SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
Hihi lekkere rotiboy van mequote:Op zondag 5 februari 2012 12:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aww arme Pierre, hier wat surilove.
No homo.
Haha mooi werk!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef PierreTT het volgende:
Ik verveel me de tering hier
EDIT: Toch niet! Er is mij zojuist ter oren gekomen dat er zo een blaasorkest gaat optreden![]()
Whehe, sterktequote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef PierreTT het volgende:
EDIT: Toch niet! Er is mij zojuist ter oren gekomen dat er zo een blaasorkest gaat optreden![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Altijd dat denigrerende gedoe
Hulp nodig, en snel! Maurice, waar ben je?!
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef PierreTT het volgende:
I knowquote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Shit is al aan het doodbloeden daar
Ja lach maar, die shit is vervelend. Ze spelen met microfoons erbij omdat de bejaarden het anders niet kunnen horenquote:
Goed idee. Deze was wel ultiem moet ik zeggen, feministen erbij allesquote:Op zondag 5 februari 2012 13:18 schreef Michhas het volgende:
Even een ander topic zoeken waar we een beetje kunnen trollen Pietrov.
Inderdaad...quote:Op zondag 5 februari 2012 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken, dit is geen levendig topic
Mwa mwa, het zijn geen klappers allemaalquote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Michhas het volgende:
Nick tegen Simon
Niet om te trollen, wel om fucking hard uit te lachen
En daarom ga ik nu weer Red Dead Redemption doenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa mwa, het zijn geen klappers allemaal
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:44 schreef PierreTT het volgende:
Dat denigrerendtopic kan weer beginnen
Ook even schnel bijdrage geleverdquote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Altijd dat denigrerende gedoe
Hulp nodig, en snel! Maurice, waar ben je?!
Werk vrind, wellicht (veel) later vandaag (lees vannacht).quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paar potjes blops raggen straks?
Hij is nu dicht, dit was echt jouw topic. Mannen vs. vrouwen. Wellicht nog een 2e deelquote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef Kutstudent het volgende:
Ik mis weer wat zo te zien.Enlighten me.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:42 schreef Kutstudent het volgende:
De hele wereld is ontstaan uit de hersenscheten van een man, en de vrouw is naderhand nog maar even uit de rib van een man gemaakt. Daarmee is lang geleden al de natuurlijke orde bepaald. Wat dachten jullie nou zelf? Jullie moeten gewoon doen waarvoor jullie gemaakt zijn. Koken, schoonmaken en sperma ontvangen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je vriendin toch eens zou lezen hoe je echt over haar denkt. Dan is het meteen 'ohh nee hoor schatje, het spijt me, het is maar internet, zo denk ik écht niet over je hoor, alsjeblieft niet boos zij![]()
'
Nigga please, hier was het -22.9.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef dreamzk het volgende:
Zo ik ben weer terug in het warme nederland van skien. De tering, wat heb ik mn ballen eraf gevroren. -20 in het dal. Wel fantastisch kunnen skien, alleen erg koud
Wat heb ik allemaal gemist? Titty haar tieten uiteindelijk laten zien?
Kerk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nigga please, hier was het -22.9.
Neger, ik zeg dal, was -30 op de top. Klein windje erbij en gevoelstemperatuur nog lager.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nigga please, hier was het -22.9.
Yeah buddy, weer op BBC?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neger, ik zeg dal, was -30 op de top. Klein windje erbij en gevoelstemperatuur nog lager.
Anyhow, SUPER BOWL VANAVOND!!!!! en nieuwe ep van top gear
Had het in NFL topic gevraagd en zeiden van wel.quote:
Italiaans voetbal is vaak saaiquote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milan - Napoli is zo saai alleen ben ik te lui om te zappen
Had wel wat meer verwacht van Robinho, Lavezzi,Cavani,Hamsik en Ibra pakt net een rode kaartquote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Italiaans voetbal is vaak saai.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:28 schreef SoldMayor het volgende:
Vies vuil kanker Heracles.![]()
Hele dag weer verneukt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de focus, anders was het mooi winterplaatje geweest
Vorige week wezen wokken, was de sambal opquote:Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
Voor Pjotr en Michaël, de Bourgondiërs.
Vandaag ook weer sinds tijden stuk geschaatst, tering dat eerste half uur is wennen en nog steeds ging het vrij kut.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de focus, anders was het mooi winterplaatje geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |