Goede post van mij in dat topic.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:06 schreef Jojoortje het volgende:
Vrouwen zijn niet grappig.
Mijn topic.
Goeiedag zegquote:Op zondag 5 februari 2012 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede post van mij in dat topic.
Ik meld me.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen.
Sowieso niet, ook een hoop talentloze debielen die denken dat ze grappig zijn en de hele godsganse dag kutverhalen/kutgrappen aan het vertellen zijn. Verschil tussen mannen en vrouwen is dat je tegen zo'n gozer zegt dat ie z'n paardenpleurisbek moet houden en dat je tegen de vrouw redelijk sociaal blijft.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:10 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig zijn mannen wel altijd grappig.
Chantal ''Wat kan ze goed hockeyen'' Janzen wel eens bezig gezien op televisie?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen.
Uiteraard, mannen zijn superieur.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:10 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig zijn mannen wel altijd grappig.
Je zet me zo op het blok.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vertel eens een goede grap dan.
Ik zit dus echt te denken welke vrouw er grappig is in die categorie maar er komt niets, misschien kan een vrouw helpen??quote:Op zondag 5 februari 2012 02:16 schreef Sanddr het volgende:
Goede klacht. Sara Kroos, Claudia de Breij, Karin Bloemen en nog meer van dat soort snollen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 02:12 schreef Kutstudent het volgende:
Louter terechte klachten van deze man.
Bedankt boys.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:12 schreef o.us het volgende:
Wederom een terechte klacht van deze puicke user.
Je vergeet helemaal te zeggen dat Fatima Moreiro de Melo een lied zong... en de timing van haar opmerking te noemen. Maar inderdaad, die was hard maar leuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Chantal ''Wat kan ze goed hockeyen'' Janzen wel eens bezig gezien op televisie?
Ach ook in het homohuwelijk is niet alles pais en vree...quote:Op zondag 5 februari 2012 02:19 schreef coban het volgende:
[..]
Helaas, dat zou mijn man niet goedkeuren.
Welke man?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:19 schreef coban het volgende:
[..]
Een superieure man deelt zijn vrouw in voor en tegenspoed.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:19 schreef coban het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat alleen heterohuwelijken problemen kenden. Bedankt voor deze nuttige informatie.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:21 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ach ook in het homohuwelijk is niet alles pais en vree...
Je weet maar weinig over het heterohuwelijk he?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:23 schreef coban het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat alleen heterohuwelijken problemen kenden. Bedankt voor deze nuttige informatie.
Doe het voor het hogere goed, mijn zoon.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:28 schreef chroestjov het volgende:
Zeer terechte klacht, ik ben het faken van een glimlach spuugzat
Eigenlijk wel ja. Niet dat ik veel ervaring met homohuwelijken heb.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:27 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Je weet maar weinig over het heterohuwelijk he?
hahaquote:Op zondag 5 februari 2012 02:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Denken? Ik BEN grappig...met je denken...
Kom jongens, laten we allemaal hierom lachen.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jij bent misschien nog wel de meest treurige persoon van fok samen met advancedpower.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja, dat is dan ook de enige motivatie die er aan ten grondslag ligt, een noodzakelijk kwaad is het, niets meer en niets minderquote:Op zondag 5 februari 2012 02:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe het voor het hogere goed, mijn zoon.
Je moet natuurlijk af en toe wel om die ene hossel te zetten.
Als dit een openbaring voor je is, dan ben je behoorlijk naïef. Je wordt vast ook vaak geregeld in de kroeg, is het niet?quote:
It only takes one.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:31 schreef coban het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Niet dat ik veel ervaring met homohuwelijken heb.
Vrouwenquote:Op zondag 5 februari 2012 02:42 schreef Saisai het volgende:
denken dat vrouwen écht lachen om jullie grappen
waarom wil je dat?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is maar dat ik nakomelingen wil verwekken anders -->4life.
Leuk geprobeerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:42 schreef Saisai het volgende:
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 02:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Superieure genen verspreiden.
wat slechtquote:Op zondag 5 februari 2012 02:42 schreef Saisai het volgende:
Gelukkig is die mening van jou geen probleem aangezien jij het ook niet wilt.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:46 schreef Saisai het volgende:
babies
mannen die babies willen verwekken![]()
![]()
Goede grap wel deze.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:46 schreef Aliana het volgende:
Jullie, superieure genen? [ afbeelding ]
Hier moest ik wel om lachen.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:46 schreef Aliana het volgende:
Jullie, superieure genen? [ afbeelding ]
Hij versprak zich en bedoelde 'dat ik wil neuqen en kortdurende maar hevige bevestiging van zijn superieuriteit en vooruit idd wat knusheid en aandacht'quote:Op zondag 5 februari 2012 02:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is maar dat ik nakomelingen wil verwekken anders -->4life.
quote:Op zondag 5 februari 2012 02:50 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Hij versprak zich en bedoelde 'dat ik wil neuqen en kortdurende maar hevige bevestiging van mijn superieuriteit en vooruit wat knusheid en aandacht'
Dus je hebt nog nooit één keer oprecht moeten lachen om een vrouw?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:51 schreef chroestjov het volgende:
De eerste vrouw die mij aan het lachen krijgt mag 5 kinderen van mij baren.
Zn moeder is niet zo grappig.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:55 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dus je hebt nog nooit één keer oprecht moeten lachen om een vrouw?
Dat was ook maar een absurdistische opmerking om mijn punt kracht bij te zetten, ik ontken niet dat het in de praktijk heel zelden wel eens wil voorkomenquote:Op zondag 5 februari 2012 02:55 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dus je hebt nog nooit één keer oprecht moeten lachen om een vrouw?
kijk, gelijk een persoonlijke valse opmerking, absoluut niet grappigquote:
Fijn, dat je het toch eerlijk toegeeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat was ook maar een absurdistische opmerking om mijn punt kracht bij te zetten, ik ontken niet dat het in de praktijk heel zelden wel eens wil voorkomen
Vrouw, je versterkt hun punt alleen maar.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gast. Clue schrijven als je clou bedoelt
Deze chick weet.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:09 schreef Aliana het volgende:
[..]
Vrouw, je versterkt hun punt alleen maar.![]()
![]()
Ja, zo ben ik wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:03 schreef Aliana het volgende:
[..]
Fijn, dat je het toch eerlijk toegeeft.
Te hoog feelgood-gehalte deze.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:14 schreef sinepedraap het volgende:
Vrouwen denk juist niet dat ze grappig zijn maar ze zijn het vaak wel. Dat maakt het zo leuk
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
Man wil neuken met vrouw die hij grappig zegt te vinden. True story.
Vooralsnog matige bewijsvoering, maar ik probeer een open vizier te houden ditaangaande. Amuseer mij.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Ik kan het weten. Want grappige vrouw.
Nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooralsnog matige bewijsvoering, maar ik probeer een open vizier te houden ditaangaande. Amuseer mij.
sterke fipo daarquote:Op zondag 5 februari 2012 02:06 schreef Jojoortje het volgende:
Vrouwen zijn niet grappig.
Mijn topic.
En dat kan ik bevestigenquote:Op zondag 5 februari 2012 10:38 schreef rosepetals het volgende:
Ik ben toevallig hilarisch,dankjewel.
quote:Let maar eens op, als jij lacht om een vrouw, is het omdat ze iets belachelijk doms doet of omdat ze gek doet. Een grap zal jij niet vaak van een vrouw horen en als je al een grap hoort zal deze nooit grappig zijn. Wanneer wij lachen om een vrouw, komt het omdat ze een verhaal vertelt waarin ze zelf iets ontzettend doms heeft gedaan, of iets heel geks, of dat ze een verhaal vertelt over iemand anders die iets doms, geks of grappigs heeft gedaan. Het zijn altijd kutverhalen, waarin het er op neer komt dat zij of iemand anders in principe gewoon een debiel is. Ontzettend grappig, maar niet omdat ze een gevoel voor humor heeft, nee, omdat ze een gans is met gekke fratsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |