Echt? Infectedquote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KUT, Drop Zone is nu Infected inderdaad bij de community playlist![]()
.
Ik ken 'm nog niet zo heel langquote:Op zondag 5 februari 2012 18:07 schreef FUUUU het volgende:
El presador de pauper met altijd dezelfde video's, dat mensen daar nog niet op zijn uitgekeken.![]()
Klopt, heb het meteen gemerkt inderdaad. Echt man, zulke lame spelersquote:Infected is in principe wel leuk maar in elke map is er wel iemand die op zon onmogelijke jumpspot zit en daar lekker gaat campen, niet elke class heeft een trowing knife.
El pressador is kk irritantquote:Op zondag 5 februari 2012 18:07 schreef FUUUU het volgende:
El presador de pauper met altijd dezelfde video's, dat mensen daar nog niet op zijn uitgekeken.![]()
Infected is in principe wel leuk maar in elke map is er wel iemand die op zon onmogelijke jumpspot zit en daar lekker gaat campen, niet elke class heeft een trowing knife.
Ik speel het af en toe wel eens ja. Maar het is bijna onmogelijk omdat iedereen met die akimbo speelt.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef FUUUU het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen op de 360 die met enige regelmaat SnD spelen?
Jup, bijna elke keer wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef FUUUU het volgende:
Neu niet echt. Ik kom meestal in zo'n "mensen gaan zeiken als je niet met een sniper speelt" lobby.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef FUUUU het volgende:
Op de PS3 heb je dat standaard. Wel handig want soms als ik omdraai, merk ik dat ik een beetje langzamer draai en dan weet ik gewoon dat daar een enemy loopt.quote:
Dat staat standaard aan (op de PS3).quote:
Is infected er voor iedereen nu?quote:
Voor Xbox en PS3 ja, voor de PC wordt het nog even wachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is infected er voor iedereen nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |