abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107139061
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:59 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Je kan echt niks doen zonder een attention whore te zijn he
U bent ook al vaker uitgemaakt voor attention whore begrijp ik?

Maar goed: meer dan drie keer per dag niet grappige onzin posten, puur om het posten dus, is attention whoring. Als je minder dan drie keer per dag post of daadwerkelijk wat te melden hebt ben je dus geen attention whore.
  maandag 23 januari 2012 @ 15:00:07 #52
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_107139184
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

U bent ook al vaker uitgemaakt voor attention whore begrijp ik?

Maar goed: meer dan drie keer per dag niet grappige onzin posten, puur om het posten dus, is attention whoring. Als je minder dan drie keer per dag post of daadwerkelijk wat te melden hebt ben je dus geen attention whore.
Nee :+ Maar iedereen heeft aandacht nodig en ik geef het wel graag weg.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_107139286
Ah nee, de gruwel, vrouwen die aan kinderen beginnen er daar blij mee zijn!!!!

Tis ook nooit goed, praat je niet genoeg over je kind dan ben je een ontaarde moeder, praat je teveel dan is het ook niet goed en daartussenin blijkt weinig te zitten ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 23 januari 2012 @ 15:08:01 #54
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107139464
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef mafkees10 het volgende:
Ik lees dat ik gelukkig niet de enige ben. Hoe lossen wij dit dus op mannen?
Pleeg zelfmoord.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_107144290
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:02 schreef erodome het volgende:
Ah nee, de gruwel, vrouwen die aan kinderen beginnen er daar blij mee zijn!!!!

Tis ook nooit goed, praat je niet genoeg over je kind dan ben je een ontaarde moeder, praat je teveel dan is het ook niet goed en daartussenin blijkt weinig te zitten ;)
Het punt is: die vrouwen zullen eens een keer moeten gaan begrijpen dat wij allemaal heel goed begrijpen dat jij enorm gelukkig bent met je kind, maar niet iedereen heeft er behoefte aan de hele dag foto's ervan te zien; houd die gewoon lekker voor jezelf. :)

Ik weet hoe een baby eruit ziet, een wieg eruit ziet, een wippertje eruit ziet en hoe de tafel eruit ziet als er gegeten is. Dat hoef ik niet iedere dag opnieuw te zien.

Zelfde trouwens voor personen die met 1200 vakantiefoto's aan komen kakken.
pi_107512885
Hahaha, terechte klacht ;)
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:46:43 #57
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_107513040
Terechte klacht.

Trots zijn op het feit dat je zo'n lelijke jankede incontinente gesmolten alien hebt gebaard. :')
Say what?
pi_107513065
Je kan ook statusupdates uitschakelen van bepaalde personen.
pi_107513081
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:46 schreef UpsideDown het volgende:
Terechte klacht.

Trots zijn op het feit dat je zo'n lelijke jankede incontinente gesmolten alien hebt gebaard. :')
Tevens geldverslindend monster :D
pi_107513208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:24 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar. Veel mensen hier lijken bang te zijn voor vrouwen en kinderen.
Moet ook wel we zitten niet voor niks op de zolderkamer :')
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:00:05 #61
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107513417
Achja, quite frankly vind ik iedereen met facebook een beetje dubieus. Ik kan er gewoon echt niet inkomen wat er boeiend aan is wat iemand s'avonds eet of wat voor cijfer die heeft gehaald op een bepaald vak, of waar ze naar op vakantie gaan.

Het boeit me gewoon geen flikker, en ik kan me niet voorstellen dat anderen er wel iets om geven. Ik las trouwens laatst een artikel dat iedereen met facebook zijn/haar zelfbeeld daarmee wil opkrikken. Was wel aannemelijk en boeiend, zal hem even linken mocht ik hem vinden :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_107513668
Dat soort dingen lees ik nooit op Facebook.
signatuurloos
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:17:48 #63
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107513995
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:16 schreef TimMer1981 het volgende:
Het punt is: die vrouwen zullen eens een keer moeten gaan begrijpen dat wij allemaal heel goed begrijpen dat jij enorm gelukkig bent met je kind, maar niet iedereen heeft er behoefte aan de hele dag foto's ervan te zien; houd die gewoon lekker voor jezelf. :)
Ik post ook af en toe foto's van m'n dochter. Als iemand die perse niet wil zien unfriend 'ie me maar.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Achja, quite frankly vind ik iedereen met facebook een beetje dubieus. Ik kan er gewoon echt niet inkomen wat er boeiend aan is wat iemand s'avonds eet of wat voor cijfer die heeft gehaald op een bepaald vak, of waar ze naar op vakantie gaan.
Waar vrienden op vakantie gaan vind ik wel leuk om te zien. Die andere zaken heb ik echt nog nooit langs zien komen. Maargoed, ik heb ook geen zeikerige pubers in m'n lijst.

quote:
Het boeit me gewoon geen flikker, en ik kan me niet voorstellen dat anderen er wel iets om geven. Ik las trouwens laatst een artikel dat iedereen met facebook zijn/haar zelfbeeld daarmee wil opkrikken. Was wel aannemelijk en boeiend, zal hem even linken mocht ik hem vinden :7
Ja nou, de dingen die ik post zijn enorm goed voor m'n zelfbeeld :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:18:26 #64
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107515927
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik post ook af en toe foto's van m'n dochter. Als iemand die perse niet wil zien unfriend 'ie me maar.

[..]

Waar vrienden op vakantie gaan vind ik wel leuk om te zien. Die andere zaken heb ik echt nog nooit langs zien komen. Maargoed, ik heb ook geen zeikerige pubers in m'n lijst.

[..]

Ja nou, de dingen die ik post zijn enorm goed voor m'n zelfbeeld :')
Dat geef je dan natuurlijk een gepaste "vind ik leuk". En gelukkig gaan je vrienden 10 keer per jaar op vakantie :').

Maar je hoeft je niet te verdedigen hoor, jij kan er ook niks aan doen dat de maatschappij zo op zelfbeeld gefixeerd is natuurlijk :*
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:39:50 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107516520
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat geef je dan natuurlijk een gepaste "vind ik leuk".
Nee, als ik d'r zelf geweest ben kan ik wat tips geven, en zo niet dan is het leuk om te weten voor onze eigen toekomstige tripjes. Facebook is handig omdat je ook van niet primaire vrienden bij houdt wat ze uitspoken, en da's altijd leuk voor als je ze weer een keer tegenkomt. Mensen van wie ik het niet interessant vindt wat ze doen heb ik of niet als vriend, of ik zet gewoon de updates uit.

quote:
En gelukkig gaan je vrienden 10 keer per jaar op vakantie :').
Meestal wel 2 keer, wintersport en in de zomer.

quote:
Maar je hoeft je niet te verdedigen hoor, jij kan er ook niks aan doen dat de maatschappij zo op zelfbeeld gefixeerd is natuurlijk :*
Ik verdedig me niet, daarmee impliceer je dat ik me wat aantrek van jouw mening. Daar gaat het me niet om. Ik snap alleen het gezeik niet zo. Het komt zo zuur over. Als mensen FB leuk vinden, laat ze lekker. En als je kennelijk zoveel mensen op FB hebt die je irritant vindt ben je kennelijk niet erg selectief in wie je accepteert.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:55:23 #66
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107516998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee, als ik d'r zelf geweest ben kan ik wat tips geven, en zo niet dan is het leuk om te weten voor onze eigen toekomstige tripjes. Facebook is handig omdat je ook van niet primaire vrienden bij houdt wat ze uitspoken, en da's altijd leuk voor als je ze weer een keer tegenkomt. Mensen van wie ik het niet interessant vindt wat ze doen heb ik of niet als vriend, of ik zet gewoon de updates uit.

[..]

Meestal wel 2 keer, wintersport en in de zomer.

[..]

Ik verdedig me niet, daarmee impliceer je dat ik me wat aantrek van jouw mening. Daar gaat het me niet om. Ik snap alleen het gezeik niet zo. Het komt zo zuur over. Als mensen FB leuk vinden, laat ze lekker. En als je kennelijk zoveel mensen op FB hebt die je irritant vindt ben je kennelijk niet erg selectief in wie je accepteert.
Hoho, mag ik dan weten wat jij verstaat onder leuk vinden? Krijg je daar een goed gevoel van? Of wat? Alsjeblieft vertel het me. Ik kan er niet inkomen namelijk. Serieus. Hoe kan het dat jij daarom geeft? Gaarne uw reactie :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:58:40 #67
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_107517129
quote:
11s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:24 schreef Argo het volgende:
Wat wel een klacht is, kerels die dames stalken en alles liken. En zo proberen bij haar in bed te belandde.
Ze heeft gewoon toevallig humor en muzieksmaak waar ik me in kan vinden. :{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:01:14 #68
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107517230
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoho, mag ik dan weten wat jij verstaat onder leuk vinden? Krijg je daar een goed gevoel van? Of wat? Alsjeblieft vertel het me. Ik kan er niet inkomen namelijk. Serieus. Hoe kan het dat jij daarom geeft? Gaarne uw reactie :)
Euh, gewoon leuk? Ik vind het raar dat je afgeeft op facebook maar wel op Fok post. Wat vind je aan Fok leuk dan? Fora zijn net zo goed 'social media' als dat netwerksites dat zijn.
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:01:40 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_107517249
Bij mij is dat juist een nieuwe sport om ze gelijk als toekomstig ereleden aan te raden bij die site... Martijn?? ofso...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:12:08 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107517651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Euh, gewoon leuk? Ik vind het raar dat je afgeeft op facebook maar wel op Fok post. Wat vind je aan Fok leuk dan? Fora zijn net zo goed 'social media' als dat netwerksites dat zijn.
Hmmnah, wat ik hier meld is buiten mijn schermnaam allemaal anoniem. De kracht is dat alles hier op de inhoud wordt gepost (op sommige rubrieken na) en je niet op persoon wordt afgerekend. Het leuke is dat hier alles, maar dan ook alles besproken kan worden. Op Facebook post je Bijv. geen vraag of een 13 cm condoom normaal is.

Ik hoef niet zonnodig aandacht in mijn persoon, dit tijdverdrijf is net zo leuk. Als ik mijn vrienden of mijn vriendin wil spreken sms of bel ik ze wel. Daar heb ik geen Facebook of andere meuk voor nodig. Bovendien heb ik niet de behoefte mijn leven te 'promoten' of positief neer te zetten, en mijn beste foto's te posten. Zoals FB eigenlijk gewoon een verkapte manier is om chicks te hosselen, en voor chicks om hun marktwerking te peilen. Daarnaast is het een laagdrempelige aandachtskraan, die je ten allen tijde aan of uit kunt zetten :7. Dat heb ik niet nodig
pi_107517737
Geen facebook, geen last van.
pi_107517898
Terechte klacht :r.

Elke dag een nieuwe foto van die koters. Daaronder telkens dagelijks terugkerende reacties. Waarom?
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:17:55 #73
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107517905
quote:
99s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik hoef niet zonnodig aandacht in mijn persoon, dit tijdverdrijf is net zo leuk.
Met mensen die je kent kletsen via facebook is net zo goed tijdsverdrijf. Natuurlijk heb je van die aandachtstrekkers die zooi op FB posten in de hoop dat mensen gaan vragen wat er dan aan de hand is, maar dat soort mensen is gewoon een minderheid. Het is gewoon tijdsverdrijf, en types die kennelijk zo onzeker zijn dat ze FB nodig hebben om hun eigen image op te vijzelen kun je gewoon blokkeren.
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:37:40 #74
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107518572
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Met mensen die je kent kletsen via facebook is net zo goed tijdsverdrijf. Natuurlijk heb je van die aandachtstrekkers die zooi op FB posten in de hoop dat mensen gaan vragen wat er dan aan de hand is, maar dat soort mensen is gewoon een minderheid. Het is gewoon tijdsverdrijf, en types die kennelijk zo onzeker zijn dat ze FB nodig hebben om hun eigen image op te vijzelen kun je gewoon blokkeren.
Daarnaast heb ik niet de illusie dat mijn sociale leven zo boeiend is voor anderen, net zoals dat andersom eigenlijk het geval is :'). En je zegt het al, het is tijdsverdrijf. Dus verder niks bijzonders, daar bedank ik dan ook vriendelijk voor :W
pi_107518635
En hele tijd rare bekken trekken op foto's.... lekker aantrekkelijk hoor.
Corporate translator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')