Dat zou natuurlijk niet uitmaken, je hebt je hoofd niet nodig als je mijn kleren wast terwijl ik met een pilsje op de bank lig.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Eerst even voelen in zijn broek, valt dat tegen dan heb ik hoofdpijn idd
Snap je het nou echt niet of ben je aan het trollen?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Want die ene man is dan veel belangrijker dan die vele vrouwen.
Maar dat houdt ook weer in dat een man dan een persoonlijke harem krijgt. Relatief meer vrouwen > mannen zijn zeldzamer en dus meer waard ten opzichte van de vrouw.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nope. Je kan beter meer vrouwen en één man hebben, dan andersom. Als je maar één vrouw hebt, dan schiet het niet op namelijk.
Grijns, dat komt omdat ze mij niet kennenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan noemen ze mannen de as van het kwaad, ongelooflijk.
Er zijn maar een paar mannen nodig om een samenleving voort te zetten, er zijn meer vrouwen nodig, dus bescherm je die vrouwen, die red je, want er is vast wel een man die het overleefd.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Want die ene man is dan veel belangrijker dan die vele vrouwen.
Harde comebackquote:Op zondag 5 februari 2012 14:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren hè, geeft niet hoor
Leg maar eens uit op welke manier een individuele vrouw belangrijker is dan een individuele man, als er één man is en 20 vrouwen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet of ben je aan het trollen?
Kinderen wel, vrouwen niet. Of de ramp moet wereldwijd zijn, maar dan alsnog moet je het rationeel bekijken hoe je overlevingskans is met een groep mannen of een groep vrouwen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat vrouwen en kinderen meer waard zijn, belangrijker dat zij het overleven bij een ramp.
Want toekomst.
Wie heeft het over individuen?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Leg maar eens uit op welke manier een individuele vrouw belangrijker is dan een individuele man, als er één man is en 20 vrouwen zijn.
Ja, wat wil je dan. volgens jou zijn een groot gedeelte van de mannen "frustimaagdjes". En daar moet ik serieus op ingaan?quote:
Ja klopt, wie moet er anders koken en schoonmaken?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie heeft het over individuen?
De discussie gaat over waarom vrouwen en kinderen eerst gered worden als er een ramp gebeurd. Dat is niet omdat ze 'zielig' zijn, dat is omdat vrouwen waardevoller zijn voor het laten voortbestaan van een volk. Je hebt meer aan veel vrouwen en weinig mannen dan andersom.
Snap je het nu?
Precies. En daarom zijn mannen waardevoller. Een man kan meer dan meerdere vrouwen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De discussie gaat over waarom vrouwen en kinderen eerst gered worden als er een ramp gebeurd. Dat is niet omdat ze 'zielig' zijn, dat is omdat vrouwen waardevoller zijn voor het laten voortbestaan van een volk. Je hebt meer aan veel vrouwen en weinig mannen dan andersom.
Snap je het nu?
Het is leuk bedacht, maar hoeveel zin heeft het bij een doorsnee ramp waarbij een paar honderd mensen doodgaan op 3 miljard mannen en 3 miljard vrouwen welke sowieso overblijvenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap je het nu?
Sja, ik heb het ook niet bedacht. Dat waren die mannen. Maar het is wel leuk bedacht ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is leuk bedacht, maar hoeveel zin heeft het bij een doorsnee ramp waarbij een paar honderd mensen doodgaan op 3 miljard mannen en 3 miljard vrouwen welke sowieso overblijven
Het laatste woord waarover? Ik kook beter dus ik bepaal wat we eten. Ik heb meer geld dus ik bepaal wat we kopen. Ik heb meer algemeen verstand dus ik neem moeilijke beslissingen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Lach er maar om.
In de meeste relaties heeft de vrouw het laatste woord. Prima, maar dan krijg je dus dat de man achter haar rug om het z'n frustratie ergens moet uiten
Seksist.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sja, ik heb het ook niet bedacht. Dat waren die mannen. Maar het is wel leuk bedacht ja.
JIJ HEBT EGT WAT TEGEN MANNE OFNIET?! GATVERDAMME MAN WLEGH! ;S :S SOPPENDE JOOP OUDE BANANENSCH GEK GORDELDIERquote:
Wat doe jequote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
JIJ HEBT EGT WAT TEGEN MANNE OFNIET?! GATVERDAMME MAN WLEGH! ;S :S SOPPENDE JOOP OUDE BANANENSCH GEK GORDELDIER
Kijk, jou hebben we nodig in strijd om de natuurlijke superioriteit van mannen aan te tonen!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
JIJ HEBT EGT WAT TEGEN MANNE OFNIET?! GATVERDAMME MAN WLEGH! ;S :S SOPPENDE JOOP OUDE BANANENSCH GEK GORDELDIER
Wat doe jij?! Beetje mannen die zichzelf verdedigen tegen verbaal geweld belachelijk maken.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Kijk, jou hebben we nodig in strijd om de natuurlijke superioriteit van mannen aan te tonen!
Dat zal ze leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |