Ik word dus gefopt door mijn ega????quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef rosepetals het volgende:
Feministen hebben het gewoon fout dat ze zo openlijk gelijk willen zijn aan de man.. Je kan veel beter de man laten denken dat hij de dominante rol heeft en alle beslissingen neemt, zonder met je voetjes op de grond te stampen en te gillen dat je gelijkwaardigheid wil.
Voel je je nu anders dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik word dus gefopt door mijn ega????
Ik heb een punt jongens.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Echt???![]()
![]()
ik heb sjans jongens
Nee, die heb ikquote:
Psssttt, je weet dat dat je vrouwelijke kant is?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik mep juist mijn vriendin de keuken uit, beetje mijn lekkere eten gaan verpesten door erin te gaan roeren. Mijn keuken, mijn eten.
Plas in haar kontquote:Op zondag 5 februari 2012 13:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wacht effe, ben even mijn elite gestapo verhoortechnieken op haar aan het toepassen
Kom maar op. Ik kan alles aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wacht effe, ben even mijn elite gestapo verhoortechnieken op haar aan het toepassen
Ik ben daarom dus ook geen feminist, niet eens echt geemancipeerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef rosepetals het volgende:
Feministen hebben het gewoon fout dat ze zo openlijk gelijk willen zijn aan de man.. Je kan veel beter de man laten denken dat hij de dominante rol heeft en alle beslissingen neemt, zonder met je voetjes op de grond te stampen en te gillen dat je gelijkwaardigheid wil.
Nah, ze kan wel koken, maar ik kan het beter. Omgekeerd kan ik ook goed schoonmaken, maar zij kan het beter.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Psssttt, je weet dat dat je vrouwelijke kant is?
Of je hebt gewoon een vriendin die niet kan koken, kan ook, is niet erg zolang je zelf koken maar leuk vindt.
Heel goed, bovendien kan je mannen gewoon lekker waarderen zonder dat daar een strijd bij komt kijken.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben daarom dus ook geen feminist, niet eens echt geemancipeerd.
Beetje zelf zware dingen sjouwen terwijl er een man is die zich goed voelt als hij dat voor me kan doen.
Win/win situatie, ik kan lekker makkelijk leven, hij voelt zich belangerijk, onmisbaar zelfs
Neenee. Dat is abnormaal hoorr.quote:
Nee ik ben echt kklui in bedquote:Op zondag 5 februari 2012 00:18 schreef rosepetals het volgende:
Volgens mij willen feministen de hele tijd bovenop zitten hoor.
In Litouwen mischienquote:
Lekker hoor, Als en plank blijven liggen tereijl je geduwd wordt. Kun je net zo goed een vers lijk neukenquote:
Alsog 2 ritmes tegelijk werktquote:Op zondag 5 februari 2012 13:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lekker hoor, Als en plank blijven liggen tereijl je geduwd wordt. Kun je net zo goed een vers lijk neuken
Nag hè tegenwoordig niet meer 26 en maagd zijn dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsog 2 ritmes tegelijk werkt
Maagd alert
niks mis mee, die stribbelen niet tegenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lekker hoor, Als en plank blijven liggen tereijl je geduwd wordt. Kun je net zo goed een vers lijk neuken
ben 39 woon bij mn moeder ben de ware nog niet tegengekkomenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nag hè tegenwoordig niet meer 26 en maagd zijn dan?
Je bent niet te verstaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nag hè tegenwoordig niet meer 26 en maagd zijn dan?
Heb een penis in mijn mondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |