(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
FiPo, kan ik in de OP?GedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je LaPo hunt de volgende keer maar achterwege.quote:
Ok cool story, thanks for sharing!quote:
O sorry man, moest wel erg geweest zijn zeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Laat je LaPo hunt de volgende keer maar achterwege.
Omdat je tussendoor geprestiged had natuurlijk, sufferd!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:15 schreef Timmos het volgende:
Ik heb net de ''Call in 2 attack helicopters in 1 game'' blablabla gehaad.. Echter.. Ik had er vanmiddag een stuk of 8 in 1 game, waarvan ook 3x een attack heli in 1 leven.. Waarom krijg ik nu die title+emblem pas..
Klopt? bij mij wel.quote:
Volgens mij hoort die challenge thuis in 'Intimidation', dat zijn challenges die je pas op een bepaals level vrijspeelt en kan halen. Dus ligt het waarschijnlijk daar aan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:15 schreef Timmos het volgende:
Ik heb net de ''Call in 2 attack helicopters in 1 game'' blablabla gehaad.. Echter.. Ik had er vanmiddag een stuk of 8 in 1 game, waarvan ook 3x een attack heli in 1 leven.. Waarom krijg ik nu die title+emblem pas..
klinkt eerder als lagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef stoeltafel het volgende:
Ik wordt zo fucking agressief van de shotguns ! Waarom is de 1887 zo extreem slecht? Net een tijdje gespeeld tot level 14 maar krijg zoveel hitmarkers terwijl ik soms vanaf 1 meter schiet? WTF? Wat is het idee een shotgun? Volgens mij werkt knifen nog beter
Zo frusterend, hoe is de extram damage op de 1887? Werkt het wapen dan wel een beetje?
Dit jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef stoeltafel het volgende:
Ik wordt zo fucking agressief van de shotguns ! Waarom is de 1887 zo extreem slecht? Net een tijdje gespeeld tot level 14 maar krijg zoveel hitmarkers terwijl ik soms vanaf 1 meter schiet? WTF? Wat is het idee een shotgun? Volgens mij werkt knifen nog beter
Zo frusterend, hoe is de extram damage op de 1887? Werkt het wapen dan wel een beetje?
Hoe kan dit? ik kan hier neit met geluid luisteren...quote:
Dan moet je maar geen host zijn hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Altijd als ik op de PS3 host ben (helft van de potjes), lagt het echt heel erg, ook na deze update nog
Dat begin van het muziekje daarvan ook steeds. Ik begin al te lachen als ik dat hoor.quote:
Ja dat viel mij ook al op, ik loop nu een paar uur met de striker rond. Soms gaat het geweldig en kill je iemand op 50 mtr afstand en de andere keer is hij vanaf 1 mtr nog niet eens dodelijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef stoeltafel het volgende:
Deze man denkt er ook zo over. Snap goed dat shotguns weinig range hebben maar vanaf 1 meter moet je toch geen hitmarkers hebben en dit gebeurd zovaak. Ook is de 1887 zo langzaam met herladen, pffff
De USAS is nog wel te spelen en de striker ook wel maar wel zonde dat ze het zo hard verneuken.
Ik kan er wel mee spelen, alleen moet je dan wel meer verdedigend en langzaam spelen dan met een SMG ofzo..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Kunnen jullie goed spelen met bijvoorbeeld een ACR? (Of met een sniper) Meestal als ik met die wapen sspeel leg ik het al snel af tegen FMG akimbo of zo.
ACR schiet altijd lekker. Maar idd dichtbij legt deze het al snel af. Gewoon niet mee rushen en je gevechten kiezen. Tevens FMJ9 Akimbo = avoided player.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Kunnen jullie goed spelen met bijvoorbeeld een ACR? (Of met een sniper) Meestal als ik met die wapen sspeel leg ik het al snel af tegen FMG akimbo of zo.
Zeker vet, ik pak hem altijd bij survival en speel er het hele potje mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:13 schreef stoeltafel het volgende:
Heb bijna damage op de 1887:) iedere kill blijft zo vet om te maken
2 erbij. Alleen met Elite.quote:
Ik ben geen Elite.quote:
Liberation is te groot naar mijn mening. Voor snipers is hij wel tof. Piazza is wel erg leuk, veel close combat door de smalle straatjes.quote:
Jammer dat je daarvoor wel 50 dollars moet dokken..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:36 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Liberation is te groot naar mijn mening. Voor snipers is hij wel tof. Piazza is wel erg leuk, veel close combat door de smalle straatjes.
Mwoah voor 20,- was ik klaar bij g2play. Ik had nog wat punten liggen dus ik dacht: meh waarom ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jammer dat je daarvoor wel 50 dollars moet dokken..
Nicequote:Op zondag 5 februari 2012 00:09 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Mwoah voor 20,- was ik klaar bij g2play. Ik had nog wat punten liggen dus ik dacht: meh waarom ook niet
Blijft mijn favoriet, wat een bazengeweer is dat zeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Type 95 FTW
Accuracy gaat richting 24%
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Spelen jullie ook survival? Ik vind ik erg vet. Zeker met die juggernauts.
Wat zijn je hoogste waves en in welke maps?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef IvanTower het volgende:
[..]ik speel bijna alleen maar survival.
Echt? Infectedquote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KUT, Drop Zone is nu Infected inderdaad bij de community playlist![]()
.
Ik ken 'm nog niet zo heel langquote:Op zondag 5 februari 2012 18:07 schreef FUUUU het volgende:
El presador de pauper met altijd dezelfde video's, dat mensen daar nog niet op zijn uitgekeken.![]()
Klopt, heb het meteen gemerkt inderdaad. Echt man, zulke lame spelersquote:Infected is in principe wel leuk maar in elke map is er wel iemand die op zon onmogelijke jumpspot zit en daar lekker gaat campen, niet elke class heeft een trowing knife.
El pressador is kk irritantquote:Op zondag 5 februari 2012 18:07 schreef FUUUU het volgende:
El presador de pauper met altijd dezelfde video's, dat mensen daar nog niet op zijn uitgekeken.![]()
Infected is in principe wel leuk maar in elke map is er wel iemand die op zon onmogelijke jumpspot zit en daar lekker gaat campen, niet elke class heeft een trowing knife.
Ik speel het af en toe wel eens ja. Maar het is bijna onmogelijk omdat iedereen met die akimbo speelt.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef FUUUU het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen op de 360 die met enige regelmaat SnD spelen?
Jup, bijna elke keer wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef FUUUU het volgende:
Neu niet echt. Ik kom meestal in zo'n "mensen gaan zeiken als je niet met een sniper speelt" lobby.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef FUUUU het volgende:
Op de PS3 heb je dat standaard. Wel handig want soms als ik omdraai, merk ik dat ik een beetje langzamer draai en dan weet ik gewoon dat daar een enemy loopt.quote:
Dat staat standaard aan (op de PS3).quote:
Is infected er voor iedereen nu?quote:
Voor Xbox en PS3 ja, voor de PC wordt het nog even wachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is infected er voor iedereen nu?
Dat gebeurd denk ik gewoon als je in de lucht zit.. Ik spring ook wel is weg al ik beschoten word, maar als ik dan alsnog doodga vlieg ik ook meters ver weg.. Met welke gun ik dan gekilled word maakt niet uit..quote:Op maandag 6 februari 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
die shotgun filmpjeis dat met damage ofso?
Zo zie ik ze echt noooit wegvliegenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat gebeurd denk ik gewoon als je in de lucht zit.. Ik spring ook wel is weg al ik beschoten word, maar als ik dan alsnog doodga vlieg ik ook meters ver weg.. Met welke gun ik dan gekilled word maakt niet uit..
Serieus? Stoma zou je misschien eens kunnen vragen wat het isquote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wat is een modded controller? Hoor het steeds vaker geroepen worden tijdens het gamen?
Jup, net al paar potjes gespeeld.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is infected er voor iedereen nu?
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Stoma zou je misschien eens kunnen vragen wat het is
http://lmgtfy.com/?q=modded+controllerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wat is een modded controller? Hoor het steeds vaker geroepen worden tijdens het gamen?
Nou echt super bedankt zeg, daar was ik zelf nog niet opgekomenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=modded+controller
Gemodificeerde controllerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou echt super bedankt zeg, daar was ik zelf nog niet opgekomenvroeg het juist hier met de hoop op een korte reactie.
Sensitivity?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Qua controls heb ik trouwens alles nog standaard. Zijn er instellingen die helpen minder snel dood te gaan?
Vraag het gewoon aan Stoma, en als je MW2 speelt met Stoma dan zie je het vanzelfquote:
???quote:
Ja, je wou toch tips of niet????quote:
Ja klopt, maar wat moet ik met die 2 woorden? het zegt me niks...quote:
Je bolle moeder op een hooivork jaquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Sensitivity is de gevoeligheid van je crosshair wat je kunt aanpassen voor snellere reacties.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wat moet ik met die 2 woorden? het zegt me niks...
Je moet je sensitivity niet te hoog zetten, anders gaat het richten moeilijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Sensitivity is de gevoeligheid van je crosshair wat je kunt aanpassen voor snellere reacties.
Tactical button layout swapt je knife en prone buttons zodat je met je rechter analoge stick kunt dropshotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |