Sexy.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:28 schreef Allessio het volgende:
[..]
En door mij onderhanden genomen feminist denkt niet die doet enkel wat haar opgedragen wordt.
Praatjes vullen geen gaatjes toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:28 schreef Allessio het volgende:
[..]
En door mij onderhanden genomen feminist denkt niet die doet enkel wat haar opgedragen wordt.
Wetenschap, autorijden, koken, ja zelfs de beste kok(kin?) is een manquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeeee. Neenee. Hoe kom je daar nou bij?
Noem is iets dan.
Sure. Een feminist doet dat juist niet. Een feminist is goed in haar trots en waarde. Ze weet wat ze doet en vind dat prima.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:28 schreef Allessio het volgende:
[..]
Deze vrouw weet het.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:08 schreef L0t.. het volgende:
Ach niks van aantrekken, in het echte leven hebben mannen nooit zo'n grote bek, veel te bang dat ze anders nooit een kutje zullen krijgen. Waarschijnlijk ook het geval bij degenen met de grootste bek op internet, allemaal onzekerheid en frustratie die eruit komt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Drinky het volgende:
De enige keer dat ik een vrouw zag was toen ik per ongeluk onze keuken binnenliep. Heb nog nooit zoveel klappen met een stijve uit moeten delen
Niks mis meequote:
Dat zijn ook niet veel aspecten van het leven.quote:Op zondag 5 februari 2012 05:34 schreef Pussymeister het volgende:
[..]
Wetenschap, autorijden, koken, ja zelfs de beste kok(kin?) is een man
Noem eens een ding waar een vrouw beter in is? Behalve een kind baren, want daar had ik me al tegen in beschermd
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet veel aspecten van het leven.
Vrouwen zijn niet perse beter dan mannen, maar plannen, organiseren, analyseren, reflecteren, methodisch te werk gaan, systematisch dingen oplossen daar zijn vrouwen wel goed in.
Wij kunnen die dingen ook hoor, maar volgens vrouwen is het dan een rommeltje. Zodra ze zelf iets in hun "opgeruimde Mekka" moeten terugvinden weten ze nooit waar het staatquote:Op zondag 5 februari 2012 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet perse beter dan mannen, maar plannen, organiseren, analyseren, reflecteren, methodisch te werk gaan, systematisch dingen oplossen daar zijn vrouwen wel goed in.
Sterker, dan ligt het ook nog eens aan ons.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wij kunnen die dingen ook hoor, maar volgens vrouwen is het dan een rommeltje. Zodra ze zelf iets in hun "opgeruimde Mekka" moeten terugvinden weten ze nooit waar het staat
wat is je ping?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:30 schreef rosepetals het volgende:
Weetje, het is een bekend fenomeen dat minachting tegen een bepaalde groep mensen (in dit geval dus vrouwen) vaak te maken heeft met onzekerheid en angst.
Hebben jullie ons iets te zeggen guys?![]()
Ga lekker de psycholoog uithangen anders...quote:Op zondag 5 februari 2012 12:30 schreef rosepetals het volgende:
Weetje, het is een bekend fenomeen dat minachting tegen een bepaalde groep mensen (in dit geval dus vrouwen) vaak te maken heeft met onzekerheid en angst.
Hebben jullie ons iets te zeggen guys?![]()
Dat is niet mijn ervaringquote:Op zondag 5 februari 2012 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast en zeker dat jullie dat kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wij kunnen die dingen ook hoor, maar volgens vrouwen is het dan een rommeltje. Zodra ze zelf iets in hun "opgeruimde Mekka" moeten terugvinden weten ze nooit waar het staat
Voor iemand die kritisch in zijn naam heeft, zeg je verrassend weinig.quote:
Ik leg graag de ziel bloot.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ga lekker de psycholoog uithangen anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |