Ik snap jou zo goed!! Respect!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hmmnah, wat ik hier meld is buiten mijn schermnaam allemaal anoniem. De kracht is dat alles hier op de inhoud wordt gepost (op sommige rubrieken na) en je niet op persoon wordt afgerekend. Het leuke is dat hier alles, maar dan ook alles besproken kan worden. Op Facebook post je Bijv. geen vraag of een 13 cm condoom normaal is.
Ik hoef niet zonnodig aandacht in mijn persoon, dit tijdverdrijf is net zo leuk. Als ik mijn vrienden of mijn vriendin wil spreken sms of bel ik ze wel. Daar heb ik geen Facebook of andere meuk voor nodig. Bovendien heb ik niet de behoefte mijn leven te 'promoten' of positief neer te zetten, en mijn beste foto's te posten. Zoals FB eigenlijk gewoon een verkapte manier is om chicks te hosselen, en voor chicks om hun marktwerking te peilen. Daarnaast is het een laagdrempelige aandachtskraan, die je ten allen tijde aan of uit kunt zetten. Dat heb ik niet nodig
En maar verontwaardigd doen terwijl JIJ wel haar profiel bekijkt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ik snap jou zo goed!! Respect!
Zo ken ik er een die echt van elk moment in haar leven een spektakel/glamourachtig gebeuren maakt en daarvan foto's op haar profiel zet.. en dan met een onderschrift in het Engels...
"Going shopping with my best friends!" (en dan een foto van haar beste kant waardoor ze 10 kilo lichter lijkt dan in het echt...)en dan denk ik.. ehm.. oke je gaat winkelen, heb ik gisteren ook gedaan, zet ik alleen nie op mijn Facebook alsof het een glamour uitstapje is..![]()
Het erge van alles is dat er dus mensen/vrouwen zijn die daar niet doorheen kijken en daar dus op gaan reageren...
Je hebt een punt!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
En maar verontwaardigd doen terwijl JIJ wel haar profiel bekijkt.
Mijn leven is totaal niet boeiend en ik post eigenlijk nooit wat op Facebook. Ook omdat het nooit in me opkomt om een bericht te plaatsen. Het is allemaal heel vrijblijvend en je kunt zelf kiezen hoe je ermee omgaat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik niet de illusie dat mijn sociale leven zo boeiend is voor anderen, net zoals dat andersom eigenlijk het geval is. En je zegt het al, het is tijdsverdrijf. Dus verder niks bijzonders, daar bedank ik dan ook vriendelijk voor
Die hebben je waarschijnlijk toegevoegd voor FarmVille of mafia wars ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:20 schreef dinosteen het volgende:
Nog irritanter zijn meisjes die je toevoegen terwijl je ze niet kent spreek je ze vervolgens aan in chat zeggen ze niks terug ....
Echt he... na de mug het meest nutteloze gedrocht van moeder natuur... (mmm moeder?)quote:
Fuck dat, Vader Natuur bedoel je.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Echt he... na de mug het meest nutteloze gedrocht van moeder natuur... (mmm moeder?)
Juistquote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef PierreTT het volgende:
En maar pretenderen dat ze geemancipeerd zijn en zo hard werken. Nee hoor, de hele dag statusupdates geven over hun nieuwe nagellak etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |