je hebt helemaal gelijk, ik ben er voor je!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
Tegen vrouwen!
En al helemaal op FOK! he. Waar er toch best wat vrouwen rondlopen. Ik moet mezelf altijd verdedigen en daar word ik zo moe van. Dat kan niet he, want ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
want ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
dat past inderdaad beter bij vrouwen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
Schandalig dat vrouwen in hun keukens internet hebben!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
Tegen vrouwen!
En al helemaal op FOK! he. Waar er toch best wat vrouwen rondlopen. Ik moet mezelf altijd verdedigen en daar word ik zo moe van. Dat kan niet he, want ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
Klopt vandaar tegen de overheid dan maar!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
Alle onzekere mensen moeten zich afzetten tegen iets, een provincie, hyves, vrouwen, een voetbalclub... het is altijd wat
Ja effetjes dan. Eten zit al in mijn man zijn buik en het huis ruikt naar lavendel en limoen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef Pharkus het volgende:
Vanavond heb je wel tijd om je te verdedigen?
Zeg meneer, alles is al gedaan hoor!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Schandalig dat vrouwen in hun keukens internet hebben!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ik ben er voor je!!!!Dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier word ik een heel blij huisvrouwtje van.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Er ligt hier anders geen broodje ei op mijn bureau.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg meneer, alles is al gedaan hoor!
Hoezo moet jij je eigenlijk altijd verdedigen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg meneer, alles is al gedaan hoor!
Een broodje ei? Heb verdomme een heel driegangen menu op tafel gezet vanavond!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er ligt hier anders geen broodje ei op mijn bureau.
Ja tegen die eikels. Vrouwen worden onderdrukt net als de negers in Afrika voor Nelson Mandela (1994).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoezo moet jij je eigenlijk altijd verdedigen?
Het is bijna 22:30, tijd voor de volgende maaltijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een broodje ei? Heb verdomme een heel driegangen menu op tafel gezet vanavond!
Welke eikels?? Namen!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja tegen die eikels. Vrouwen worden onderdrukt net als de negers in Afrika voor Nelson Mandela (1994).
De overheid naait je in het dagelijks leven, in tegenstelling tot de onderwerpen die ik opnoemde. Dus ja, tegen de overheid!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Klopt vandaar tegen de overheid dan maar!
Echte mannen doen dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef LompeHork het volgende:
Neehoor, ik doe het huishouden en ik kook. Met liefde zelfs.
Oke poelie, ik heb nog Mona pudding en cakejes.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is bijna 22:30, tijd voor de volgende maaltijd.
Precies, niets mis mee. Mannen die dat niet doen zijn gewoon hommo (ze willen waarschijnlijk niet aan de vrouw) of laten mama elke week schoonmakenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echte mannen doen dat ook gewoon.
Ik eiste een broodje met ei.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke poelie, ik heb nog Mona pudding en cakejes.
Op elk gebied ja?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:28 schreef Pussymeister het volgende:
Wat is er mis mee? Mannen zijn toch op elk gebied wat mogelijk is voor een geslacht beter in alles?
Moet ik weer gaan bakken hoor. Jeeeemig.quote:
Neeeeee. Neenee. Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:28 schreef Pussymeister het volgende:
Wat is er mis mee? Mannen zijn toch op elk gebied wat mogelijk is voor het geslacht beter in alles?
Noujaaaa. Wat moet er schoongemaakt worden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:33 schreef NotYou het volgende:
Bah TS, wat een smeerboel is 't hier. Kun je niet schoonmaken ofzo?
Roerei graag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet ik weer gaan bakken hoor. Jeeeemig.
Vooruit maar weer. 2 eieren? Hele dooiers?
Inderdaad. Van die luie flikkers die alles voor lief nemenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, niets mis mee. Mannen die dat niet doen zijn gewoon hommo (ze willen waarschijnlijk niet aan de vrouw) of laten mama elke week schoonmaken
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ik ben er voor je!!!!Wie wil er nou neuken met keizer Palpatine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wie?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wie wil er nou neuken met keizer Palpatine?
Look a like van de paus.quote:
Intelligente opmerking.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet he, want ik moet hier ook nog het huishouden doen en koken verdomme.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Schandalig dat vrouwen in hun keukens internet hebben!
Misschien moest TS nog een overhemd van der vent strijken zodat hij in stijl de kroeg in kan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht: ha dit gaat een leuk topic worden (mijn stokpaardje en lekker even plagen) maar nu valt 't stil
Tsssk. Ga jij lekker werken. Ben je vast goed in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:27 schreef famousje het volgende:
Hou op met jezelf verdedigen en huilie doen. Dit gedrag verstrekt de drang om jou als ondergeschikt te zien.
[..]
Intelligente opmerking.
Nee, mijn partner drinkt zijn single malt op en rookt een sigaret terwijl ik me klaar maak voor de nacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien moest TS nog een overhemd van der vent strijken zodat hij in stijl de kroeg in kan?
Goede keuze, doe ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, mijn partner drinkt zijn single malt op en rookt een sigaret terwijl ik me klaar maak voor de nacht.
Natuurlijk. Mannen van stand. Morgen ontbijt op bed he, want zondag. Dus moet nu bijna naar bed. Even de elektrische deken aanzetten en nog even nachtintimiteit.quote:
En jij?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:45 schreef Allessio het volgende:
hahaha mod pharkus is een smerig mannetje
Niks mis met single malt en een peuk hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:45 schreef Allessio het volgende:
Jij kunt een peuk en een single malt niet waarderen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:45 schreef Allessio het volgende:
Veel plezier, minimaal drie standjes hčquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Mannen van stand. Morgen ontbijt op bed he, want zondag. Dus moet nu bijna naar bed. Even de elektrische deken aanzetten en nog even nachtintimiteit.
Mooiboyquote:
Nee hoor, alleen even missionaris want dat hoort.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Veel plezier, minimaal drie standjes hč
Ah ieh, dat is niet mijn tiepe hoorr.quote:
Haha. Hier heb ik wel een paarr seconden om gelachen.quote:
Jammer maar heb je nu de keuken onbewaakt achtergelaten?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah ieh, dat is niet mijn tiepe hoorr.
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:01 schreef Allessio het volgende:
[..]
Jammer maar heb je nu de keuken onbewaakt achtergelaten?
quote:
Nee, dat is gewoon debiel. Niks zieligs aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]aaaah best zielig wel dat laatste meisje dat helemaal flipt..
Ja maar toch, ik denk direct dat ze veel erge dingen heeft meegemaakt met mannen ofzo, dat ze zo doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon debiel. Niks zieligs aan.
Ze zal vast wel een keer door een man zijn afgewezen omdat d'r sloot een zuurgraad heeft waar Rob Geus niet vrolijk van wordt.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik denk direct dat ze veel erge dingen heeft meegemaakt met mannen ofzo, dat ze zo doet.
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zal vast wel een keer door een man zijn afgewezen omdat d'r sloot een zuurgraad heeft waar Rob Geus niet vrolijk van wordt.
ze zal wel lekker vingerverven togquote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]zou ze wel op mannen vallen dan, als je dit zo ziet..
met het zaad op haar gezicht de keuken in om bier te halen, dat is wat ze verdiend.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef Allessio het volgende:
die smatje aan het eind die agressief wordt mag er wel wezen oftewel die zou ik snoeihard nemen wanneer de kans zich voordoet.
Ik denk alleen op onderdanige mannen.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef rosepetals het volgende:
Mogen feministen wel snoei hard genomen worden dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef Allessio het volgende:
die smatje aan het eind die agressief wordt mag er wel wezen oftewel die zou ik snoeihard nemen wanneer de kans zich voordoet.
Nee, dat denk ik niet. Maar een relatie van haar met een vrouw lijkt me nu ook weer niet gelijk een succes. Je zal er maar mee samen moeten leven.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef rosepetals het volgende:
Ben ik weer eens te ver gegaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
Tegen vrouwen!
In principe is het wel het proberen waard, dat feminisme eruit proberen te stoten.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mogen feministen wel snoei hard genomen worden dan?
Ze greep anders wel snel naar de "microfoon"!quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef rosepetals het volgende:
Verdiend is slecht gekozen dit hoort een alledaagse taak te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef luckass het volgende:
[..]
met het zaad op haar gezicht de keuken in om bier te halen, dat is wat ze verdiend.
Als ze er zo uitzien wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mogen feministen wel snoei hard genomen worden dan?
naar verluidt schijnt die Rob Geus van de herenliefde te zijn. hij 'inspecteert' dan ook geen kutjes.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zal vast wel een keer door een man zijn afgewezen omdat d'r sloot een zuurgraad heeft waar Rob Geus niet vrolijk van wordt.
en hij heeft goeie rubbertjesquote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef aedexuxu het volgende:
[..]
naar verluidt schijnt die Rob Geus van de herenliefde te zijn. hij 'inspecteert' dan ook geen kutjes.
Dat zullen we nog wel eens zien als ik ze onder handen neem.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:18 schreef rosepetals het volgende:
Volgens mij willen feministen de hele tijd bovenop zitten hoor.
Ken ik niet hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef Drugshond het volgende:
Er is een gezegde....
Een leeuw is niet de koning der dieren.... dat is de leeuwin.
Ik denk dat ze dan aangifte doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef Allessio het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als ik ze onder handen neem.
Hahahahaha. Wat een grap.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef Allessio het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als ik ze onder handen neem.
En door mij onderhanden genomen feminist denkt niet die doet enkel wat haar opgedragen wordt.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan aangifte doen.
Sexy.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:28 schreef Allessio het volgende:
[..]
En door mij onderhanden genomen feminist denkt niet die doet enkel wat haar opgedragen wordt.
Praatjes vullen geen gaatjes toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:28 schreef Allessio het volgende:
[..]
En door mij onderhanden genomen feminist denkt niet die doet enkel wat haar opgedragen wordt.
Wetenschap, autorijden, koken, ja zelfs de beste kok(kin?) is een manquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeeee. Neenee. Hoe kom je daar nou bij?
Noem is iets dan.
Sure. Een feminist doet dat juist niet. Een feminist is goed in haar trots en waarde. Ze weet wat ze doet en vind dat prima.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:28 schreef Allessio het volgende:
[..]
Deze vrouw weet het.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:08 schreef L0t.. het volgende:
Ach niks van aantrekken, in het echte leven hebben mannen nooit zo'n grote bek, veel te bang dat ze anders nooit een kutje zullen krijgen. Waarschijnlijk ook het geval bij degenen met de grootste bek op internet, allemaal onzekerheid en frustratie die eruit komt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Drinky het volgende:
De enige keer dat ik een vrouw zag was toen ik per ongeluk onze keuken binnenliep. Heb nog nooit zoveel klappen met een stijve uit moeten delen
Niks mis meequote:
Dat zijn ook niet veel aspecten van het leven.quote:Op zondag 5 februari 2012 05:34 schreef Pussymeister het volgende:
[..]
Wetenschap, autorijden, koken, ja zelfs de beste kok(kin?) is een man
Noem eens een ding waar een vrouw beter in is? Behalve een kind baren, want daar had ik me al tegen in beschermd
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet veel aspecten van het leven.
Vrouwen zijn niet perse beter dan mannen, maar plannen, organiseren, analyseren, reflecteren, methodisch te werk gaan, systematisch dingen oplossen daar zijn vrouwen wel goed in.
Wij kunnen die dingen ook hoor, maar volgens vrouwen is het dan een rommeltje. Zodra ze zelf iets in hun "opgeruimde Mekka" moeten terugvinden weten ze nooit waar het staatquote:Op zondag 5 februari 2012 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet perse beter dan mannen, maar plannen, organiseren, analyseren, reflecteren, methodisch te werk gaan, systematisch dingen oplossen daar zijn vrouwen wel goed in.
Sterker, dan ligt het ook nog eens aan ons.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wij kunnen die dingen ook hoor, maar volgens vrouwen is het dan een rommeltje. Zodra ze zelf iets in hun "opgeruimde Mekka" moeten terugvinden weten ze nooit waar het staat
wat is je ping?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:30 schreef rosepetals het volgende:
Weetje, het is een bekend fenomeen dat minachting tegen een bepaalde groep mensen (in dit geval dus vrouwen) vaak te maken heeft met onzekerheid en angst.
Hebben jullie ons iets te zeggen guys?![]()
Ga lekker de psycholoog uithangen anders...quote:Op zondag 5 februari 2012 12:30 schreef rosepetals het volgende:
Weetje, het is een bekend fenomeen dat minachting tegen een bepaalde groep mensen (in dit geval dus vrouwen) vaak te maken heeft met onzekerheid en angst.
Dat is niet mijn ervaringquote:Op zondag 5 februari 2012 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast en zeker dat jullie dat kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wij kunnen die dingen ook hoor, maar volgens vrouwen is het dan een rommeltje. Zodra ze zelf iets in hun "opgeruimde Mekka" moeten terugvinden weten ze nooit waar het staat
Voor iemand die kritisch in zijn naam heeft, zeg je verrassend weinig.quote:
Ik leg graag de ziel bloot.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ga lekker de psycholoog uithangen anders...
Een paar posts eerder zeg ik wel wat, maar dat quoot je niet, typisch selectief vrouwengedrag weer.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor iemand die kritisch in zijn naam heeft, zeg je verrassend weinig.
Alsof vrouwen mijn enige onzekerheid zijn, jullie voelen je te goedquote:Op zondag 5 februari 2012 12:30 schreef rosepetals het volgende:
QFTquote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof vrouwen mijn enige onzekerheid zijn, jullie voelen je te goed
Mijne ook niet.quote:
Leugen!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast en zeker dat jullie dat kunnen.
Alleen minder goed en zo ontzettend langzaam!
Ik beweer nergens dat het jullie enige onzekerheid is. Het feit dat je daar nog bij zegt dat wij ons te goed zouden voelen laat alleen maar weer zien dat jij er niet goed mee om kan gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof vrouwen mijn enige onzekerheid zijn, jullie voelen je te goed
fixed, het blijven vrouwen he...quote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Leugen!
"waar is mijn broek?"
"daar op de grond"
"aan die gigantische reet van je"
Deze post?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef KritischeMassa het volgende:
Wat nog het meeste teleurstellende is aan dit hele gejank is dat die gekke wijven een adoratie topic verwachten. Hallo, domme doos, dit is de klaagbaak. Adoreren doe je maar op het viva forum.
Kind kind, ik ken trossen druiven met meer verstand.
weet je nietquote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat het jullie enige onzekerheid is. Het feit dat je daar nog bij zegt dat wij ons te goed zouden voelen laat alleen maar weer zien dat jij er niet goed mee om kan gaan.
Ik vertelde alleen over een bekend fenomeen.
Ohja, want jij draagt wel even in je eentje een wasmachine de trap opquote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijne ook niet.
Mijn vriendin heeft daar ook af en toe een handje van, alles zelf willen doen en zichzelf overal beter in voelen. Totdat ik tegen haar zei dat ze dan de wasmachine in haar eentje de trap op kon dragen, toen was mevrouw ineens niet meer zo geemancipeerd.
En dat vanwege mijn username?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Deze post?
Ach kom op, is dat alles wat je te bieden hebt? Ik verwacht een reactie waarin duidelijk te zien is dat je lef hebt, beter bent en jezelf neerzet als een sterk en onafhankelijk iemand die zeker van zijn zaak is.
Nee ik heb geen glazen bol. Ik observeer slechtsquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik heb geen glazen bol. Ik observeer slechts
En niet alleen met wasmachines, maar als er lampen vervangen moeten worden, er iets met de auto is of anderszins iets waar mevrouw vies van kan worden, dan is de emancipatie ineens verdwenen!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, want jij draagt wel even in je eentje een wasmachine de trap op
Je weet toch dat een deegroller veel harder aankomt en wie beheert de deegroller, juist, moeders de vrouw!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Drinky het volgende:
De enige keer dat ik een vrouw zag was toen ik per ongeluk onze keuken binnenliep. Heb nog nooit zoveel klappen met een stijve uit moeten delen
Ja jezus, wij vragen aan jullie toch ook niet welke jurk beter is of welke lipstick mooier staat?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijne ook niet.
Mijn vriendin heeft daar ook af en toe een handje van, alles zelf willen doen en zichzelf overal beter in voelen. Totdat ik tegen haar zei dat ze dan de wasmachine in haar eentje de trap op kon dragen, toen was mevrouw ineens niet meer zo geemancipeerd.
Jawel hoor, mijn vriendin wel. En toevallig heb ik daar een prima kijk op.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja jezus, wij vragen aan jullie toch ook niet welke jurk beter is of welke lipstick mooier staat?
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet toch dat een deegroller veel harder aankomt en wie beheert de deegroller, juist, moeders de vrouw!
Er bestaat niet voor niets een gezegde die zegt, als mama niet blij is is niemand blij, dus praat wat jullie willen mannen, jullie kruipen voor vrouwen, doen zo'n beetje alles wat jullie doen voor vrouwen en zodra je het internetleven achter je laat doe je gedwee wat vrouwen willen.
En kijk wat een zinnige reactie van een man!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
Man vs vrouw topic
[ afbeelding ]
Uhuh. Hoop niet dat jij het andersom ook doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn vriendin wel. En toevallig heb ik daar een prima kijk op.
10 kilo op iedere heup?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De vrouwen hier dragen tenminste nog wat nuttigs bij.
Toevallig kan ik écht goed stofzuigen.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:39 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwen kunnen niet goed (stof)zuigen.
Ik beheer de deegroller, want ik kan veel beter kokenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef erodome het volgende:
Je weet toch dat een deegroller veel harder aankomt en wie beheert de deegroller, juist, moeders de vrouw!
Echt knap van jou.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En niet alleen met wasmachines, maar als er lampen vervangen moeten worden, er iets met de auto is of anderszins iets waar mevrouw vies van kan worden, dan is de emancipatie ineens verdwenen!
En toevallig til ik inderdaad in mijn eentje een wasmachine naar boven. Een beetje vent doet dat.
Ik weet niet wat jij voor vriendin of vrouw hebt, maar ik heb voor mijn 58 kilo geen overgewicht.quote:
Hoezo niet? Dat kan dan ineens weer niet?!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhuh. Hoop niet dat jij het andersom ook doet.
Je bent geen objectieve bron.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En kijk wat een zinnige reactie van een man!
De vrouwen hier dragen tenminste nog wat nuttigs bij.
Misschien ben je 53 cm lang?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor vriendin of vrouw hebt, maar ik heb voor mijn 58 kilo geen overgewicht.
Dank jequote:
Nee, 1.70.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Misschien ben je 53 cm lang?
Ja, en dan, op internet heb ik ook een IQ van 174 en triceps die beter met quatroceps aangeduid mogen worden inclusief jaarsalaris van 14 x balkenende.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor vriendin of vrouw hebt, maar ik heb voor mijn 58 kilo geen overgewicht.
Qua lipstick?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat kan dan ineens weer niet?!
Alleen stof?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toevallig kan ik écht goed stofzuigen.
Jij mag helemaal niet in de keuken komen!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik beheer de deegroller, want ik kan veel beter koken
Geen streepje????quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Qua lipstick?
Nee, of een broek bijpassend is bij een shirt, prima. Niet of hij zijn schaamhaar in een streepje moet dragen oid.
Weet ik, dat werd eerder hier in het topic ook al aangeduid. Mannen zijn op internet anders dan vrouwen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja, en dan, op internet heb ik ook een IQ van 174 en triceps die beter met quatroceps aangeduid mogen worden inclusief jaarsalaris van 14 x balkenende.
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Qua lipstick?
Nee, of een broek bijpassend is bij een shirt, prima. Niet of hij zijn schaamhaar in een streepje moet dragen oid.
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
Ik mep juist mijn vriendin de keuken uit, beetje mijn lekkere eten gaan verpesten door erin te gaan roeren. Mijn keuken, mijn eten.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet in de keuken komen!
Dan struikel je over haar ketting enzo, hartstikke onhandig allemaal
Is dat je beroep ofzo? Pure kracht maar inhoudelijk, ho maar.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Goed, ik ga even mijn gespierde torso wassen in kokend lood, ik moet zo nog wat wasmachines naar boven tillen
Echt???quote:Op zondag 5 februari 2012 12:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je mag mij zo zien en dan moet je even zeggen of ik irl zo anders ben dan hier.
Nee, gelukkig niet. Wat die mensen wel niet moeten doorstaan... heb je dat ding eindelijk boven, staat er nog een vrouw tegen je te zaniken dat ie in een andere hoek moet staan of toch misschien een verdieping hoger. Of lager.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat je beroep ofzo? Pure kracht maar inhoudelijk, ho maar.
Verkeerde huisquote:Op zondag 5 februari 2012 12:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Wat die mensen wel niet moeten doorstaan... heb je dat ding eindelijk boven, staat er nog een vrouw tegen je te zaniken dat ie in een andere hoek moet staan of toch misschien een verdieping hoger. Of lager.
Ik word dus gefopt door mijn ega????quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef rosepetals het volgende:
Feministen hebben het gewoon fout dat ze zo openlijk gelijk willen zijn aan de man.. Je kan veel beter de man laten denken dat hij de dominante rol heeft en alle beslissingen neemt, zonder met je voetjes op de grond te stampen en te gillen dat je gelijkwaardigheid wil.
Voel je je nu anders dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik word dus gefopt door mijn ega????
Ik heb een punt jongens.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Echt???![]()
![]()
ik heb sjans jongens
Nee, die heb ikquote:
Psssttt, je weet dat dat je vrouwelijke kant is?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik mep juist mijn vriendin de keuken uit, beetje mijn lekkere eten gaan verpesten door erin te gaan roeren. Mijn keuken, mijn eten.
Plas in haar kontquote:Op zondag 5 februari 2012 13:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wacht effe, ben even mijn elite gestapo verhoortechnieken op haar aan het toepassen
Kom maar op. Ik kan alles aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wacht effe, ben even mijn elite gestapo verhoortechnieken op haar aan het toepassen
Ik ben daarom dus ook geen feminist, niet eens echt geemancipeerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef rosepetals het volgende:
Feministen hebben het gewoon fout dat ze zo openlijk gelijk willen zijn aan de man.. Je kan veel beter de man laten denken dat hij de dominante rol heeft en alle beslissingen neemt, zonder met je voetjes op de grond te stampen en te gillen dat je gelijkwaardigheid wil.
Nah, ze kan wel koken, maar ik kan het beter. Omgekeerd kan ik ook goed schoonmaken, maar zij kan het beter.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Psssttt, je weet dat dat je vrouwelijke kant is?
Of je hebt gewoon een vriendin die niet kan koken, kan ook, is niet erg zolang je zelf koken maar leuk vindt.
Heel goed, bovendien kan je mannen gewoon lekker waarderen zonder dat daar een strijd bij komt kijken.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben daarom dus ook geen feminist, niet eens echt geemancipeerd.
Beetje zelf zware dingen sjouwen terwijl er een man is die zich goed voelt als hij dat voor me kan doen.
Win/win situatie, ik kan lekker makkelijk leven, hij voelt zich belangerijk, onmisbaar zelfs
Neenee. Dat is abnormaal hoorr.quote:
Nee ik ben echt kklui in bedquote:Op zondag 5 februari 2012 00:18 schreef rosepetals het volgende:
Volgens mij willen feministen de hele tijd bovenop zitten hoor.
In Litouwen mischienquote:
Lekker hoor, Als en plank blijven liggen tereijl je geduwd wordt. Kun je net zo goed een vers lijk neukenquote:
Alsog 2 ritmes tegelijk werktquote:Op zondag 5 februari 2012 13:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lekker hoor, Als en plank blijven liggen tereijl je geduwd wordt. Kun je net zo goed een vers lijk neuken
Nag hč tegenwoordig niet meer 26 en maagd zijn dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsog 2 ritmes tegelijk werkt
Maagd alert
niks mis mee, die stribbelen niet tegenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lekker hoor, Als en plank blijven liggen tereijl je geduwd wordt. Kun je net zo goed een vers lijk neuken
ben 39 woon bij mn moeder ben de ware nog niet tegengekkomenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nag hč tegenwoordig niet meer 26 en maagd zijn dan?
Je bent niet te verstaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nag hč tegenwoordig niet meer 26 en maagd zijn dan?
Heb een penis in mijn mondquote:
Ligt het aan mij, of proef ik een beetje bitterheid achter die zelfstandige, geëmancipeerde facade?quote:
Je moet aan Drinky vragen of het bitter proeftquote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of proef ik een beetje bitterheid achter die zelfstandige, geëmancipeerde facade?
pics van je tietenquote:
Alleen het speelgoed wordt duurderquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef roos94 het volgende:
Vrouwen doen altijd zielig. Ze willen gelijkgesteld worden aan de man en ze zijn even sterk en dapper als mannen maar als er een ramp uitbreekt zijn de vrouwen zielig en moeten zij als eerst gered worden
Je doet je naam geen eer aan met deze grammatica...quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef allesbeterweter het volgende:
Vrouwen zijn Baas voor 100% ,mannen zijn slaafs voor een Baas en hebben alleen babbels zodra ze telefoon van hun vrouw krijgen lopen ze altijd weg.
Vrouwen foeteren hun man gewoon uit in bijzijn van hun vriendinnen !!!
Mannen zijn net als kinderen.
Klopt, maar ik doe het andersom ook. Vindt ze vaak iets minder leuk, aangezien het haar nogal aan gevatte opmerkingen ontbreekt en zij zodoende geen stand kan houden in het verbale geweld van mij en mijn vrienden. Meteen weer tranen eruit persen en zielig doen in plaats van je verlies accepteren.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef allesbeterweter het volgende:
Vrouwen foeteren hun man gewoon uit in bijzijn van hun vriendinnen !!!
Het grappige aan die quote is dat dat niet zozeer een vrouwending is, maar juist een mannending.quote:
Bullshit. De enige die ik zou willen redden is mijn vriendin. Het kan me echt geen reet schelen of een of ander dik kamperzeug omkomt bij een ramp.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Het grappige aan die quote is dat dat niet zozeer een vrouwending is, maar juist een mannending.
Mannen willen vrouwen "beschermen" en vinden dat ze dus voorrang moeten hebben bij het redden bij rampen e.d.
Dat gaat voor jou op, maar het idee vrouwen en kinderen eerst is toch echt door mannen verzonnen en wordt door hen toch echt nogsteeds in stand gehouden.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bullshit. De enige die ik zou willen redden is mijn vriendin. Het kan me echt geen reet schelen of een of ander dik kamperzeug omkomt bij een ramp.
Oké.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat gaat voor jou op, maar het idee vrouwen en kinderen eerst is toch echt door mannen verzonnen en wordt door hen toch echt nogsteeds in stand gehouden.
Moet ik dat opvatten op de manier waarop ik denk dat ik het op moet vatten? En dat voor op de Dag des Heren...quote:Op zondag 5 februari 2012 13:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je moet aan Drinky vragen of het bitter proeft
Ja hoor, geen probleem.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké.
Wil je een boterham met kaas, komkommer en mosterd voor me maken?
Omdat vrouwen en kinderen als "zwak" gezien worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat gaat voor jou op, maar het idee vrouwen en kinderen eerst is toch echt door mannen verzonnen en wordt door hen toch echt nogsteeds in stand gehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem.
Wil jij dan even mijn tuin omspitten, want dat is veelste zwaar voor zo'n lief huisvrouwtje
Vooral omdat "mannen" macht willen hebben over vrouwen, zo beschermen ze hun kuisheid, hun veiligheid en zetten ze ze weg als zwakke wezentjes die met fluwelen handschoentjes aangepakt moeten worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Omdat vrouwen en kinderen als "zwak" gezien worden.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je doet je naam geen eer aan met deze grammatica...
Omdat vrouwen en kinderen meer waard zijn, belangrijker dat zij het overleven bij een ramp.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Omdat vrouwen en kinderen als "zwak" gezien worden.
Dat is echt fucking seksistisch, die generaliserende bullshit van je.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Vooral omdat "mannen" macht willen hebben over vrouwen, zo beschermen ze hun kuisheid, hun veiligheid en zetten ze ze weg als zwakke wezentjes die met fluwelen handschoentjes aangepakt moeten worden.
Ook al is de kooi van goud, een kooi blijft het.
Zolang ik niet teveel bovenop hoef heb je een dealquote:Op zondag 5 februari 2012 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima.
Speel ik dan de hete Guatamalese tuinier, en jij de geile, eenzame huisvrouw? Of had je andere rollen in gedachte?
Mannen die bang zijn voor hun vriendinquote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Roellie80 het volgende:
Vind je het gek dat wanneer ze dan de kans krijgen om eens anoniem af te geven op deze vrouwen de mannen dat met beide handen aangrijpen.
Inderdaad, want zonder vrouwen zouden we geen mode hebben, en dan zou de mensheid inderdaad snel aan zijn einde komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat vrouwen en kinderen meer waard zijn, belangrijker dat zij het overleven bij een ramp.
Want toekomst.
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, want zonder vrouwen zouden we geen mode hebben, en dan zou de mensheid inderdaad snel aan zijn einde komen.
Oe, doet het auw de waarheid?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is echt fucking seksistisch, die generaliserende bullshit van je.
En dat natuurlijk nu beloven, maar als Michhas de tuin heeft omgespit is het ineens :"Ik heb hoofdpijn!"quote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Zolang ik niet teveel bovenop hoef heb je een deal
Awesome. Pics van je pronte tetten.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Zolang ik niet teveel bovenop hoef heb je een deal
Eerst even voelen in zijn broek, valt dat tegen dan heb ik hoofdpijn iddquote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dat natuurlijk nu beloven, maar als Michhas de tuin heeft omgespit is het ineens :"Ik heb hoofdpijn!"
Lach er maar om.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mannen die bang zijn voor hun vriendin
Alleen frustimaagdjes doen dat.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Roellie80 het volgende:
De emancipatie heeft ervoor gezorgd dat vrouwen niet alleen binnenshuis maar ook buitenshuis de broek aan hebben.En alle mannetjes maar braaf er achteraan lopen en onder de duim zitten.
Vind je het gek dat wanneer ze dan de kans krijgen om eens anoniem af te geven op deze vrouwen de mannen dat met beide handen aangrijpen.
Nope. Je kan beter meer vrouwen en één man hebben, dan andersom. Als je maar één vrouw hebt, dan schiet het niet op namelijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat vrouwen en kinderen meer waard zijn, belangrijker dat zij het overleven bij een ramp.
Want toekomst.
En dan noemen ze mannen de as van het kwaad, ongelooflijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Eerst even voelen in zijn broek, valt dat tegen dan heb ik hoofdpijn idd
Dat is toch precies wat ik zeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nope. Je kan beter meer vrouwen en één man hebben, dan andersom. Als je maar één vrouw hebt, dan schiet het niet op namelijk.
Dat zou natuurlijk niet uitmaken, je hebt je hoofd niet nodig als je mijn kleren wast terwijl ik met een pilsje op de bank lig.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Eerst even voelen in zijn broek, valt dat tegen dan heb ik hoofdpijn idd
Snap je het nou echt niet of ben je aan het trollen?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Want die ene man is dan veel belangrijker dan die vele vrouwen.
Maar dat houdt ook weer in dat een man dan een persoonlijke harem krijgt. Relatief meer vrouwen > mannen zijn zeldzamer en dus meer waard ten opzichte van de vrouw.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nope. Je kan beter meer vrouwen en één man hebben, dan andersom. Als je maar één vrouw hebt, dan schiet het niet op namelijk.
Grijns, dat komt omdat ze mij niet kennenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan noemen ze mannen de as van het kwaad, ongelooflijk.
Er zijn maar een paar mannen nodig om een samenleving voort te zetten, er zijn meer vrouwen nodig, dus bescherm je die vrouwen, die red je, want er is vast wel een man die het overleefd.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Want die ene man is dan veel belangrijker dan die vele vrouwen.
Harde comebackquote:Op zondag 5 februari 2012 14:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren hč, geeft niet hoor
Leg maar eens uit op welke manier een individuele vrouw belangrijker is dan een individuele man, als er één man is en 20 vrouwen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet of ben je aan het trollen?
Kinderen wel, vrouwen niet. Of de ramp moet wereldwijd zijn, maar dan alsnog moet je het rationeel bekijken hoe je overlevingskans is met een groep mannen of een groep vrouwen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want toekomst.
Wie heeft het over individuen?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Leg maar eens uit op welke manier een individuele vrouw belangrijker is dan een individuele man, als er één man is en 20 vrouwen zijn.
Ja, wat wil je dan. volgens jou zijn een groot gedeelte van de mannen "frustimaagdjes". En daar moet ik serieus op ingaan?quote:
Ja klopt, wie moet er anders koken en schoonmaken?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie heeft het over individuen?
De discussie gaat over waarom vrouwen en kinderen eerst gered worden als er een ramp gebeurd. Dat is niet omdat ze 'zielig' zijn, dat is omdat vrouwen waardevoller zijn voor het laten voortbestaan van een volk. Je hebt meer aan veel vrouwen en weinig mannen dan andersom.
Snap je het nu?
Precies. En daarom zijn mannen waardevoller. Een man kan meer dan meerdere vrouwen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De discussie gaat over waarom vrouwen en kinderen eerst gered worden als er een ramp gebeurd. Dat is niet omdat ze 'zielig' zijn, dat is omdat vrouwen waardevoller zijn voor het laten voortbestaan van een volk. Je hebt meer aan veel vrouwen en weinig mannen dan andersom.
Snap je het nu?
Het is leuk bedacht, maar hoeveel zin heeft het bij een doorsnee ramp waarbij een paar honderd mensen doodgaan op 3 miljard mannen en 3 miljard vrouwen welke sowieso overblijvenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap je het nu?
Sja, ik heb het ook niet bedacht. Dat waren die mannen. Maar het is wel leuk bedacht ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is leuk bedacht, maar hoeveel zin heeft het bij een doorsnee ramp waarbij een paar honderd mensen doodgaan op 3 miljard mannen en 3 miljard vrouwen welke sowieso overblijven
Het laatste woord waarover? Ik kook beter dus ik bepaal wat we eten. Ik heb meer geld dus ik bepaal wat we kopen. Ik heb meer algemeen verstand dus ik neem moeilijke beslissingen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Lach er maar om.
In de meeste relaties heeft de vrouw het laatste woord. Prima, maar dan krijg je dus dat de man achter haar rug om het z'n frustratie ergens moet uiten
Seksist.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sja, ik heb het ook niet bedacht. Dat waren die mannen. Maar het is wel leuk bedacht ja.
JIJ HEBT EGT WAT TEGEN MANNE OFNIET?! GATVERDAMME MAN WLEGH! ;S :S SOPPENDE JOOP OUDE BANANENSCH GEK GORDELDIERquote:
Wat doe jequote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
JIJ HEBT EGT WAT TEGEN MANNE OFNIET?! GATVERDAMME MAN WLEGH! ;S :S SOPPENDE JOOP OUDE BANANENSCH GEK GORDELDIER
Kijk, jou hebben we nodig in strijd om de natuurlijke superioriteit van mannen aan te tonen!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
JIJ HEBT EGT WAT TEGEN MANNE OFNIET?! GATVERDAMME MAN WLEGH! ;S :S SOPPENDE JOOP OUDE BANANENSCH GEK GORDELDIER
Wat doe jij?! Beetje mannen die zichzelf verdedigen tegen verbaal geweld belachelijk maken.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Kijk, jou hebben we nodig in strijd om de natuurlijke superioriteit van mannen aan te tonen!
Dat zal ze leren!
idd, zoontje kan gewoon moeder neuken. maar vader kan ook dochter neuken hoor. Mannen zijn sterker.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want toekomst.
De ontstaansgeschiedenis van menig fokkerquote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
idd, zoontje kan gewoon moeder neuken. maar vader kan ook dochter neuken hoor. Mannen zijn sterker.
VIEZE PAARD GOOR KEUKENMES OUDE ROTZAK ZWARTJOEquote:Op zondag 5 februari 2012 14:17 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
De ontstaansgeschiedenis van menig fokker
Ik sta aan jouw kant (!)quote:Op zondag 5 februari 2012 14:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
VIEZE PAARD GOOR KEUKENMES OUDE ROTZAK ZWARTJOE
Sorry brosephquote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant (!)
Friendly fire... stop shooting
En het enige wat ik heb gedaan de afgelopen 5 posts is gewoon schreeuwen. Works every time.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef KritischeMassa het volgende:
Echt mang die wijven zijn nu wel stil he...
Wij winnen ook deze strijd weer glorieus.
Geloven dat jij ooit een DM van een man krijgtquote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef rosepetals het volgende:
Al die mannen op de DM 'ik meen dat niet echt hoor, ik trol maar wat'
Doe eens niet zo stoer jullie
Bah. Zwakte.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef rosepetals het volgende:
Al die mannen op de DM 'ik meen dat niet echt hoor, ik trol maar wat'
Doe eens niet zo stoer jullie
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geloven dat jij ooit een DM van een man krijgt
Pics van je harige tepels.
Als je vriendin toch eens zou lezen hoe je echt over haar denkt. Dan is het meteen 'ohh nee hoor schatje, het spijt me, het is maar internet, zo denk ik écht niet over je hoor, alsjeblieft niet boos zijquote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef PierreTT het volgende:
Waarbij je denkt aan wat zij wil eten Absoluut niet. Ze eet wat de pot schaft, en het is lekker, want ik heb het gemaakt.
Waarbij je koopt wat haar blij maakt, of in het geval van iets voor jou waar ze niet knorrig van wordt
Mijn geld, dus als ik spullen wil kopen die haar knorrig maken, is dat haar probleem. Zij leeft grotendeels van mijn geld en in mijn huis.
Waarbij je beslist wat het beste is voor haar, waar zij het beste uitkomt
Wat het beste is voor mijn duifje en mijNee. Rationele beslissingen, gebaseerd op beste economische uitkomst. Gaat nondeju om mijn geld.
Sorry ben ff etenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
Waar blijven toch die geile users die op standby staan voor als mannen weer het imago van hun geslacht naar de klote proberen te helpen?
Ik was mijn schaamhaar in een streepje aan het scherenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
Waar blijven toch die geile users die op standby staan voor als mannen weer het imago van hun geslacht naar de klote proberen te helpen?
Niet kunnen accepteren dat sommige mannen niet zo zijn en wel normaal met hun vriendin om kunnen gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je vriendin toch eens zou lezen hoe je echt over haar denkt. Dan is het meteen 'ohh nee hoor schatje, het spijt me, het is maar internet, zo denk ik écht niet over je hoor, alsjeblieft niet boos zij![]()
'
Mooi werk mannen !quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt niet, heb nu al buikpijn van het lachen
Dat 'normaal' noemenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet kunnen accepteren dat sommige mannen niet zo zijn en wel normaal met hun vriendin om kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |