Sowieso opmerkelijk dat ik je in al die jaren slechts 2 keer ben tegengekomen en beide keren bij Magic Numbers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey peaceman, komen The Magic Numbers nog?
Dit wordt mn 7e keer!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Zullen we beginnen aan de op met welke fokker is erbij en voor de hoeveelste keer?
Peaceman 12e keerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Zullen we beginnen aan de op met welke fokker is erbij en voor de hoeveelste keer?
Vorig jaar vond ik de sfeer echt beter dan ooit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:26 schreef AMDB het volgende:
Dit wordt mijn 4e keer.
Vraag me af wat het snelle verkopen voor een effect heeft op nieuwe toestroom van publiek.
Leuk Lowlandsfeitje: publiek wordt elk jaar gemiddeld 9 maanden ouder.
ik zie geen bevestigingsbutton.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef Breuls het volgende:
Tijd om je aanwezigheid aan te vinken!
Lowlands 2012
Je staat er al bij, eronder even naar rechts overklikken.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:32 schreef Bill_E het volgende:
lowlands is niet mijn favo festival maar wel weer eens leuk.
Heb je al de cjp code?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef ninnerd het volgende:
Ik kom niet door de cjp site heen, loopt vast als een malle
The Pains of Being Pure at Heart?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef Fuszy het volgende:
En dan wordt er vandaag ook nog een grote naam bekend gemaakt, toch? Die geruchten gingen iig.
Had ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef JaimyLee het volgende:
Ik durf m'n ticketmaster bevestiging niet weg te klikken
i see what you did therequote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Pains of Being Pure at Heart?
I Love You but I've Chosen Darkness?
Casiotone for the Painfully Alone?
Orchestral Manoeuvres in the Dark?
Seagull Screaming Kiss Her Kiss Her?
...And You Will Know Us by the Trail of Dead?
Teveel is nooit erg!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:42 schreef rubbereend het volgende:
kaartjes chaos in de groep, uiteindelijk hadden we er zelfs teveel
maar daar zijn weer anderen mee geholpen
Probeer dan gelijk naar www.cjp.nl/cjpwebshop te gaan, scheelt weer één pagina laden..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef ninnerd het volgende:
Nee ik probeer juist de cjp code te krijgen, maar daar loopt het juist helemaal vast
Ik zal wel dom zijn, maar waar gaat dit overquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Pains of Being Pure at Heart?
I Love You but I've Chosen Darkness?
Casiotone for the Painfully Alone?
Orchestral Manoeuvres in the Dark?
Seagull Screaming Kiss Her Kiss Her?
...And You Will Know Us by the Trail of Dead?
muziek.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zal wel dom zijn, maar waar gaat dit over
Namen niet groot genoeg voor je?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zal wel dom zijn, maar waar gaat dit over
Goed idee, ik ga nu beginnen! 10 euro er bovenop steeds?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Faazz het volgende:
Ik ben nu op MP massaal aan het bieden op kaarten om de prijs op te drijven. Met de hoop dat de lui die hebben mis gegrepen, afhaken op nog hogere biedingen en zo de scam wat terug gedreven wordt.
Min of meer kansloos eigenlijk, maar ik kan daar echt boos om wordenDus wie doet er mee?
Ik weet niet over welke naam het dan gaat. Dus kan er geen oordeel over geven. Een grote naam is wel leuk, maar de kleinere doen het heel vaak zelfs beter op Lowlandsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Namen niet groot genoeg voor je?
Zijn domme kopers dus moeten ze zelf weten, laatste week gaan ze tegen kostprijs weg of zelfs daaronder. Dat is ieder jaar hetzelfde, zeker als het weer wat minder is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Faazz het volgende:
Ik ben nu op MP massaal aan het bieden op kaarten om de prijs op te drijven. Met de hoop dat de lui die hebben mis gegrepen, afhaken op nog hogere biedingen en zo de scam wat terug gedreven wordt.
Min of meer kansloos eigenlijk, maar ik kan daar echt boos om wordenDus wie doet er mee?
Ja zo iets, zolang het maar een realistisch bod is of zoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga nu beginnen! 10 euro er bovenop steeds?
OK. Je bent idd gewoon dom.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke naam het dan gaat. Dus kan er geen oordeel over geven. Een grote naam is wel leuk, maar de kleinere doen het heel vaak zelfs beter op Lowlands
En zorg dat je met die eikels ergens persoonlijk afspreekt en laat ze dan maar wachten. Of als je breed bent kan je ze ook in elkaar slaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:49 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ja zo iets, zolang het maar een realistisch bod is of zo
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Faazz het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
OK. Je bent idd gewoon dom.
Ah, dus ga je meteen naar de 2000quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:49 schreef Faazz het volgende:
[..]
Vraag als die akkoord gaat zijn naam en pleur die hier neerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:49 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat geld ook voor mij, komt wel goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:04 schreef Retarded het volgende:
Ik heb mn bevestigingsmailtje nog niet binnen...is dat erg? Wel betaald enzo (met ideal) en ook in mn orderoverzicht op ticketmaster staan ze gewoon...
M'n vader is er bij het kaarten bestellen zelf wel 2x uitgegooid..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik had wel de indruk dat het systeem als je erdoor was wel goed werkte. Vorig jaar ben drie keer uit het bestel menu gekickt terwijl ik door de wachtrij was en nu heeft iedereen bij ons in de groep die in dat menu kwam eigenlijk gewoon aan kaarten gekomen
Ik heb het aantal kaarten die je kon kiezen en daarna het besteloverzicht (waar je evt cadeaupapier kon bestellen) zeker 10 keer gezien voordat ik mijn kaartje kon kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik had wel de indruk dat het systeem als je erdoor was wel goed werkte. Vorig jaar ben drie keer uit het bestel menu gekickt terwijl ik door de wachtrij was en nu heeft iedereen bij ons in de groep die in dat menu kwam eigenlijk gewoon aan kaarten gekomen
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
M'n vader is er bij het kaarten bestellen zelf wel 2x uitgegooid..
ah, laat maar danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het aantal kaarten die je kon kiezen en daarna het besteloverzicht (waar je evt cadeaupapier kon bestellen) zeker 10 keer gezien voordat ik mijn kaartje kon kopen. Dat wel allemaal binnen een half uur.
Ik moet je teleurstellen links achterbaks fraudeurtje. Ik heb de kaarten met dikke winst doorverkocht!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Faazz het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:22 schreef DeHandelaar het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen links achterbaks fraudeurtje. Ik heb de kaarten met dikke winst doorverkocht!
Ik denk dat ik zometeen flink uit eten ga van dat geld. En wie weet, misschien nog een hoer bestel ook. Ik zal aan je denken terwijl ze met m'n ballen speelt.
Mag ik kijken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:22 schreef DeHandelaar het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen links achterbaks fraudeurtje. Ik heb de kaarten met dikke winst doorverkocht!
Ik denk dat ik zometeen flink uit eten ga van dat geld. En wie weet, misschien nog een hoer bestel ook. Ik zal aan je denken terwijl ze met m'n ballen speelt.
Dat heb ik nu ook gehad hoor. Paar keer mijn shopping cart leeg en kapot. Behalve bij het laatste kaartje. Toen ging het retesnelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef rubbereend het volgende:
Als je een line up wil moet je naar pinkpopquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zal ik even vloeken in de kerk... Ik weet nog niet eens of ik wel WIL gaan.
Nul line up bekend... kom op mensen....
Maar ik heb liever de kaartjes dat ik ze een maand van te voren van de hand doe dan dat ik een maanf van te voren moet gaan stressen hoe nu eens aan kaarten te komen.
net mailtje eindelijk gehad.quote:Transactiebevestiging Ticketservice
Bedankt voor uw aankoop bij Ticketservice.nl
U heeft 4 ticket(s) aangeschaft voor:
'Kom op mensen...'quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zal ik even vloeken in de kerk... Ik weet nog niet eens of ik wel WIL gaan.
Nul line up bekend... kom op mensen....
Maar ik heb liever de kaartjes dat ik ze een maand van te voren van de hand doe dan dat ik een maanf van te voren moet gaan stressen hoe nu eens aan kaarten te komen.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 14:29:49De servers bij CJP liggen plat en daarom leggen we de verkoop van CJP-kortingskaarten tijdelijk stil. Meer info: lowlands.nl #LL12 reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
'Kom op mensen...'
MAAR DAN ONDERTUSSEN WEL ZELF GEWOON KAARTJES KOPEN
Je vindt het zelf niet belachelijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
'Kom op mensen...'
MAAR DAN ONDERTUSSEN WEL ZELF GEWOON KAARTJES KOPEN
Nee. Ik vind de line-up ieder jaar prima. Klaag er wel eens over, maar ach. Ik heb elk jaar de tijd van m'n leven, de line-up is van ondergeschikt belang.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je vindt het zelf niet belachelijk?
Ik vind het niet belachelijk dat ik een kaartje koop als er maar 9 namen bekent zijn, want ik ga niet voor de namen. Ik ga voor het festival!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je vindt het zelf niet belachelijk?
De organisatie kan nou eenmaal niet in februari al 250 namen klaar hebben staan, en blijkbaar is er genoeg vertrouwen vanuit het publiek, dus er is geen probleem.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh nee, ik vind het zelf ook niet belachelijk dat MENSEN de kaartjes willen hebben wanneer de line-up niet bekend is. Ik vind het te genant voor woorden dat de organisatie het zo aanpakt.
Ze creëren op deze manier ieder jaar vrij spel voor zichzelf en ze hebben met eerdere edities al bewezen daar niet altijd even verstandig mee om te gaan.
Wat doet de organisatie dan om dit te stimuleren? Een goed festival neerzetten?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh nee, ik vind het zelf ook niet belachelijk dat MENSEN de kaartjes willen hebben wanneer de line-up niet bekend is. Ik vind het te genant voor woorden dat de organisatie het zo aanpakt.
Ze creëren op deze manier ieder jaar vrij spel voor zichzelf en ze hebben met eerdere edities al bewezen daar niet altijd even verstandig mee om te gaan.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
Lowlands Festival
De servers bij CJP liggen plat en daarom leggen we de verkoop van CJP-kortingskaarten tijdelijk stil. Meer info op lowlands.nl
Vandeweek nog maar een keer proberen dan.quote:Omdat de servers bij CJP het erg zwaar hebben en er vrijwel niemand doorheen komt, leggen we de verkoop van kaarten met CJP-korting tijdelijk stil. De verkoop wordt later deze week hervat; je ontvangt een mailing van CJP over het precieze moment. Heb je al een kortingscode in je bezit: bewaar deze dan goed.
Ze kunnen ook de kaartverkoop een paar maanden opschuiven tot het moment dat er al aardig wat bands bevestigd zijn. Maar dat doen ze natuurlijk niet omdat ze nu lekker kunnen cashen en goedkope meuk neer kunnen zetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
De organisatie kan nou eenmaal niet in februari al 250 namen klaar hebben staan, en blijkbaar is er genoeg vertrouwen vanuit het publiek, dus er is geen probleem.
Dat laatste is onzin maar zo lang van tevoren = geld langer op bank = meer rente.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:46 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de kaartverkoop een paar maanden opschuiven tot het moment dat er al aardig wat bands bevestigd zijn. Maar dat doen ze natuurlijk niet omdat ze nu lekker kunnen cashen en goedkope meuk neer kunnen zetten.
Sommige zaken zullen ze best van tevoren al moeten betalen. Denk niet dat ze er heel veel rente van gaan trekken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:51 schreef willemwaus het volgende:
Ze hebben net om en nabij 8 miljoen verdient met kaartverkoop.. Die gaan ff lekker rente trekken
Denk ook niet dat ze van circa 8 a 9 miljoen euro rente gaan trekken.... zo geldbewust is men niet bij MoJoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Sommige zaken zullen ze best van tevoren al moeten betalen. Denk niet dat ze er heel veel rente van gaan trekken.
Dat frauderen en andere mensen belazeren, is dat een vereiste om op de PVDA te mogen stemmen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:59 schreef JaimyLee het volgende:
Lol er is iemand op marktplaats die serieus denkt dat ik 1 kaartje van hem wil kopen voor 400 euro
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:04 schreef DeHandelaar het volgende:
[..]
Dat frauderen en andere mensen belazeren, is dat een vereiste om op de PVDA te mogen stemmen?
Doe je dat ook buiten op straat, of alleen anoniem op het internet?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:04 schreef DeHandelaar het volgende:
[..]
Dat frauderen en andere mensen belazeren, is dat een vereiste om op de PVDA te mogen stemmen?
Doe je dat ook buiten op straat, of alleen anoniem op het internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Newbiesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:17 schreef rubbereend het volgende:
http://tickets-kaartjes.m(...)bYlUj&fta_ind=2&fs=1![]()
Had ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:04 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij rond half 12. 10 keer een kaartje kunnen kopen, als het aan mijzelf had gelegen. Helaas even vaak uit het bestelproces gemikt.
http://tickets-kaartjes.m(...)wlands-kaartjes.htmlquote:Lowlands kaartjes
Prijs:
Bekeken: 2441 keer sinds 14-11-11, 16:54
Beschrijving
Stop met te veel betalen voor je Lowlands Kaarten. Vergelijk eerst de verschillende aanbieders op Ticketwave!
Ticketwave vergelijkt de concertkaarten voor Lowlands bij de verschillende ticketaanbieders.
Hierdoor ben je vaak veel goedkoper uit dan het direct kopen van de kaarten zonder het vooraf te vergelijken.
Het vergelijken van de kaarten doe je gewoon helemaal gratis!
Koop de kaarten op het juiste moment dankzij de handige functies die Ticketwave aanbiedt.
Bij Ticketwave worden alleen kaarten vergeleken van organisaties die aangesloten zijn bij de EUSTA. Dus veilig!
Wees er snel bij! Er zijn nog maar enkele kaarten beschikbaar.
Bezoek de website van Ticketwave om gratis de kaarten voor dit concert te vergelijken.
Bij Ticketwave zie je direct wat de kosten voor een kaartje zijn. Zoals eventuele verzendkosten. Hierdoor geen rare kosten achteraf!
Makkelijk vergelijken doe je bij Ticketwave!
Lol, bij viagogoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:14 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://tickets-kaartjes.m(...)wlands-kaartjes.html
http://ticketwave.nl/event/38594
Oplichters
ik.ook, was echt zoooo verbaas en blij dat ik eerst aan t hyperen was om 11.18postte ik dat ik ze hadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik om 11:05 al , ging echt heel snel bij mij vandaag
Ik ben ook benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand vertelde laatst hier dat er op 3FM was gezegd dat er vandaag nog Alpha naam bekend gemaakt zou worden? Gaat dat nog gebeuren, of toch maar niet?
lol. die kende ik nog niequote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mij benieuwen hoe hoog het dubstep-gehalte dit jaar is.
Bashen? De helft van hun doelgroep wil graag naar LL. Het is gewoon een reminder die ze plaatsenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_voorverkoop_be.html
Ze konden het ook weer eens niet laten om Lowlands te bashen
nee, campings en hoevaak de lowlanders gegaan waren zijn leuke facts.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is deze daar niet veel handiger voor..?
Lowlands 2012
Je hebt volgens mij weinig te vrezen. Zou er ook niet vanuit gaan dat het geld ineens terug wordt gestort.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef MidnightB00m het volgende:
Een vriend heeft kaarten besteld... is er uiteindelijk doorheen gekomen. Heeft bevestigingsmail en transactiebevestiging ontvangen (op zijn rekeningnummer is het inmiddels ook afgeschreven). Echter heeft hij nog geen E-tickets ontvangen. In TicketMaster staat het ook bevestigd in op zijn account.
Ik stress ´em nog steeds aardig hard!Kom van Postkantoortijdperk. Ik geloof het pas als de E-tickets verstuurd zijn. Hebben jullie al de kaartjes ontvangen? Duurt lang :$
Ik heb op de Lowlands-twitter gelezen dat dat tot 24 uur kan duren, geen zorgen maken dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef MidnightB00m het volgende:
Een vriend heeft kaarten besteld... is er uiteindelijk doorheen gekomen. Heeft bevestigingsmail en transactiebevestiging ontvangen (op zijn rekeningnummer is het inmiddels ook afgeschreven). Echter heeft hij nog geen E-tickets ontvangen. In TicketMaster staat het ook bevestigd in op zijn account.
Ik stress ´em nog steeds aardig hard!Kom van Postkantoortijdperk. Ik geloof het pas als de E-tickets verstuurd zijn. Hebben jullie al de kaartjes ontvangen? Duurt lang :$
Ik ontving de mijne zojuist. Kennelijk versturen ze ze batchgewijs.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:48 schreef rubbereend het volgende:
De e-tickets gaan ze vannacht pas via de mail doen begreep ik want anders kon de server het niet aan....
Ik zit in de trein en hoorde iemand roepen dat Depeche Mode op LL staat. Moet dus wel waar zijn!quote:
Eerste keer Lowlands komende zomer?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:16 schreef MidnightB00m het volgende:
Hmm... geduld is een schone zaak, alleen verrekte lastig soms.
NICE! Maar Depeche Mode is nog niet officieel bevestigd dus...
Maar Depeche Mode was toch al bevestigd?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:06 schreef Ludachrist het volgende:
Depeche Mode moet wel het állersufste grapje zijn op LL. Misschien een gedeelde 1e plek met mensen die nog steeds "theo" roepen.
Nee... derde keer in mijn 22 levensjaren. Maar eerste keer dat ik het meemaak dat het niet via postkantoor verlooptquote:
op twitter kun je je aanmelden voor de lowlandscounter, die zegt iedere dag hoe lang t nog duurt tot llquote:Op zondag 5 februari 2012 01:09 schreef Murmeli het volgende:
Jeejjjjj nog ehm.... en half jaar en een dag of ehm... 12
Nog 194 nachtjesquote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op twitter kun je je aanmelden voor de lowlandscounter, die zegt iedere dag hoe lang t nog duurt tot ll
Ik kom bijna nooit op Twitter.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op twitter kun je je aanmelden voor de lowlandscounter, die zegt iedere dag hoe lang t nog duurt tot ll
Voor mij ook de derde keer, maar dan in 21 levensjaren. Afgelopen 2 jaar ben ik ook geweest.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:03 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Nee... derde keer in mijn 22 levensjaren. Maar eerste keer dat ik het meemaak dat het niet via postkantoor verloopt![]()
En de jouwe?
Volgens mij wel, maar ik heb die ook niet. Volgens mij duurde het vorig jaar ook langer dan 24 uur. Als het bij je transacties staat op je ticketmaster account zal het wel goed zitten denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:47 schreef nicknicknickname het volgende:
Hoor je ook een bevestiging per mail te krijgen als je de kaartjes per post laat bezorgen?
Heb tot nu toe nog steeds niet gehad
Nee hoor. Ik krijg ze gewoon.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik krijg sowieso nooit meer bevestigingsmails van Ticketmaster, die hebben ze denk ik gewoon afgeschaft bij kaartjes via de post.
Twijfelt nog...heb je daar wel al een kaartje voor gekocht dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef Bill_E het volgende:
gisteren ochtend om 10.30 las ik dat de kaart verkoop starten. Ik denk even kijken of ik wat kaartjes kan kopen en vriendin kan vinden die meegaan. Nu, amper 30 uur na het eerste moment dat ik misschien dat de gedachte van Lowlands begon, heb ik er mega veel zin in. 2 vrienden gaan mee. De derde twijfelt nog, maar wacht nog even voor ik iemand anders vraag.
Ja, maar ik denk dat ik nog wel 2 andere kan vinden die mee willen, maar die vraag ik pas als hij zeker van zijn zaak is.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Twijfelt nog...heb je daar wel al een kaartje voor gekocht dan?
Lukt vast welquote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ik nog wel 2 andere kan vinden die mee willen, maar die vraag ik pas als hij zeker van zijn zaak is.
Ik had toen vrijdag om 12 uur besloten dat ik meegingquote:Op zondag 5 februari 2012 14:49 schreef Murmeli het volgende:
Goede ouwe tijd inderdaad. Gewoon 2 dagen voor het begon een kaartje kopen. Echt jammer dat dat niet meer kan
Kan me best voorstellen dat dat voorlopig je laatste keer was.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:35 schreef Bill_E het volgende:
En anders zijn er nog voldoende mensen op zoek naar een kaartje.
Zit net te denken, laastet keer dat ik er was dat was in 2004, toen kocht ik een kaartje aan de poort netjes bij de kassa
N.E.R.D was een grote verrassing toen. verder kan ik me alleen flogging molly herinneren maar dat ligt meer aan mij,.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat dat voorlopig je laatste keer was.
Dieptepunt in 20 jaar Lowlands.
Echter, het jaar erna..
Morgen komt er een nieuwe website van Lowlands beschikbaar, misschien doen ze er stiekem 1 naampje bijquote:
Puh-leasequote:
Zo, ik weet nog wel toen ik dat hoorde. Mijn face -->quote:
mij lijkt dat juist tofquote:Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, ik weet nog wel toen ik dat hoorde. Mijn face -->
Ja ik wilde geeneens gaan kijken. Maar daar stond me even een rockband te spelen!quote:Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, ik weet nog wel toen ik dat hoorde. Mijn face -->
Smaken verschillen dus jij mag best zo kijken -->quote:
Lowlands 2011quote:Lowlands 2010 Vrijdag: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/433430
Lowlands 2010 Zaterdag: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/448913
Lowlands 2010 Zondag: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/464323
quote:Lowlands 2011 Vrijdag: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1109307
Lowlands 2011 Zaterdag + Compilatie Weekend: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1109369
Lowlands 2011 Zondag: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1109370
Ze noemen zich toch ook N.E.R.D. Die punten staan er niet voor niets, dus eigenlijk wel begrijpelijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat me eigenlijk ook nog een beetje irriteerde was dat mensen de losse letters uitspraken, in plaats van "nerd"
ik voel de ll love hierquote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Smaken verschillen dus jij mag best zo kijken -->
Eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
pleacebo is ook vet ja![]()
ik hoop stiekem op iets als the prodigy, pendulum of rammstein
Die eerste twee zouden nog wel kunnen komen, maar Rammstein acht ik te groot voor een Lowlands.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
pleacebo is ook vet ja![]()
ik hoop stiekem op iets als the prodigy, pendulum of rammstein
Acht je ze groter dan The Prodigy?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die eerste twee zouden nog wel kunnen komen, maar Rammstein acht ik te groot voor een Lowlands.
Ik acht ze eerder duurder. Ze hoeven niet eens groter te zijn, maar de prijs van acts variëren zeker als je naar diverse genres gaat kijken.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Acht je ze groter dan The Prodigy?
Dat is zeker waar. Ik vraag me af wat ze beiden kosten. The Prodigy zal ook niet goedkoop zijn. Zeker niet als ze weer weglopenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik acht ze eerder duurder. Ze hoeven niet eens groter te zijn, maar de prijs van acts variëren zeker als je naar diverse genres gaat kijken.
Dat was een erg leuk optredenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kijk net Wilco @ Lowlands 2009 terug, laat ook maar weer is keer komen
denk niet dat die er staat, dat soort dingen doen ze meestal één keerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Als dit jaar de skippyballenbak er weer is ga ik er wel in! Ik was zo teleurgesteld toen ik me thuis realiseerde dat ik die vergeten was
Op Lowlands heb ik zoveel love...en dat zonder pillenquote:
Ik denk kwa budget wel, maar ik denk dat voor dat geld, de huidige Lowlands generatie op zit te wachtenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Is Black Sabbath mogelijk qua budget?
Als je ouders hun mail willen lezen op zaterdag om 11u en je niet even een uurtje om een kaartje laten vechten, dan ben je diep genaaid zegquote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef HighLander het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk een beetje iets anders af.
Heeft iemand van de meelezers een beetje een indruk hoeveel mensen uit de reeks naast een kaartje hebben gegrepen en met welke reden?
Verkoop gemist, internet/site werkte niet, ouders wilden de mail lezen... etc.
Het event op de FP toont immers enkel aanwezig ja/nee, niet "ik heb nog geen kaartje maar wil wil graag"
Of, ik sta al uren in de wachtrij en de rest kan gewoon bestellen zonder een wachtrij te zienquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je ouders hun mail willen lezen op zaterdag om 11u en je niet even een uurtje om een kaartje laten vechten, dan ben je diep genaaid zeg
Ik denk dat de drie belangrijkste factoren zijn:
- geen idee dat de verkoop begon
- geen mogelijkheid hebben te bestellen(werken e.d.)
- klote site
En dat is wat ik in mijn vriendengroep e.d. zie.
djvtquote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zag mezelf net helemaal los gaan bij djvt afgelopen jaarik wou dat het nu alweer augustus was
En mensen die wel konden uitslapen, omdat Lowlands dit jaar minder snel uitverkocht zou zijn dan vorig jaarquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je ouders hun mail willen lezen op zaterdag om 11u en je niet even een uurtje om een kaartje laten vechten, dan ben je diep genaaid zeg
Ik denk dat de drie belangrijkste factoren zijn:
- geen idee dat de verkoop begon
- geen mogelijkheid hebben te bestellen(werken e.d.)
- klote site
En dat is wat ik in mijn vriendengroep
e.d. zie.
Het zal zeker niet je laatste Lowlands worden! Vorig jaar ging iemand met mij mee omdat iemand op de aller laatste dag uitviel... hij kende alleen de Jeugd van Tegenwoordig. Dit jaar zat hij ook om 10.30 klaar om zijn ticket te kopenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef mr-green het volgende:
Dit word mijn eerste keer Lowlands
Ga normaal naar Techno festivals en Pinkpop voor de pop/rock. Ik zie Lowlands dan ook voornamelijk als een ervaring die ik gewoon over mij heen laat komen met als voordeel snachts door kunnen halen met de dance/techno
Gut, en dat paste dus volgens jou niet onder "klote site"?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Of, ik sta al uren in de wachtrij en de rest kan gewoon bestellen zonder een wachtrij te zien
Ja, lekker om 11u 's ochtends..lekker wakker worden/verder slapen op JJ.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En mensen die wel konden uitslapen, omdat Lowlands dit jaar minder snel uitverkocht zou zijn dan vorig jaar![]()
Het zou zo vet zijn als Jack Johnson een keer komt
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gut, en dat paste dus volgens jou niet onder "klote site"?
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, lekker om 11u 's ochtends..lekker wakker worden/verder slapen op JJ.
Dit dus, sindsdien niet meer geslapen. Probeer het vol te houden tot LLquote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was na het bestellen van die tickets zo gelukkig en hyper dat ik niet meer verder kon slapen![]()
Dat dus. En vaak hier in het topic een lijst met youtubelinkjes. Ook leuk als voorpret.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe herkenbaar allemaalik was ook heel blij met (voor mij) vlot verlopen kaartverkoop. Dat maakt een mens vrolijk, ook iedere maand weer lekkere nieuwe namen, waarvan ik vaak de helft nog moet leren kennen. Dat maakt Lowlands ook zo mooi, het is niet alleen die 4 dagen. Het is ook de voor- en na pret.
Ik denk dat je het reuze naar zin zult gaan hebben op LLquote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef mr-green het volgende:
Dit word mijn eerste keer Lowlands
Ga normaal naar Techno festivals en Pinkpop voor de pop/rock. Ik zie Lowlands dan ook voornamelijk als een ervaring die ik gewoon over mij heen laat komen met als voordeel snachts door kunnen halen met de dance/techno
ik ken maar weinig mensen die er ooit zijn geweest en zeiden "blegh wat een kutfestival, ik ga nooit meerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat je het reuze naar zin zult gaan hebben op LL
Dat is het leuke van Lowlands man zo denken ze nietquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef mr-green het volgende:
Hoe is het nacht programma eigenlijk op Lowlands?
En voordat jullie nu zeggen: onee weer zo'n dance type... Nee ik kom ook voor de rock
mooiquote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is het leuke van Lowlands man zo denken ze niet
Jij kunt overdag rocken en 's nachts techno-en.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef mr-green het volgende:
Hoe is het nacht programma eigenlijk op Lowlands?
En voordat jullie nu zeggen: onee weer zo'n dance type... Nee ik kom ook voor de rock
Ik ga alvast een paar dagen extra vrij nemen voor erna bij te komenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij kunt overdag rocken en 's nachts techno-en.
Je bent een verstandig man.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga alvast een paar dagen extra vrij nemen voor erna bij te komen
ik heb anderhalve week nodig gehad om mn stem weer terug te krijgenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat heb je nodig, ik heb echt 1 bijslaap dag nodig .quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ken wel meer mensen uit de technohoek en die hebben echt een fantastische tijd gehad op Lowlands omdat er ook zoveel omheen zit.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat je het reuze naar zin zult gaan hebben op LL
ik hoop dat de titty twister er ook weer is! vorig jaar geen kans voor gehad om ff te kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat heb je nodig, ik heb echt 1 bijslaap dag nodig .
De nachten is vooral, Drum & Bass, Techno, Eleketro, Dubstep (excuse me als ik een andere genre vergeet)
\quote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ken wel meer mensen uit de technohoek en die hebben echt een fantastische tijd gehad op Lowlands omdat er ook zoveel omheen zit.
Valt vaak genoeg te techno-en op LLquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ken wel meer mensen uit de technohoek en die hebben echt een fantastische tijd gehad op Lowlands omdat er ook zoveel omheen zit.
Miss Kittin & The Hackerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Valt vaak genoeg te techno-en op LL![]()
Prodigy hoef ik niet te zien, vond de sfeer zo kut, dat ik halverwege ben vertrokken terwijl ik prodigy wel leuk vind.
System of a down, placebo, Muse, linkin park mogen komenjack johnson ook.
Rammstein ook trouwens.
En verder wat (voor mij) onbekende hele toffe bandjes
En wat fijne techno. Oh en miss kittin mag ook wel weer komen.
Eigenlijk gewoon een mix van de line ups van 2005 en 2006
Die is er weer ja! Een tijd geleden zag ik ergens dat het bevestigd is dat Titty Twister er weer is, en groter ook!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoop dat de titty twister er ook weer is! vorig jaar geen kans voor gehad om ff te kijken
Een Hard Rock Karoake café als ik het goed begrepen heb, helaas ook niet binnen geweest. Dit jaar wel een kijkje nemenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef mr-green het volgende:
ps: wat is de titty twister? Hoorde daar inderdaad veel over vorig jaar.
Vette bar.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een Hard Rock Karoake café als ik het goed begrepen heb, helaas ook niet binnen geweest. Dit jaar wel een kijkje nemen
Gewoon hier de boel in de gaten houden.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:13 schreef .John.Doe. het volgende:
[..]
Vette bar.
Heb nog geen kaartje.
Maar wtf? Er zijn amper namen bekend gemaakt. Gaat tegen mijn principes in om een kaartje te kopen voor de 'sfeer' van een festival. De line up viel mij vorig jaar zo vies tegen.
Mochten er vette namen komen dan hoop ik later nog een kaartje te kunnen scoren.
Absoluut voor mij ook.. vorig jaar waren alleen de nieuwe onbekende bandjes zo karig..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon hier de boel in de gaten houden.
Wat die karaoke betreft...ze zoeken wel mensen uit die eigenlijk ook wel kunnen zingen. Dus niet iedere pauper mag daar het podium op(gelukkig). Staat een goeie band bij. Is wel feest
Er is dan een vaste lijst met nummers.
En wat betreft het uitverkopen: dat is helaas geen verrassing maar ik snap dat je nog geen kaart had willen kopen. Ik ga voor een behoorlijk deel voor de sfeer. De sfeer wordt ook bepaald door onbekende bandjes ontdekken. In mijn geval dan.
Ik moet even nuanceren: bandjes die voor mij onbekend zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef .John.Doe. het volgende:
[..]
Absoluut voor mij ook.. vorig jaar waren alleen de nieuwe onbekende bandjes zo karig..
Zeker doenquote:Ik hou het hier zeker in de gaten.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Miss Kittin & The Hacker
Vorige week was The Hacker in Rotterdam. Wat een muziek maakt die gast
Iedereen kon zich gewoon opgeven hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wat die karaoke betreft...ze zoeken wel mensen uit die eigenlijk ook wel kunnen zingen. Dus niet iedere pauper mag daar het podium op(gelukkig). Staat een goeie band bij. Is wel feest
Er is dan een vaste lijst met nummers.
Ik heb er geen één gehoord die niet kon zingen. Toeval?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iedereen kon zich gewoon opgeven hoor.
Op de eerste avond heb ik wel een stuk of wat gehoord die niet zouden misstaan bij de audities voor Idols.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er geen één gehoord die niet kon zingen. Toeval?
Wat voor festival zat je aan te denken? Sziget?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Brembo het volgende:
Geen kaartjes denk dat ik dit jaar maar is wat andere festivals ga bezoeken en daarvan ga genieten.
Haha denk niet zo direct festivals maar meer eendags en anders sla ik een jaar over. Het laatste heeft erg positieve effect voor mijn banksaldoquote:Op zondag 5 februari 2012 23:20 schreef .John.Doe. het volgende:
[..]
Wat voor festival zat je aan te denken? Sziget?
Miss Kittinquote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Miss Kittin & The Hacker
Vorige week was The Hacker in Rotterdam. Wat een muziek maakt die gast
gewoon ff teruglezenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef PiRANiA het volgende:
Zo, ik ben thuis. Alle chaos gemist dit weekend. Hoe was het bestellen? Korte samenvatting? Heeft iedereen die wil kaarten?
.
De site werkte kut, maar niet voor iedereen even kut. De meeste mensen uit dit topic hebben een kaartje kunnen kopen. Een gedeelte is boos op doorverkopers en plaatst onzinboden op Marktplaats. Daarnaast hebben mensen zin in Lowlands.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hoopte op een korte samenvatting.
Morgen dan maar![]()
.
Ik ga waarschijnlijk ook naar Melt! Is dat wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:28 schreef N-E-R-D het volgende:
Na 4 jaar achter elkaar dit jaar ook geen kaartje voor mij, ga Melt! doen waarschijnlijk
Ik ga wel gewoon proberen kaartjes te winnen met al die acties die gaan komenof ik moet rond die tijd geld teveel hebben dan haal ik er waarschijnlijk ook nog wel één.
Van wat ik heb horen zeggen wel. Maar ben er nog nooit zelf geweest. Qua muziek is het wel mijn soort festival dus moet wel goedkomen. Lowlands is voor mij altijd voornamelijk het nachtwerk.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook naar Melt! Is dat wat?
is leukquote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook naar Melt! Is dat wat?
Het was hier weer een fijne chaos. Maar de kaarten zijn binnen! Jij hebt ze vast ook wel toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef PiRANiA het volgende:
Zo, ik ben thuis. Alle chaos gemist dit weekend. Hoe was het bestellen? Korte samenvatting? Heeft iedereen die wil kaarten?
.
Thanksquote:Op zondag 5 februari 2012 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De site werkte kut, maar niet voor iedereen even kut. De meeste mensen uit dit topic hebben een kaartje kunnen kopen. Een gedeelte is boos op doorverkopers en plaatst onzinboden op Marktplaats. Daarnaast hebben mensen zin in Lowlands.
Yes!quote:Op maandag 6 februari 2012 08:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Het was hier weer een fijne chaos. Maar de kaarten zijn binnen! Jij hebt ze vast ook wel toch?
Idem.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:23 schreef portie het volgende:
Als ik geen mensen vind in mijn omgeving beland ieg mijn extra ticket hier op fok!![]()
F*ck marktplaats
Wat zou dat een grap zijn dat ze er achter gekomen zijn dat mensen die eenmaal door de wachtrij waren en daarna door konden blijven bestellen dat ze die tickets allemaal ongeldig gaan verklaren.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:21 schreef kikoooooo het volgende:
Hmm, op 1 account geen bevestigingsmail gehad maar daar staat ie wel in de transactiehistorie op ticketmaster
Op een ander account wel een bevestigingsmail gehad, maar daar krijg ik in de transactiehistorie van ticketmaster een 'er is een technische fout opgetreden'.
Gaat bij beide accounts om hardcopy tickets.
Moet ik mij zorgen gaan maken, of?
Waarom? Ik heb niks verkeerd gedaan hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 09:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat zou dat een grap zijn dat ze er achter gekomen zijn dat mensen die eenmaal door de wachtrij waren en daarna door konden blijven bestellen dat ze die tickets allemaal ongeldig gaan verklaren.
Inderdaad, doe het via die frontpagelink of maak een wiki aan ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:46 schreef kikoooooo het volgende:
Alsjeblieft niet dit hele topic volspammen met die domme lijstjes man
Fair enough, ik wil Daft Punk! Gaat 'm niet worden.. I know.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Inderdaad, doe het via die frontpagelink of maak een wiki aan ofzo.
Nee jij hebt niets fout gedaan, alleen het was wel een vreemd verhaal dat mensen die eenmaal door de wachtrij waren met hun pc daarna onbeperkt konden blijven bestellen, ik heb tot 13.05 in de wachtrij gestaan en toen was het uitverkocht.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb niks verkeerd gedaan hoorMeerdere accounts, meerdere ip adressen en meerdere rekeningnummers. En alleen kaarten voor mijzelf en vrienden.
Volgens mij had je sowieso meerdere accounts nodig, want ik probeerde er nog 4 extra te bestellen op mijn account en toen stond er 'maximum bereikt voor dit evenement'. Toen dus een vriend opgebeld die ook in de wachtrij stond, en op mijn laptop met 3g dongle zijn account gebruikt en alsnog 4 kaarten besteld.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt niets fout gedaan, alleen het was wel een vreemd verhaal dat mensen die eenmaal door de wachtrij waren met hun pc daarna onbeperkt konden blijven bestellen, ik heb tot 13.05 in de wachtrij gestaan en toen was het uitverkocht.![]()
En als mensen van LL hier meelezen zou ik voorstellen om volgend jaar de eerst 4 weken in de voorverkoop maar 1 kaartje per IP adres en rekeningnummer te mogen laten bestellen.
Onderhand mag dat inderdaad wel eens een keertje jaquote:
Stijl was nog niet bekend hequote:Op maandag 6 februari 2012 09:58 schreef HighLander het volgende:
[..]
Onderhand mag dat inderdaad wel eens een keertje ja
Ow en waarom dan wel niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:57 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga vandaag niet de nieuwe OP maken overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |