Dat monster in je buikquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
Het groeien van dat monster in de buik van je medemens is toch interessant om te volgen TS?
Neehoor, lief monsterquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat monster in je buikBen je toevallig een beetje bang voor het leven?
Oh gelukkig maar. Veel mensen hier lijken bang te zijn voor vrouwen en kinderen.quote:
Hun goed recht toch.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Veel mensen hier lijken bang te zijn voor vrouwen en kinderen.
Liefde man, hoort erbij. Heb jij ook ooit gekregen egoïstische zak dat je er bentquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Nobu het volgende:
Een echte man hoort ook bang te zijn voor zo'n poepfabriek annex alimentatieput.
Zolang ik er zelf niet een geproduceerd heb is dat niet mijn probleem.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Liefde man, hoort erbij. Heb jij ook ooit gekregen egoïstische zak dat je er bent
En als je vrouw later ziek is?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zolang ik er zelf niet een geproduceerd heb is dat niet mijn probleem.
Ik had het over kinderen, niet over mijn vriendin.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En als je vrouw later ziek is?
Is hetzelfde. Tenzij je weer zo'n stereotype FOK!er bent die stug volhoudt geen kinderen te willen en daardoor dus (hoogstwaarschijnlijk) er op latere leeftijd pas aan begint. Weddenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik had het over kinderen, niet over mijn vriendin.
Dat is helemaal niet hetzelfde. Als ik morgen besluit om m'n boeltje te pakken en te vertrekken kan mijn vriendin in tegenstelling tot eventuele kinderen wel voor zichzelf zorgen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is hetzelfde. Tenzij je weer zo'n stereotype FOK!er bent die stug volhoudt geen kinderen te willen en daardoor dus (hoogstwaarschijnlijk) er op latere leeftijd pas aan begint. Wedden![]()
Dus je houdt niet echt van haar hè?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hetzelfde. Als ik morgen besluit om m'n boeltje te pakken en te vertrekken kan mijn vriendin in tegenstelling tot eventuele kinderen wel voor zichzelf zorgen.
Nee, dat is mijn bindingsangst aan het woord. Zodra ik mijn zaakjes op orde hebt wil ik alles anders.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus je houdt niet echt van haar hè?Of bent gewoon nog te jong
![]()
Logisch!quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn bindingsangst aan het woord. Zodra ik mijn zaakjes op orde hebt wil ik alles anders.
Als ze net geboren zijn wel ja, al dat bloed en slijm.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:08 schreef mafkees10 het volgende:
En iedereen ook echt van: "Wat is ie mooi hè?"..
Ze zijn allemaal lelijk maar dat willen ze zelf niet toegeven
Slijmbal!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef Klojo120 het volgende:
Hey, alle vrouwen zijn mooi op hun eigen manier ja!
Dat heb ik andersom, maar ik kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:24 schreef Argo het volgende:
Wat wel een klacht is, kerels die dames stalken en alles liken. En zo proberen bij haar in bed te belandde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |