In de club?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
Voor Pjotr en Michaël, de Bourgondiërs.
http://www.dumpert.nl/med(...)/fries_op_t_ijs.htmlquote:Op zondag 5 februari 2012 17:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vandaag ook weer sinds tijden stuk geschaatst, tering dat eerste half uur is wennen en nog steeds ging het vrij kut.
Blablablaaaa.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
9gagPost die shit nou maar gewoon niet, want ik zie telkens op Reddit, Facebook, Dumpert en hier hetzelfde voorbijkomen.
Op de dunne stukken goed snelheid houdenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/fries_op_t_ijs.html
Haha noob, ik had die met m'n 5e potje al. En met gelijkwaardige teams.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef SoldMayor het volgende:
Na 6 keer de wedstrijd Barcelona-VVV Venlo gespeeld te hebben, heb ik eindelijk met een omhaal gescoord.![]()
Archievement hunten jonguh.
Hahahahahahaquote:Op zondag 5 februari 2012 19:19 schreef SoldMayor het volgende:
Na 6 keer de wedstrijd Barcelona-VVV Venlo gespeeld te hebben, heb ik eindelijk met een omhaal gescoord.![]()
Archievement hunten jonguh.
Chill nummer.quote:
Die was wel redelijk jaquote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Chelsea - man utd ook nog maar kijken dan
Amen broer.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wait.. What?
Is dt die vrouw overigens? Daar zou ik ook wel 72 keer overheen gaan
2 afleveringen maar, trok het niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
Teun, tot hoever heb jij merlin gekeken?
Hoezo mag je niet achteruit lopen op ijs?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
joe ken protekt jorself from anamies bai kutting dem in te fees
Ik ben echt kolere brak, spierpijn overal. dus ben aan het chillenquote:
Mietje..quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben echt kolere brak, spierpijn overal. dus ben aan het chillen. maar kom zo wel weer ff online
Ah ik ben al onlinequote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Mietje..
Ik ben trouwens met ultimate team begonnen, is ook best grappig
Infectedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Waar heb jij spierpijn van?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben echt kolere brak, spierpijn overal. dus ben aan het chillen. maar kom zo wel weer ff online
Van het op ze rug liggenquote:
Wat ben jij zuur vandaag rodney king.quote:
Baas boven op baasquote:
Nee man. Je bent gewoon niet up-to-date.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur vandaag rodney king.
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-ochtendspits-.htmlquote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt morgen vast weer één chaos met die treinen in de ochtendspits, ga de moeite niet eens doen...
Uitslapen of als een sardientje in de trein moeten staan in de hoop op tijd te komen voor iemand die een boek gaat voorlezen, keuze lijkt me makkelijk...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-ochtendspits-.html
succes
+1quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Uitslapen of als een sardientje in de trein moeten staan in de hoop op tijd te komen voor iemand die een boek gaat voorlezen, keuze lijkt me makkelijk...
Same here, skip lekker het eerste lesje en begin rustig om 12quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Uitslapen of als een sardientje in de trein moeten staan in de hoop op tijd te komen voor iemand die een boek gaat voorlezen, keuze lijkt me makkelijk...
Beter rijd die kk trein om 8 uur.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt morgen vast weer één chaos met die treinen in de ochtendspits, ga de moeite niet eens doen...
Jij bent er zo éénquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat het dinsdag over is, enige verplichte college
ESPN America heb ik hierquote:
Mensen die daar mee over straat lopenquote:Op maandag 6 februari 2012 08:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
En dan staat ze daar in haar joggingsbroek te beven. Are you mad girl?
Katten zijn sowieso niet mannelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:07 schreef tliciouz het volgende:
Net de kat naar de dierenarts gebracht om zijn mannelijkheid te laten verwijderen, arme schat.
Gelukkig ben ik dan ook in het bezit van beidequote:Op maandag 6 februari 2012 09:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Katten zijn sowieso niet mannelijk.
Honden aan de andere kant...
wat is deze? dus een jogginsbroek is alleen voor thuis?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mensen die daar mee over straat lopenMits ze zijn wezen sporten.
Kattenquote:Op maandag 6 februari 2012 09:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook in het bezit van beide
Dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JA.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat is deze? dus een jogginsbroek is alleen voor thuis?
Gouden tijdenquote:
QFT, stelletje paupers. En vooral als er zon bijpassende hoodie bijzitquote:Op maandag 6 februari 2012 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doop wat ben je aan het doenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:33 schreef Doopy-X- het volgende:
- Je bolle moeder op een hooivork ja -
Mijn vrije dag / sport outfitquote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
QFT, stelletje paupers. En vooral als er zon bijpassende hoodie bijzit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |