Dat gebeurd denk ik gewoon als je in de lucht zit.. Ik spring ook wel is weg al ik beschoten word, maar als ik dan alsnog doodga vlieg ik ook meters ver weg.. Met welke gun ik dan gekilled word maakt niet uit..quote:Op maandag 6 februari 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
die shotgun filmpjeis dat met damage ofso?
Zo zie ik ze echt noooit wegvliegenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat gebeurd denk ik gewoon als je in de lucht zit.. Ik spring ook wel is weg al ik beschoten word, maar als ik dan alsnog doodga vlieg ik ook meters ver weg.. Met welke gun ik dan gekilled word maakt niet uit..
Serieus? Stoma zou je misschien eens kunnen vragen wat het isquote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wat is een modded controller? Hoor het steeds vaker geroepen worden tijdens het gamen?
Jup, net al paar potjes gespeeld.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is infected er voor iedereen nu?
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Stoma zou je misschien eens kunnen vragen wat het is
http://lmgtfy.com/?q=modded+controllerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wat is een modded controller? Hoor het steeds vaker geroepen worden tijdens het gamen?
Nou echt super bedankt zeg, daar was ik zelf nog niet opgekomenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=modded+controller
Gemodificeerde controllerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou echt super bedankt zeg, daar was ik zelf nog niet opgekomenvroeg het juist hier met de hoop op een korte reactie.
Sensitivity?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Qua controls heb ik trouwens alles nog standaard. Zijn er instellingen die helpen minder snel dood te gaan?
Vraag het gewoon aan Stoma, en als je MW2 speelt met Stoma dan zie je het vanzelfquote:
???quote:
Ja, je wou toch tips of niet????quote:
Ja klopt, maar wat moet ik met die 2 woorden? het zegt me niks...quote:
Je bolle moeder op een hooivork jaquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Sensitivity is de gevoeligheid van je crosshair wat je kunt aanpassen voor snellere reacties.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wat moet ik met die 2 woorden? het zegt me niks...
Je moet je sensitivity niet te hoog zetten, anders gaat het richten moeilijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Sensitivity is de gevoeligheid van je crosshair wat je kunt aanpassen voor snellere reacties.
Tactical button layout swapt je knife en prone buttons zodat je met je rechter analoge stick kunt dropshotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |