, toen was mevrouw ineens niet meer zo geemancipeerd.
Jawel hoor, mijn vriendin wel. En toevallig heb ik daar een prima kijk op.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja jezus, wij vragen aan jullie toch ook niet welke jurk beter is of welke lipstick mooier staat?
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet toch dat een deegroller veel harder aankomt en wie beheert de deegroller, juist, moeders de vrouw!
Er bestaat niet voor niets een gezegde die zegt, als mama niet blij is is niemand blij, dus praat wat jullie willen mannen, jullie kruipen voor vrouwen, doen zo'n beetje alles wat jullie doen voor vrouwen en zodra je het internetleven achter je laat doe je gedwee wat vrouwen willen.
En kijk wat een zinnige reactie van een man!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
Man vs vrouw topic
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |