mooiquote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is het leuke van Lowlands man zo denken ze niet
Jij kunt overdag rocken en 's nachts techno-en.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef mr-green het volgende:
Hoe is het nacht programma eigenlijk op Lowlands?
En voordat jullie nu zeggen: onee weer zo'n dance type... Nee ik kom ook voor de rock
Ik ga alvast een paar dagen extra vrij nemen voor erna bij te komenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij kunt overdag rocken en 's nachts techno-en.
Je bent een verstandig man.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga alvast een paar dagen extra vrij nemen voor erna bij te komen
ik heb anderhalve week nodig gehad om mn stem weer terug te krijgenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat heb je nodig, ik heb echt 1 bijslaap dag nodig .quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ken wel meer mensen uit de technohoek en die hebben echt een fantastische tijd gehad op Lowlands omdat er ook zoveel omheen zit.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat je het reuze naar zin zult gaan hebben op LL
ik hoop dat de titty twister er ook weer is! vorig jaar geen kans voor gehad om ff te kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat heb je nodig, ik heb echt 1 bijslaap dag nodig .
De nachten is vooral, Drum & Bass, Techno, Eleketro, Dubstep (excuse me als ik een andere genre vergeet)
\quote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ken wel meer mensen uit de technohoek en die hebben echt een fantastische tijd gehad op Lowlands omdat er ook zoveel omheen zit.
Valt vaak genoeg te techno-en op LLquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ken wel meer mensen uit de technohoek en die hebben echt een fantastische tijd gehad op Lowlands omdat er ook zoveel omheen zit.
Miss Kittin & The Hackerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Valt vaak genoeg te techno-en op LL![]()
Prodigy hoef ik niet te zien, vond de sfeer zo kut, dat ik halverwege ben vertrokken terwijl ik prodigy wel leuk vind.
System of a down, placebo, Muse, linkin park mogen komenjack johnson ook.
Rammstein ook trouwens.
En verder wat (voor mij) onbekende hele toffe bandjes
En wat fijne techno. Oh en miss kittin mag ook wel weer komen.
Eigenlijk gewoon een mix van de line ups van 2005 en 2006
Die is er weer ja! Een tijd geleden zag ik ergens dat het bevestigd is dat Titty Twister er weer is, en groter ook!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoop dat de titty twister er ook weer is! vorig jaar geen kans voor gehad om ff te kijken
Een Hard Rock Karoake café als ik het goed begrepen heb, helaas ook niet binnen geweest. Dit jaar wel een kijkje nemenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef mr-green het volgende:
ps: wat is de titty twister? Hoorde daar inderdaad veel over vorig jaar.
Vette bar.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een Hard Rock Karoake café als ik het goed begrepen heb, helaas ook niet binnen geweest. Dit jaar wel een kijkje nemen
Gewoon hier de boel in de gaten houden.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:13 schreef .John.Doe. het volgende:
[..]
Vette bar.
Heb nog geen kaartje.
Maar wtf? Er zijn amper namen bekend gemaakt. Gaat tegen mijn principes in om een kaartje te kopen voor de 'sfeer' van een festival. De line up viel mij vorig jaar zo vies tegen.
Mochten er vette namen komen dan hoop ik later nog een kaartje te kunnen scoren.
Absoluut voor mij ook.. vorig jaar waren alleen de nieuwe onbekende bandjes zo karig..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon hier de boel in de gaten houden.
Wat die karaoke betreft...ze zoeken wel mensen uit die eigenlijk ook wel kunnen zingen. Dus niet iedere pauper mag daar het podium op(gelukkig). Staat een goeie band bij. Is wel feest
Er is dan een vaste lijst met nummers.
En wat betreft het uitverkopen: dat is helaas geen verrassing maar ik snap dat je nog geen kaart had willen kopen. Ik ga voor een behoorlijk deel voor de sfeer. De sfeer wordt ook bepaald door onbekende bandjes ontdekken. In mijn geval dan.
Ik moet even nuanceren: bandjes die voor mij onbekend zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef .John.Doe. het volgende:
[..]
Absoluut voor mij ook.. vorig jaar waren alleen de nieuwe onbekende bandjes zo karig..
Zeker doenquote:Ik hou het hier zeker in de gaten.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Miss Kittin & The Hacker
Vorige week was The Hacker in Rotterdam. Wat een muziek maakt die gast
Iedereen kon zich gewoon opgeven hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wat die karaoke betreft...ze zoeken wel mensen uit die eigenlijk ook wel kunnen zingen. Dus niet iedere pauper mag daar het podium op(gelukkig). Staat een goeie band bij. Is wel feest
Er is dan een vaste lijst met nummers.
Ik heb er geen één gehoord die niet kon zingen. Toeval?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iedereen kon zich gewoon opgeven hoor.
Op de eerste avond heb ik wel een stuk of wat gehoord die niet zouden misstaan bij de audities voor Idols.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er geen één gehoord die niet kon zingen. Toeval?
Wat voor festival zat je aan te denken? Sziget?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Brembo het volgende:
Geen kaartjes denk dat ik dit jaar maar is wat andere festivals ga bezoeken en daarvan ga genieten.
Haha denk niet zo direct festivals maar meer eendags en anders sla ik een jaar over. Het laatste heeft erg positieve effect voor mijn banksaldoquote:Op zondag 5 februari 2012 23:20 schreef .John.Doe. het volgende:
[..]
Wat voor festival zat je aan te denken? Sziget?
Miss Kittinquote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Miss Kittin & The Hacker
Vorige week was The Hacker in Rotterdam. Wat een muziek maakt die gast
gewoon ff teruglezenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef PiRANiA het volgende:
Zo, ik ben thuis. Alle chaos gemist dit weekend. Hoe was het bestellen? Korte samenvatting? Heeft iedereen die wil kaarten?
.
De site werkte kut, maar niet voor iedereen even kut. De meeste mensen uit dit topic hebben een kaartje kunnen kopen. Een gedeelte is boos op doorverkopers en plaatst onzinboden op Marktplaats. Daarnaast hebben mensen zin in Lowlands.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hoopte op een korte samenvatting.
Morgen dan maar![]()
.
Ik ga waarschijnlijk ook naar Melt! Is dat wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:28 schreef N-E-R-D het volgende:
Na 4 jaar achter elkaar dit jaar ook geen kaartje voor mij, ga Melt! doen waarschijnlijk
Ik ga wel gewoon proberen kaartjes te winnen met al die acties die gaan komenof ik moet rond die tijd geld teveel hebben dan haal ik er waarschijnlijk ook nog wel één.
Van wat ik heb horen zeggen wel. Maar ben er nog nooit zelf geweest. Qua muziek is het wel mijn soort festival dus moet wel goedkomen. Lowlands is voor mij altijd voornamelijk het nachtwerk.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook naar Melt! Is dat wat?
is leukquote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook naar Melt! Is dat wat?
Het was hier weer een fijne chaos. Maar de kaarten zijn binnen! Jij hebt ze vast ook wel toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef PiRANiA het volgende:
Zo, ik ben thuis. Alle chaos gemist dit weekend. Hoe was het bestellen? Korte samenvatting? Heeft iedereen die wil kaarten?
.
Thanksquote:Op zondag 5 februari 2012 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De site werkte kut, maar niet voor iedereen even kut. De meeste mensen uit dit topic hebben een kaartje kunnen kopen. Een gedeelte is boos op doorverkopers en plaatst onzinboden op Marktplaats. Daarnaast hebben mensen zin in Lowlands.
Yes!quote:Op maandag 6 februari 2012 08:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Het was hier weer een fijne chaos. Maar de kaarten zijn binnen! Jij hebt ze vast ook wel toch?
Idem.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:23 schreef portie het volgende:
Als ik geen mensen vind in mijn omgeving beland ieg mijn extra ticket hier op fok!![]()
F*ck marktplaats
Wat zou dat een grap zijn dat ze er achter gekomen zijn dat mensen die eenmaal door de wachtrij waren en daarna door konden blijven bestellen dat ze die tickets allemaal ongeldig gaan verklaren.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:21 schreef kikoooooo het volgende:
Hmm, op 1 account geen bevestigingsmail gehad maar daar staat ie wel in de transactiehistorie op ticketmaster
Op een ander account wel een bevestigingsmail gehad, maar daar krijg ik in de transactiehistorie van ticketmaster een 'er is een technische fout opgetreden'.
Gaat bij beide accounts om hardcopy tickets.
Moet ik mij zorgen gaan maken, of?
Waarom? Ik heb niks verkeerd gedaan hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 09:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat zou dat een grap zijn dat ze er achter gekomen zijn dat mensen die eenmaal door de wachtrij waren en daarna door konden blijven bestellen dat ze die tickets allemaal ongeldig gaan verklaren.
Inderdaad, doe het via die frontpagelink of maak een wiki aan ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:46 schreef kikoooooo het volgende:
Alsjeblieft niet dit hele topic volspammen met die domme lijstjes man
Fair enough, ik wil Daft Punk! Gaat 'm niet worden.. I know.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Inderdaad, doe het via die frontpagelink of maak een wiki aan ofzo.
Nee jij hebt niets fout gedaan, alleen het was wel een vreemd verhaal dat mensen die eenmaal door de wachtrij waren met hun pc daarna onbeperkt konden blijven bestellen, ik heb tot 13.05 in de wachtrij gestaan en toen was het uitverkocht.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb niks verkeerd gedaan hoorMeerdere accounts, meerdere ip adressen en meerdere rekeningnummers. En alleen kaarten voor mijzelf en vrienden.
Volgens mij had je sowieso meerdere accounts nodig, want ik probeerde er nog 4 extra te bestellen op mijn account en toen stond er 'maximum bereikt voor dit evenement'. Toen dus een vriend opgebeld die ook in de wachtrij stond, en op mijn laptop met 3g dongle zijn account gebruikt en alsnog 4 kaarten besteld.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt niets fout gedaan, alleen het was wel een vreemd verhaal dat mensen die eenmaal door de wachtrij waren met hun pc daarna onbeperkt konden blijven bestellen, ik heb tot 13.05 in de wachtrij gestaan en toen was het uitverkocht.![]()
En als mensen van LL hier meelezen zou ik voorstellen om volgend jaar de eerst 4 weken in de voorverkoop maar 1 kaartje per IP adres en rekeningnummer te mogen laten bestellen.
Onderhand mag dat inderdaad wel eens een keertje jaquote:
Stijl was nog niet bekend hequote:Op maandag 6 februari 2012 09:58 schreef HighLander het volgende:
[..]
Onderhand mag dat inderdaad wel eens een keertje ja
Ow en waarom dan wel niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:57 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga vandaag niet de nieuwe OP maken overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |