Intelligente opmerking.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet he, want ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Schandalig dat vrouwen in hun keukens internet hebben!
Misschien moest TS nog een overhemd van der vent strijken zodat hij in stijl de kroeg in kan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht: ha dit gaat een leuk topic worden (mijn stokpaardje en lekker even plagen) maar nu valt 't stil
Tsssk. Ga jij lekker werken. Ben je vast goed in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:27 schreef famousje het volgende:
Hou op met jezelf verdedigen en huilie doen. Dit gedrag verstrekt de drang om jou als ondergeschikt te zien.
[..]
Intelligente opmerking.
Nee, mijn partner drinkt zijn single malt op en rookt een sigaret terwijl ik me klaar maak voor de nacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien moest TS nog een overhemd van der vent strijken zodat hij in stijl de kroeg in kan?
Goede keuze, doe ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, mijn partner drinkt zijn single malt op en rookt een sigaret terwijl ik me klaar maak voor de nacht.
Natuurlijk. Mannen van stand. Morgen ontbijt op bed he, want zondag. Dus moet nu bijna naar bed. Even de elektrische deken aanzetten en nog even nachtintimiteit.quote:
En jij?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:45 schreef Allessio het volgende:
hahaha mod pharkus is een smerig mannetje
Niks mis met single malt en een peuk hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:45 schreef Allessio het volgende:
Jij kunt een peuk en een single malt niet waarderen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:45 schreef Allessio het volgende:
Veel plezier, minimaal drie standjes hèquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Mannen van stand. Morgen ontbijt op bed he, want zondag. Dus moet nu bijna naar bed. Even de elektrische deken aanzetten en nog even nachtintimiteit.
Mooiboyquote:
Nee hoor, alleen even missionaris want dat hoort.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Veel plezier, minimaal drie standjes hè
Ah ieh, dat is niet mijn tiepe hoorr.quote:
Haha. Hier heb ik wel een paarr seconden om gelachen.quote:
Jammer maar heb je nu de keuken onbewaakt achtergelaten?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah ieh, dat is niet mijn tiepe hoorr.
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:01 schreef Allessio het volgende:
[..]
Jammer maar heb je nu de keuken onbewaakt achtergelaten?
quote:
Nee, dat is gewoon debiel. Niks zieligs aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]aaaah best zielig wel dat laatste meisje dat helemaal flipt..
Ja maar toch, ik denk direct dat ze veel erge dingen heeft meegemaakt met mannen ofzo, dat ze zo doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon debiel. Niks zieligs aan.
Ze zal vast wel een keer door een man zijn afgewezen omdat d'r sloot een zuurgraad heeft waar Rob Geus niet vrolijk van wordt.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik denk direct dat ze veel erge dingen heeft meegemaakt met mannen ofzo, dat ze zo doet.
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zal vast wel een keer door een man zijn afgewezen omdat d'r sloot een zuurgraad heeft waar Rob Geus niet vrolijk van wordt.
ze zal wel lekker vingerverven togquote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]zou ze wel op mannen vallen dan, als je dit zo ziet..
met het zaad op haar gezicht de keuken in om bier te halen, dat is wat ze verdiend.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef Allessio het volgende:
die smatje aan het eind die agressief wordt mag er wel wezen oftewel die zou ik snoeihard nemen wanneer de kans zich voordoet.
Ik denk alleen op onderdanige mannen.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef rosepetals het volgende:
Mogen feministen wel snoei hard genomen worden dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef Allessio het volgende:
die smatje aan het eind die agressief wordt mag er wel wezen oftewel die zou ik snoeihard nemen wanneer de kans zich voordoet.
Nee, dat denk ik niet. Maar een relatie van haar met een vrouw lijkt me nu ook weer niet gelijk een succes. Je zal er maar mee samen moeten leven.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef rosepetals het volgende:
Ben ik weer eens te ver gegaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
Tegen vrouwen!
En al helemaal op FOK! he. Waar er toch best wat vrouwen rondlopen. Ik moet mezelf altijd verdedigen en daar word ik zo moe van. Dat kan niet he, want ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
In principe is het wel het proberen waard, dat feminisme eruit proberen te stoten.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mogen feministen wel snoei hard genomen worden dan?
Ze greep anders wel snel naar de "microfoon"!quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef rosepetals het volgende:
Verdiend is slecht gekozen dit hoort een alledaagse taak te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef luckass het volgende:
[..]
met het zaad op haar gezicht de keuken in om bier te halen, dat is wat ze verdiend.
Als ze er zo uitzien wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mogen feministen wel snoei hard genomen worden dan?
naar verluidt schijnt die Rob Geus van de herenliefde te zijn. hij 'inspecteert' dan ook geen kutjes.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zal vast wel een keer door een man zijn afgewezen omdat d'r sloot een zuurgraad heeft waar Rob Geus niet vrolijk van wordt.
en hij heeft goeie rubbertjesquote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef aedexuxu het volgende:
[..]
naar verluidt schijnt die Rob Geus van de herenliefde te zijn. hij 'inspecteert' dan ook geen kutjes.
Dat zullen we nog wel eens zien als ik ze onder handen neem.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:18 schreef rosepetals het volgende:
Volgens mij willen feministen de hele tijd bovenop zitten hoor.
Ken ik niet hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef Drugshond het volgende:
Er is een gezegde....
Een leeuw is niet de koning der dieren.... dat is de leeuwin.
Ik denk dat ze dan aangifte doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef Allessio het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als ik ze onder handen neem.
Hahahahaha. Wat een grap.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef Allessio het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als ik ze onder handen neem.
En door mij onderhanden genomen feminist denkt niet die doet enkel wat haar opgedragen wordt.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan aangifte doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |